Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szukam, Sprzedam, Zamienię, Reklama, Pomocy!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pilnie potrzbny tytuł i autor kawalka znanego jako "Bumszakalaka"

    Edit1 -> Mam mam ! kozak
    edit2 -> Apache Indian - Boom Shakalaka
    "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

    Komentarz


    • Wie ktos moze jak zrobic wlasny emblemat??

      Komentarz


      • Photoshop, Paintshop, Corel... Zainstaluj i se zrób.
        Warszawa Forum http://www.method.letawi.pl/moje/avatarki/mm.gif

        Komentarz


        • Zamieszczone przez marecki
          Da sie usunac pierd...ego firewalla w DC++ ?

          mam XP :/

          dzieki za pomoc.
          W general settings spróbuj przestawic na passive.
          Powinno pomóc
          GTW

          Komentarz


          • moi znajomi zakupili nowa myszke, + przejsciowke z lacza ps2 na szeregowe, gdyz stary komputer tylko takie posiadal. myszka nie dzialala. zamontowalem tam akas swoja stara z szeregowym i dzialala bez problemu. nastepnie ta nowa wzialem do domu i u mnie uzywajac przejsciowki z ps2 na szeregowe tez nie dziala. sama mysz podlaczajac bezposrednio do ps2 u kumlpla dziala. bylem w sklepie kolo domu, powiedzieli iz to normalne ze przejsciowki nie dzialaja bo robia je inni producenci niz myszki. co mam robic? pozostaje mi do konca zycia uzywac tylko myszek z szeregowym podlaczeniem?
            dzieki za rady
            pozdro
            foks
            no hakiery do roboty ;P
            The Durango '95 purred away real horrorshow !

            Komentarz


            • czesc, mam takie male pytanko,czy moze ktos mi polecic jakis dobry program do zrzucania zdjec z kamery na dysk,z gory dzieki
              "Jednym z takich miejsc w których warto być to Warszawa, żeby to czuć trzeba tu życ"

              Komentarz


              • 20 Marca W klubie LIVE odbędzie się impreza z okazji Ósmych urodzin RADIO GROCHÓW. Gośćmi specjalnymi imprezy Będą przedstawiciele
                WU TANG KILLA BEEZ:
                SHABAZZ THE DISCIPLE (EX-Gravediggazz, Sunz Of Man)
                BERETTA 9 (KILLARMY)
                CILVARINGZ (WU TANG PRODUCTIONS)
                DJ SUESIDE (OSOBISTY DJ RZA)

                Oprócz specjelnych gości na scenie pojawimy się również my(RADIO G), oraz Unda 4 (Portugalia-Polaska-Niemcy).

                Start imprezy o 21.00 Wjazd 34 złote. Bilety do nabycia w sklepie MEATROPOLIS "POD REMONTEM" lub w dniu koncertu.
                DO ZOBACZENIA.
                Ja to widze i non stop z tego szydze!

                Komentarz


                • Kiedys juz sie o to pytalem

                  Kojazy moze ktos ta kombinacje klawiszy ktora zmienia klawiature na jezyk polski ?
                  Jesteś panem własnego losu.

                  Komentarz


                  • defaultowo ctrl+shift

                    Komentarz


                    • ile kosztuej sygnet Legii ???
                      Warszawa

                      Komentarz


                      • Kurczę, juz kiedyś komuś odpowiadałem na to pytanie (Kamyk?) i nie pamiętam teraz
                        35? 25? 50?
                        podpis cyfrowy <--------
                        ================
                        Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiej siły jak ta.... LEGIA! LEGIA! LEGIA!

                        Komentarz


                        • A wie ktoś czy jest w necie jakis program gdzie mozna sobie tapetke zrobić i z jakiej strony go sciągnąc ?
                          ''Ucieczka przed walką jest czymś najgorszym, co może się nam przytrafić.
                          Jest o wiele gorsza od przegranej,
                          ponieważ klęska zawsze może stać się dla nas źródłem doświadczenia i nauką,
                          a ucieczka daje nam tylko jedną możliwość: głosić zwycięstwo naszego wroga.''

                          Komentarz


                          • poszukuje Commandosa 3 PL ma ktos ?
                            bo nie mam w co grac
                            Niedowiarki, czcze umysły pełne są obawy,
                            że na lewym brzegu Wisły nie ma juz Warszawy.

                            Że gdzie dawniej stały domy dziś porasta trawa...
                            choć nie taka jak przed laty ale jest WARSZAWA

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez _Bart
                              poszukuje Commandosa 3 PL ma ktos ?
                              bo nie mam w co grac
                              Ja mam ale nie PL. Wersja sprawdzona i napewno nic sie nie zwali przy nagrywaniu bo mam obrazy plyt na dysku.Wersja 3 plytowa
                              GTW

                              Komentarz


                              • Potrzebuje na biegu Siemensa c35i w jakiejs rozsadnej cenie i mozliwie dobrym stanie. Najlepiej w Plusie.
                                "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X