Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szukam, Sprzedam, Zamienię, Reklama, Pomocy!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • http://szop.prot.pl/komputery/produc...products_id=72





    moge je puscic za 20 PLN tylko rozjebany jest z lekka przycisk glosnosci przez co jeden glosnik czasem gra ciszej

    Pozdro.
    I gdziekolwiek los mnie zaprowadzi, zawsze wrócę Warszawo do Ciebie, kiedy zegar życia się zatrzyma, spocząć pragnę tu - pod Twoim niebem

    Komentarz


    • 'Czasem' to znaczy raz na tydzien czy pare razy w ciagu ogladania filmu?
      Jutro dam Ci znac czy je biore.
      Legia & Zagłębie !!!

      Komentarz


      • Zamieszczone przez rkwa
        'Czasem' to znaczy raz na tydzien czy pare razy w ciagu ogladania filmu?
        Jutro dam Ci znac czy je biore.

        hmmm nie ma na to reguly, roznie sie to ******** dlatego napisalem ze sie jebia. uczciwosc jest wazna. jak sobie usatwisz glosniosc to raczej sie nic nie jebie. Ja teraz np slucham sobie przez te gliosniki mp3 na jednej glosnosci to nic sie nie jebie.

        pzdr.
        I gdziekolwiek los mnie zaprowadzi, zawsze wrócę Warszawo do Ciebie, kiedy zegar życia się zatrzyma, spocząć pragnę tu - pod Twoim niebem

        Komentarz


        • Ja mam troche glupie pytanie no ale moze ktos wie. Otóz orientuje sie ktos gdzie mozna znalezc w Warszawie dobrego lekarza sportowego, bo szukam w necie ale nie moge nic znalezc Jakby ktos wiedzial to bylbym bardzo wdzieczny
          Słowa są zbędne... tej miłości opisać nic nie jest w stanie... (L)

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Koko
            Ja mam troche glupie pytanie no ale moze ktos wie. Otóz orientuje sie ktos gdzie mozna znalezc w Warszawie dobrego lekarza sportowego, bo szukam w necie ale nie moge nic znalezc Jakby ktos wiedzial to bylbym bardzo wdzieczny
            Machowski !!

            Komentarz


            • Zamieszczone przez domber
              Zamieszczone przez Koko
              Ja mam troche glupie pytanie no ale moze ktos wie. Otóz orientuje sie ktos gdzie mozna znalezc w Warszawie dobrego lekarza sportowego, bo szukam w necie ale nie moge nic znalezc Jakby ktos wiedzial to bylbym bardzo wdzieczny
              Machowski !!
              No dzieki ale on mnie raczej nie przyjmie ho:
              Słowa są zbędne... tej miłości opisać nic nie jest w stanie... (L)

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Koko
                Zamieszczone przez domber
                Zamieszczone przez Koko
                Ja mam troche glupie pytanie no ale moze ktos wie. Otóz orientuje sie ktos gdzie mozna znalezc w Warszawie dobrego lekarza sportowego, bo szukam w necie ale nie moge nic znalezc Jakby ktos wiedzial to bylbym bardzo wdzieczny
                Machowski !!
                No dzieki ale on mnie raczej nie przyjmie ho:
                ale zostaje tylko on


                bo na sluzbe zdrowia nie masz co liczyc

                Komentarz


                • Mi tylko znaną zgrabnością ruchów kocich, urwałem sobie kabel z compa do wieży i musze muzy na słuchawkach słuchać, przez co czuje sie głuchy.

                  Który kabel do którego mam zlutować? ho:
                  Warszawa Forum http://www.method.letawi.pl/moje/avatarki/mm.gif

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Koko
                    Ja mam troche glupie pytanie no ale moze ktos wie. Otóz orientuje sie ktos gdzie mozna znalezc w Warszawie dobrego lekarza sportowego, bo szukam w necie ale nie moge nic znalezc Jakby ktos wiedzial to bylbym bardzo wdzieczny
                    Na Warszawiance jeśli jeszcze pracuje, gość nazywa się Smirnof (chyba). Na skrze ktoś dobry pewnie by się jeszcze znalazł.

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Koko
                      Zamieszczone przez domber
                      Zamieszczone przez Koko
                      Ja mam troche glupie pytanie no ale moze ktos wie. Otóz orientuje sie ktos gdzie mozna znalezc w Warszawie dobrego lekarza sportowego, bo szukam w necie ale nie moge nic znalezc Jakby ktos wiedzial to bylbym bardzo wdzieczny
                      Machowski !!
                      No dzieki ale on mnie raczej nie przyjmie ho:
                      to idż do Rokity, on podobno może wszystko ho: ho:
                      Przygoda, przygoda, każdej chwili szkoda

                      !!! LEGIA WARSZAWA !!!

                      Komentarz


                      • Dzieki Kozer, na Warszawianke mam blisko to nawet sie wybiore i zobacze co i jak :+:

                        A z Rokity nie skorzystam chyba 8o Jakos nie bardzo ufam politykom
                        Słowa są zbędne... tej miłości opisać nic nie jest w stanie... (L)

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez rkwa
                          aaaa-glosniki do kompa po taniosci kupie!!!


                          ja mam takie cudo do sprzedania - stan dobry,działajace, cena do uzgodnienia

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez sqrzany
                            Zamieszczone przez rkwa
                            aaaa-glosniki do kompa po taniosci kupie!!!


                            ja mam takie cudo do sprzedania - stan dobry,działajace, cena do uzgodnienia
                            Juz mam.Narazie smigaja.

                            PS.Afgan-priva Ci wyslalem,bo nie wiem czy oszedl.
                            Legia & Zagłębie !!!

                            Komentarz


                            • Szukam nagrań (najlepiej audio) rosyjskiego zespołu git ludzi "Lubie" (Liube?)

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez legart
                                Szukam nagrań (najlepiej audio) rosyjskiego zespołu git ludzi "Lubie" (Liube?)
                                Stadion X-lecia, górna korona (jest trochę rosyjskojęzycznej muzy, tylko trzeba popytać, bo ostatnio stoiska się nie rozstawiają z całym asortymentem "strach jak łapią '8 ")

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X