Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Polityka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez KrzychuS Zobacz posta
    Czasami lepiej jest zamknąć oczy i udawać, że rzeczywistość jest zgodna z tą podawana przez przewodnią i nieomylna siła narodu.
    No właśnie widzimy Rozumiem, że w tych porównaniach uwzględniłeś porównanie pełnej liczby lotów wraz z siecią obsługiwanych połączeń wtedy i w mijającym roku oraz następstwa jesiennych protestów?
    My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

    Komentarz


    • Wydaje mi się, że jasno to napisałem wcześniej ale jezeli nie to:
      W tych porownaniach uwzględnieniem swoje doświadczenia jako czestego pasażera różnych linii lotniczych w ostatnich 18 miesiacach (około 40-50 lotow) z okazjonalnych lataniem we wcześniejszych latach (okolo 10 lotów rocznie).
      Moja opinia jest subiektywna i oparta tylko na moich doświadczeniach (plus na rozmowach że wspolpracownikami - takze obcokrajowcami, którzy na ogół mówią, że gdy tylko mają wybór, wybierają inne linie niż LOT).

      Czy moja opinia jest miarodajna? Na pewno nie. Ale jest MOJA. To ja podejmuje decyzje na podstawie tej opinii i będę to robił dalej niezależnie od prób wtłaczania do mojej głowy propagandy niewatpliwego sukcesu.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Jakub Wiech
        Mili Państwo, jeśli pytacie mnie co sądzę o rządowym projekcie „ustawy prądowej”, to sądzę na przykład, że art. 3c powinien nosić numer art. 3 XD
        https://www.facebook.com/jakub.wiech...bTuQ&__tn__=-R



        A poza tym to antykomunistyczny rząd...
        Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
        -------------
        Jedynie prawda jest ciekawa

        Józef Mackiewicz

        Komentarz


        • Myślę, a nawet jestem pewny, że większość ludzi nie rozumie, że to oznacza spora podwyżkę cen energii. Dla uzmysłowienia sytuacji, w 2018 roku firma X kupowała energie od PGE za 220 zł, cennik PGE wynosił ok 350 zł. W związku z tym w 2019, firma x kupie energie od PGE za 335 zł (cennik-15 zł akcyzy).
          "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


          Bynajmniej to nie przynajmniej!

          Komentarz


          • Zamieszczone przez bloniaq Zobacz posta
            A poza tym to antykomunistyczny rząd...
            No coś Ty! Jak możesz nie rozumieć podstawowych rzeczy!?
            Jeżeli coś robili Brezniew, Andropow, Gierek czy Gomułka to był to komunizm lub gospodarka centralnie planowana.
            Jak to samo robią PMM, PAD, PJK, itp. itp. (można wstawić dowolne inicjały z PiSu) to jest to tylko drobna korekta gospodarki rynkowej niezbędna do jej prawidłowego funkcjonowania i wynikająca tylko i wyłącznie z winy Tuska.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Mrugs Zobacz posta

              Skoro wzrost cen biletów przy obniżonym standardzie usług jest dla Ciebie ok to chyba nie ma o czym rozmawiać, przed kilkoma laty nawet na lotach krajowych w cenie biletu był poczęstunek i napoje do woli.

