Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Polityka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez TNTP Zobacz posta
    Jak ktoś jest właścicielem to przede wszystkim ma możliwości związane z prawem własności, czyli będąc właścicielem infrastruktury kolejowej, jak będzie chciał, to dajmy na to będzie mógł przetopić wszystkie tory kolejowe.
    I gdzie tu jest ta różnica? Równie dobrze rząd jakiejś nie daj Boże feministki też może wpaść na to, że infrastruktura jest nam nie potrzebna i też każe to przetopić.
    Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
    -------------
    Jedynie prawda jest ciekawa

    Józef Mackiewicz

    Komentarz


    • Zamieszczone przez bloniaq Zobacz posta
      I gdzie tu jest ta różnica? Równie dobrze rząd jakiejś nie daj Boże feministki też może wpaść na to, że infrastruktura jest nam nie potrzebna i też każe to przetopić.

      Obecny już na to wpadł
      ...ta ziemia do Polski należy
      choć Polska daleko jest stąd,
      bo wolność krzyżami się mierzy
      historia ten jeden ma błąd!!!!

      Better Dead Than Red!!!

      Komentarz


      • Zamieszczone przez AK47 Zobacz posta
        Trzeba by się wgryźć w przepisy gdzie jest haczyk i czemu się to nikomu nie opłaca.
        Ależ się opłaca, dajmy na to przewóz pasażerów na linii Łódź-Warszawa, był, jest i będzie opłacalny. Tylko, że problem leży gdzie indziej:
        - raz, patrz wpis Morta
        - dwa, jest jeszcze kwestia infrastruktury, której obsługa jest kurewsko droga, śmiem twierdzić, że jest to droższe niż w przypadku transportu lotniczego.

        Dopóki nie będzie wysranych miliardów (skąd?? aaa od prywatnych właścieli), na unowocześnienie tejże infrastruktury, to PKP ZAWSZE będzie deficytowe, no chyba, ze problem kolei sprowadzamy do 5 tras na krzyż w - krzyżówki Wrocław/Poznań/Kraków/Warszawa/Łódź/Gdańsk/Śląsk, ale tym sposobem cofniemy się do polowy XIX wieku
        Lieber tot als rot!!

        Komentarz


        • Ja osobiście uważam, że albo coś jest dla wojska, albo się opłaca. W innym przypadku nie ma racji bytu. Skoro koleje się nie opłacają to na ch.uj one komu?

          (oczywiście poza transportem dla wojska - ale to nie przynosi takich strat)
          Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
          -------------
          Jedynie prawda jest ciekawa

          Józef Mackiewicz

          Komentarz


          • Zamieszczone przez bloniaq Zobacz posta
            I gdzie tu jest ta różnica? Równie dobrze rząd jakiejś nie daj Boże feministki też może wpaść na to, że infrastruktura jest nam nie potrzebna i też każe to przetopić.
            Ale teoretycznie rząd taki poniesie odpowiedzialność przynajmniej polityczną, a prywatny właściciel, będzie miał w dupie społeczne konsekwencje swoich decyzji.
            Lieber tot als rot!!

            Komentarz


            • TNTP - te miliardy są - właśnie drzemy mordę na pół Europy,że ich nie chcemy

              czekam na wpis mądrali Piknika-senatora bo ja podaje twarde dane i liczę,że oświeci mnie,że w tym szaleństwie jest metoda - byc może zarówno Komisja Europejska jak i moja skromna osoba są zbyt proste by dostrzec subtelności tego rozwiązania
              ...ta ziemia do Polski należy
              choć Polska daleko jest stąd,
              bo wolność krzyżami się mierzy
              historia ten jeden ma błąd!!!!

              Better Dead Than Red!!!

              Komentarz


              • Zamieszczone przez TNTP Zobacz posta
                Ale teoretycznie rząd taki poniesie odpowiedzialność przynajmniej polityczną, a prywatny właściciel, będzie miał w dupie społeczne konsekwencje swoich decyzji.
                Ten rząd nie ponosi odpowiedzialności za bezprawne zamknięcie stadionu, to jak wyobrażasz sobie wyciągnięcie konsekwencji za taką decyzję?

                I co to są społeczne konsekwencje tej decyzji?
                Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
                -------------
                Jedynie prawda jest ciekawa

                Józef Mackiewicz

                Komentarz


                • Zamieszczone przez bloniaq Zobacz posta
                  Ten rząd nie ponosi odpowiedzialności za bezprawne zamknięcie stadionu, to jak wyobrażasz sobie wyciągnięcie konsekwencji za taką decyzję?

