Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Polityka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problemy sa po zeby je rozwiazywac , nie ma takiego problemu technologicznego , ktorego nie udalo by sie w Polsce rozwiazac - brak jest ustawienia zespolow badawczych i wsparcia panstwa - bo o taka republike kartoflana chodzi zarowno Niemcom jak i Rosjanom .
    ale odpowiednia infrastruktura stacji do ładowania w wielu krajach to jest kwestia tylko i wyłącznie jednego - nakładów finansowych.

    Piszesz o Tesla 3 albo nawet wczesniejszych modelach .
    Gratki, jesli dla Ciebie wymiana napędu (który wg Ciebie się nie psuje) w ok 2/3 wyprodukowanych egzemplarzy to jest kwestia zwykłego recallu i porownywalna z dodaniem sprezyny pod pedal gazu w Toyocie. Dodatkowo Model S jest ich flagowcem za niemale pieniadze.

    Po kiego znowu dyskutujecie z gościem od czubków? Przecież tego po pijaku nie da się nawet czytać
    ostatnio w robocie mam szczęście spotykać kosmitów - przyzwyczajam się


    Buziek,
    dzięki za informację.

    Komentarz


    • Poza tym jak już dyskutujecie o przyszlosciowych zrodlach energii to przeciez prad z ogniw elektrycznych i atom sa juz passe. Nadchodzi plazma

      PS. A tak serio jak ktos ma ochote na rzeczowa dyskusje na ten temat energetyki to mam akurat wolny wieczor.
      Ostatnio edytowany przez midzi; [ARG:4 UNDEFINED].

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Buziek_LG Zobacz posta
        Zyskiem jest spodziewana radykalizacja przekazu(już teraz "druga strona" nie mówi o utrzymaniu obecnego stanu rzeczy, a o aborcji "na życzenie"). A co za nią idzie brak możliwości przejęcia "demonstrantów" przez partie centrowe(PO, N.), a co za tym z kolei idzie odpływ wyborców(doraźny, a przy przedłużających się przepychankach być może i stały) na rzecz radykalnie lewicowych partii i partyjek.
        Równie dobrze można powiedzieć, że stratą będzie nadmierna aktywność medialna radykalnej części PiS i w konsekwencji odpływ bardziej centrowych wyborców. Nie, no pasztet nad pasztety. Stawiają PiS i Dudę (a nawet Prezydentową) w idiotycznej sytuacji.

        Zamieszczone przez Buziek_LG Zobacz posta
        I jeszcze mała ciekawostka: w 2009 roku dokonano w UE 1 340 000( jeden milion trzysta czterdzieści tysięcy) legalnych aborcji, w tym samym roku KE ogłosiła że od 2012 roku UE powinna przyjmować rocznie 1 200 000 imigrantów z krajów ościennych by utrzymać gospodarkę na plusie - innymi słowy: Europa morduje swoje nienarodzone dzieci sprowadzając w ich miejsce obcych kulturowo imigrantów
        Przyłączam się do opinii, że jest to bardzo, bardzo demagogiczny argument - pomimo tego, że jestem przeciwnikiem aborcji i przeciwnikiem przyjmowania imigrantów. Czy posiadasz zestawienie statystyczne co do przyczyn aborcji?

        Generalnie mam zdanie tożsame z tym przedstawionym przez cytowaną tu eskę.
        "Kto już raz posiadł w swych granicach Kijów i tyle kroci prawosławnych, ten nie mógł pozwolić, aby za jej granicami tworzył się osobny ośrodek dla tychże i powinien był dotrzeć aż do Kremlu i tak problem rozwiązać."

        Komentarz


        • Są jeszcze samochody hybrydowe, typu Chevrolet Volt (Opel Ampera). Pierwsze 80km na prądzie a potem 600km zasięgu w trybie benzynowym(niecałe 5.6L/100km lub 3.8L przy starszym modelu o mniejszym zasięgu). W efekcie wygląda to tak, że po mieście prawie zawsze chodzi z baterii.
          "bycie narzędziem Rosji nam się opłaca" - Bartłomiej Sienkiewicz, grudzień 2010

          "Jeśli Andrzej Duda wraz z PiS-em pójdą w stronę ostrego rozliczenia Smoleńska, będziemy mieli w Polsce wojnę domową. Kaczyński zmieni retorykę albo zostanie zmieniony." - Lech Wałęsa, maj 2015

          Komentarz


          • Jaką trzeba być k... żeby o tablicy na cześć tragicznie zmarłego Prezydenta Polski (i wcześniej Warszawy) mówić, że jest postawiona nielegalnie?

