Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem. Bilet.

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• Problem. Bilet.

Witam. Mam problem, otóż. Będę jechał 27.04.08. na mecz do 100licy Legia-Wisła, kibicować Legii, znaczy być po prostu za Nimi. Jestem w tym kompletnie zielony!! Możecie mi dać linka, skąd mogę bezpośrednio kupić bilet na owy mecz?? ( ulgowy ) .

P.S. Z góry dzięki.

A Kartę Kibica masz ? Bez niej nie kupisz biletu nawet w kasach...

Wszystko na temat wejściówek itp :
    http://www.legialive.pl/bilety_i_karty_kibica

Komentarz

mam pytanko nie wie ktoś ile zostało jeszcze biletów na odkrytą prosze o odpowiedz.

Komentarz

Nie wiem czy to dobry temat ,ale napiszę tu ;0

Mam takie pytanie w związku z kartą kibicem ... zostanę wpuszczony na mecz Legia : Wisła na starej karcie kibica ? wyrobiłem ją w tym roku w maju 2012 roku, gdzieś widziałem notkę , że czasem nie wpuszczają, nie wiem czy zakupić bilet ?

proszę o odpowiedź szybką
        "Żadne prawa i ustawy nie zabiorą nam zabawy"

Komentarz

Po 1 nie ten temat - http://forum.legionisci.com/showthread.php?t=6062 tu masz odpowiedni.

Po 2 - to jest dobra karta pod warunkiem , że jest czytelna czyli dobrze widać zdjęcie i dane osobowe.

Po 3 nie kupuj biletu - BOJKOT!!!

Komentarz

witam , mam pytanko , kupiłem bilet na mecz Legia -śląsk a nie moge jechać na ten mecz więc chcę sprzedać bilet koledze , byłem dzis z kolegą w kasach Ł3 i pani powiedziała że skoro zakupiłem on-line to równierz tam, musze go przebukować na karte kolegi , jak to zrobić ?

Komentarz

Ty robisz zwrot online a on od razu jak się pojawi miejsce to je kupuje
              349meczów*
              71 goli*
              58 asyst*

jest tylko jeden King!!!!

*dane mam nadzieję ulegną jeszcze kiedyś zmianie

Komentarz

Witajcie,