                  I co to są społeczne konsekwencje tej decyzji?
                  Ten rząd poniesie konsekwencję swojej decyzji -> x kibiców nie zagłosuje na PO.

                  Zresztą prawda jest taka, że syf w państwie w sektorze x,y,z, nie jest do końca winą PO/PiS/SLD, tylko obywateli, którzy mają w dupie to co ich otacza, interesuje ich tylko własna dupa, której częstokroć nie chcą nawet ruszyć na wybory. Najwidoczniej gros społeczeństwa pasuje fakt, iż są dymani w dupę i nie mają nawet ochoty, rozliczyć rządzących z ich pracy.

                  Społeczne konsekwencje tej decyzje są takie, że likwidując podstawowe przywileje "nowoczesnego" społeczeństwa - możliwość opieki zdrowotnej/transportu/nauki, doprowadzasz do
                  - zepchnięcia dużej części społeczeństwa na margines (to może Cię nie interesować)
                  - do tego, że następuje "wędrówka ludów" za pracą/cywilizacją i do miast/Warszawy sprowadzają się tysiące ludności napływowej, które zaburzają dotychczasową strukturę społeczną (liczne patologie), na dodatek negatywnie wpływają na płace (co raczej Cię interesuje)

                  "(oczywiście poza transportem dla wojska - ale to nie przynosi takich strat)"
                  Ale przecież tą infrastrukturę i trzeba utrzymywać na bieżąco, a nie w stylu o za rok będzie wojna, z powrotem kładziemy tory
                  Lieber tot als rot!!

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez TNTP Zobacz posta
                    Zresztą prawda jest taka, że syf w państwie w sektorze x,y,z, nie jest do końca winą PO/PiS/SLD, tylko obywateli, którzy mają w dupie to co ich otacza, interesuje ich tylko własna dupa, której częstokroć nie chcą nawet ruszyć na wybory. Najwidoczniej gros społeczeństwa pasuje fakt, iż są dymani w dupę i nie mają nawet ochoty, rozliczyć rządzących z ich pracy.
                    Demokracja to dziwny ustrój. Ja na przykład demokratą nie jestem.

                    Zamieszczone przez TNTP Zobacz posta
                    Społeczne konsekwencje tej decyzje są takie, że likwidując podstawowe przywileje "nowoczesnego" społeczeństwa - możliwość opieki zdrowotnej/transportu/nauki, doprowadzasz do
                    - zepchnięcia dużej części społeczeństwa na margines (to może Cię nie interesować)
                    - do tego, że następuje "wędrówka ludów" za pracą/cywilizacją i do miast/Warszawy sprowadzają się tysiące ludności napływowej, które zaburzają dotychczasową strukturę społeczną (liczne patologie), na dodatek negatywnie wpływają na płace (co raczej Cię interesuje)
                    Nie bardzo wiem jak na to zwięźle odpowiedzieć. Bez przywilejów w XIX wieku był większy wzrost gospodarczy niż teraz. Możesz mówić, że teraz ludziom się żyje lepiej. Mój dziadek, twierdzi, że przeciętnemu człowiekowi zawsze było mniej więcej tak samo. Nie da się w zasadzie udowodnić kto ma rację. Wędrówka ludów? Tego nie zmienisz, choćbyś nawet bardzo chciał. Człowiek zawsze będzie dążył do tego, żeby było mu lepiej. Tylko jedni, żeby było im lepiej kradną w spożywczaku, a inni emigrują do Warszawy. A jeszcze inni do UK. A kiedyś emigrowali do USA. A jeszcze wcześniej kolonizowali Amerykę Południową. A jeszcze wcześniej były wyprawy krzyżowe. Itd itd. Zaburzanie struktury społecznej nie skończy się nigdy. To tak jakbyś chciał żeby cały czas była ta sama temperatura za oknem. Kto jest sprytny temu się powiedzie, kto jest tępy/ostrożny/nierozważny poniesie porażkę. Dla każdego znaczy to coś innego. Niech się ten transport rozwija. Szkoły, służba zdrowia też. Ale jeśli to jest nieopłacalne to po co przy tym trwać? Jeśli pociąg z Warszawy do Krakowa przynosi straty, bo ludzie wolą jeździć autobusem, to po co komu ten pociąg? A jeśli znajdzie się taka liczba osób jeżdżących pociągiem, że na siebie zarobi, to niech on sobie istnieje. Tylko w imię czego skarb państwa dopłaca do czegokolwiek? Niech Ci fani kolei płacą tyle, żeby opłacił się ten pociąg. Tak samo jest z resztą tych całych "przywilejów nowoczesnego społeczeństwa". Nic na siłę.

