Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prośba o pomoc przy ankiecie

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• Prośba o pomoc przy ankiecie

Witam,
    jestem studentem ostatniego roku pedagogiki i właśnie powoli kończę pisać prace magisterską na temat agresji kibiców piłkarskich. Chciałbym prosić o pomoc w wypełnieniu przygotowanej przeze mnie ankiety. Wypełnienie jej nie zajmie więcej niż 15 minut, wszelkie szczegóły są wewnątrz.
    Jeśli temat założyłem w niewłaściwym miejscu, proszę adminów o przekierowanie go tam gdzie być powinien. Proszę również o nie kasowanie wątku, sam to zrobię po uzyskaniu odpowiedniej ilości odpowiedzi, a na pewno do końca maja.
    Dziękuję i pozdrawiam.

Ankieta w formie pliku Word do pobrania:
    http://odsiebie.com/pokaz/2372915---c8d6.html

-we wstępie brakuje formy "pan". Kolegami po szalu nie jesteśmy więc wybrana forma dla mnie nieodpowiednia.
    -pytanie o rodzinę-co jeśli ktoś jest sierotą?
    -nie ma jak wygodnie zaznaczać odpowiedzi
    - w pyt. 11 brakuje opcji , że jeśli nie "to prosze przejśc do pytania 13"
    - trochę męcząca dla respondenta.

wypełniłem,ale odeślę później, bo teraz idę wyładowywać agresję przy piwie na ławce
    Zbyt wiele poświęciliśmy dla Legii, by ktokolwiek mógł nas złamać.

Ciągle wierzę w raj.
    Ale teraz przynajmniej wiem, że to nie jest jakieś miejsce, którego możesz poszukać.
    Ponieważ to nie jest to gdzie pojedziesz,
    ale to, jak się czujesz na chwilę w swoim życiu, kiedy jesteś częścią czegoś.
    A jeśli znajdziesz tę chwilę...
    będzie ona trwała wiecznie.

Komentarz

Wiele racji w tym co piszesz panie szanowny. No niestety nidgy się nie uniknie błędów, a teraz za późno żebym poprawiał. Z tym, że jest uciążliwa musze się zgodzić, jest tam dużo pytań ale taka to specyfika tego konkretnego kwestionariusza. Trzeba jednak przyznać, że wypełnianie idzie szybko, bo to tylko zaznaczenie T / ? / N.