Jeśli jest to Twoja pierwsza wizyta pamiętaj o:
sprawdzeniu FAQ klikając w powyższy link. Musisz się zarejestrować
zanim będziesz mógł dodawać posty: kliknij powyższy link, aby się zarejestrować. Aby rozpocząć przeglądanie wiadomości wybierz forum które chcesz odwiedzić.
"Lecz przyjdą czasy, że te kutasy będą przed nami na baczność stać,
Ręka nie zadrży jak liść osiki, gdy będziem w głupie mordy prać.
Więc pijmy zdrowie szwoleżerowie niech smutki zginą w rozbitym szkle,
Gdy nas nie będzie nikt się nie dowie czy dobrze było nam czy źle." Janusz Waluś - czekaMY!
Stacho jest zajebisty, ale ma jedną wadę. Używa takich sformułowań, że w dobie języka prawieobrazkowego niewiele osób jest w stanie zrozumieć to, co napisał.
"Jak się wyrosło w komunizmie, to nie można było nie mieć antykomunistycznego nastawienia"
Podoba mi się konwencja PiS, a PO poniżej krytyki. Z jednej strony plan działań (słusznych czy nie to inna sprawa), z drugiej zero merytoryka - wyłącznie bełkot.
Totalną bzdurą jest zapowiadana przez Morawieckiego budowa centralnego portu lotniczego na lata 2022-26. Gdyby to było rzeczywiście opłacalne, to znalazłby się inwestor który zainwestowałby SWOJE pieniądze w to przedsięwzięcie. Powszechnie mówi się o konieczności budowy tegoż portu na wzgląd inwestycji jedwabnego szlaku. No tak, tylko jeżeli inwestorzy z dalekiego wschodu mieliby tu przylatywać w celu robienia biznesu, to głównie będzie to lotnisko Chopina w Warszawie lub Reymonta w Łodzi, bo po co mieliby dolatywać gdzieś w "pole" i jeszcze stamtąd włóczyć się 50-80 km do dużego ośrodka miejskiego, a ziemi pod rozbudowę portu na Okęciu jest paradoksalnie całkiem sporo.
Wiem, że z Morawiecki to historyk, a nie ekonomista, ale wystarczy popatrzeć na w miarę aktualne statystyki w UE i na "potęgę" Okęcia, aby wiedzieć, że to tylko majaczenie.
Chcemy hub w sytuacji, gdy biją nas Dania i Belgia pod względem liczby pasażerów, a Praga jest nad Okęciem. Gdzie Rzym, a gdzie Krym.
Gatwick ma jeden pas i obdluguje44 miliony, na Okęciu są dwa pasy. Najlepszym pomysłem byłoby połączenie Okecia i Modlina w jeden port. Na Modlin skierować wszystkie tanie linie i czartery, a na Okęciu obsługiwać tradycyjnych przewoźników i trasy transkontynentalne.
Wiem, że z Morawiecki to historyk, a nie ekonomista,
Jak to jest, że ten historyk (czyli jak rozumiem osoba bez kompetencji) osiąga tak dobre wyniki gospodarcze i to mimo socjalu? Przecież miało to wszystko pierdolnąc. Czy wskaźniki gosp. nie są dobre?
Chcemy hub w sytuacji, gdy biją nas Dania i Belgia pod względem liczby pasażerów, a Praga jest nad Okęciem. Gdzie Rzym, a gdzie Krym.
Obawiam się że mylisz skutek z przyczyną to nie hub ma być odpowiedzią na wysoki ruch tylko ruch ma być generowany przez niskie koszty, lokalizację i wydolność infrastruktury.
Podstawą materialną narodu jest ziemia, przemysł i handel. Kto ziemię, przemysł i handel oddaje w ręce cudzoziemców, ten sprzedaje narodowość swoją, ten zdradza swój naród.
Wyraźnie mowa jest o hubie przesiadkowym dla international. Branża się śmieje, a ci dalej swoje. Żeby nie było mam świadomość że max Okęcia to ok. 15 mln pasażerów rocznie, więc bez rozbudowy Modlina szykuje się za 2-3 lata ban na ekspansję Okęcia. W tyle to nawet projektu hubu nie zrobią, więc na szybko ok. 2020 wróci temat duoportu.
Jak to jest, że ten historyk (czyli jak rozumiem osoba bez kompetencji) osiąga tak dobre wyniki gospodarcze i to mimo socjalu? Przecież miało to wszystko pierdolnąc. Czy wskaźniki gosp. nie są dobre?
Dobre nie są na pewno, bo PKB będzie max 3,5%, po fatalnym ur. 2,8%.
Komentarz