                    Generalnie to jest moje zdanie co do "problemów społecznych", które podejrzewam nie za bardzo pokrywa się z Twoim, jak i reszty forum, więc, w razie czego, oszczędźmy sobie epitetów, ironii, wyśmiewania się. Po prostu zmiażdżcie mnie swoim argumentami...

                    Zamieszczone przez TNTP Zobacz posta
                    Ten rząd poniesie konsekwencję swojej decyzji -> x kibiców nie zagłosuje na PO.
                    Dobra bo trochę uciekamy od mojego pytania:

                    Gdzie jest techniczna różnica pomiędzy posiadaniem PKP przez koleje francuskie i przez polski rząd? Bo jeśli rząd ma ponosić takie konsekwencje, to równie dobrze, można przegłosować ustawę, zabraniającą rozbiórki infrastruktury kolejowej bez zgody organów władzy. Chyba wychodzi na to samo...

                    Zamieszczone przez TNTP Zobacz posta
                    "(oczywiście poza transportem dla wojska - ale to nie przynosi takich strat)"
                    Ale przecież tą infrastrukturę i trzeba utrzymywać na bieżąco, a nie w stylu o za rok będzie wojna, z powrotem kładziemy tory
                    Napisałem, że to przynosi straty, ale nie aż takie. Nie sądzę, żeby utrzymanie infrastruktury to był akurat największy wydatek tych całych spółek, przy czym aż tyle to by tej infrastruktury nie było potrzeba. Wojsku chyba by wystarczył dojazd na poligony i do granicy. Zresztą to jest w ogóle oddzielny temat, bo nie wyobrażam sobie w tym momencie wojny z którymkolwiek sąsiadem na zasadzie bitwy czołgowej.
                    Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
                    -------------
                    Jedynie prawda jest ciekawa

                    Józef Mackiewicz

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez mort Zobacz posta
                      Kolej jest dotowana na całym świecie. A to,że u nas wykorzystuje się znikomy procent dotacji to inna sprawa.

                      Poza tym prywatyzacja to nie lada gratka - kolej to przede wszystkim oprócz torów NIERUCHOMOŚCI.

                      Komus opłaca sie dołowac to przedsiebiorstwo bo na jego prywatyzacji to dopiero pójdzie kasa,że ho-ho. Wszystkie banki i inne huty mogą się schowac. Patrz troche dalej niz ci TVN i Gazietka mówią.
                      Mnie śmieszy takie podejście. "Wszędzie jest dotowana"... w dupie to mam, że wszędzie jest dotowana. Dlaczego w tym kraju wszyscy się boją zrobić coś inaczej niż "wszyscy za granicOM". Pokażmy jacy jesteśmy zajebiści i zróbmy dochodową kolej! Kto nam k*rwa broni?

                      O tym celowym "dołowaniu" kolej to śmiała teoria Widać, jest to jakiś spisek klasy politycznej, bo niezależnie od od ekipy rządzącej burdel na kolei był i jest. Problem wydaje się być bardziej prozaicznym. W PKP panuje pewnie taki bajzel, że nikt nie jest w stanie niczego załatwić. No i kto tam pracuje? Same wujki, ciotki, synusie, córusie itd... . Kilka znajomków co nic nie umieją. Skrzyżowanie urzędu pocztowego z mafią adwokacką.

                      Parę postów niżej napisałem, że tory i infrastruktura (w tym nieruchomości) nie może być prywatyzowane pod żadnym względem.

                      Więc proszę mi tu nie gazetowyborczować!

                      Sprawa wykorzystania środków unijnych nie jest przyczyną problemów PKP tylko ich skutkiem. Zresztą ... co oni by tym hajsem zrobili? Wyremontowali kawałek torów za 10x drożej niż to się robi na zachodzie? Kupili kolejne pociągi Pendolino BEZ systemu tzw. wahadełka? Czyli de facto Pendolino bez pendolino. W obecnym kształcie nie ma takich pieniędzy, których kolej nie umiałaby przejebać.


                      UB, SB, FB - co następne?

