Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szale - Pasiaczki Gotowe !!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    szalik calkiem spoko. gdzie je zamawialiscie??
    http://www.bugwyszkow.pl

    Komentarz


    • #47
      Zamieszczone przez Harcerz
      To jest lista tych co zamowili i potwierdzili

      14.Kibolszczan
      potwierdzam i odbieram od yakuzy

      Komentarz


      • #48
        Zamieszczone przez CRW
        szalik calkiem spoko. gdzie je zamawialiscie??
        www.szaliki.pl.

        Komentarz


        • #49
          Ja tez potwierdzam. Moje dwa szaliki odbierze Tomi na meczu z Wisłą, albo Ja jeszcze zobacze
          Legia To MY

          Komentarz


          • #50
            ja taez chcialbym odebrac swoje 2 na Wisle.
            bez podpisu

            Komentarz


            • #51
              narazie mam na wiśle płock tak :
              Legart
              Emdex2
              Biotronicx2
              Myczek
              Mrozik
              Dam
              Mazi

              Ludzie co tak was malo ? tyle walilo do mnie a jak cos to cisza ?!

              PS>Dopisuje na bierzaco wiec piszcie !
              "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

              Komentarz


              • #52
                Ja biore!!!

                Komentarz


                • #53
                  [quote="Cipciuś"]narazie mam tak :
                  Legart
                  Emdex2
                  Biotronicx2
                  Myczek
                  Mrozik
                  Dyha
                  quote]

                  yakuza dla mnie na wyvieczce

                  Komentarz


                  • #54
                    ja odbiorę szalik tekże na meczu... '8
                    I gdziekolwiek los mnie zaprowadzi, zawsze wrócę Warszawo do Ciebie, kiedy zegar życia się zatrzyma, spocząć pragnę tu - pod Twoim niebem

                    Komentarz


                    • #55
                      A mozna ten szalik kupic za posrednictwem poczty?? Oczywiscie za przesylke place samemu?? No i chcialbym sie dowiedziec ile kosztuje sam szal?? POZDRO

                      (L) Czarna eLka w kółeczku się mieni... (L)

                      Komentarz


                      • #56
                        Stary wez przeczytaj powyzsze posty to sie wszytskiego dowiesz .
                        "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

                        Komentarz


                        • #57
                          Hem, troche pozno ale ja potwierdzam odbior.
                          Kasy co prawda mi tez brak, ale 12zl nie majatek
                          stefan ma chora wizje i slyszy glosy

                          Komentarz


                          • #58
                            Dobra wiec jutro biore ze sobo 10 z listy + 2 szlae czyli 12 i zeby sie nikt z poza tej powyzszej listy ludzi ktorzy jutro biara ie zglaszal ze szlai nie ma dla niego
                            "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

                            Komentarz


                            • #59
                              Zamieszczone przez Cipciuś
                              Dobra wiec jutro biore ze sobo 10 z listy + 2 szlae czyli 12 i zeby sie nikt z poza tej powyzszej listy ludzi ktorzy jutro biara ie zglaszal ze szlai nie ma dla niego
                              a mozna dzisiaj sie zglosic ze nie ma dla mnie :P
                              ________________________________________

                              _______________________________________
                              mnie tu nie ma

                              Komentarz


                              • #60
                                Dla wszystkich niepoinformowanych. Przyjmowanie zamowien na te szzale skonczylo sie juz dawno temu. (jeszce w kwietniu, jeszcze na kickerze), wiec jesli sie nie zapisaliscie to na taki szaliczek nie macie raczej szans. Zamowiono ich tyle ile bylo chetnych. Najwyzej mozecie je od kogos odkupic. (No chyba, ze Cipcius zamowil jakas rezerwe...)
                                bez podpisu

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X