              W latach 30 to na lotach transatlantyckich to grała nawet orkiestra, to był dopiero standard nie ma co.
              Ja nie mam zamiaru bawić się w analizy finansowe, bo rozumiem, że poprzedni Twój post tego akurat bezpośrednio nie dotyczył, ale takie kontrolne pytanie, od którego roku zamiast "poczęstunku i napoi do woli" jest prince-polo i woda ?
              Zamieszczone przez Mrugs Zobacz posta
              Teraz na trasach europejskich standard zjechał do zera. Pomijam kwestie bagażu rejestrowanego na trasach krajowych i europejskich bo ogólnie linie które miały problemy finansowe podeszły do tego w ten sam sposób, jednak niektórzy już wracają do dobrych zwyczajów (SAS, cześciowo KLM i AF) że w cenie jest bagaż rejestrowany u nas to jeszcze melodia przyszłości.
              Ja nie wiem o jakich Ty dobrych zwyczajach piszesz, bo rozumiem, że AA czy tam UA się od zawsze na nią nie łapią
              Ale dla Twojej informacji jak wybierasz Economy STANDARD to jak najbardziej masz prawo do darmowego bagażu.
              To, że teraz LOT uległ modzie/trendowi do napierdalania pińcdziesięciu taryf/klas/memberszipów to akurat jest to jak najbardziej wytłumaczalne, z tym że może przypomnisz mi kiedy pojawił się ten saver (aczkolwiek on chyba się wtedy jakoś inaczej zwał)
              Zamieszczone przez Mrugs Zobacz posta
              Standaer w LOT spada na łeb na szyję i słodkie pitolenie o sytuacji finansowej tego nie zmieni. Z punktu widzenia zwykłego pasażera sprzedaż nie byłaby złym rozwiązaniem. Zwykłego pasażera nie interesuje czy przewoźnik jest narodowy, państwowy czy jeszcze inny, rachunek cena->jakość musi się zgadzać.
              Widzisz tutaj jest taki problem, że ja pierwszy raz leciałem wzmiankowanymi liniami przeszło 30 lat temu i szczerze powiedziawszy to nie bardzo wiem o jakim spadaniu na łeb na szyję Ty w ogóle piszesz.
              Tak jak LOT był wtedy typowym średniakiem jeśli idzie o komfort, tak samo wygląda to i dzisiaj. Z tymże z jednej strony pojawiła się mocna konkurencja...uwaga powieje strasznym socjalizmem, bo jest ona państwowa - czyli Emiraty, Etihad , Air China, Singapur czy też Qatar. Z drugiej trzeba konkurować z tanimi liniami.
              O spadku jakości to możesz mówić w przypadku linii amerykańskich, co w sumie i tak nie wpływa na ich popularność.

              Zamieszczone przez Mrugs Zobacz posta
              A jeśli mowa o poważnych nagrodach:
              https://www.worldairlineawards.com/b...018-by-region/ - ranking Skytrax wg regionów. Tu nawet Aeroflot jest wyżej i jest to w mojej opinii bardziej wiarygodne źródło.
              Co ciekawe wyżej jest nawet EasyJet i nawet Ryanair pomimo ogromnych problemów z kompletowaniem załug

              Faktem jest, że rankingi przez 2015 rokiem (jeśli chcesz takiego odniesienia) nie byłby dla LOTu przyjazne ze względu na brak dobrych maszyn do długich lotów.
              Dreamlinery dopiero przychodziły i nie mogły wypełnić całej siatki połączeń a jak wszyscy pamiętają miały też swoje problemy. Po dostawie kilku maszyn widać wzrost we wszystkich rankingach. [/QUOTE]

              Buahahah ok jakoś LOT spada na łeb na szyję dlatego w rankingu w 2015 roku był on na 104 miejscu, a teraz jest...67
              Ale tłumacz to sobie tymi 787...tylko, że jeśli jest tak jak piszesz i

              - jakość ogólnie spada
              - tylko dzięki 787 które robią kilkanaście % pasażerolotów poszliśmy do góry 40 miejsc w rankingu
              - ranking jest robiony na podstawie ocen pasażerów
              To jasno wynika, że LOT gdyby operował tylko nowymi samolotami byłby...numerem jeden na świecie, przecież Ty chyba sam nie wierzysz w kocopały które wypisujesz