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez mort Zobacz posta
                        TNTP - te miliardy są - właśnie drzemy mordę na pół Europy,że ich nie chcemy

                        czekam na wpis mądrali Piknika-senatora bo ja podaje twarde dane i liczę,że oświeci mnie,że w tym szaleństwie jest metoda - byc może zarówno Komisja Europejska jak i moja skromna osoba są zbyt proste by dostrzec subtelności tego rozwiązania
                        liczby nie kłamią, choć przyznam szczerze że nie sprawdzałem wiarygodności Twoich danych. Nie w tym rzecz.

                        W Polsce mamy ogromny problem z inwestycjami na wielką skalę. Dlaczego? Bo ludzie tego nie potrafią. I nie chodzi tutaj o górę, bo tutaj wystarczy kilka ustaw, papierków i załatwione. Doły są strasznie słabe. Dotyczy to zarówno dróg jak i kolei, NFZ-tów itd. Wszędzie gdzie są duże inwestycje, duża kasa do zagospodarowania jest słabo.

                        Choćbyśmy srali kamieniami minie wiele lat zanim zaczniemy wydawać DUŻO i MĄDRZE. Teraz to przelatuje Nam przez palce. Taka nasza historia.

                        Co do samej kolei. Nie będę się wymąrzał i radził co zrobić. Ale ważny punktem w prywatyzacji PKP i jej dochodowośći są nieruchomości. Ile oni tego mają to aż głowa pęka. A najlepsze jest to że nie można z tym nic zrobić bo przepisy nie pozwalają. W wielu miast, w tym w stolicy, jest mnóstwo białych plam zagospodarowania bo nie można nic planować na terenach PKP, nawet gdy ziemia leży odłogiem nie ruszana przez 20 lat. I mamy takie sytuacje jak w WWA że 800 metrów od centrum jest plac ziemi na kilka hektarów (okolice Dworca Głównego), gdzie jest syf, a nie można nic z tym zrobić. Ile z tego byłoby kasy na rozwój infrastruktury? W Poznaniu wolne tory już od lat czekają na inwestycje, a ledwo to rusza.
                        Ostatnio edytowany przez Piknik - senator; [ARG:4 UNDEFINED].

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Piknik - senator Zobacz posta
                          W Polsce mamy ogromny problem z inwestycjami na wielką skalę. Dlaczego? Bo ludzie tego nie potrafią. I nie chodzi tutaj o górę, bo tutaj wystarczy kilka ustaw, papierków i załatwione. Doły są strasznie słabe. Dotyczy to zarówno dróg jak i kolei, NFZ-tów itd. Wszędzie gdzie są duże inwestycje, duża kasa do zagospodarowania jest słabo.

                          Choćbyśmy srali kamieniami minie wiele lat zanim zaczniemy wydawać DUŻO i MĄDRZE. Teraz to przelatuje Nam przez palce. Taka nasza historia.
                          No w zasadzie trudno żebyś miał sam z siebie przyznać, że jeśli coś jest państwowe, to najłatwiej to ukraść...
                          Nie dotykaj forum, bo cię curva zmiecie z planszy
                          -------------
                          Jedynie prawda jest ciekawa

                          Józef Mackiewicz

                          Komentarz


                          • Na konwencji partii Kaczyńskiego porozumienie z nią podpisze 20 organizacji

                            W sobotę do warszawskiej Sali Kongresowej ma przyjechać ponad 3 tysiące kandydatów PiS w wyborach parlamentarnych.

                            Wystąpienie prezesa Jarosława Kaczyńskiego zainauguruje wówczas oficjalny start kampanii wyborczej tej partii.

                            Co powie prezes? Według osób ze sztabu wyborczego Jarosław Kaczyński przypomni o podwójnie zwycięskich dla PiS wyborach parlamentarnych i prezydenckich w 2005 r. Najprawdopodobniej zaznaczy też, że w kwietniu 2011 r. właśnie w Sali Kongresowej zawiązał się Ruch Społeczny im. Lecha Kaczyńskiego.

                            – Chodzi o zaakcentowanie, że środowiska, którym bliskie są idee zmarłego prezydenta, startują wspólnie z PiS – mówi jeden z polityków.

                            Jak dowiedziała się „Rz", głównym punktem konwencji partyjnej ma być bowiem podpisanie deklaracji o ścisłej współpracy PiS z 20 ugrupowaniami politycznymi i społecznymi.

                            Jednym z nich ma być właśnie Ruch Społeczny im. Lecha Kaczyńskiego.

                            – To dopiero początek – zapowiada Jacek Sasin, były wiceszef Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. – Stworzymy podstawy szerokiego ruchu ugrupowań i organizacji, o ideach i założeniach centroprawicowych, które będą współpracować z PiS nie tylko w wyborach parlamentarnych, ale i w działalności społeczno-politycznej.

