Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Polityka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Na sobotnim Marszu Wolności zostali spacyfikowani homo-aktywiści! Media głównego nurtu jakoś dziwnie o tym milczą. Czyżby atak ochrony Marszu Wolności, bo ta sponiewierała aktywistów Miłość Nie Wyklucza, nie wpisywał się w mainstreamową narrację? Gdyby do podobnego, nawet na mniejszą skalę, ekscesu doszło na przykład podczas Marszu Niepodległości, patriotów i nacjonalistów okrzyknięto by „zacofanymi homofobami”. A tutaj? Cisza!
    A może PO i Nowoczesna to homofobowie 😂?
    http://jacekmiedlar.pl/2017/05/08/ni...olnosci-wideo/

    Po ujawnieniu tego incydentu na forach LGTB zawrzało i oberwało się Schetynie i PO. Może ta krytyka poskutkowała tym że Schetyna zdradził nowy program PO dla Polski w którym jest legalizacja związków homoseksualnych! http://telewizjarepublika.pl/i-docze...ych,48247.html
    Jestem Polakiem - więc mam obowiązki polskie.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Peace Zobacz posta
      Tak tylko wspomnę, że nie wrzucałem tutaj tekstu Lisiewicza tylko Sakiewicza Jeśli tekst był w dzisiejszym numerze, to chyba nie będzie w necie pełnej wersji, najczęściej duże teksty z tygodnika są tylko za paywallem.
      O jaki tekst Sakiewicza chodzi? Dasz linka?

      Czyli że co? Republika została już w całości przejęta przez środowisko GaPola? Wywalą RAZa (za Warzechę i Stankiewicza) jak domagała się Pani Janina z Pomiechówka (ta z wtylewizji) i część pisowskiej widowni Republiki?

      Pani Doroto wywal Pani ten Salonik Polityczny-psuje wizerunek PIS.Natomiast program Rozkodujmy Polskę nie dopuszczać red.Warzecha i Ziemkiewicz.Oni wręcz przeciwnie Kodują Polskę.
      Zresztą RAZ wypowiedział się na TT że Vox populi, vox Dei. Widzowie mogą zadecydować i dyrekcja podejmie decyzję czy program zostanie zdjęty.

      https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/...95013524078593

      Założenia były takie (jak powiedział Orban - budujcie własne media i jak zapowiadał jeszcze przed powstaniem Republiki Bronisław Wildstein) aby powstała telewizja informacyjno-publicystyczna z elementami rozrywki dla inteligentnego widza o konserwatywnych poglądach i dla szeroko pojętej prawicy. Był poranny Gociek z RAZem z kultowym "Wesół dzień" w Chłodnym, Barełkowski z Bugajem w programie o ekonomii gdzie była jakaś dyskusja, Wildstein ze swoim programem zanim nie poszło o Ukrainę, program historyczny Zychowicza w niedzielę, Ekonomia Raport o jakiejś znośnej godzinie, ciekawe pasmo kulturalne w sobotnie przedpołudnia (hipsterska prawica), świetny magazyn filmowy Moroza i Kłopotowskiego, a nawet przez moment program muzyczny. Pełne spektrum od środowiska GaPola po postKorwinistów i Endeków. Miała być telewizja, która przekona do siebie również centroprawicowego widza, bo przekonany twardy trzon i tak obejrzy. A teraz co zostało? I co ciekawe sporo zmian nastąpiło zanim jeszcze spora część Republiki poszła do TVP. Rozpad idei i programów zaczął się pod koniec 2014 roku.

      Tak więc ciekaw jestem w jaką stronę pójdą zmiany, czy otworzą się znowu na szerszą publiczność o konserwatywnych poglądach (również tych centroprawicowych), czy też zamkną się na jednego widza skupionego wokół środowiska Gazety Polskiej.

