Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Siłownia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez księciuniu Zobacz posta
    Ja w życiu na żadną siłownię nie chodziłem i nie wyobrażałem sobie, że mógłbym. Ale jak dzieciaki zaczęły chodzić na jakieś karate, to ja, czekając na nich, zacząłem zaglądać na miejscowa siłownię. I tak mi się jakoś spodobało Ale nie na tyle, żeby specjalnie tam jeździć.
    A blisko domu mam jakaś cholernie drogą siłownię, a poza tym aż takiej zajawki, żeby tam specjalnie łazić, to nie mam. A ponieważ może mi się uda kawałek przestrzeni w chałupie wygospodarować, to sobie pomyślałem, że jakby już tak stało, to może bym czasami wieczorem coś pomachał. Tak, wiem boss_corleone, naiwniak za mnie
    Firma nie daje żadnych multisportów?
    Wtedy mógłbyś ćwiczyć, gdzie dusza zapragnie.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Alek Zobacz posta
      Firma nie daje żadnych multisportów?
      Wtedy mógłbyś ćwiczyć, gdzie dusza zapragnie.
      Ja sam sobie jestem firmą. Przynajmniej teoretycznie I to jest jeden z niewielu minusów
      Lubię sobie jebnąć posta.

      „Winowajcę znali wszyscy, ale każdy spowiadający się odpowiadał, że go nie zna, a na następny dzień z czystym sumieniem przystępował do komunii – bo spowiedź spowiedzią, ale charakter przede wszystkim i kapować nie wolno
      St.Grzesiuk, „Boso, ale w ostrogach”

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Jakup Zobacz posta
        Korzystał ktoś z Was kiedyś z ashwagandhy? Niedawno okazało się, że mam Hashimoto i niedoczynność tarczycy, a ashwagandha podobno dobrze się w sprawdza jako wspomaganie leczenia tych chorób. Pytanie moje brzmi - jaki rodzaj ashwagandhy jest warty uwagi, bo dostać można i tabletki za jakieś 20 zł, i krople za > 150 zł, a to już dosyć sporo.
        Ashwagandha 600 sport edition https://activus-sport.pl/ashwagandha...dition-60-caps dobry produkt Olimpa 60 kapsłułek za 32zł
        Ostatnio edytowany przez macko009; [ARG:4 UNDEFINED].

        Komentarz


        • Też miałem taki dylemat i końcem końców stwierdziłem że bcaa jest zbędne. Obecnie ze suplementów stosuję tylko kompleks witaminowy, białko, kreatyna i niekiedy wleci przedtreningówka.

          Komentarz


          • Polecam regularne wykonywanie pompek bo ćwiczenia daja bardzo dobre rezultaty jeśli chodzi o poprawnie górnej części ciała. Mało kto zdaje sobie sprawę, że nie ma lepszego sposobu na wyrobienie potężnej siły tricepsów i klatki piersiowej niż pompka. Zresztą podczas wykonywania tego ćwiczenia pracuje znacznie więcej mięśni. W przeciwności do wszystkich wygibasów na maszynach, które izolują wzmacniany mięsień. Przez to poszczególne partie ciała nie uczą się współpracować ze sobą, a stawy i ścięgna stają się słabe i podatne na uszkodzenia, bo po prostu nie są w odpowiedni sposób wzmacniane. http://www.keepyour-balance.pl/pompk...ki-piersiowej/
            Ostatnio edytowany przez Damians; [ARG:4 UNDEFINED].
            https://prima-med.info/
            Centrum Medyczno-Diagnostyczne Prima-Med
            ul. Cieszyńska 16
            30-015 Kraków
            NIP: 945-146-13-57
            Regon: 350524730
            tel. +48 12 347 84 00
            email: rejestracja@prima-med.info

            Komentarz


            • Kupował ktoś te gumy / taśmy treningowe z Decathlonu?
              https://www.decathlon.pl/tama-trenin...d_8484821.html

              Jak na dłuższą metę się sprawują? Warto kupić czy poszukać z innych firm? Może coś polecicie

              Komentarz


              • Cel ?
                Jeżeli do rozgrzewki czy aktywowania poszczególnych części ciała to pasuje. Jezeli natomiast chcesz wykonać trening w oparciu o gumy to proponuje kupić minimum trzy sztuki o rożnym oporze , bo szybko zauważysz różnice w oporze dla przykładowych ramion a np pleców.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez looking1916 Zobacz posta
                  Kupował ktoś te gumy / taśmy treningowe z Decathlonu?
                  https://www.decathlon.pl/tama-trenin...d_8484821.html

                  Jak na dłuższą metę się sprawują? Warto kupić czy poszukać z innych firm? Może coś polecicie
                  Kupiłem i polecam. Na razie się nie zawiodłem, a kupiłem kilka z rożnym oporem.

                  Komentarz


                  • Dzięki, właśnie zamówiłem 4 sztuki o oporze: 5 kg, 15 kg, 25 kg, 35 kg.

                    Runi Chce zróżnicować trening. Hantle naprzemiennie z gumami.

                    Może macie jakiś fajny film instruktażowy, o który będę mógł się oprzeć i znaleźć ćwiczenia z gumami? Najbardziej mi zależy na plecach, bo pozostałe partie można ogarnąć hantlami. Choć ćwiczenia na inne partie też z chęcią zobaczę

                    Komentarz


                    • Macie jakąś osobę od rozpisania diety?

                      Komentarz


                      • Mogę Ci podesłać namiary na Priv do chłopaka , byłego zawodnika , aktualnie trenera i dietetyka , który przygotowuje ludzi zarówno na scenę jak i do trójboju . Tylko będziesz potrzebował pełnego pakietu badań. Chyba ze chcesz zgubić pare kg (ewentualnie zdobyć ) to tak to i ja mogę Ci rozpisać.
                        Ostatnio edytowany przez Runi; [ARG:4 UNDEFINED].

                        Komentarz


                        • Ja polecam zakup wagi za 30zł i apkę.

                          Komentarz


                          • Zależy kto jaki ma cel , "ile do pokonania" i czy posiada chociażby podstawową wiedzę.
                            Sama apka jasne pomoże, ale jeżeli ma się podstawy i brak zdrowotnych przeciwskazań.

                            Komentarz


                            • Rzecz polega na tym, że w "byciu fit" ten moment początkowy jest najłatwiejszy, bo najłatwiej o efekt czysto fizyczny a do tego jest zapał (przy czym jedno wynika z drugiego). I wtedy apka jak najbardziej wystarcza, żeby trzymać bilans kaloryczny i makro. Schody pojawiają się po kilkunastu miesiącach jak się zatrzymujemy, a chcemy iść dalej. I wtedy jest czas na trenerów, badania i pół-profesjonalny reżim.
                              Oczywiście 90% ludzi robi na odwrót i zaczyna od trenerów i pierdolenia przy wszystkich możliwych okazjach o ketozach, kalistenikach, okienkach anabolicznych, batonach a potem po 2 miesięcach nikt na siłowni już nie pamięta jak oni wyglądają.

                              Komentarz


                              • Oczywiście, że tak , dlatego napisałem "jak ma się podstawy" i zna pojęcia bilansu i makroskładników. Wtedy jak najbardziej można zbudować zadowalającą sylwetkę, rzecz jasna sumiennie trenując , trzymając kalorie i w jakimś stopniu makro.
                                Kolegi wyżej zapytałem, bo nie wiem czy problemem jest 10 cm w pasie czy chęć zrobienia "żyłki" na wakacje.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X