              Zamieszczone przez Mrugs Zobacz posta
              Teraz jest ciekawie bo 3 787 nie latają a w zamian lata maszyna wyleasingowana z Air Malta. Przez zaniedbania w obsłudze maszyn LOT traci kilka baniek miesięcznie, ale o tym raczej nie usłyszysz w burdelowej czy radiu maryja.
              No ale też po co wydawać kasę na naprawę maszyn jeśli nic się nie dzieje, pieniążki można przyksięgować do zysku i chrzanić kocopały o cudownej sytuacji finansowej.
              Nie jedną, a dwie maszyny...tylko, że ten problem dotknął wszystkich użytkowników danej serii - czyli ANA/Air New Zealand/Virgin/British Airways.
              Można tylko żałować, że te linie nie miały na pokładzie takiego specjalisty jak Ty który uniemożliwiłby im stratę "kilku baniek miesięcznie"
              Teraz jest jeszcze lepiej..."po co wydawać kasę na naprawę maszyn jeśli nic się nie dzieje, pieniążki można przyksięgować do zysku i chrzanić kocopały o cudownej sytuacji finansowej."
              Janusze ekonomii wszystkich krajów łączcie się.
              Są dwie opcje albo jesteś rekinem finansjery który księguje pieniążki za brak zysków (bo rozumiem, że jak samolot nie lata, to nie zarabia, chociaż w Twojej podniebnej rzeczywistości to w sumie **** wie) - tylko tu pojawia się pytanie po **** latasz Saverem, albo to co napisałeś to się nie trzyma kupy
              Zamieszczone przez Mrugs Zobacz posta
              Ale rozumiem że o lotnictwie cywilnym wiesz tyle co w TV powiedzą/pokażą więc uświadom sobie że to nie jest wszystko prawda i warto czasem nawet wsiąść do samolotu żeby się o tym przekonać dla porównania na tej samej trasie dwoma różnymi przewoźnikami. Widać, że aspirujesz do grona wszystkowiedzących i znasz się tak samo dobrze na kwestii aborcji, ściągalności VATu i sytuacji politycznej w Timorze Wschodnim jak i jeśli mnie pamięć nie myli na himalaiźmie, ale lotnictwo sobie odpuść albo doczytaj. Bez odbioru.
              Ja nie wsiadać do samolotu bo być pisior pospolitus i to dla mnie za wysokie loty som po prostu. Ja nie to co Ty Panie Jaśnie Oświecony, co i na jednej trasie poleci dwiema liniami i na tej podstawie na temat wyniku finansowego wyciągnie wnioski, czy pewnie miał z dwie skrobanki, bo ani chybi na temacie czysto światopoglądowym (no chyba, że chcesz ze mną rozmawiać jak skuteczniej zajebać kilkumiesięcznego dzieciaczka - tutaj faktycznie mam niewiele do dodania) jakim jest ocena aborcji, też bankowo zna się - ba zna się, po prostu wie lepiej.
              A i jeszcze cudowny wątek himalaizmu. Tylko widzisz ja nie robię z siebie alfy i omegi w tematach o których mam mierne pojęcie. Tylko w sytuacji kiedy ktoś pisze z małym sensem, żeby nie napisać tego w sposób bardziej dosadny, to za pomocą rozumowania logicznego/własnych doświadczeń, konfrontuję czyjąś wypowiedź z faktami które możemy zbadać empirycznie.
              Także jeśli ktoś - nie wiem sam czy nie Ty, pisaliście o małej "awaryjności" tego hobby to dawałem konkretne liczby które są OGÓLNODOSTĘPNE i jako takie łatwe do zweryfikowania.
              Natomiast jak dawałaś swoją opinię o tym, że pierwsze wejście na dany szczyt jest porównywalne z odkryciem Ameryki przez Kolumba to nie pozostaje mi tylko pokręcić głową...voilÃ* "Bo tym się różni styl oblężniczy od sportowego, jeśli chcesz dokonać czegoś nowego musisz ryzykować. Wyprawa Kolumba też była uważana za skrajnie niebezpieczną."

              Także ok jak masz zamiar uzurpować sobie ekspercki poziom wiedzy na temat lotnictwa cywilnego, który podpierasz mhhh badaniem satysfakcji pasażerów (które wskazuje, że z roku na rok ono rośnie - tutaj przypomnę z poziomu 104 miejsca w 2015, na 67 w tegorocznym badaniu), oraz kazuistyką własnych lotów, to faktycznie zakończenie "bez odbioru" daje do myślenia.

              Ja tylko posłużę się kilkoma danymi (ach ta pisiorska statystyka)
              2015 rok 4.300.000 pasażerów
              2018 rok 8.900.000 pasażerów

              2015 rok 41 destynacji
              2018 rok 105 destynacje

              2015 rok -41 mln straty na działalności podstawowej
              2018 rok +225 mln zysku

              Także póki co Twoja wizja - gorsza jakość, wyższe ceny raczej nie znajduje zrozumienia u milionów nowych pasażerów.
              Ale ok, to zapewne pisory poginają na obowiązkowe pielgrzmki do Torunia i Częstochowy. Elyta narodu popierdala Lufthansą, bankowo z nowego lotniska w Berlinie...
              Ostatnio edytowany przez TNTP; [ARG:4 UNDEFINED].
              Lieber tot als rot!!