                            Deklarację o współpracy mają też podpisać m.in. przedstawiciele Ruchu Odbudowy Polski i Stronnictwa Konserwatywno-Ludowego.

                            Prezes SKL Marek Zagórski znajdzie się na liście PiS do Senatu. Partia Jarosława Kaczyńskiego poprze też Artura Balazsa z SKL startującego do Senatu jako kandydat niezależny. A jeszcze w kwietniu to PJN przekonywał, że w wyborach SKL będzie współpracowało z ich ugrupowaniem.

                            – PJN sam nie umiał się określić, czego chce. Rozmawialiśmy z PiS i znaleźliśmy płaszczyznę porozumienia, w sobotę podpiszemy porozumienie z partią Jarosława Kaczyńskiego – mówi „Rz" Marek Zagórski.

                            Do tego grona mają także dołączyć: Towarzystwo Nauczycieli Szkół Polskich (organizacja krytycznie oceniająca funkcjonowanie resortu edukacji pod rządami koalicji PO – PSL) oraz stowarzyszenia: Studenci dla Rzeczypospolitej, Rodzin Katyń 2010, Solidarni 2010, Twórców dla Rzeczypospolitej.

                            A także „Solidarność" Rolników Indywidualnych.

                            – Jesteśmy zawiedzeni sytuacją rolnictwa pod rządami koalicji PO – PSL – ocenia przewodniczący związku Jerzy Chróścikowski. – Mamy natomiast dobre doświadczenia z okresu, w którym za ten resort odpowiadał PiS. Wieś się rozwijała, były mechanizmy wsparcia dla rolników.

                            – Chcemy pokazać, że jesteśmy jedyną liczącą się siłą na centroprawicy – mówi „Rz" jeden ze współorganizatorów Konwencji PiS. – Inaczej niż zwykle, to nie wyborcze jedynki będą prezentować się uczestnikom, ale przedstawiciele tych ugrupowań.

                            W PiS mówiło się, że w sobotę władze partii zaprezentują też wyborcze hasło. Tak się jednak nie stanie. Sztab przygotował trzy propozycje sloganu, ale jeszcze nie zdecydował, którą wybierze.
                            http://www.rp.pl/artykul/182403,7031...cowy-blok.html
                            My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

                            Komentarz


                            • Cytat:
                              Cały czas obserwujemy sytuację. (...) Jesteśmy przygotowani na gorszy scenariusz, ale nie powinniśmy zakładać, że taki będzie" - powiedział Rostowski w telewizji Polsat News, zapytany o prognozy gospodarcze na 2012 rok.

                              "Czy 4 czy 3, to dużej różnicy nie będzie, jeżeli chodzi o wyniki budżetu przyszłorocznego. (...) W tym roku 4 proc., a w przyszłym 3,8 - 3,9; czy 4 proc., czy mniej to monitorujemy, ale na pewno większej różnicy nie będzie (...)" - powiedział.


                              Minister dodał, że 2011 roku wydatki nominalnie wzrosną o 3,5 proc., a dochód narodowy o 7 proc.

                              Powiedział też, że nie przewiduje nowych cięć wydatków.


                              http://biznes.onet.pl/dynamika-pkb-p...5,1,news-detal

                              podsumowując:

                              1. Jestesmy jedynym Państwem na świecie gdzie 1% róznica PKB nie ma wpływu na budżet.
                              2. Nasze ministertwo bardzo precyzyjnie określiło przyszłoroczne prognozy PKB "3,8 - 3,9; czy 4 proc., czy mniej" - brzmi wiarygodnie?
                              3. w 2011 roku wydatki nominalnie wzrosną o 3,5 proc i jednocześnie minister nie przewiduje nowych cięć wydatków - to również wyjątkowe na tle świata zachowanie.
                              Pozwoliłem sobie na przeklejkę z forum inwestycyjnego. Specjalnie dla Ciebie Piknik.
                              http://komandir.wrzuta.pl/audio/9lE2...zek_czajkowski

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Citlivu Zobacz posta
                                Specjalnie dla Ciebie Piknik.
                                dziękuję za wyróżnienie.

                                W projekcie budżetu na 2012 jest wyraźnie napisane 4%. Vincent, chłopina z GB, ledwo umie sklecić zdanie po polsku, a Ty od niego wymagasz precyzyjności wypowiedzi.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X