Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zbiorowy gwałt po meczu hokejowym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zbiorowy gwałt po meczu hokejowym

    Kliknij tu, by przeczytać

    Pięknie, wykastrować i puścić wolno...

    Zawsze mnie zastanawia, że sąsiedzi, znajomi bądź rodzina mówi o skuinkotach bandytach, że to porządni ludzie.

  • #2
    Zrobią gebelsom pierdolonym z dupy jesień średniowiecza.
    Zamieszczone przez Jaco
    Bas – zajebisty koleś. Bardzo go lubię i szanuję


    RAAK

    Komentarz


    • #3
      8-
      Nie pierwszy raz się zapewne tak"zabawiali"tylko tym razem nie uszło im płazem.Przypomina mi się podobna "akcja"z udziałem Kluiverta.
      IMO nie ma nic gorszego dla kobiety niż gwałt.Ja bym chyba tego psychicznie nie zniosła :/
      Karą za gwałt powinna być kastracja!!!

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Nova
        Karą za gwałt powinna być kastracja!!!
        I sami by musieli ją sobie przeprowadzić, bo inaczej kula w łeb...

        Dziwie się, że do tej pory nie kastrują pedofili i gwałcicieli, więcej nie byłoby problemu z takim bandziorem, a tak odsiedzi, wyjdzie i to samo.

        Komentarz


        • #5
          Może wydaje mi sie ale kastracja to chyba nie urywanie ****** czy jaj a podwiązanie przewodów ze spermą.
          Poprawcie mnie jeżeli się myle
          Zamieszczone przez Jaco
          Bas – zajebisty koleś. Bardzo go lubię i szanuję


          RAAK

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez bruce BAS lee ;p
            Może wydaje mi sie ale kastracja to chyba nie urywanie ****** czy jaj a podwiązanie przewodów ze spermą.
            Poprawcie mnie jeżeli się myle

            Eeee nie ważne, wiesz o co mi chodziło... :>

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez bruce BAS lee ;p
              Może wydaje mi sie ale kastracja to chyba nie urywanie ****** czy jaj a podwiązanie przewodów ze spermą.
              Poprawcie mnie jeżeli się myle
              Nie podwiązanie - podwiązuje sie kobietom jajowody. Przecięcie nasieniowodów nazywa się wasektomia i nie powoduje niemożności kopulacji. Kastracja to ucięcie jaj. Nie wiem, czy fujary też...
              From flood into the fire
              One thousand voices sing
              We're in this together
              For whatever fate may bring

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez andrzejzb
                Zamieszczone przez bruce BAS lee ;p
                Może wydaje mi sie ale kastracja to chyba nie urywanie ****** czy jaj a podwiązanie przewodów ze spermą.
                Poprawcie mnie jeżeli się myle
                Nie podwiązanie - podwiązuje sie kobietom jajowody. Przecięcie nasieniowodów nazywa się wasektomia i nie powoduje niemożności kopulacji. Kastracja to ucięcie jaj. Nie wiem, czy fujary też...
                Bass, no widzisz... :buhaha:

                A pies jak idzie na kastracje to traci jedno i drugie... :>

                Komentarz


                • #9
                  To jak psy traktować tych osobników co się takich czynów dopuszczają!!!
                  Obciąć wszystko,niech leją przez cewnik!!!

                  Komentarz


                  • #10
                    W sprawie gwałtu powinno się omijać wszystkie prawa i inne pierdoły związane z humanitaryzmem.
                    Gość powinien zapamiętać to jeszcze boleśniej niż zgwałcona kobieta.
                    Zamieszczone przez Jaco
                    Bas – zajebisty koleś. Bardzo go lubię i szanuję


                    RAAK

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez MaxyM
                      Zamieszczone przez andrzejzb
                      Zamieszczone przez bruce BAS lee ;p
                      Może wydaje mi sie ale kastracja to chyba nie urywanie ****** czy jaj a podwiązanie przewodów ze spermą.
                      Poprawcie mnie jeżeli się myle
                      Nie podwiązanie - podwiązuje sie kobietom jajowody. Przecięcie nasieniowodów nazywa się wasektomia i nie powoduje niemożności kopulacji. Kastracja to ucięcie jaj. Nie wiem, czy fujary też...
                      Bass, no widzisz... :buhaha:

                      A pies jak idzie na kastracje to traci jedno i drugie... :>
                      Zaraz jebne ze śmiechu

                      Komentarz


                      • #12
                        zastanawia mnie tylko jedna sprawa? czemu 20 letnia kobieta idzie z grupa hokeistow do ich hotelu? nie wiem i dlatego nie chce za bardzo oceniac tego. ale trzeba przyznac ze modne stalo sie oskarzanie sportowcow o gwalty.
                        co do gwalcicieli to mam takie same zdanie jak wszyscy. chociaz ja to bym ich z :* l odrazu.
                        HONOR MAM W DUSZY A SILE W DLONI

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Skanda(L)
                          zastanawia mnie tylko jedna sprawa? czemu 20 letnia kobieta idzie z grupa hokeistow do ich hotelu? nie wiem i dlatego nie chce za bardzo oceniac tego. ale trzeba przyznac ze modne stalo sie oskarzanie sportowcow o gwalty.
                          .
                          Częste postrzeganie sprawy-co ona tam sama robiła o tej godzinie/w tym miejscu/z obcym facetem/w tym stroju.
                          Nie twierdze że tak Ty sądzisz.Chodzi mi tylko o to że czasami postronni uważają ze sama sobie kobieta była winna.Dlatego tak niewiele kobiet zgłasza gwałty...Te obdukcje,przesłuchania itp.Nic miłego ;/

                          Komentarz


                          • #14
                            kilka lat temu we włoszech panna podała do sądu kolesia właśnie o gwałt.
                            pozwany uniknął kary bo jako dowód rzeczowy przedstawił spodnie tej dupy--strasznie obcisłe jeansy.
                            sędzinie(!!!) wystarczyło to bo podobno gacie były tak obcisłe że koleś nie dałby rady ich ściągnąć bez jej pomocy.
                            Zamieszczone przez Jaco
                            Bas – zajebisty koleś. Bardzo go lubię i szanuję


                            RAAK

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Nova
                              Zamieszczone przez Skanda(L)
                              zastanawia mnie tylko jedna sprawa? czemu 20 letnia kobieta idzie z grupa hokeistow do ich hotelu? nie wiem i dlatego nie chce za bardzo oceniac tego. ale trzeba przyznac ze modne stalo sie oskarzanie sportowcow o gwalty.
                              .
                              Częste postrzeganie sprawy-co ona tam sama robiła o tej godzinie/w tym miejscu/z obcym facetem/w tym stroju.
                              Nie twierdze że tak Ty sądzisz.Chodzi mi tylko o to że czasami postronni uważają ze sama sobie kobieta była winna.Dlatego tak niewiele kobiet zgłasza gwałty...Te obdukcje,przesłuchania itp.Nic miłego ;/
                              Nie chcę byc kontrowersyjny, ale w niektórych przypadkach mamy do czynienia z bezpodstawnymi oskarżeniami o gwałt mającymi na celu wyłudzenie forsy - wiele osób potępia te przypadki tak, jak my tutaj a nie znaja kulis sprawy. Tak było moim zdaniem w sprawie Tysona. W przypadku hokeistów zaś - też nie znam kulis sprawy ale panienka moim zdaniem zachowała się bardzo lekkomyślnie...
                              From flood into the fire
                              One thousand voices sing
                              We're in this together
                              For whatever fate may bring

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X