              Komentarz


              • Zamieszczone przez KrzychuS Zobacz posta
                No coś Ty! Jak możesz nie rozumieć podstawowych rzeczy!?
                Jeżeli coś robili Brezniew, Andropow, Gierek czy Gomułka to był to komunizm lub gospodarka centralnie planowana.
                Jak to samo robią PMM, PAD, PJK, itp. itp. (można wstawić dowolne inicjały z PiSu) to jest to tylko drobna korekta gospodarki rynkowej niezbędna do jej prawidłowego funkcjonowania i wynikająca tylko i wyłącznie z winy Tuska.
                Tak na szybkości.
                W skali światowej to subsydia dla sektora energetycznego to pi razy drzwi DWA I PÓŁ BILIONA ZŁOTYCH
                W samej UE jest to ponad 500 MILIARDÓW ZŁOTYCH.
                Widmo komunizmu krąży po Europie, na szczęście w oceanie czerwonym jest jedna maleńka wyspa gospodarki rynkowej i wolnego świata, to nasza forumka.
                Na pohybel PiS deklarujcie gotowość do płacenia wyższych opłat za energię elektryczną
                Lieber tot als rot!!

                Komentarz




                • A najlepsze, że te wszystkie kwestie są sprawdzalne, ale MOJA opinia musi być NAJMOJSZA, bo sprawdzać się nie chce, skoro można wirtualnie "dowalić" (we własnym mniemaniu).

                  Po przejściu na poziom ponadsubiektywny zwykle tak to właśnie się kończy
                  My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                    A najlepsze, że te wszystkie kwestie są sprawdzalne ...
                    Po przejściu na poziom ponadsubiektywny zwykle tak to właśnie się kończy
                    To sprawdzaj.
                    Jeżeli nie przeszkadza Ci, ze propaganda serwowana przez Twoich idoli nie potwierdza Twoich subiektywnych doświadczeń i dokonujesz życiowych wyborów na podstawie tej propagandy, a nie swojego życia ... cóż, masz do tego prawo.

                    Komentarz


                    • 1. Propagandą jest serwowanie wizji rzeczywistości z pominięciem danych/kontekstów, które przeczą temu, co się żeni publice.

                      2. mam działalność gospodarczą od 14 lat i wiele rozmaitych opinii weryfikuję bezpośrednio.

                      3. Rozumiem, że motywy w stylu tego z "idolami" są wyrazem bezradności. Wystarczająco jasno i wielokrotnie pisałem w tym temacie, że w polityce takich nie mam. Nawet mniejsza o to - zwyczajnie nie życzę sobie takich tekstów pod swoim adresem, gdy z nas dwóch to ja podaję/popieram podanie konkretów, a w odpowiedzi czytam hasła wyznawców bożka Antypisa.
                      My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

                      Komentarz


                      • Cieszę się, że wiele opinii weryfikujesz bezpośrednio. Pytanie tylko co dalej? Na podstawie czego podejmujesz decyzje?
                        Ja, na podstawie własnych doświadczeń. A jeżeli ich nie mam, na podstawie opinii, które uważam za wiarygodne. I tutaj też, ja oceniam, które opinie uważam za wiarygodne. Nie robi tego za mnie ani PiS ani PO. I ja ponosze konsekwencje i odpowiedzialność za moje decyzje.
                        PiS oceniam negatywnie, nie za próby zmian (które moim zdaniem są konieczne) tylko za dyletanctwo, obłudę, podwójne standardy, brak profesjonalizmu, a przede wszystkim za próby robienia że mnie idioty*. Tak, za PO było to samo. Ale przecież za PiS miało być inaczej.
                        W Polsce wciąż jest wielka tęsknota za dawnymi czasami, gdzie ludzie mieli ograniczone pole wyboru, a większość decyzji podejmowała partia. Dla niektórych było wtedy lepiej, bo to i mniej myslenia i mniej potencjalnie niegatywnych skutkow. Dla mnie nie.
                        W przypadku LOTu mam wystarczająco dużo własnych doświadczeń, aby nie musieć szukać statystyk. A jeżeli ktoś mi pokazuje takie, z których wynika, że jest wspaniale, mogę się tylko uśmiechnąć.

