Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Polityka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chyba wyszła z tego kolejna zasłona dymna, dziś pewnie ustawa padnie w pierwszym czytaniu aby gawiedź się ucieszyła a słupki podskoczyły, a przepchną jeszcze większą kaszanę.

    Już jakiś poseł Rzepecki z PiS mówi o ustawie jako antyludzkiej i antyobywateleskiej i namawia do odrzucenia projektu.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Mrugs Zobacz posta

      Już jakiś poseł Rzepecki z PiS mówi o ustawie jako antyludzkiej i antyobywateleskiej i namawia do odrzucenia projektu.
      04/03/1922 - 21/03/2007 - Na zawsze w mojej pamięci - dziękuje za wszystko.

      Komentarz


      • Zaraz na białym koniu wjedzie prezes i wypierdzieli tą ustawę do kosza

        A tutaj ten młodzieniec, który zasługuje na awansik w partii *





        *albo kopa
        Ostatnio edytowany przez Benek; 52715.
        349meczów*
        71 goli*
        58 asyst*

        jest tylko jeden King!!!!

        *dane mam nadzieję ulegną jeszcze kiedyś zmianie

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Jaco Zobacz posta
          Tutaj zdaje się źródło Twojej informacji: http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska...czowki/g2r9hh7
          Data: 21 kwietnia 2016 r.
          W sumie racja (źle zacytowałem), ale (wiadomość z 10.07.17 gazetaprawna.pl) Premier Beata Szydło zadecydowała o wstrzymaniu prac nad projektem ustawy – Prawo wodne. W piątek miało odbyć się jego trzecie czytanie w Sejmie, a ustawa powinna zostać skierowana do dalszych prac w Senacie. Projekt został jednak usunięty z porządku obrad Sejmu., czyli planowali to zrobić, jednak na szczęście się opamiętali w nakładaniu kolejnego trzeciego już (po paliwach, węglu) podatku
          Ostatnio edytowany przez Huxley; 32569.
          Mamy Kezmana z Serbii Tarana

          Komentarz


          • Emocje większe niż u nas w temacie transfery

            Albo do końca wakacji zostaną uchwalone trzy ustawy: o Krajowej Radzie Sądownictwa, prawo wodne oraz wprowadzająca opłatę drogową, albo jesienią czekają nas wybory parlamentarne - to mieli usłyszeć posłowie PiS w czasie posiedzenia klubu zwołanego naprędce w czasie sejmowej debaty poświęconej ustawie o Funduszu Dróg Samorządowych.

            Jak usłyszeliśmy od jednego z posłów PiS, informację tę miał przekazać szef klubu Ryszard Terlecki. Zapowiedział również, że ci spośród posłów, którzy zagłosują przeciw którejkolwiek z trzech wymienionych ustaw, nie znajdą się na listach wyborczych.
            http://wiadomosci.dziennik.pl/polity...a-drogowa.html
            349meczów*
            71 goli*
            58 asyst*

            jest tylko jeden King!!!!

            *dane mam nadzieję ulegną jeszcze kiedyś zmianie

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Benek Zobacz posta
              Emocje większe niż u nas w temacie transfery



              http://wiadomosci.dziennik.pl/polity...a-drogowa.html
              No dobra, ale prawo wodne spadło z sejmu, bo Premier Szydło tak zdecydowała...no chyba, że czynnik wyższy rozkazał dalsze procedowanie.
              Mamy Kezmana z Serbii Tarana

              Komentarz


              • "Kto już raz posiadł w swych granicach Kijów i tyle kroci prawosławnych, ten nie mógł pozwolić, aby za jej granicami tworzył się osobny ośrodek dla tychże i powinien był dotrzeć aż do Kremlu i tak problem rozwiązać."

                Komentarz


                • Można wyrazić swoją dezaprobatę dla posła Dolaty lub wysłać list poparcia, co kto woli:

                  Stanisław Tyszka @styszka
                  Brawo @LukaszRzepecki2, drugi poseł PiS przeciw #BenzynaPlus! Zadeklarował głosowanie za naszym wnioskiem o odrzucenie projektu!

                  Łukasz Warzecha @lkwarzecha
                  Pan poseł @LukaszRzepecki2 miał odwagę zaapelować o głosowanie przeciwko. Brawa za niezależność i konsekwencję.

                  Nie znam człowieka, ale z tego co piszą to to wychowanek Marcina Mastalerka z Sieradza.
                  https://twitter.com/LukaszRzepecki2
                  Za kibicowski trud, za święte barwy Twe...