      Tak na marginesie. Bardzo szkoda że Paweł umarł nie tylko od strony kibicowskiej. Potrafił w "Bulu Głowy" ostudzić emocje co poniektórych i spojrzeć trzeźwym okiem na sytuację .
      Ostatnio edytowany przez Mayhe(L); [ARG:4 UNDEFINED].
      Za kibicowski trud, za święte barwy Twe...

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Mayhe(L) Zobacz posta
        O jaki tekst Sakiewicza chodzi? Dasz linka?

        http://forum.legionisci.com/showthre...=1#post1516954

        Zamieszczone przez Peace Zobacz posta
        Tak tylko wspomnę, że nie wrzucałem tutaj tekstu Lisiewicza tylko Sakiewicza Jeśli tekst był w dzisiejszym numerze, to chyba nie będzie w necie pełnej wersji, najczęściej duże teksty z tygodnika są tylko za paywallem.
        Albo niezalezna podmieniła tekst pod linkiem albo "coś tam, coś tam". Tekst Sakiewicza był wcześniejszy, krótszy, miał formę felietonu (na papierze oderedakcyjnego) i nie dotyczył "Do Rzeczy", tylko stanowił jeden wielki atak na Karnowskich (również w kontekście walki o wpływy w TVP). Teraz pod tym samym linkiem mamy takie motywy...

        Lisiewicz w niedawnej "G.P." bardzo rozwinął postawę zaprezentowaną w tamtym tekście Sakiewicza, dorzucając do Karnowskich jazdę po "Do Rzeczy". Cała kwerenda cytatów dot. Smoleńska czy ruchów Macierewicza na dwie strony, o ile pamiętam. Tu masz skrót:

        Prawicowy zamach na Macierewicza. Zaskakująca powtórka z 2010 roku

        Przyłączenie się tygodników „W Sieci” i „Do Rzeczy” do ataków TVN czy Gazety Wyborczej na Antoniego Macierewicza było dla wielu czytelników niemiłym zaskoczeniem. Ale ci sami publicyści już raz, tuż po Smoleńsku, podjęli próbę zastąpienia PiS przez „PiS light”, pogodzony z oligarchią III RP. Ideologiem tamtego projektu był Michał Karnowski, ówczesny publicysta Polski The Times, zaś wspólnikiem ludzi przez niego promowanych – Janusz Palikot
        .
        http://niezalezna.pl/97921-prawicowy...ka-z-2010-roku

        Ziemkiewicz odpisał niewielkim tekstem w swojej stałej rubryce z felietonami. Jeżeli się wkrótce nie pojawi w necie - wrzucę skan. Na początku podkreślił bezsens całej "walki w kisielu" po prawej stronie oraz fakt, że środowisko "Do Rzeczy" dokąd mogło, starało się nie zajmować stanowiska w tej żenadzie. W skrócie z Lisiewicza nie ma wątku pojawiającego się na papierze - mniej-więcej: "kto chce liczyć na schedę po J. Kaczyńskim, nie może nawet myśleć o atakowaniu Macierewicza". Ziemkiewicz - to też piszę z pamięci - odpowiedział, że pamięta przecież, że gdy powstawało "Uwarzam Że", Lisiewicz twierdził, że za nowym tygodnikiem stoją WSI. Ziemkiewicz stwierdził, że rozumie iż w świecie Lisiewicza wszyscy niezgadzający się na narrację "GaPola" (i, w domyśle, stanowiący konkurencję na rynku) to ludzie prowadzeni przez WSI (z wyjątkiem tych z FSB ). Jeżeli jednak publicysta "G.P." ma nawet rację, to nie musi tego ogłaszać światu, bo nikt z "Do Rzeczy" nie jest zainteresowany schedą po Kaczyńskim.
        Ostatnio edytowany przez Foxx; [ARG:4 UNDEFINED].
        My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

        Komentarz


        • Sondaż IPSOS nadal w trendzie z mojego wykresu. PO w korytarzu 25-30%, a PiS generalnie od 30-35%.

          Komentarz


          • Faktycznie geniuszem pióra jest Lisiewicz, a nie Sakiewicz. Mój błąd (po prostu Sakiewicz to wrzucił na swoje konto na Twitterze ).