                        *przykładem próby robienia ze mnie idioty byla sprawa KNF. W jednym z programów, jakiś senator PiS pokazywał piękny wykres, z którego wynikało, ze problemy w SKOKu Wołomin zaczęły się po przejęciu nadzoru przez KNF. Powiedział takze, że sen. Bierecki o nieprawidlowosciach w tymże SKOKu informował wcześniej, jeszcze przed przejęciem tego nadzoru. Niestety nie odpowiedział o jakich nieprawidłowościach informował, skoro według wykresu pojawiły się dopiero później.
                        Przekaz PiS jest dla idiotów nie kojarzacych tak prostych faktów. Ja się do tej grupy nie zaliczam.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez TNTP Zobacz posta
                          Na pohybel PiS deklarujcie gotowość do płacenia wyższych opłat za energię elektryczną
                          Zamieszczone przez "Stanisław Janecki, "Sieci", dziennikarz związany z PiSem
                          Energia zdrożeje, ale nie zdrożeje, gdyż zdrożeje dla budżetu państwa, czyli wszystkich podatników, tylko z innej strony, niż gdyby zdrożała dla poszczególnych obywateli i podmiotów, czyli za to zdrożenie zapłacimy w innych podatkach, żeby nie wyglądało na proste zdrożenie. : -))
                          https://twitter.com/St_Janecki/statu...47678622408704

                          Komentarz


                          • Sprawa cen energii jest kolejną sprawą kompletnie nie rozumianą przez ludzi, co widać takze na tym forum.
                            To, że za podwyżkę zapłaci budżet państwa (w postaci niższych wpływów z akcyzy) oznacza, że dla odbiorcy końcowego podwyżki nie będzie.
                            Można żyć w tej iluzji ... ważne, że zgodnie z propagandą.

                            Komentarz


                            • Każdy, kto chociaż w minimalny stopniu się tym interesuje wie, że czarny PR w lotnictwie jest taki sam jak w każdym innym biznesie. LOT jednak nadepnął delikatnie na odcisk naszym zachodnim sąsiadom. Przypomnę, że o linii która miała przejąć LOT, czyli Air Berlin, nie ma już śladu. Oczywiście zaraz będzie o pisowskich teoriach spiskowych, ale dla mnie łańcuszek zdarzeń - Amber Gold - OLT Expres - LOT - Air Berlin - port przesiadkowy pod Berlinem - to ta sama układanka.
                              W mojej rodzinie na przestrzeni ostatnich lat trochę się wylatało. Były to różne linie i szczerze powiem, że poziom obsługi dla zwykłego śmiertelnika jest we wszystkich zbliżony. Każda linia ma coś na plus i minus. Są lotniska, gdzie jest większy bałagan, są i bardziej uporządkowane. Także KrzychuS Twoje doświadczenie z LOTem i subiektywne odczucia nie pokrywają się z moimi. I co z tym zrobić? Żeby nie było za słodko to nad punktualnością należy popracować.
                              Biorąc pod uwagę dwukrotny wzrost pasażerów i nowych miejsc docelowych, to mimo pewnych wpadek i niedociągnięć uważam, że tragedii nie ma. Póki co wyniki ich bronią a im lepsze będą, tym większy będzie czarny PR.
                              Jeszcze jedno. Gdyby LOT przegrywał konkurencję i chylił się ku upadkowi, pierwszy byłym za pozbyciem się balastu podatników. Jeśli natomiast sam się finansuje, niech zostanie naszym narodowym przewoźnikiem jak najdłużej. Ja go z czystym sumieniem i dumą będę każdemu polecał.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez gizo Zobacz posta
                                Także KrzychuS Twoje doświadczenie z LOTem i subiektywne odczucia nie pokrywają się z moimi. I co z tym zrobić?
                                Nic specjalnego. Kierować się dalej swoimi doświadczeniami, a nie PRem, niezależnie, z której strony pochodzi.
                                Być może różnice w odbiorze wynikają z innych kierunków, innych lotnisk, innych godzin lotów, nie wiem.
                                Ja nadal latam LOTem, bo czasami nie mam wyboru. I jeżeli zauważę poprawę chętnie przesiądę się na LOT, tam gdzie mam wybór. I to niezależnie czy rządzi PiS czy PO, czy ktokolwiek inny. Ale nie zrobię tego na podstawie propagandy PiS, tylko na podstawie własnych doświadczeń.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X