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez KRA Zobacz posta
                    Nie znam szczegółów tej opłaty, nie wiem, czy rzeczywiście odbije się ona na cenach na stacjach, czy tylko więcej do budżetu oddadzą koncerny
                    Na pewno koncerny oddadzą to z własnego budżetu i nie będą chciały sobie tego w jakikolwiek sposób zbilansować
                    Wprowadzenie takiej opłaty jest dla nich wręcz idealną sposobnością do wprowadzenia dodatkowej, zakamuflowanej marży rzędu 1-2 gr na litrze.
                    Analogicznie z opodatkowaniem sklepów wielkopowierzchniowych etc. Większość finalnych opłat i tak docelowo spadnie na klienta.

                    edit:literówka
                    Ostatnio edytowany przez Herman; 1155.
                    LEGIA&FC DEN HAAG

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Herman Zobacz posta
                      Analogicznie z opodatkowaniem sklepów wielkopowierzchniowych etc. Większość finalnych opłat i tak docelowo spadnie na finalnego odbiorcę.
                      Z podatkiem od sklepów to było jeszcze fajniej, bo te już podniosły ceny, tylko na koniec podatku nie wprowadzili.

                      Komentarz


                      • Szary Polak, który posiada samochód i jeździ nim do pracy, w niedzielę do kościoła i w lato jednorazowo nad morze, to jedno. Odczuje to, ale są grupy, które odczują to mocniej. Są przecież też ludzie, którzy robią tysiące kilometrów w ramach swojej pracy (vide taksówkarze). Są wreszcie przedsiębiorcy w branży transportowej, będący pracodawcami dla wielu Polaków. Poniżej tekst ze strony Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, obrazujący skalę wściekłości na ten projekt (pogrubienia nie są moje):

                        http://zmpd.pl/aktualnosc.php?akt_id=1255


                        Podwyżka cen paliw to skandal i kpina, pokazująca całą obłudę rządzących - mówią oburzeni przewoźnicy. Ich komentarze nie zostawiają na posłach-wnioskodawcach suchej nitki.

                        – Drodzy koledzy z Francji, Niemiec, Włoch, Belgii, Holandii i innych krajów europejskich. Nic nie róbcie, my polski rząd deklarujemy: sami wykończymy polski transport – tak na poselski projekt Ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych oraz o zmianie niektórych innych ustaw, którego pierwsze czytanie odbędzie się już dziś, w środę 12 lipca, zareagował przedsiębiorca z Kaszub (wszystkie dane do wiadomości Zrzeszenia).

                        Zapisy projektu powołującego do życia Fundusz Dróg Samorządowych, który ma być finansowany z podwyżki wynoszącej aż 25 groszy za litr paliwa, doprowadziły przedsiębiorców z branży do wrzenia. Dawali temu upust w komentarzach przesyłanych do ZMPD. – To skandal i kpina. W tym kraju 234 posłów ma pomysł na wszystko i od ręki gotowe projekty ustaw bez jakiejkolwiek konsultacji ze środowiskiem. Projekt poselski, szybka ścieżka, kolejny knot uderzający w polski transport. Za chwilę branżowa płaca minimalna w transporcie, ciągle drożejące ubezpieczenia, kolejne opłaty za infrastrukturę drogową w Polsce – napisał przedsiębiorca z Pomorza.

                        – Jestem zszokowany, że polski rząd, zamiast chronić naszych przedsiębiorców i walczyć o pozycję na rynku europejskim, zwłaszcza w kontekście niepokojących zmian przepisów w Niemczech i we Francji, decyduje się na dodatkowe obciążenia rodzimych firm, które stanowią główną flotę Unii Europejskiej – mówi właściciel jednej z firm przewozowych z południa Polski. – Straszna obłuda. Wciskają nam, że robią co mogą, by zmienić niekorzystne dla nas przepisy w UE, a sami wbijają kolejną szpilę – komentuje z kolei przedsiębiorca z kujawsko-pomorskiego. W podobnym tonie wypowiedział się przedsiębiorca z mazowieckiego: – opłata to kolejny cios w naszą branżę i tym razem to cios w plecy, bo zadany w kraju. Jeżeli stać nas na zryw, to proszę o informację, gdzie i ile ciężarówek mamy postawić, jakie trasy zablokować. To już ostatni dzwonek na to, by zaczęto nas traktować poważnie – zaapelował przewoźnik.

                        – Dlaczego polski rząd nas nie chroni? Dlaczego wszystkie zmiany dotykają najczęściej nas-przewoźników, płacących podatki tu w Polsce, mających tu zarejestrowane firmy? Obecny rząd zapewniał, że nie będzie żadnych podwyżek paliwa – to z kolei głos z Inowrocławia.

