Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szukam, Sprzedam, Zamienię, Reklama, Pomocy!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sprzedam szal zgodowy Legia&Pogoń. Info priv.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez hraabia Zobacz posta
      Za nieuzasadniony przyjazd załogi, z tego co kojarzę mandat 300 pln
      hehe czy za niuzasadniony przyjazd zalogi czasem nie powinna odpowiadac osoba, ktora na ten przyjazd nalegala? w tym wypadku kanary

      Komentarz


      • Zamieszczone przez lukakowal Zobacz posta
        hehe czy za niuzasadniony przyjazd zalogi czasem nie powinna odpowiadac osoba, ktora na ten przyjazd nalegala? w tym wypadku kanary
        A nie jest tak, że za ewentualne "zboczenie z kursu autobusu w celu dowiezienia na mendownię" tak jest, że plus x stówek się płaci?
        ...:: Ktoś nie śpi, aby spać mógł ktoś ::...

        Komentarz


        • Sprzedam bluze http://www.1916.com.pl/11,bluza-biala-1916.html w dobrej cenie rozmiar XL . Info priv.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Piaseczno95 Zobacz posta
            Bracia i siostry proszę o zlajkowanie 2 komentarza w poniższym linku. Nie zajmie wam to dużo czasu, a mi może przynieść wiele radości Z góry wiekie dzięki za każdy oddany głos.


            http://www.facebook.com/photo.php?fb...r&notif_t=like
            Ja Wam polajkuje drugi

            Macie lajkowac 1 i tylko 1 - ja i Pan Artysta jestesmy w to osobiscie zaangazowani wiec konsekwencja porazki bedzie nasza furia czyli koniec forum!

            ...ta ziemia do Polski należy
            choć Polska daleko jest stąd,
            bo wolność krzyżami się mierzy
            historia ten jeden ma błąd!!!!

            Better Dead Than Red!!!

            Komentarz


            • Zamieszczone przez mort Zobacz posta
              Ja Wam polajkuje drugi

              Macie lajkowac 1 i tylko 1 - ja i Pan Artysta jestesmy w to osobiscie zaangazowani wiec konsekwencja porazki bedzie nasza furia czyli koniec forum!

              36 vs. 140... oj kurdeczka! Obrońmy forumkę!
              ...:: Ktoś nie śpi, aby spać mógł ktoś ::...

              Komentarz


              • A i jeszcze na dodatek to https://www.facebook.com/events/236994359768463/


                e:

                Zamieszczone przez Tysh Zobacz posta
                36 vs. 140... oj kurdeczka! Obrońmy forumkę!

                Komentarz


                • http://allegro.pl/szal-narodowy-tkan...964139253.html
                  Ostatnio edytowany przez Endek; [ARG:4 UNDEFINED].

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez mort Zobacz posta
                    Ja Wam polajkuje drugi

                    Macie lajkowac 1 i tylko 1 - ja i Pan Artysta jestesmy w to osobiscie zaangazowani wiec konsekwencja porazki bedzie nasza furia czyli koniec forum!

                    Nie ładnie. Żeby tak szantażować ludzi

                    Komentarz


                    • Pytanie do kogoś zorientowanego w temacie.Spadł mi telefon,pękł ekran i jak to w dotykowych przestał działać.Mam gwarancje ale czy ona obowiązuję jeżeli to z mojej winy ?
                      "...Wszystkie stacje nasze są.... BP,Statoil,Carrefour,Auchan..."

                      Komentarz


                      • Nie uznają Ci reklamacji, będziesz musiał zapłacić, jeżeli chcesz aby oni to zrobili.
                        Jeżeli naprawisz na własną rękę to automatycznie przestaje obowiązywać gwarancja

                        Komentarz


                        • Zależnie od tego jaki to telefon, to najlepiej kupić taki uszkodzony, ale z działającym dotykiem i wymienić (samemu lub w serwisie).
                          Jakim cudem może być wszystko na swoim miejscu, skoro oni mają gdzieś to, co my mamy w sercu?

                          Komentarz


                          • Jeśli ktoś pracuje w Orange to proszę o priv, ważna sprawa.
                            ''Tylko martwe ryby płyną z prądem"

                            Komentarz


                            • Sprzedam Xboxa360, zapraszam do licytacji, a o więcej pytań na priv.
                              Do końca aukcji pozostał jeden dzień

                              http://allegro.pl/xbox-360-60gb-stan...940169923.html
                              "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć"

                              Komentarz


                              • Ktoś może polecić jakieś fajne mp3 do biegania?
                                "Jestem KIBOLEM- nie ważne co o mnie powiedzą, jestem człowiekiem z pasją."

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X