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Purdys Zobacz posta
              Jeszcze raz powtarzam, ze benzyna bedzie tania - ze wzgledu na rope z Iranu , jasne, ze to konkurencja dla ropy rosyjskiej , zapowiedzi Saudow, ze nie zmniejsza wydobycia oraz popularyzacje
              samochodu elektrycznego .
              Nie wiem czy słyszałeś o takim pojęciu jak akcyza, bo aktualna cena rynkowa benzyny za litr to jakieś 2 zyla, ropy jeszcze mniej. Jeżeli bliski rynek zbija cenę ropy poprzez zwiększenie dywersyfikacji, a rząd podnosi cenę paliwa o 10gr, z tego wynika że rząd nas grabi o te 10 gr, a kierowcy na stacji benzynowej pozostaje złudne wrażenie że rząd nas nie okrada... bo cena wciąż utrzymuje się na niezmiennym poziomie.

              Byś wygłosił taki postulat podwyżki cen paliwa o 5 centów w Alabamie, to by Cię na pal nabili

              Zamieszczone przez Purdys Zobacz posta
              Teraz jest to 350 mil - i to wiekszosci uzytkownikow samochodu wystarczy.
              560 km to bardzo dużo jak na polskie warunki, niemniej na stronce Tesli piszą że aby uzyskać takie wyniki należy poruszać się ze stałą prędkością 60 km/h, wyłączyć klimę, radio, wszelkie inne "ulepszacze" niepotrzebnie zużywające prąd i może wtedy uda się dociągnąć do tych 555 km, bo przecież 560 to chwyt marketingowy.

              Nie ulegałbym wszelkim zachętom rządowym odnośnie dotacji, dopłat, ulg, tym bardziej że wiąże się to z pośrednim/bezpośrednim sięgnięciem do kieszeni obywatela. W Norwegii przynajmniej tego typu pomysły pokrywają z ropy/gazu.

              Myślę że jak na warunki miejskie już teraz można sobie sprawić takie autko do 30 tysi i zaoszczędzić nieco "grosza", tym bardziej że jeszcze rząd nic nie uregulował w tej sferze, ale aby patrzeć jak zacznie wzrastać sprzedaż a wraz z tym pójdą podatki, efekt będzie odwrotny, wszyscy przerzucą się na spaliniaki.

              Zamieszczone przez Purdys Zobacz posta
              Nalezy sie przygotowac na wejscie nowych technologii i tyle. A benzyna pozostanie tania .
              Przede wszystkim auta elektryczne upowszechnią się wtedy kiedy będą OPŁACALNE, a nie kiedy jakieś lobby państwowo-prywatne będzie go forsować, a tu niezbędna jest infrastruktura. Najważniejsza sprawa to utrzymanie cen energii, wraz ze wzrostem posiadalności tychże aut, musiałyby masowo powstawać elektrownie lub już istniejące musiałyby rozbydowywać nowe bloki (chyba że jak midzi piszę, do tej pory rozwinie się technologia plazmowa). Oczywiście jest to też jakiś zastrzyk dla polskiego węgla, pod warunkiem że kopalnie zostaną sprywatyzowane, bo tylko wtedy jego wydobycie będzie efektowne i efektywne. Kolejna sprawa to rozbudowa punktów ładowania.

              Być może auta elektryczne mają przyszłość, gdyż przemawia za nimi ekonomia (chyba że wymyślą coś jeszcze lepszego), ale dziś lobby paliwowe jeszcze nie musi się czuć zagrożone.

