Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

linki ,fotki ,dowcipy :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • też malutki komentarz a mojej strony

    wierzysz w to???
    Zamieszczone przez Jaco
    Bas – zajebisty koleś. Bardzo go lubię i szanuję


    RAAK

    Komentarz


    • Zamieszczone przez dyha




      Ja to moze pozostawie bez komentarza . Albo moze jeden mallutki komentarz - ŻENADA !!
      ciemno już zgasły wszystkie światła ciemno już ... :buhaha:
      MACIEK - lepszego batona nie trafisz...

      Komentarz


      • Zamieszczone przez bruce BAS lee :P
        też malutki komentarz a mojej strony

        wierzysz w to???
        W co ma wierzyć? W szaliki? Działacze Polonii zrobili specjalne szale do kibiców Lecha z okazji tego "swięta".
        "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


        Bynajmniej to nie przynajmniej!

        Komentarz


        • Zamieszczone przez malinowynos komsbak
          ciemno już zgasły wszystkie światła ciemno już ... :buhaha:
          :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha:

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Kawa
            Zamieszczone przez bruce BAS lee :P
            też malutki komentarz a mojej strony

            wierzysz w to???
            W co ma wierzyć? W szaliki? Działacze Polonii zrobili specjalne szale do kibiców Lecha z okazji tego "swięta".
            raczysz żartować??????
            Zamieszczone przez Jaco
            Bas – zajebisty koleś. Bardzo go lubię i szanuję


            RAAK

            Komentarz


            • Zamieszczone przez bruce BAS lee :P
              Zamieszczone przez Kawa
              Zamieszczone przez bruce BAS lee :P
              też malutki komentarz a mojej strony

              wierzysz w to???
              W co ma wierzyć? W szaliki? Działacze Polonii zrobili specjalne szale do kibiców Lecha z okazji tego "swięta".
              raczysz żartować??????
              Niestety nie(ale wsumie czemu niestety ) :buhaha:
              "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


              Bynajmniej to nie przynajmniej!

              Komentarz


              • Te dyha, hip hopowcu... Wiesz, że to Mezo.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez MaxyM
                  Te dyha, hip hopowcu... Wiesz, że to Mezo.
                  taa. Szkoda, ze on kibicuje Lechowi bo fajnie sie go słucha.
                  "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


                  Bynajmniej to nie przynajmniej!

                  Komentarz


                  • Cześć !!

                    Jestem tu pierwszy raz. Witam wszystkich :+:

                    Komentarz


                    • yo
                      witaj na najspokiejszym forum w sieci

                      dobrze że nie założyłeś osobnego tematu

                      czyżbyś był arkowcem??
                      Zamieszczone przez Jaco
                      Bas – zajebisty koleś. Bardzo go lubię i szanuję


                      RAAK

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez MaxyM
                        Te dyha, hip hopowcu... Wiesz, że to Mezo.
                        te maxym wiem ze to mezo
                        nietrawie typa

                        Komentarz


                        • Jaka tragedia takie na siłe włażenie innym klubom w dupe!!!
                          Tragedia, żenada, błazeństwo!!! Wyobrażacie sobie jak by Legia miała jakieś Świeto i by dawała np. kibicom Widzewa szale 8-
                          Chore!!!
                          Z pokolenia na pokolenie
                          Saska (L) Kępa
                          Legioniści

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Dziubek
                            Jaka tragedia takie na siłe włażenie innym klubom w dupe!!!
                            Tragedia, żenada, błazeństwo!!! Wyobrażacie sobie jak by Legia miała jakieś Świeto i by dawała np. kibicom Widzewa szale 8-
                            Chore!!!
                            ale tym sie roznimy od Polonistów że nie damy tych szali . Mysle ze ta kwestia nie potrzebuje wytlumaczen, my mamy swoje miejsce , jestesmy moze nawet najlepsi (wielu sie ze mną nie zgodzi) i nie musimy cukrować bysmy mieli jakies plusy u innych .

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez dyha
                              Zamieszczone przez Dziubek
                              Jaka tragedia takie na siłe włażenie innym klubom w dupe!!!
                              Tragedia, żenada, błazeństwo!!! Wyobrażacie sobie jak by Legia miała jakieś Świeto i by dawała np. kibicom Widzewa szale 8-
                              Chore!!!
                              ale tym sie roznimy od Polonistów że nie damy tych szali . Mysle ze ta kwestia nie potrzebuje wytlumaczen, my mamy swoje miejsce , jestesmy moze nawet najlepsi (wielu sie ze mną nie zgodzi) i nie musimy cukrować bysmy mieli jakies plusy u innych .
                              Dokłądnie jak tu był ten link z forum Kolejorza, ze moze dołączą do Triady i będzie Wielka Czwórka no :buhaha: tylko tak można to podsumować
                              Z pokolenia na pokolenie
                              Saska (L) Kępa
                              Legioniści

                              Komentarz


                              • arkowcem?
                                to już raczej Lechia ale to też nie to .Tylko LEGIA
                                LEGIA -wszędzie

                                Tczew z Legią

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X