                        Skalę rozgoryczenia z jednej strony i wściekłości z drugiej pokazuje ten wpis. – Jeśli posłowie naobiecywali narodowi głupot, niech to finansują teraz ze swoich diet i kilometrówek – bo nas, przewoźników, na to nie stać. Próbujemy uczciwie pracować i dawać pracę, płacąc wszędzie dookoła narzucone nam rozliczne podatki marnotrawione na lewo i prawo przez rządzących. Jeśli to im jeszcze za mało, to trzeba ich po prostu wymienić. Potrafił Lepper swoimi ciągnikami, więc chyba i my sobie poradzimy – zamiast siedzieć i polskim zwyczajem narzekać weźmy nasze sprawy w swoje ręce. Jeśli rządowi brakuje pieniędzy, to niech przestanie marnotrawić nasze podatki – miliony wydawane na miesięcznice smoleńskie wyremontowałyby wszystkie drogi w Polsce! – denerwuje się przewoźnik z Dolnego Śląska.

                        – Gdyby ceny ropy na świecie zostały na tym samym, niezmiennym i niskim poziomie, taka podwyżka nawet nie byłaby zauważalna dla zwykłego konsumenta. Gdy cena jest zmienna, mamy do czynienia z „podwójnąâ€ rażącą podwyżką. Strategia niestety nie jest dopasowana do zmieniającej się nieustannie ceny wyjściowej za baryłkę – pisze kolejny przedsiębiorca. Wielu z nich podkreśla fakt, że podwyżka cen paliw jest niczym nie uzasadniona. – Branża transportowa jest już i tak nadmiernie obciążona innymi kosztami, typu podatek od środków transportu, viaTOLL etc. Ponadto podatek drogowy już kiedyś został wliczony w cenę paliw – przypomina kolejny przedsiębiorca, który podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat poselskiego projektu.

                        Nie mają złudzeń, kto za poselskie pomysły zapłaci. – Kontrahenci, z którymi współpracuję, nie są stanie zapłacić więcej za usługi transportowe – komentuje jeden z przewoźników. – Przy flocie 25 samochodów ciężarowych, w skali roku nasza firma poniesie dodatkowe koszty w kwocie około 300 000 zł – wylicza następny. – Podwyżka cen paliw będzie miała kolosalny wpływ na koszty realizowanych usług transportowych i wpłynie na obniżenie rentowności firm, która jest już na pograniczu opłacalności – dodaje kolejny przewoźnik. – W rezultacie tej podwyżki zostaniemy wyeliminowani z konkurencji na rynku międzynarodowego transportu drogowego. Nasze firmy będą upadać, ale za to wybudujemy drogi dla firm transportowych z Rosji czy Niemiec. Niemiecki rynek transportowy odradza się, wprowadzają ustawy działające na ich korzyść (zakaz wykonywania odpoczynków w kabinie, oraz płaca minimalna), natomiast nasz kraj działa zupełnie odwrotnie. Gratuluję pomysłu posłom – ironicznie komentuje kolejny przedsiębiorca. Podobnego zdania są i inni. – Moim zdaniem to ewidentnie współdziałanie z krajami Europy, które próbują wypchnąć nas ze wspólnego rynku. Jak to się ma do opowieści o silnej gospodarce, pomocy państwa w jej budowaniu? – zadaje retoryczne pytanie przedsiębiorca z Wejherowa.

                        Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że podwyżka ceny paliwa będzie gwoździem do trumny polskiego transportu. - My tego nie wytrzymamy. Polskie firmy zostaną pozbawione dochodów, możliwości rozwoju, wymiany taboru. Już kilkanaście lat temu do ceny paliwa dołączono podatek tzw. „drogowy”, więc dlaczego teraz ponownie się to czyni? – pyta kolejny przewoźnik. I wylicza: średni udział paliwa w przychodach przeciętnej firmy transportowej stanowi 33 proc. Określając zyskowność na poziomie 3-3,5 proc. wynika, że 33 proc. z 3 proc. to 1 proc. Jeśli więc zyskowność będzie wynosiła 1 proc., czyli z przeciętnego jednego auta zysk będzie wynosił 300-400 zł, to nie pozostanie nam nic innego jak tylko likwidować firmy. Wówczas PKB wygenerowany przez transport znacznie spadnie, pojawi się więcej bezrobotnych oraz więcej osób do pobrania dotacji „ 500+”. Biorąc pod uwagę wysokość tzw. „podatku drogowego” wliczonego we wcześniejszych latach do ceny paliwa i zapłaconego przez polskich transportowców, powinniśmy jeździć już tylko samymi autostradami, a nie drogami, na których remont rząd chce nam zafundować kolejną podwyżkę – komentuje przedsiębiorca ze Śląska.

