Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak odzyskać nicka.

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • marsiu
    odpowiedział(a)
    Dzięki

    Zostaw komentarz:


  • Raffi
    odpowiedział(a)
    załatwione. Sam musiałeś się pomylić przy logowaniu

    Zostaw komentarz:


  • Raffi
    odpowiedział(a)
    sie zobaczy

    Zostaw komentarz:


  • marsiu.
    rozpoczął temat Jak odzyskać nicka.

    Jak odzyskać nicka.

    Moze jest juz taki temat, ale nie chce mi sie szukac. Niech ktos mi wyjasni do jasnej cholery jak mam sie zalogowac na mój normalny nick -> marsiu. Za kazdym razem jak chce sie zalogowac wyskakuje napis ze konto jest zablokowane z powodu przekroczenia liczby logowania czy cos takiego.
    Pozdo z Kraka.
Pracuję...
X