Jeśli jest to Twoja pierwsza wizyta pamiętaj o:
sprawdzeniu FAQ klikając w powyższy link. Musisz się zarejestrować
zanim będziesz mógł dodawać posty: kliknij powyższy link, aby się zarejestrować. Aby rozpocząć przeglądanie wiadomości wybierz forum które chcesz odwiedzić.
Jako obywatel, a do tego jako wyborca, wolałbym by premier siedział na dupie w Warszawie i zajmował się czymkolwiek, co jest istotne dla nas, aniżeli otwierał drogę o znaczeniu co najwyżej lokalnym. Opłacenie jego świty oraz ochrony tanie nie jest.
Mnie ciekawi wariant zachodni czemu nie został wybrany, bo w cytowanym przez Ciebie fragmencie jest opis obecnego przebiegu. A nie wspomniałeś o dodatkowym węźle na A2.
Co do dachu, napisałem o produkcji przez pół roku z instalacji 8,4kwp. Przeczytaj uważnie.
Ja nie wspomniałem, bo najpewniej nigdy w życiu nie byłem we Wrzesni (i nie mam pojęcia jak wyglądają powyższe rozwiązania-potrzeby komunikacyjne) za to mniej więcej wiem jak przebiega proces inwestycyjny i praktycznie niemożliwe jest to, żeby dziś oddawane drogi były „zaprojektowane” przez obecny Rząd-GDDKiA.
I właśnie z ich strony wzialem powyższe cytaty
Zas co do drugiego to
Oświadczam że po równo pół roku pykło 2MW/h wyprodukowane na dachu, dzięki czemu rachunek za prąd za 6 miesięcy wyniósł 300zł Oczywiście bez lata tak mała instalacja nie udźwignie zimowego okresu, tak więc bardzo się cieszę zważywszy że znowu słychać o podwyżkach i braku rekompensat za nie
Wyraźnie napisałeś 2MW/h - co na pierwszy rzut oka jest omyłka - bo tak jak sam napisałeś pózniej (jak i z samej logiki)chodziło Ci o 2MWh
Jako obywatel, a do tego jako wyborca, wolałbym by premier siedział na dupie w Warszawie i zajmował się czymkolwiek, co jest istotne dla nas, aniżeli otwierał drogę o znaczeniu co najwyżej lokalnym. Opłacenie jego świty oraz ochrony tanie nie jest.
Niestety, Morawiecki nie został premierem żeby zajmować się Naszymi problemami. On reprezentuje interesy przede wszystkim Żydowskie i interesy obcego kapitału. A jeżeli chodzi o ochronę, w tym roku środki na SOP zostały zwiększone.
Ja nie wspomniałem, bo najpewniej nigdy w życiu nie byłem we Wrzesni (i nie mam pojęcia jak wyglądają powyższe rozwiązania-potrzeby komunikacyjne) za to mniej więcej wiem jak przebiega proces inwestycyjny i praktycznie niemożliwe jest to, żeby dziś oddawane drogi były „zaprojektowane” przez obecny Rząd-GDDKiA.
I właśnie z ich strony wzialem powyższe cytaty
Zas co do drugiego to
Wyraźnie napisałeś 2MW/h - co na pierwszy rzut oka jest omyłka - bo tak jak sam napisałeś pózniej (jak i z samej logiki)chodziło Ci o 2MWh
Tak masz rację mój błąd, chodziło o 2MWh.
Też zdaje sobie sprawę z procesu inwestycyjnego w takich przypadkach jednak znam też przykłady gdy złe decyzje poprzedników były zmieniane czasem na korzyść jak np budowa A1 w okolicach Częstochowy pomijając debilna organizację ruchu świetnie ogarnięto zmiany wykonawców. Ale zmiany są też idiotyczne jak np budowa WOW, która przez świętej pamięci ministra Szyszkę dwukrotnie cofała się o kilka lat gdy PO posprzątalo i wydawało się że wszystko w końcu ruszy, przyszedł po raz kolejny i mamy co mamy czyli ponownie 15 latvw tył.
Reasumując z mojego doświadczenia obwodnica Wrześni jest bublem zaprojektowanym przez PO, zbudowanym i otwartym przez PiS.
Jak cię widzę, tak cię piszę. Masz problem z tym? Również mnie to śmieszy niezmiernie.
