Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ocb?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ocb?

    Poziom: 30
    HP: 863 / 2333

    37%

    MP: 0 / 1114

    0%

    EXP: 44 / 99

    44%

    te informacje (o sobie) znalazlem w moim profilu na stronie glownej..
    czy może ktokolwiek wytłumaczyć co one oznaczają, bo niby jestem już tu troche czasu to ni w ząb nie kumam ocb

  • #2
    ja tylko czaję to, że EXP to pokazuje ile postów Ci brakuje, żeby przejść poziom wyżej. ale ocb z tymi poziomami HP i tak dalej tonie kumam. wygląda jak w RPG jakimś
    Mortui sunt, ut liberi vivamus

    Komentarz


    • #3
      no spox dzieki Jasin

      a te poziomy itd to co z nimi

      Komentarz


      • #4
        Poziomy sa skasowane, albo ukryte. Chiba.
        Bo po co nam w sumie?
        Z nimi jeszcze bardziej bys Amba nabijal, a tak jest w miare spokojnie
        Niech każdy kibic w sercu to wyzna: Bóg, Honor i Ojczyzna

        Komentarz


        • #5
          Pozimo m trsxzyma ziom

          Komentarz


          • #6
            Ej Max.. ale nie krzycz
            Niech każdy kibic w sercu to wyzna: Bóg, Honor i Ojczyzna

            Komentarz


            • #7
              ej ***** jak to jest wtorek jak jest ***** poniedzialek

              Komentarz


              • #8
                Re: ocb?

                Zamieszczone przez Amba
                Poziom: 30
                HP: 863 / 2333

                37%

                MP: 0 / 1114
                0%

                EXP: 44 / 99

                44%

                te informacje (o sobie) znalazlem w moim profilu na stronie glownej..
                czy może ktokolwiek wytłumaczyć co one oznaczają, bo niby jestem już tu troche czasu to ni w ząb nie kumam ocb
                MP oznacze ze do Mistrzostwa Polski w nabijaniu brak Ci 1114 postow.

                Komentarz


                • #9
                  Re: ocb?

                  Zamieszczone przez Bastion
                  Zamieszczone przez Amba
                  Poziom: 30
                  HP: 863 / 2333

                  37%

                  MP: 0 / 1114
                  0%

                  EXP: 44 / 99

                  44%

                  te informacje (o sobie) znalazlem w moim profilu na stronie glownej..
                  czy może ktokolwiek wytłumaczyć co one oznaczają, bo niby jestem już tu troche czasu to ni w ząb nie kumam ocb
                  MP oznacze ze do Mistrzostwa Polski w nabijaniu brak Ci 1114 postow.
                  ok od dzis zaczynam

                  skonczylem juz z tym

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X