Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Temat komputerowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Jak mi siądzie ponownie to sie wqur*** ...

    Hmm a jak mam wbudowaną karte dzwiękową w karte główna jakąś Realtek AC'97 ... To chyba tak czy siak powinien głos działąć ? ...

    Edit :

    Hmm ... Coś dziwnego się dzieje ... Przed instalacja wyświetla mi się okienko --------

    -------------------
    Information
    ---------------------------
    Before you proceed with the installation, be sure that:
    - No other applications are running or active in your computer.

    Click [OK] to continue or [Cancel] to exit installation.
    ---------------------------
    OK Anuluj
    ---------------------------

    i jak klikam OK to wyświetla się :

    ---------------------------
    Error
    ---------------------------
    Setup could not detect any Sound Blaster Audigy on your system.

    Please ensure that your Sound Blaster hardware is properly installed before running this Setup program.

    Setup will now exit.
    ---------------------------
    OK
    ---------------------------

    I dupa ...

    Komentarz


    • #77
      ??????????????????????????

      Masz dwie karty muzyczne? A ten Realtek włączony jest czy go w BIOS wyłączyłeś? Jak jest właczony to masz rozwiązanie zagadki...
      From flood into the fire
      One thousand voices sing
      We're in this together
      For whatever fate may bring

      Komentarz


      • #78
        Hmm ... nie mam pojęcia ... Zawsze mi działało ... A teraz się zwaliło ... Jak wyłączyć w BIOSIE :>

        Komentarz


        • #79
          Musisz wejść w ustawienia płyty przed rozp. ładowania Windows. powinno być napisane jak na ekranie - zazwyczaj jest to naciśnięcie Delete lub F1. Będzie opcja Onboard Peripherials - tam szukaj.
          From flood into the fire
          One thousand voices sing
          We're in this together
          For whatever fate may bring

          Komentarz


          • #80
            Ok znalazłem i przestawiłem AC'97 na Disabled ... Ale co dalej ... ? Zaistalować z CD sterowniki ? I nie stanie już na 95 % Hmm ... jakoś powalone

            Komentarz


            • #81
              Zamieszczone przez Lukass
              Ok znalazłem i przestawiłem AC'97 na Disabled ... Ale co dalej ... ? Zaistalować z CD sterowniki ? I nie stanie już na 95 % Hmm ... jakoś powalone
              Spróbuj przynajmniej. Zrób "Tylko sterowniki", potem powoli doinstalujesz sobie resztę i zobaczysz co Ci się wywala.
              From flood into the fire
              One thousand voices sing
              We're in this together
              For whatever fate may bring

              Komentarz


              • #82
                ehh dupa ... przy 95 % wyskakuje okienko :
                "Updating Windows drivers. This will take a few minutes ..."

                To jest chore ... życie życie życie ...

                Komentarz


                • #83
                  Zamieszczone przez Lukass
                  ehh dupa ... przy 95 % wyskakuje okienko :
                  "Updating Windows drivers. This will take a few minutes ..."

                  To jest chore ... życie życie życie ...
                  I co, stanęło całkiem?
                  To trochę trwa zazwyczaj...

                  P.S. Zreinstalowałem kompa.
                  From flood into the fire
                  One thousand voices sing
                  We're in this together
                  For whatever fate may bring

                  Komentarz


                  • #84
                    Raz czekałem kilka godzin ... Właśnie przed chwilką odłączyłem karte SB z kompa i zainstalowałem stery do tej drugiej karty i włączyłem ją w Biosie i normalnie działa ! Tylko że 2 głośniczki creativa działają narazie ale jest dobrze ... Czyli wydaje się że jednak chyba karta SB spieprzona ...

                    Dziex za wszystkie rady Nazgul

                    Komentarz


                    • #85
                      Zamieszczone przez Lukass
                      Raz czekałem kilka godzin ... Właśnie przed chwilką odłączyłem karte SB z kompa i zainstalowałem stery do tej drugiej karty i włączyłem ją w Biosie i normalnie działa ! Tylko że 2 głośniczki creativa działają narazie ale jest dobrze ... Czyli wydaje się że jednak chyba karta SB spieprzona ...

                      Dziex za wszystkie rady Nazgul
                      Wlasnie zainstalowałem Live! u siebie i rzeczywiście - na 95% staje, rzeźbi jakies pół minuty a potem wskakuje na 100 i prosi o restart. Noże i miałes walniętą kartę... Ale to się rzadko zdarza. W 9 przypadkach na 10 wina jest softu...

                      O, przy okazji trochę prywaty - będe sprzedawał zestaw 4+1 Creativa (Cambridge Soundworks). Jakby ktos chętny był to zapraszam. Wolę dobre stereo
                      From flood into the fire
                      One thousand voices sing
                      We're in this together
                      For whatever fate may bring

                      Komentarz


                      • #86
                        Znów mam problem, wlaczylem wlasnie komputer i wentylator ten ktory jest w takim kwadratowym pudle (nie od procka) strasznie hałasuje, rano działał normalnie....wie ktoś co z tym zrobic ????
                        Varsovia - Semper Invicta, Semper Heroica.

                        Komentarz


                        • #87
                          Zamieszczone przez Tomi
                          Znów mam problem, wlaczylem wlasnie komputer i wentylator ten ktory jest w takim kwadratowym pudle (nie od procka) strasznie hałasuje, rano działał normalnie....wie ktoś co z tym zrobic ????
                          Posmarować.

