Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szukam, Sprzedam, Zamienię, Reklama, Pomocy!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Grzywa
    Zamieszczone przez szczepan
    Z hutnika? :P
    Może być z Legii :niedobry: Macie tam fajne laseczki :>

    A teraz ide nad Wisłe może jakaś laska się "puści" wraz z wiankiem :bauns2: :P
    jak będzie niezła to niech na wianku dopłynie do Wawy, ja ją złapie :niedobry:
    bez nerw :P

    Komentarz


    • Witam, mozecie polecic jakies dobre aparaty cyfrowe ( i najlepiej gdzie najtaniej) tak w cenie 1200-1500

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Luk@s
        Witam, mozecie polecic jakies dobre aparaty cyfrowe ( i najlepiej gdzie najtaniej) tak w cenie 1200-1500
        Ja mam sony p-92 i nie narzekam... ale teraz on kosztuje w granicach 1700-1800 zł
        możesz kupic model gorszy czyli p-72 ale to jest już różnica 2 mln pxl...
        Swoim nazwiskiem firmuj styl godny!

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Łysolek
          Zamieszczone przez Kiub(L)
          ja dojechać z centrum do janek?
          tramwajem do Okęcia numer 7 , 9 i z Okęcia liniami 703 707 711 804 :co2:
          dzięki za pomoc, w końcu dojechałem z centrum bezpłatnym
          bez nerw :P

          Komentarz


          • Ma ktos link albo na dysku fotke z sektorówką "Cały Poznań Chórem" ??
            Chcialem komus pokazac ale z LegiaLive nic mi nie działa i wyswietla sie ze nie mam uprawnien do ogladania i zadna grafika na tej stronie mi sie nie wyswietla
            Pomozcie bo to bardzo pilne :dzieki:
            "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Cipciuś
              Ma ktos link albo na dysku fotke z sektorówką "Cały Poznań Chórem" ??
              Chcialem komus pokazac ale z LegiaLive nic mi nie działa i wyswietla sie ze nie mam uprawnien do ogladania i zadna grafika na tej stronie mi sie nie wyswietla
              Pomozcie bo to bardzo pilne :dzieki:
              http://www.supersimonek.webpark.pl/1miejsce.jpg
              GTW

              Komentarz


              • Do wynajęcia jest pokój z kuchnią na Górnym Mokotowie na lipiec i sierpień. Zainteresowanych zapraszam na priv. :wakacje:
                "Lecz przyjdą czasy, że te kutasy będą przed nami na baczność stać,
                Ręka nie zadrży jak liść osiki, gdy będziem w głupie mordy prać.
                Więc pijmy zdrowie szwoleżerowie niech smutki zginą w rozbitym szkle,
                Gdy nas nie będzie nikt się nie dowie czy dobrze było nam czy źle.
                "
                Janusz Waluś - czekaMY!

                Komentarz


                • poszukuje biletu z meczu Legia Gks Bełchatów z dnia 24 sierpnia 1996 roku ze wzgledow sentymentalnych. Pamietny mecz nawet Staniek gola strzelil :niedobry: kontakt randywe@wp.pl

                  Komentarz


                  • Wie ktos moze, gdzie znajde jakies legijne dzwonki polifoniczne na fon?
                    Only You

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez yusta
                      Wie ktos moze, gdzie znajde jakies legijne dzwonki polifoniczne na fon?
                      w NL
                      bo bez zła... dobro było by poprostu normalne. nic specjalnego co podnosi jego range i wage...

                      Komentarz


                      • Zamienie siostre na szalik Legii. Siostra może robić za stracha na wróble ewentualnie radio, posiada silne właściwości denerwujące więc może być dobrym prezentem dla teściowej
                        NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ

                        Jak długo trwa pamięć o grobach, tak długo trwa siła związku z ojczyzną.

                        Komentarz


                        • nie wie ktoś gdzie jest przedstawicielski sklep Reeboka w Wawie, albo przynajmniej jakiś zwykły? musze sobie kupić nowe buty do kosza z góry wielkie dzięki
                          bez nerw :P

                          Komentarz


                          • Blue city albo za rotunda
                            Ja to widze i non stop z tego szydze!

                            Komentarz


                            • poszukuje dzwonka ze stronki www.jamba.de o tytule Rave Hippo
                              dzwonek ma byc monofoniczny

                              do kurva nedzy jebac niemcow co wszystko chca dla siebie a polakowi nie dadza
                              Niedowiarki, czcze umysły pełne są obawy,
                              że na lewym brzegu Wisły nie ma juz Warszawy.

                              Że gdzie dawniej stały domy dziś porasta trawa...
                              choć nie taka jak przed laty ale jest WARSZAWA

                              Komentarz


                              • Czy ktoś wie, ile kosztuje mniej więcej na Wolumenie rozkodowanie C+ na komputer??

                                Tylko mi tu nie prawić, że to nieetyczne itp!
                                Legia
                                wszystko co mamy to te trybuny szare...

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X