            Co do samego projektu TV Republika, Wielu z nas pewnie wiązało z nim wielkie nadzieje (w tym ja). Niestety od samego początku był to projekt nieudany. W momencie startu była to przaśna, nudna telewizja, która zatrzymała się chyba w postrzeganiu telewizji na latach 90 (tak jak niektórzy jeśli chodzi o rynek pracy ). Wydaje mi się, że problemem nie było to, że tak zaczęli. Ot, da się przełknąć, że na początku nie jest kolorowo. Problem w tym, że ze słabego startu nie wyciągnięto żadnych wniosków, bądź wnioski odwrotne do rzeczywistości. Kłótnia z Wildsteinem, pójście w jeszcze większe nisze, exodus do publicznej, a teraz mamy już pełne rządy "Strefy Wolnego Słowa", które mają niewiele wspólnego z wolnym słowem.. Moim zdaniem "Do Rzeczy" popełniło błąd robiąc układ z GP, w imię niechęci do Karnowskich po nieudanej miłości z czasów "Uważam Rze".

            Można wiele o tym pisać.. pytanie co zrobić z "problemem gazeto-polskim" na szeroko pojętej prawicy?

            Komentarz


            • Foxx, Peace - dzięki za info .

              @Foxx: Ziemkiewicz odpisał niewielkim tekstem w swojej stałej rubryce z felietonami. Jeżeli się wkrótce nie pojawi w necie - wrzucę skan. Na początku podkreślił bezsens całej "walki w kisielu" po prawej stronie oraz fakt, że środowisko "Do Rzeczy" dokąd mogło, starało się nie zajmować stanowiska w tej żenadzie.
              A co do RAZa to czy to nie o ten artykuł chodziło?

              https://ziemkiewicz.dorzeczy.pl/subo...anie-tego.html
              Za kibicowski trud, za święte barwy Twe...

              Komentarz


              • Jako, że dzisiaj 9 maja, to warto przypomnieć narzekającym na 'reżimową TVPis' czołówkę sprzed 4 lat. Już pomijam to, że w Wiadomościach na każdą ważną dla Polaków rocznicę są obszerne materiały, godnie wspomina się 'Żołnierzy Wyklętych' czy pokazywane są pozytywne materiały o kibicach, ale rozumiem, że taka czołówka jak niżej, gdy TVP rządziła PO, była ok?

                https://www.youtube.com/watch?v=t65Dre791C4

                Komentarz


                • Zamieszczone przez b. Zobacz posta
                  Jako, że dzisiaj 9 maja, to warto przypomnieć narzekającym na 'reżimową TVPis' czołówkę sprzed 4 lat. Już pomijam to, że w Wiadomościach na każdą ważną dla Polaków rocznicę są obszerne materiały, godnie wspomina się 'Żołnierzy Wyklętych' czy pokazywane są pozytywne materiały o kibicach, ale rozumiem, że taka czołówka jak niżej, gdy TVP rządziła PO, była ok?

                  https://www.youtube.com/watch?v=t65Dre791C4
                  Kraśko "jak żyć Panie Premierze" tłumaczył wtedy pokrętnie, że to było najważniejsze wydarzenie tego dnia (bo nic innego wartego jedynki się nie wydarzyło) i musieli dać, no musieli .
                  A tak na marginesie gdzie teraz przykleił się "syn tego Kraśki i wnuk tamtego Kraśki"? Nie śledzę typa.
                  Za kibicowski trud, za święte barwy Twe...

                  Komentarz


                  • Przed chwilą to samo pisałem na TT .
                    Nie wiem jak Ty ,ale ja po tej czołówce poczułem się ,jakby ktoś dał mi w mordę .
                    Tym bardziej cieszy to ,co teraz można zobaczyć w Wiadomościach.
                    "Lubię sobie jebnąć piwo"

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Mayhe(L) Zobacz posta
                      A tak na marginesie gdzie teraz przykleił się "syn tego Kraśki i wnuk tamtego Kraśki"? Nie śledzę typa.
                      Teraz swoje mądrości wygłasza w rynszTOK fm i w pedałenie (zresztą podobno sam jest ciotą).

