Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

hehehe......i ten tego....no ...wiecie...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • hehehe......i ten tego....no ...wiecie...

    Chcialem oznajmic,ze dzisiaj w Socho odbywa sie zjazd moderatorow,reprezentancie poszczegolnych klubów to:
    Plankton-Wisła Kraków
    Legart-Legia Warszawa
    Sezar-GKS Katowice

    ...no i ja...Kijaszek...zapewne poruszymy szereg waznych tematów...hhehehe.......a co najwazniejsze bedziemy pić!!!
    Mam nadzieje ze impreza przerodzi sie w zjazd cykliczny i ze za rok spotkamy sie w szerszym gronie...pijmy...hehehe...ja pije od rana



    ...zyczcie nam zdrowia a w nagrode wypijemy wasze zdrowie
    WIDZEW I RUGBY-TO JEST TO CO KOCHAM! http://szczawiu.republika.pl/forum/spzw.gifCARTMAN!
    RYSIO Z "KLANU" TO BYDLE I CIOTA!!!

  • #2
    Ten tego, jak to było Judgment Day... Sodoma i Gomora... Arrmagedon,
    nieważne... Ciekawe, czy temat o zgonach zostanie zapisany nowymi postami... '8 Miłego "zjazdowania"!

    Komentarz


    • #3
      Zdrowia życzymy , mamy nadzieję , że nasz reprezentant padnie ostatni

      Komentarz


      • #4
        Re: hehehe......i ten tego....no ...wiecie...

        Zamieszczone przez Kiju
        Chcialem oznaimic,ze dzisiaj w Socho odbywa sie zjazd moderatorow,reprezentancie poszczegolnych klubów to:
        Plankton-Wisła Kraków
        Legart-Legia Warszawa
        Sezar-GKS Katowice

        ...no i ja...Kijaszek...zapewne poruszymy szereg waznych tematów...hhehehe.......a co najwazniejsze bedziemy pić!!!
        Mam nadzieje ze impreza przerodzi sie w zjazd cykliczny i ze za rok spotkamy sie w szerszym gronie...pijmy...hehehe...ja pije od rana



        ...zyczcie nam zdrowia a w nagrode wypijemy wasze zdrowie
        ło ciul! ho: ho: ho: ho: ho: sie dobrali

        Komentarz


        • #5

          Ehhh pijaki, pijaki

          PS1 Proponuję tego emota ---> dołaczyć do forumowego zbioru :>

          PS2 Pytanie: Z tej dwójki, który to Legart ? Ten z prawej? :>
          Jestem, a tak jakby mnie nie było...
          Nie ma mnie, a tak naprawdę jestem...

          Komentarz


          • #6
            ...heheh..Unico ten emot wyraza wszystko....ja mam nadzieje ze z racji postury i roli gospodarza wywiąze sie ok i padnę ostatni...heheh....chłopaki jeszcze nie wiedzą ale ktory padnie i ja jeszcze będe na chodzie to wymaluje im paznokcie u stóp lakierem...hehehe...

            ...co więcej?Za godzine witam szanownych gości na stacji...chlebem i solą...

            Mysle ze bedzie zajebiscie.
            WIDZEW I RUGBY-TO JEST TO CO KOCHAM! http://szczawiu.republika.pl/forum/spzw.gifCARTMAN!
            RYSIO Z "KLANU" TO BYDLE I CIOTA!!!

            Komentarz


            • #7
              Mam nadzieję, że przynajmniej ten który przeżyje to spotkanie, opowie o swoim zgonie

              PS Walczyć Nowiak, walczyc!!!
              podpis cyfrowy <--------
              ================
              Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiej siły jak ta.... LEGIA! LEGIA! LEGIA!

              Komentarz


              • #8
                Myślę że Plankton nie da plamy Bo Kraków mu tego nie wybaczy
                Jestem, a tak jakby mnie nie było...
                Nie ma mnie, a tak naprawdę jestem...

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Kiju
                  ...heheh..Unico ten emot wyraza wszystko....ja mam nadzieje ze z racji postury i roli gospodarza wywiąze sie ok i padnę ostatni...heheh....chłopaki jeszcze nie wiedzą ale ktory padnie i ja jeszcze będe na chodzie to wymaluje im paznokcie u stóp lakierem...hehehe...

                  ...co więcej?Za godzine witam szanownych gości na stacji...chlebem i solą...

                  Mysle ze bedzie zajebiscie.
                  Sezar pierwszy kleknie.. to pewne

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Unico
                    Myślę że Plankton nie da plamy Bo Kraków mu tego nie wybaczy
                    Spoko... w piątek bardzo oszczędziliśmy Planka

                    go Planki go!
                    Niezłomny Związek wolnych republik
                    Zespoliła na wieki Wielka Rosja
                    Powstały w walce z woli ludu
                    Jedyny, potężny Związek Radziecki

                    Komentarz


                    • #11


                      hehe...Legart dobrze reprezentował wasz klub,padliśmy dopiero nad ranem...niestety Legart juz odbił na chacjende a my pijemy dalej ...wczoraj zrobilismy sobie zgode Widzew-Legia-GKS-Wisła...hehehe


                      Picie to życie!!!!

                      ...wczoraj tak sie nakułem ze mi prawie gil z nocha wyskoczył...heheh


                      PIJMY!!!! ho:
                      WIDZEW I RUGBY-TO JEST TO CO KOCHAM! http://szczawiu.republika.pl/forum/spzw.gifCARTMAN!
                      RYSIO Z "KLANU" TO BYDLE I CIOTA!!!

                      Komentarz


                      • #12
                        życie jest piekne
                        Dragon na powietrzu

                        Komentarz


                        • #13
                          Wróciłem i żyje, ale ledwo. Adams miałeś racje Sezar pierwszy walnął w kimono. Ale wódy się polało 8- , ale na szcześćie picie na świeżym powietrze sprzyja ograniczeniu kaca. Ale trochę się ciesze że udało mi się drapnąć z Socho.

                          Komentarz


                          • #14
                            pieknie pieknie pijcie wiecej hehe nasi modowie heh))
                            Walczyć Trenować Warszawa musi Panować !

                            Komentarz


                            • #15
                              naród czeka na relację....

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X