              Komentarz


              • Zamieszczone przez tuzintuzinow Zobacz posta
                Jaką trzeba być k... żeby o tablicy na cześć tragicznie zmarłego Prezydenta Polski (i wcześniej Warszawy) mówić, że jest postawiona nielegalnie?
                No trzeba być urzędnikiem po prostu, już abstrahując zupełnie od wątku politycznego, jak dobrze rozumiem faktycznie jest postawiona nielegalnie.
                Zwykły człowiek żeby na swojej działce postawić murowany sracz musi kilka miesięcy latać po urzędach. Taki kraj.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez tuzintuzinow Zobacz posta
                  Jaką trzeba być k... żeby o tablicy na cześć tragicznie zmarłego Prezydenta Polski (i wcześniej Warszawy) mówić, że jest postawiona nielegalnie?
                  Czy śmierć z powodów naturalnych coś zmienia w kwestii kurestwa osoby stwierdzającej legalność postawienia tablicy?
                  Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
                  -------------
                  Jedynie prawda jest ciekawa

                  Józef Mackiewicz

                  Komentarz


                  • Tesla ( nowiutka, spod igly )

                    Dual Motor Model S is a categorical improvement on conventional all-wheel drive systems. With two motors, one in the front and one in the rear, Model S digitally and independently controls torque to the front and rear wheels. The result is unparalleled traction control in all conditions.

                    Conventional all-wheel drive cars employ complex mechanical linkages to distribute power from a single engine to all four wheels. This sacrifices efficiency in favor of all weather traction. In contrast, each Model S motor is lighter, smaller and more efficient than its rear wheel drive counterpart, providing both improved range and faster acceleration.

                    Model S Performance comes standard with All-Wheel Drive Dual Motor, pairing the high performance rear motor with a high efficiency front motor to achieve supercar acceleration, from zero to 60 miles per hour in 2.8 seconds.



                    To chodzi o mile , nie kilometry . Szkolna pomylka. 60 mil na godzine to jest predkosc wystarczajaca .

                    Odkad to jestesmy takim narodem legalistow . Jakos do tej pory nie mozna sie doczytac ani dowiedziec o poczatkach nabywania mieszkan przez Hanne Gronkiewicz Waltz. O ile pamietam niejasnosci bylo tam sporo .
                    Niech rozbiora ten pomnik , a resztki rozrzuca na cztery strony swiata i bedzie spokoj jak tak legalistycznie podchodza do pamiatkowego kamienia ( hehehe ).

                    Gdzie sie podziewa najlepszy syn tego narodu zwany Kijowskim Mateuszem ?

                    Prometeusz , dobrodziej, obronca polskiej demokracji ?????

                    Czy tylko ja mam takie wrazenie, ze za pieniadze KODu zwiedza wraz z malzonka Stany Zjednoczone Ameryki Polnocnej ???????

                    Po odbyciu szeregu waznych spotkan oczywiscie.
                    Ostatnio edytowany przez Purdys; [ARG:4 UNDEFINED].

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez bloniaq Zobacz posta
                      Kiedy Tesla wprowadzi na polski rynek ciężarówkę, która będzie zdolna przewieźć 24 tony na 350 mil za jednym ładowaniem?
                      ***** co to za w ogóle pytanie jest ?
                      Wtedy kiedy McDonald wyśle pierwszą misję na Marsa.

                      Technologicznie to budowa takiej ciężarówki nie stanowi żadnych problemów, tylko co to ma do rzeczy.
                      Na naszych oczach dokonuje się niesamowity przełom zarówno jeżeli idzie o produkcję, jak i o samo magazynowanie energii, a to, że nasi forumowi eksperci pokroju przemusia (faktem jest, że tobie to chodzenie by się przydało) są lekko oporni, to patrząc przez pryzmat innowacyjności polskiego społeczeństwa to akurat nic dziwnego
                      Lieber tot als rot!!

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez TNTP Zobacz posta
                        ***** co to za w ogóle pytanie jest ?
                        Wtedy kiedy McDonald wyśle pierwszą misję na Marsa.

                        Technologicznie to budowa takiej ciężarówki nie stanowi żadnych problemów, tylko co to ma do rzeczy.
                        Na naszych oczach dokonuje się niesamowity przełom zarówno jeżeli idzie o produkcję, jak i o samo magazynowanie energii, a to, że nasi forumowi eksperci pokroju przemusia (faktem jest, że tobie to chodzenie by się przydało) są lekko oporni, to patrząc przez pryzmat innowacyjności polskiego społeczeństwa to akurat nic dziwnego
                        Przyznam że nie wszystko rozumiem, z Twojego posta, ale może dlatego, że jestem wyspany...

                        Tak czy wspak - kolega orka, raczył był stwierdzić że nie należy się przejmować podwyżką cen benzyny bo a), b) i c). c) brzmiało "wjezdza na rynek samochod elektryczny Tesla 4". Moim skromnym zdaniem dopóki gros transportu jest oparte na transporcie kołowym o silnikach spalinowych podwyżkę cen benzyny odczujemy, czemu dałem wyraz właśnie w zacytowanym przez Ciebie pytaniu, które - odpowiadając ściśle na pytanie "kurva co to za w ogóle pytanie jest" - jest pytaniem retorycznym.