                          Na rdzeniu wiatraka jest nalepka a pod nią maleńki dekielek który delikatnie należy zdjąć i dać pod niego odrobinke smaru lub oleju (nie za rzadkiego), najlepiej silikonowego. Pomerdać wiatraczkiem żeby się rozprowadziło, złożyć i cieszyć ciszą
                          From flood into the fire
                          One thousand voices sing
                          We're in this together
                          For whatever fate may bring

                          Komentarz


                          • #88
                            3 pytania:

                            Pierwsze: mam DDRy Kingstona 512 MB PC32000 CL3 184 Pin DIMM ( KVR400X64C3A/512) i teraz jakbym chciał dołożyć to czy musze takiej samej pamięci szukać czy mogą być inne byle by było PC 3200 400 Mhz ?

                            Drugie to takie, dzis byłem z kompem u serwisie i powiedzieli mi że kondensatory na płycie mi wylewają . Pytali czy komp mi się resetuje , a jak powiedziałem ze nie to byli ostro zdziwieni powiedzieli, że w takim razie lada dzien zacznie. Pytam bo chce sie dowiedziec czy chlopaki mnie nie wkrecaja zeby hajs zarobic, a ja zielony w tym temacie i dam sie wkrecic. Jak tak to jakie moga byc jeszcze tego skutki poza resetowaniem kompa i czy to powazna awaria i powinienem jak najszybciej wymieniac plyte ??

                            A trzeciez to czy wymianie procka na nowy mój Wiatrak od Durona (spory jest)bedzie pasował do Athlona 64 czy mam sie nastawic na kupno nowego ??
                            Varsovia - Semper Invicta, Semper Heroica.

                            Komentarz


                            • #89
                              Zamieszczone przez Tomi
                              3 pytania:

                              Pierwsze: mam DDRy Kingstona 512 MB PC32000 CL3 184 Pin DIMM ( KVR400X64C3A/512) i teraz jakbym chciał dołożyć to czy musze takiej samej pamięci szukać czy mogą być inne byle by było PC 3200 400 Mhz ?
                              Nie muszą być identyczne jak pierwsza para, ale same muszą być parą.

                              Zamieszczone przez Tomi
                              Drugie to takie, dzis byłem z kompem u serwisie i powiedzieli mi że kondensatory na płycie mi wylewają . Pytali czy komp mi się resetuje , a jak powiedziałem ze nie to byli ostro zdziwieni powiedzieli, że w takim razie lada dzien zacznie. Pytam bo chce sie dowiedziec czy chlopaki mnie nie wkrecaja zeby hajs zarobic, a ja zielony w tym temacie i dam sie wkrecic. Jak tak to jakie moga byc jeszcze tego skutki poza resetowaniem kompa i czy to powazna awaria i powinienem jak najszybciej wymieniac plyte ??
                              Można wymienić kondensatory (miałem to samo - około 10 sztuk po circa 2 złote sztuka plus robocizna ale mnie robił kumpel). Jest jednak inny problem, mianowicie dlaczego one wylewają? Przyczyn może być kilka; Uszkodzony regulator napięcia na płycie, przegrzewający się pecet (problemy z wentylacją), jakiś niekontakt, wahania napięcia w sieci, zasilacz).

                              Zamieszczone przez Tomi
                              A trzeciez to czy wymianie procka na nowy mój Wiatrak od Durona (spory jest)bedzie pasował do Athlona 64 czy mam sie nastawic na kupno nowego ??
                              Inny socket - inny wiatrak.
                              From flood into the fire
                              One thousand voices sing
                              We're in this together
                              For whatever fate may bring

                              Komentarz


                              • #90
                                Zamieszczone przez Tomi
                                3 pytania:

                                Pierwsze: mam DDRy Kingstona 512 MB PC32000 CL3 184 Pin DIMM ( KVR400X64C3A/512) i teraz jakbym chciał dołożyć to czy musze takiej samej pamięci szukać czy mogą być inne byle by było PC 3200 400 Mhz ?

                                Drugie to takie, dzis byłem z kompem u serwisie i powiedzieli mi że kondensatory na płycie mi wylewają . Pytali czy komp mi się resetuje , a jak powiedziałem ze nie to byli ostro zdziwieni powiedzieli, że w takim razie lada dzien zacznie. Pytam bo chce sie dowiedziec czy chlopaki mnie nie wkrecaja zeby hajs zarobic, a ja zielony w tym temacie i dam sie wkrecic. Jak tak to jakie moga byc jeszcze tego skutki poza resetowaniem kompa i czy to powazna awaria i powinienem jak najszybciej wymieniac plyte ??

                                A trzeciez to czy wymianie procka na nowy mój Wiatrak od Durona (spory jest)bedzie pasował do Athlona 64 czy mam sie nastawic na kupno nowego ??
                                1. jeśli kupisz athlona 64 na socket 939 to najlepiej byloby kupic druga taka sama zeb nie bylo problemow z dualem

                                2. raczej powazna

                                3. nie bedzie pasowal- baedziesz musial kupic na przyklad freezera 64 (ok 70 zetow) calkiem niezly zestaw- cichy i w miare wydajny- xp-120 to to nie jest ale za ta cene nic lepszego nie znajdziesz
                                brzydki, zły i szczery

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X