                        Przewoźnik mający siedzibę firmy w kujawsko-pomorskiem przypomina, że rosną koszty z tytułu podatku od nieruchomości, środków transportu, podatków związanych z dostawą energii elektrycznej, akcyzą, wysokiego opodatkowania płac itd. Kolejny duży podatek, tym razem w paliwie, spowoduje, że wiele firm nie udźwignie rosnących lawinowo kosztów i to kosztów niezależnych od firm transportowych.

                        – Szkoda, że po tylu latach firm transportowych będzie ubywać, a młodsze pokolenie widząc co się w tym transporcie międzynarodowym, woli branże bardziej spokojne i bezstresowe – konstatuje przewoźnik przypominając jednocześnie, że podatek został doliczony do litra paliwa.

                        – Obostrzenia nakładane na polski transport ze strony zarówno UE jak i Rosji już w znaczący sposób odbiły się na naszej kondycji finansowej. Byliśmy zmuszeni do zmniejszenia taboru; boimy się, że planowane podwyżki cen paliw doprowadzą do sytuacji, w której nie będziemy już konkurencyjni i będziemy zmuszeni zamknąć naszą 20-letnią firmę. Stanowczo sprzeciwiamy się pomysłowi finansowania dróg samorządowych naszym kosztem! – mówi przewoźnik z Mazowsza.

                        ZMPD odwołuje się odpowiedzialności polskich polityków za przyszłość gospodarki, której transport jest ważnym elementem. Wystosowaliśmy pisma do czołowych polityków oraz parlamentarzystów, wzywające do odłożenia prac nad projektem ustawy w celu przeprowadzenia wnikliwej analizy wszystkich jego aspektów i skutków, jakie ze sobą niesie.
                        Ostatnio edytowany przez casual; 7669.
                        Taki miał dziwny charakter. Tylko raz w życiu sypnął i to był ostatni raz. Starsza siostra uderzyła go w złości, więc pobiegł na skargę do rodziców. Ojciec najpierw zrugał siostrę i dał jej klapsa, a potem jego przełożył przez kolano i waląc w tyłek wymawiał słowa powoli, jedno przy każdym uderzeniu:
                        - Kablowanie to charakter, więc ja zamierzam połamiać ci ten charakter! Możesz pracować kiedyś jako alfons, ale nie pozwolę, żebyś miał charakter dziwki!
                        Zapamiętał.

                        Waldemar Łysiak, "Najlepszy".

                        Komentarz


                        • ******* poseł na Sejm mówi z mównicy do drugiego posła "pan nie szczeka"...To jest parlament Polski czy gimnazjum ????
                          349meczów*
                          71 goli*
                          58 asyst*

                          jest tylko jeden King!!!!

                          *dane mam nadzieję ulegną jeszcze kiedyś zmianie

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Benek Zobacz posta
                            ******* poseł na Sejm mówi z mównicy do drugiego posła "pan nie szczeka"...To jest parlament Polski czy gimnazjum ????
                            Gdyby ktoś nie oglądał transmisji: o szczekaniu mówiła poseł Gajewska.
                            Taki miał dziwny charakter. Tylko raz w życiu sypnął i to był ostatni raz. Starsza siostra uderzyła go w złości, więc pobiegł na skargę do rodziców. Ojciec najpierw zrugał siostrę i dał jej klapsa, a potem jego przełożył przez kolano i waląc w tyłek wymawiał słowa powoli, jedno przy każdym uderzeniu:
                            - Kablowanie to charakter, więc ja zamierzam połamiać ci ten charakter! Możesz pracować kiedyś jako alfons, ale nie pozwolę, żebyś miał charakter dziwki!
                            Zapamiętał.

                            Waldemar Łysiak, "Najlepszy".

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Benek Zobacz posta
                              ******* poseł na Sejm mówi z mównicy do drugiego posła "pan nie szczeka"...To jest parlament Polski czy gimnazjum ????
                              Przecież białorusinizacja postępuje, więc następny krok to walki na mównicy. W moment będziemy mieli desant sędziów Ziobry, więc zacznie się jatka przy której TK to był pikuś.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez midzi Zobacz posta
                                Przecież białorusinizacja postępuje, więc następny krok to walki na mównicy. W moment będziemy mieli desant sędziów Ziobry, więc zacznie się jatka przy której TK to był pikuś.
                                Uciekaj póki czas.
                                "Jak się wyrosło w komunizmie, to nie można było nie mieć antykomunistycznego nastawienia"

                                WOLNOŚĆ dla JANUSZA WALUSIA!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X