                        Zwracam też uwagę, że bynajmniej w żadnym miejscu nie negowałem znaczenia czy w ogóle faktu rozwoju technologicznego.

                        Pozdrawiam i życze miłego dnia. Polecam się nawadniać.

                        edit:
                        Zamieszczone przez Purdys Zobacz posta

                        Odkad to jestesmy takim narodem legalistow . Jakos do tej pory nie mozna sie doczytac ani dowiedziec o poczatkach nabywania mieszkan przez Hanne Gronkiewicz Waltz. O ile pamietam niejasnosci bylo tam sporo .
                        Niech rozbiora ten pomnik , a resztki rozrzuca na cztery strony swiata i bedzie spokoj jak tak legalistycznie podchodza do pamiatkowego kamienia ( hehehe ).
                        Czy według Ciebie powinniśmy olać legalność postawienia pomnika i jednocześnie olać początki nabywania mieszkań przez HGW, bo jesteśmy narodem nie-legalistów? Czy może chciałbyś żeby dojebać się do początków nabywania mieszkań przez HGW, bo uważasz, że się jej należy, a legalność pomnika olać, bo też uważasz, że tak się należy?

                        To nie są pytania retoryczne. Oczekuję konkretnej odpowiedzi czy Twoim zdaniem powinniśmy być legalistami zawsze, nigdy czy uznaniowo. Gdybyś chciał odpowiedzieć nie zawierając tej informacji, to się nie fatyguj.
                        Ostatnio edytowany przez bloniaq; [ARG:4 UNDEFINED].
                        Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
                        -------------
                        Jedynie prawda jest ciekawa

                        Józef Mackiewicz

                        Komentarz


                        • Ta śmieszna rezolucja co dziś ma być przegłosowana to będzie mieć jakieś konsekwencję dla Polski czy gówno może ?
                          349meczów*
                          71 goli*
                          58 asyst*

                          jest tylko jeden King!!!!

                          *dane mam nadzieję ulegną jeszcze kiedyś zmianie

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Benek Zobacz posta
                            Ta śmieszna rezolucja co dziś ma być przegłosowana to będzie mieć jakieś konsekwencję dla Polski czy gówno może ?
                            Moim zdaniem "bramka numer 2". Poza tym rzeczywistość bywa wyjątkowo złośliwa

                            RMF FM skarży się na KRRiT: bezpodstawnie blokuje przedłużenie naszej koncesji, chodzi o repolonizację mediów?

                            Nadawca RMF FM w komunikacie emitowanym przez stację skarży się, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji bezpodstawnie i niemerytorycznie wstrzymuje przedłużenie koncesji dla rozgłośni. - RMF FM znów staje w obliczu niesprawiedliwego traktowania przez KRRiT, obsadzoną, podobnie jak przed laty, nominatami PO, SLD i PSL, którzy próbują wykorzystać radio w toczącym się sporze politycznym - uważa spółka.


                            W weekend krótki komunikat o problemach z przedłużeniem koncesji dla RMF FM zaczął być nadawany przez rozgłośnię przed serwisami informacyjnym. Pełną treść oświadczenia zarząd nadawcy stacji, spółki Radio Muzyka Fakty (należącej do Grupy Bauer), zamieścił na jej stronie internetowej.

                            Nadawca podkreśla, że RMF FM od ponad 26 lat rzetelnie wypełnia obowiązki określone w koncesji: dostarcza informacji i rozrywki na wysokim poziomie, a także bierze udział w wielu akcjach charytatywnych i prospołecznych. - Przez wszystkie te lata staraliśmy się być stacją niezależną, niezwiązaną z żadną partią ani opcją polityczną. W naszej redakcji są dziennikarze o prawicowych i lewicowych poglądach. Jako jedyne duże medium ogólnopolskie mamy swoją redakcję w Krakowie, co pozwala nam spoglądać z dystansu, oczami zwykłych Polaków, na politykę rozgrywającą się w Warszawie - podkreśla firma.