                      A tutaj próbka jego pierdolenia:

                      (uprzedzam, że link do rynszTOKa): http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,2...-za-glowe.html

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez b. Zobacz posta
                        Teraz swoje mądrości wygłasza w rynszTOK fm i w pedałenie (zresztą podobno sam jest ciotą).

                        A tutaj próbka jego pierdolenia:

                        (uprzedzam, że link do rynszTOKa): http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,2...-za-glowe.html
                        Dzięki za info ale nie skorzystam, ale dobrze wiedzieć . Za pewnie Tadla "czerwony zetempowski krawat na imieninach Michnika" pewnie też tam wylądowała.
                        Za kibicowski trud, za święte barwy Twe...

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Peace Zobacz posta
                          Co do samego projektu TV Republika, Wielu z nas pewnie wiązało z nim wielkie nadzieje (w tym ja). Niestety od samego początku był to projekt nieudany. W momencie startu była to przaśna, nudna telewizja, która zatrzymała się chyba w postrzeganiu telewizji na latach 90 (tak jak niektórzy jeśli chodzi o rynek pracy ).
                          Dość słabe to "", gdyż wykazałem sekwencję degeneracji tzw. "wolnego rynku" - również pracy - od lat '90 do stanu dzisiejszego i najzwyczajniej nie da się udowodnić, że aktualnie procedury dot. zatrudnienia są bardziej profesjonalne i transparentne, niż wtedy. Nic na to nie poradzę, że rynek pracy widziany przez pryzmat pracuj.pl ma się tak do rzeczywistego, jak Wirtualna Polska do Polski

                          W ocenie "Republiki" również się różnimy (generalnie zgadzam się z Mayhe(L)em)

                          Zamieszczone przez Peace Zobacz posta
                          Moim zdaniem "Do Rzeczy" popełniło błąd robiąc układ z GP, w imię niechęci do Karnowskich po nieudanej miłości z czasów "Uważam Rze".
                          Od początku komentowałeś tamtą historię kibicując "W Sieci". Tymczasem nie chodziło o "niechęć"/"nieudaną miłość", tylko brak lojalności wobec ówczesnego naczelnego i kolegów z redakcji - Karnowscy mając świadomość, że po następstwach historii z "Trotylem" i "Rzeczpospolitą", losy ówczesnej redakcji "Uwarzam Że" z Lisickim na czele stają się coraz bardziej przesądzone po cichu zrobili swoje. Nie informując większości z powyższych kolegów szybko przygotowali mniej-więcej papierową wersję wpolityce.pl ("W Sieci") i w krytycznym momencie nowe pismo wtedy odpalili... zapraszając dotychczasowych kolegów jako naczelni... w tym Lisickiego (nieprzypadkowo "Do Rzeczy", gdy się w końcu ukazało szło z podtytułem w kontrze: "Tygodnik Lisickiego").

                          Sam "układ z GP" to kolejna w tej dyskusji wirtualna kwestia. "Układ" to sobie zrobili Karnowscy z Toruniem, by wejść na orbitę wierchuszki PiS-u. I to wyjątkowo śliski i koniukturalny układ. Ludzie z "DRZ" mają zasadę, że "nie ma wroga na prawicy", pytani lub zaczepiani wprost zawsze odpowiadali jednoznacznie - patrz niżej wrzucony skan ostatniej odpowiedzi RAZ-a Lisiewiczowi.

                          Fakt, że starali się budować w ramach trzech środowisk ("DRZ", "GP", "Fronda"/"Fronda Lux") projekt TV był rodzajem konfederacji. Nawet programy w pasmach - odpowiednio: RAZ-a, Goćka, czy Gmyza; Sakiewicza, Gargas i Nisztora; młodego Wildsteina z Pereirą - to były zupełnie inne historie, tyle że w ramach jednej stacji.

