Jeśli jest to Twoja pierwsza wizyta pamiętaj o:
sprawdzeniu FAQ klikając w powyższy link. Musisz się zarejestrować
zanim będziesz mógł dodawać posty: kliknij powyższy link, aby się zarejestrować. Aby rozpocząć przeglądanie wiadomości wybierz forum które chcesz odwiedzić.
Zbozień strzelił już 2 gole w Piaście. Dziś w Podbeskidziu prawdopodobnie wystąpi kolejny z "naszych" Jagiełło. Jeśli tak dobrze się spiszą może wiosną trafią na Ł3.
Za to moim zdaniem Zawisza strzelił bramkę w meczu z Jagą. Kamera nie zachwyca, ale wydaje się, że piłka całym obwodem była za linią. Bocznego usprawiedliwia jeden wielki burdel w polu karnym, ale główny mógł to zaliczyć
Nie mógł.W lidze + pokazali, że piłka dotykała nieznacznie linii bramkowej, w związku z tym bramka prawidłowo nie uznana.
widać Idzie Idzie nie próżnuje i jak zarabiać na mniej nieterminowe wypłaty to od pierwszej kolejki
widzę w poniedziałki moda na wałki, w Rosji też 2 mecze...
Jest zaokrąglenie, jezeli wynik dzielenia ma liczbe po przecinku.
Jak Legia zdobedzie 87 punktów w rundzie zasadniczej to po dzieleniu bedzie miec 44 punkty(zaokrąglenie z 43,5)
Poprostu musimy starać się zdobywać jak najwięcej punktów do końca rundy zasadniczej, bo później połowę nam odejmą i ewentualnie zaokrąglą w górę. Nie można sobie pozwolić na straty punktów z ogórami.
W międzyczasie obrońca Lechii przedłużył dośrodkowanie głową. Za p. Sławkiem Stępniewskim, od 1 lipca, nie jest to już spalony.
Znalazłem ten przypis, takie coś tam jest napisane:
Zawodnik nie osiąga korzyści, jeśli przebywając na pozycji spalonej otrzyma piłkę od przeciwnika, który w sposób rozmyślny zagrywa piłkę (poza rozmyślną paradą obronną).
Źle rozumiesz. Przecież piłka była przedłużona przez obrońce. I nie zrobił tego przecież przypadkowo. Celowo wyskoczył i główkował.
Mnie swoją drogą najbardziej wkurza jak na przepisach nie znają się komentatorzy z C+.
Jak teraz mówili z całą pewnością że spalony niby był, ale minimalny i nie można mieć pretensji.
Tak samo przy ręce na Cracovii w 94 minucie. Zdecydowanie opowiadali się za karnym, a przecież przepis mówi, że takie zagranie musi być celowe, a koleś ewidentnie cofał rękę.
Komentarz