                            Przypomina jednocześnie, że w 2001 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakazała stacji emitowania lokalnych pasm programowych. Decyzja ta została potem zakwestionowana przez siedem wyroków sądów administracyjnych. - Ta sama KRRiT, zdominowana przez SLD i PSL, w latach 2001-2002 bezprawnie pozbawiła koncesji Radio Pro Kolor w Opolu, Pomorską Stację Radiową w Szczecinie, Radio Blue FM w Krakowie. Jedynym uzasadnieniem tych bezprawnych działań był fakt współpracy tych stacji z RMF FM - przypomina nadawca.

                            - Powyższe działania KRRiT doprowadziły spółkę na skraj bankructwa, z którego jedyną drogą wyjścia było wprowadzenie Spółki na Giełdę Papierów Wartościowych. Gdy więc w 2004 r. spółka Broker FM SA (aktualnie Grupa RMF), będąca właścicielem RMF FM prowadziła publiczną emisję akcji, do gry znowu wkroczyli urzędnicy KRRiT, sugerując możliwość pozbawienia RMF FM koncesji i próbując w ten sposób uniemożliwić debiut giełdowy Spółki - opisuje nadawca rozgłośni. W lutym br. Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że przewodniczący KRRiT musi wyrazić ubolewanie za naruszenie dóbr osobistych radia RMF FM, a Skarb Państwa musi zapłacić stacji 83 mln zł odszkodowania za decyzję z 2001 roku.

                            Nadawca RMF FM uważa, że obecnie znów jest niesprawiedliwie traktowany przez KRRiT, tym razem w procesie dotyczącym przyznania stacji koncesji na kolejny okres. Postępowanie to jest blokowane z powodu „rzekomo negatywnego wyniku monitoringu przeprowadzonego w lutym 2015 roku, o którego wynikach RMF FM nigdy nie było informowane, a KRRiT nigdy z tego tytułu nie sformułowała w stosunku do RMF FM żadnych zarzutów”. Tymczasem w marcu br. KRRiT przedłużyła koncesję Radia ZET na kolejne 10 lat.
                            http://www.wirtualnemedia.pl/artykul...izacje-mediow#
                            My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

                            Komentarz


                            • Technologicznie to budowa takiej ciężarówki nie stanowi żadnych problemów, tylko co to ma do rzeczy.
                              technologiczne możliwości to jedno, a finansowa kalkulacja - drugie. Technologie, które sie nie kalkulują finansowo, czekają w szufladach na lepsze czasy.

                              Na naszych oczach dokonuje się niesamowity przełom zarówno jeżeli idzie o produkcję, jak i o samo magazynowanie energii, a to, że nasi forumowi eksperci pokroju przemusia (faktem jest, że tobie to chodzenie by się przydało) są lekko oporni, to patrząc przez pryzmat innowacyjności polskiego społeczeństwa to akurat nic dziwnego
                              Innowacyjność innowacyjnością, ale zestawienie zysków i kosztów musi się zgadzać. Gdzie na świecie samochody elektryczne sa popularne bez żadnych dofinansowań i ulg ze strony państwa?

                              Komentarz


                              • Polscy eksporterzy i importerzy będą mogli skorzystać z nowego połączenia kolejowego do Chin. To szansa na wzrost wymiany handlowej

                                Licząca ok. 70 mln mieszkańców chińska prowincja Hunan położona w południowo-wschodniej części kraju chce współpracować z Polską. Operator intermodalny Loconi podpisał porozumienie o współpracy w zakresie rozwoju przewozów kolejowych między tą prowincją a Polską. Uruchomione przed niespełna dwoma laty pociągi wożące kontenery między Chinami a Europą mają być również nadawane z prowincji Hunan oraz trafiać do Polski w celu dalszej dystrybucji na terenie Europy. Na razie będzie to jedno regularne połączenie. – To szansa, żeby zwiększyć eksport polskich produktów, np. żywności, do Chin – podkreślają przedstawiciele operatora
                                .

                                – Memorandum, które podpisaliśmy było inicjatywą prowincji Hunan. Jest świadectwem tego, że Polska zyskuję w oczach Chin, jeśli chodzi o wymianę handlową i postrzeganie na rynku europejskim – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Lidia Dziewierska, prezes zarządu Loconi Intermodal. – Polskę wybrano jako kraj, który będzie oknem na Europę.