                          Zamieszczone przez Peace Zobacz posta
                          Można wiele o tym pisać.. pytanie co zrobić z "problemem gazeto-polskim" na szeroko pojętej prawicy?
                          A co można zrobić z sektą?

                          Niżej awizowana odpowiedź Ziemkiewicza:

                          Ostatnio edytowany przez Foxx; [ARG:4 UNDEFINED].
                          My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

                          Komentarz


                          • Foxx dzięki za skan i przypomnienie jak to tam było, kiedy upadał zniszczony przez Hajdara "Uwarzam Rze". W zasadzie wyczerpałeś temat. Z jednej strony Fratria z drugiej Orle Pióro. Pewne przetasowania w składzie też nastąpiły (Wildstein i Warzecha). Szyki zostały zwarte, choć DoRzeczak jest bardziej otwarty, pisała tam nawet Szczepkowska do momentu okładki z "murzyńskim" Tuskiem. Dobre jest to że świadomy czytelnik ma co wybrać, ale środowiska nie są do pogodzenia i czasy wspólnego "Uwarzam Rze" nie wrócą. Zbyt duży podział.

                            Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                            Fakt, że starali się budować w ramach trzech środowisk ("DRZ", "GP", "Fronda"/"Fronda Lux") projekt TV był rodzajem konfederacji. Nawet programy w pasmach - odpowiednio: RAZ-a, Goćka, czy Gmyza; Sakiewicza, Gargas i Nisztora; młodego Wildsteina z Pereirą - to były zupełnie inne historie, tyle że w ramach jednej stacji.
                            Dodam tylko że nazwę zaproponował Czarek Gmyz. Nazwa miała oddawać to czym TVRepublika miała być i czym była przez pewien czas. Logo też chyba było jego pomysłem.

                            A tak na marginesie: kto obecnie jest redaktorem naczelnym serwisu w internecie? Dalej Antonii Trzmiel? Czy też po przejściu do TVP ktoś inny? Straszna tabloidyzacja jeśli chodzi o nagłówki tam się zrobiła.

                            Tak czy siak ciekaw jestem jaka będzie ta nowa TVRepublika pod zarządem Kani i GaPola. Bo republikańska od dawna już nie jest. I nie wiem na ile to był wpływ Terlikowskiego czy Sakiewicza. Kto mocniej i kogo trzymał za lejce.
                            Ostatnio edytowany przez Mayhe(L); [ARG:4 UNDEFINED].
                            Za kibicowski trud, za święte barwy Twe...

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                              Dość słabe to "", gdyż wykazałem sekwencję degeneracji tzw. "wolnego rynku" - również pracy - od lat '90 do stanu dzisiejszego i najzwyczajniej nie da się udowodnić, że aktualnie procedury dot. zatrudnienia są bardziej profesjonalne i transparentne, niż wtedy. Nic na to nie poradzę, że rynek pracy widziany przez pryzmat pracuj.pl ma się tak do rzeczywistego, jak Wirtualna Polska do Polski
                              Nic na to nie poradzę, że ja pisałem o 2017 roku, a Ty obalałeś to pisząc o złowrogich latach 90.. Przykro mi, że nie popieram nepotyzmu i kolesiostwa zwłaszcza, że wspomniana nominacja była raczej z tych creme de la creme, a nie żaden spleśniały dżem. Swoją drogą nie minął tydzień od twojego posta, gdy broniłeś wyboru żony Biniendy wrzucając.. jej CV Jak widać normalna reakcja.. jest dość podobna do mojej

                              Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                              W ocenie "Republiki" również się różnimy (generalnie zgadzam się z Mayhe(L)em)
                              Niestety telewidzowie też się od was różnią w ocenie.

