Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Reprezentacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Z. Zobacz posta
    Sytuacja jest dla mnie jasna. Albo awansujemy cudem i zagramy mundial jak euro albo nie awansujemy i pozegnamy Leo w grudniu 2009. W pierwszym wariancie najwczesniej w czerwcu 2010. Juz widze tego trenera samobójce, który wezmie nieistniejaca Repre (Krzynówek, Żewłak, Lewandowski - aktualne pozal sie boze filary kadry przeciez skoncza grac) i przez dwa lata w meczach towarzyskich bedzie budował ekipe na Euro. Nie wyjdziemy na własnym euro z grupy. Jestem tego pewny. Chyba, ze wywali sie go teraz. To ostatni moment. O ile ostatni nie był po euro. Umówmy sie, psuć się zaczeło juz po 0-3 z USA. Albo i jeszcze wcześniej. Od tamtej pory jestesmy w gównie i tylko dzięki indywidualnym umiejetnosciom (raz na ruski rok) niektorych piłkarzy zdarzaja sie takie cuda jak 1-1 z Austrią czy 2-1 z Czechami.
    Z drugej strony:

    Gdyby wywalic Leo teraz to nastepca moglby miec zbyt komfortowe warunki.
    Za brak awansu teraz bylby rozgrzeszony - wiadomo zawlail Leo.

    Do nastepnej imprezy i tak juz awansowal. Czy nie byloby to zbyt proste? Rozleiniwajace?

    Ale chyba i tak wolalby sie teraz Leo pozbyc i szykowac juz teraz kadre na 2012.
    Juz bez Krzynowka, Zewlakowa, M. Lewandowskiego, Zurawskiego (jakby kto myslal o tym, zeby Zuraw wrocil), Jopa.

    Jedynym w tej chwili polskim pilkarzem, ktory gra bardzo dobry futbol jest Ireneusz Jelen. W 2012 bedzie mial 31 lat - czyli jeszcze bardzo dobry pilkarski wiek.
    Jak dla mnie zadaniem nowego trenera bedzie zbudowanie druzyny wokol Jelenia.
    koko koko Skorza spoko...

    Komentarz


    • Kurs na wygraną San Marino 34 zł. Może warto postawić ??

      Nie żebym nie był patriotą, ale mam złe przeczucia.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez BiKTOP Zobacz posta
        Nie żebym nie był patriotą, ale mam złe przeczucia.
        Już nie przeginaj w drugą stronę.
        "I tak Legia panowie, i tak Legia mistrzem"

        Komentarz


        • Zamieszczone przez e(L)egion Zobacz posta
          Już nie przeginaj w drugą stronę.

          Czy San Marino zdobyło wogóle kiedyś punkt w eliminacjach do MŚ lub ME??

          Komentarz


          • Tak. Zremisowali z Łotwą 1-1 i z Turcją 0-0

            Komentarz


            • Zamieszczone przez e(L)egion Zobacz posta
              Już nie przeginaj w drugą stronę.
              Oj, gdyby strzelili karnego u siebie...


              "Kto już raz posiadł w swych granicach Kijów i tyle kroci prawosławnych, ten nie mógł pozwolić, aby za jej granicami tworzył się osobny ośrodek dla tychże i powinien był dotrzeć aż do Kremlu i tak problem rozwiązać."

              Komentarz


              • http://mundial.wp.pl/kat,1728,title,...iadomosc.html?

                Wiele do powiedzenia powinien mieć również browar Tyskie, który do tej pory płacić sporą część kontraktu Leo Beenhakkera. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że następcą Holendra może być... inny Holender. Byłby nim sam Frank Rijkaard, były trener Barcelony!

















                Komentarz


                • jaki mamy dziś dzien?

                  Komentarz


                  • Pewnie że wiem jaki.

                    Komentarz


                    • to tylko San Marino, ale jak tak patrzę, to Roger świetnie rozumie się z R.Lewandowskim. Kilka razy Roger posłał długą prostopadłą piłkę do Roberta a ten mu świetnie wychodził.

                      Trzeciak, jestes wielki

                      Komentarz


                      • już to widze. Jutrzejsze tytuły gazet: 'jedziemy na mundial', 'leo zostań!'

                        Komentarz


                        • Zdziwilem sie mocno jak uslyszalem w pierwszej polowie "Wisla to stara...".
                          Poza tym ciekawy repertuar z rota na czele.
                          Lepiej być ciemniakiem niż pedałem i lewakiem!

                          Komentarz


                          • Za weszło.pl:
                            "21.27
                            Telewizja pokazała kibica, który pociągał z piersióweczki. Na Legii miałby już dożywotni zakaz. A "GW" zrobiłaby wywiad z naczelnikiem policji."
                            I gdziekolwiek los mnie zaprowadzi,
                            zawsze wrócę Warszawo do Ciebie,
                            kiedy zegar życia się zatrzyma,
                            spocząć pragnę tu - pod Twoim niebem.

                            Komentarz


                            • Bez kitu, ale Szpakowski to jest głupek.

                              Komentarz


                              • Ograliśmy amatorów którzy nie wygrali w historii ani jednego meczu o punkty.
                                Czas na szampana!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X