                                Linia kolejowa Xiangyu Express z prowincji Hunan do Europy (z portem docelowym w Duisburgu w Nadrenii-Westfalii) została uruchomiona na jesieni 2014 roku. Przewozi kontenery i jest alternatywą dla jedynej dotychczas drogi morskiej. Transport trwa 18 dni, a sama linia mierzy niemal 12 tys. km. Koszt takiego transportu jest kilkukrotnie wyższy niż koszt transportu drogą morską, ale czas o ponad połowę krótszy. Teraz z tego połączenia łatwiej będzie skorzystać także polskim firmom.

                                – Zaczynamy od jednego połączenia. Nasi partnerzy w zasadzie już te pociągi organizują i kolejne rozkłady są wdrażane. Natomiast, co ciekawe, to są pociągi, które w większości są załadowane towarem z Chin, a prawie w ogóle nie wiozą towaru z Polski. Wsparcie władz prowincji, którego dowodem jest chociażby odbywająca się wizyta, to najlepsza okazja do tego, że pociągi te jeździły załadowane również w drodze powrotnej – mówi Dziewierska.

                                Pociągi będą regularnie odjeżdżać tego samego dnia o stałych porach. Dziewierska podkreśla, że może się to okazać niepowtarzalną szansą dla polskich przedsiębiorców, którzy szukają nowych rynków zbytu dla swoich produktów.

                                – To rozwiązanie logistyczne jest dzisiaj narzędziem dla polskich eksporterów, którzy poszukują możliwości, aby zawrzeć porozumienie i móc dokonywać wymiany handlowej z Chinami – przekonuje Dziewierska. – Ostatnie cztery lata to czas wzmożonej aktywność zarówno prowincji chińskich, jak i naszych misji gospodarczych. Pierwsze efekty już są – to 30-proc. wzrost wymiany handlowej, którą odnotowuje prowincja Hunan w kontaktach z Polską.

                                Jak twierdzi Lidia Dziewierska, wzrost wymiany handlowej z Państwem Środka może sięgać 100–200 proc. rocznie, z uwagi na wciąż niską wartość bezwzględną tej wymiany. Wszystko dlatego, że chińska gospodarka przestawia się z taniego producenta na tory konsumenta towarów i usług. Jej zdaniem może pomóc to rozwinąć polski eksport do Państwa Środka.

                                Z najnowszych danych GUS za styczeń 2016 roku wynika, że Chiny są dla Polski drugim po Niemczech importerem. Ich udział w imporcie wynosi 12,7 proc. Wartość przywiezionych towarów wyniosła 1,65 mld euro i była o 1,6 proc. wyższa niż przed rokiem. Eksport Polski do Chin na razie jest niewielki.

                                – Jest duże zapotrzebowanie na polską żywność, która w świadomości Chińczyków jest zdrowa, ekologiczna i dobra, dlatego w pierwszej kolejności to będzie promowane, usługa będzie adresowana właśnie do tych przedsiębiorców – podkreśla prezes Loconi Intermodal

                                Loconi ma w Polsce trzy terminale własne: w Radomsku, Poznaniu oraz nowo otwarty, największy terminal w Warszawie. Planuje w najbliższym czasie uruchomienie kolejnych, w Lubuskiem, Łódzkiem i Małopolsce.

                                – Pracujemy nad projektami, które mają spowodować przeniesienie ładunków z dróg na kolej, również w relacjach paneuropejskich. Współpraca z prowincją Hunan oraz partnerami, którzy w prowincji organizują takie połączenia, to krok ku temu, żeby w Polsce budować operatora intermodalnego, który może konkurować z największymi w Europie – mówi Lidia Dziewierska.

                                Firma Loconi została strategicznym partnerem prowincji Hunan w dziedzinie transportu intermodalnego nie tylko na Polskę, lecz także na Europę. Tym samym udało się jej pokonać rywali z Niemiec i Czech.

                                – Sam terminal nie wystarczy, by klienci mogli korzystać z transportu intermodalnego. Połączenia, które budujemy w ramach naszych terminali, muszą być równie elastyczne, jak transport drogowy, aby klienci otrzymali autentyczną alternatywę dla transportu drogowego – mówi Dziewierska. – Nasze doświadczenia pokazują, że potrzebujemy roku, aby ten transport stał się serwisem codzienny z portów i żeby w ciągu roku przenieść z dróg na tory ok. 20–30 tys. samochodów ciężarowych.
                                http://www.biznes.newseria.pl/news/p..._i,p1706636014
                                My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X