                              Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                              Od początku komentowałeś tamtą historię kibicując "W Sieci". Tymczasem nie chodziło o "niechęć"/"nieudaną miłość", tylko brak lojalności wobec ówczesnego naczelnego i kolegów z redakcji - Karnowscy mając świadomość, że po następstwach historii z "Trotylem" i "Rzeczpospolitą", losy ówczesnej redakcji "Uwarzam Że" z Lisickim na czele stają się coraz bardziej przesądzone po cichu zrobili swoje. Nie informując większości z powyższych kolegów szybko przygotowali mniej-więcej papierową wersję wpolityce.pl ("W Sieci") i w krytycznym momencie nowe pismo wtedy odpalili... zapraszając dotychczasowych kolegów jako naczelni... w tym Lisickiego (nieprzypadkowo "Do Rzeczy", gdy się w końcu ukazało szło z podtytułem w kontrze: "Tygodnik Lisickiego").
                              Tak, kibicowałem "w Sieci", dziś jeśli chodzi o treść bliżej mi do "Do Rzeczy". Uważam Rze, oddajmy klasykom co klasyczne "w Sieci" wyszło przed Trotylem z tego co pamiętam (głowy nie dam). Tak jest w życiu, że czasem następuje królobójstwo. Gdyby PJN czy Ziobro osiągnął większe poparcie po secesji oznaczałoby, że mieli rację. W przypadku "w Sieci" i "Do Rzeczy" mamy zwycięstwo Karnowskich (67 do 44 w tysiącach). Okazało się, że magia Lisickiego niewiele daje.

                              Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                              Sam "układ z GP" to kolejna w tej dyskusji wirtualna kwestia. "Układ" to sobie zrobili Karnowscy z Toruniem, by wejść na orbitę wierchuszki PiS-u. I to wyjątkowo śliski i koniukturalny układ. Ludzie z "DRZ" mają zasadę, że "nie ma wroga na prawicy", pytani lub zaczepiani wprost zawsze odpowiadali jednoznacznie - patrz niżej wrzucony skan ostatniej odpowiedzi RAZ-a Lisiewiczowi.

                              Fakt, że starali się budować w ramach trzech środowisk ("DRZ", "GP", "Fronda"/"Fronda Lux") projekt TV był rodzajem konfederacji. Nawet programy w pasmach - odpowiednio: RAZ-a, Goćka, czy Gmyza; Sakiewicza, Gargas i Nisztora; młodego Wildsteina z Pereirą - to były zupełnie inne historie, tyle że w ramach jednej stacji.
                              Nie wiem czemu słowo układ jest jakimś epitetem. Weszli w przymierze z GP w sprawie TVR i skończyło się jak się skończyło. Tak samo weszli w przymierze z Lisieckim, który stworzył Tomasza Lisa jako naczelnego tygodnika (zmieniając profil z centroprawicowego na skrajnie lewicowy). W budowaniu czystego medium ani Karnowscy ani DRz nie mają czyściutkich rąk


                              Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                              A co można zrobić z sektą?
                              Nie wiem czy to sarkazm, więc nie odpowiem

                              Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                              Niżej awizowana odpowiedź Ziemkiewicza:

                              True.

                              Zamieszczone przez Foxx Zobacz posta
                              Jeżeli jednak publicysta "G.P." ma nawet rację, to nie musi tego ogłaszać światu, bo nikt z "Do Rzeczy" nie jest zainteresowany schedą po Kaczyńskim.
                              Każdy jest zainteresowany schedą po Kaczyńskim, a przynajmniej dobrym miejscem przy stole. Nie bądźmy naiwni.

                              Był gdzieś jeszcze cytat, że "Do Rzeczy" nie atakowało przeciwników, podszczypywało się z wSieci przecież Oczywiście nie wszyscy autorzy.

                              Komentarz


                              • Im więcej w PiS Dworczyków tym bliżej 40%.

                                "Kto już raz posiadł w swych granicach Kijów i tyle kroci prawosławnych, ten nie mógł pozwolić, aby za jej granicami tworzył się osobny ośrodek dla tychże i powinien był dotrzeć aż do Kremlu i tak problem rozwiązać."

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X