Problem? Problem to ja bym miał, gdyby to miało jakieś merytoryczne uzasadnienie. Albo jak nie merytoryczne, to chociaż przewrotne, czy cokolwiek wnoszące. Ale że nie widzę w tym nic ponad pustą artykulację frustracji, wywołanych moim nie dość pozytywnym stosunkiem wobec obiektów Twoich sympatii politycznych, no to cóż - powodzenia w dalszym pisaniu. Ot kolejny z mechanizmów oblężonej twierdzy, plemienia, czy jak tam nazywać tę sytuację.
Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
-------------
Jedynie prawda jest ciekawa Józef Mackiewicz
Mrugs czesto te wszystkie awantury o warianty dróg to zwykła gra o to przez które/obok których działek ma nowa trasa przechodzić. Przykład niedawna awantura pod Radomiem o S12
Domyślam się, już z 15lat temu była awantura o działki w okolicach Halinowa, po wyborze wariantu WOW, kierownictwo MI i GDDKiA kupiło działki na planowanej trasie i wybudowało tam domy w których nikt nie mieszkał, widać je było jeszcze ze starej "dwójki". O S12 słyszałem bo trasa przebiega blisko teściów, tam jest w ogóle cyrk bo warianty różnią się kosmetycznie i serio chodzi o jedną czy dwie dzialki, akurat dla tej drogi robiłem w zeszłym roku pomiary, ale na odcinku Radom - Zwoleń.
Ja patrzę na to pod kątem kierowcy, mieszkańca i urbanisty.
No i Helmut mocno zaniepokojony nową super maszynką Jarosława
Niemieckie kurorty turystyczne zaniepokojone budową tunelu pod Świną - boją się konkurencji polskich ośrodków
Rozpoczęto megaprojekt - budowę tunelu pod Świną, który ma połączyć wyspy Uznam i Wolin; niepokoi to niemieckie kurorty turystyczne - przekazuje w poniedziałek niemiecki portal moin.de
Tunel ma stworzyć nowe szybkie połączenie komunikacyjne w regionie. Do tej pory ludzie tradycyjnie musieli przeprawiać się przez wodę promem. Od 2023 roku przez 1,8-kilometrowy tunel powinny przejeżdżać samochody.
Eksperci oczekują, że po ukończeniu tunelu wzrośnie liczba turystów; spodziewają się zarazem, że większe będzie natężenie ruchu. Zwłaszcza kierowcy ciężarówek mogliby korzystać z nowej trasy i pogorszyć sytuację drogową w regionie. Już teraz, szczególnie w szczycie sezonu wakacyjnego, na wyspie występują ogromne utrudnienia w ruchu.
Ale szybka dostępność polskich kurortów nadmorskich niepokoi również niemieckie kurorty turystyczne. W przyszłości niemieccy wczasowicze będą mogli wybrać nadmorskie kurorty, takie jak Międzyzdroje czy Kołobrzeg, które często są znacznie tańsze niż te po niemieckiej stronie. Dzięki tunelowi wyeliminowany zostanie długi czas oczekiwania na prom - pisze moin.de
O budowie informuje także portal NDR: "Świnoujście przedzielone jest Świną, cieśniną Morza Bałtyckiego, która przebiega pomiędzy wyspami Uznam i Wolin, łącząc Zalew Szczeciński z morzem. Tunel połączy obie wyspy, a tym samym znajdujące się na nich dzielnice. Jak na razie kierowcy i piesi nadal muszą przeprawiać się promem. Tunel będzie miał łączną długość prawie 1,8 km, co według władz miasta uczyni go najdłuższym tego typu obiektem w Polsce".
Źródło: PAP
No i Helmut mocno zaniepokojony nową super maszynką Jarosława
Prezydent gminy miasta Świnoujscie, które jest inwestorem ma na imię Janusz. Janusz Żmurkiewicz. Jeśli chcesz dalej wierzyć w przekaz TVpis o zasłudze Mateusza czy wiertle Jaroslawa nie klikaj w linki
Serwis zarządzany przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Fundusze Europejskie 2014-2020. Skorzystaj z Wyszukiwarki Dotacji lub umów się na bezpłatne konsultacje w Punktach Informacyjnych.
Komentarz