Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Transfery z TT czyli fantazje, marzenia, koszmary i typy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nie stać nas.
    "Mamy to w sercach, umysłach na tatuażach,
    Mamy to w kodach DNA nie masz szans tego wymazać.
    Liczy sie tylko Nasza duma i sława,
    Jedno miasto jeden klub ! LEGIA WARSZAWA !"

    Komentarz


    • Zamieszczone przez mOFMC Zobacz posta
      Dobry deal dla Mioduskiego bo Legia odda mu pożyczony hajs. Nie wierze, ze te pieniądze w jakikolwiek sposób przełożą się na podniesienie jakości pierwszego zespołu. Zostaniemy z Cierzniakiem w bramce, Cholwewiakiem na skrzydle i wyrwą w ataku chyba ze pojawi sie jakas promocja na koniec okna. I z tym składem węgla i papy pewnie wygramy ligę i na miętowo obsramy się w pucharach. A wtedy 7 milionów euro z Majeckiego, kudłaty Dariusz znowu nam pożyczy a spłaci te pozyczke kasą z Karbownika. I tak w kółko.
      Moze sie tak stanie jak piszesz, a moze nie. Tylko nie bardzo rozumiem co sugerujesz - ze Legia dostajac oferte za jakiej nie bylo w tej lidze miala ja odrzucic? W dodatku to nie byla oferta za Karbownika, tylko za bramkarza... w dodatku, jak sobie przegladam forumke, niezbyt przez wielu cenionego.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez mOFMC Zobacz posta
        Dobry deal dla Mioduskiego bo Legia odda mu pożyczony hajs. Nie wierze, ze te pieniądze w jakikolwiek sposób przełożą się na podniesienie jakości pierwszego zespołu. Zostaniemy z Cierzniakiem w bramce, Cholwewiakiem na skrzydle i wyrwą w ataku chyba ze pojawi sie jakas promocja na koniec okna. I z tym składem węgla i papy pewnie wygramy ligę i na miętowo obsramy się w pucharach. A wtedy 7 milionów euro z Majeckiego, kudłaty Dariusz znowu nam pożyczy a spłaci te pozyczke kasą z Karbownika. I tak w kółko.

        Coś mądrego pośród tych miłosnych elaboratów dla kodziarza.
        #teamVuko (zanim to było modne)

        Pozdrawiam sympatyków swojej działalności.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Bonhart Zobacz posta
          Moze sie tak stanie jak piszesz, a moze nie. Tylko nie bardzo rozumiem co sugerujesz - ze Legia dostajac oferte za jakiej nie bylo w tej lidze miala ja odrzucic? W dodatku to nie byla oferta za Karbownika, tylko za bramkarza... w dodatku, jak sobie przegladam forumke, niezbyt przez wielu cenionego.
          Wiadomix, że sprzedać, a już we wrześniu przeczytamy, że teraz zaczynamy budowę nowej Legii bo teraz to już demony przeszłości odeszły.
          "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


          Bynajmniej to nie przynajmniej!

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Bonhart Zobacz posta
            Moze sie tak stanie jak piszesz, a moze nie. Tylko nie bardzo rozumiem co sugerujesz - ze Legia dostajac oferte za jakiej nie bylo w tej lidze miala ja odrzucic? W dodatku to nie byla oferta za Karbownika, tylko za bramkarza... w dodatku, jak sobie przegladam forumke, niezbyt przez wielu cenionego.
            Zupełnie nie. Uważam, że za chłopaka, który strasznie wyhamował z rozwojem i nawet nie jest obecnie w trójce najlepszych bramkarzy 28. ligi w Europie, to są świetne pieniądze i Mioduski zrobił naprawde dobry interes. Z tym, że Mioduski, nie Legia. Ja to naprawde bardzo chetnie odszczekam jak wzmocnimy drużynę, ale czy patrząc po obecnych ruchach a nawet plotkach, to mozemy o tym realnie myslec? Moim zdaniem nie.
            Wypijmy! Za wojnę z bisurmanem!

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Kijek Zobacz posta

              Coś mądrego pośród tych miłosnych elaboratów dla kodziarza.

              Nie podlizuj się


              Jeśli prawda jest że tyle chcą dac za Majeckiego to nawet pięciu sekund bym się nie zastanawiał. Jedyny problem jest w tym że ten amator zwany prezesem nie będzie w stanie przeznaczyć większej sumy na napastnika
              (L)

              Komentarz


              • Zamieszczone przez ŁUKASZ. Zobacz posta
                Super Express:

                "[...] Podsumowując: Legia zarobi kupę kasy i nie straci piłkarza w walce o mistrzostwo kraju. Wygląda to na jeden z największych transferowych majstersztyków w historii klubu z Ł3.".

                Daaareek Miooduuski

                A tak serio. Jeśli jest prawdą te 7 mln + bonusy + 10% od następnego to na prawdę bardzo dobry deal.
                Mało. 7,8 mln euro minimum za takiego Skabe plus bonusy oczywiście.
                edit: literówka.

                Komentarz


                • Heh, a kiedy pisałem, że za Niezgodę, Majeckiego i Karbownika Legia może zgarnąć koło 70-80 milionów złotych to pojawiały się głosy zdziwienia. Inna sprawa, że póki co fajnie radzimy sobie na rynku transferowym tylko z ruchami w jedną stronę. Oby Mioduski sięgnął wreszcie do kieszeni, bo ta dziura po Niezgodzie jest aż nadto widoczna i przy ewentualnej kontuzji Kante zostajemy z młodzieżą i uniwersalnym Cholewiakiem.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez pchorseba Zobacz posta
                    Wg moich doświadczeń, jak młodzież zacznie dostawać plac tylko za rubryczki w "exelu" lub żeby zapchać dziury to nic z nich nie będzie. Jak daleko sięgam pamięciom to tylko ci którzy po prostu pozamiatali i weszli z buta w Legię coś wnieśli. Takie "Kosmity Makity" nigdy kariery tu nie robiły ...
                    Ja wiem?
                    Ten Mikita Kosmita - to właśnie przykład gościa, który z buta wszedł. Tylko równie szybko wyleciał, bo miał niepoukładane pod kopuła.
                    Na przeciwnym biegunie - Kopczyński - szaraczek siedział, siedział i nagla był istotnym członkiem Legii grającej w LM.
                    Jedrzejczyk - też najpierw zapchajdziura - wypozyczany do niższych lig, powoli przebijający się do składu, by dopiero potem pozamiatać.
                    A Niezgoda?
                    koko koko Skorza spoko...

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez mOFMC Zobacz posta
                      Zupełnie nie. Uważam, że za chłopaka, który strasznie wyhamował z rozwojem i nawet nie jest obecnie w trójce najlepszych bramkarzy 28. ligi w Europie, to są świetne pieniądze i Mioduski zrobił naprawde dobry interes. Z tym, że Mioduski, nie Legia. Ja to naprawde bardzo chetnie odszczekam jak wzmocnimy drużynę, ale czy patrząc po obecnych ruchach a nawet plotkach, to mozemy o tym realnie myslec? Moim zdaniem nie.
                      Hasło: ile sobie naruchasz tyle będzie miał nigdy nie miało w Legii miejsca. Żewłakow nigdy nie wydał nawet połowy z tego co otrzymał klub za sprzedaż zawodników. Czy pieniądze za Vadisa, Prijo, Nikolicia, Beresia, Bielika itd były reinwestowane? Nigdy.


                      Sprzedaz Majeckiego za 7 baniek plus bonusy i procenty to świetny interes klubu.
                      "W kraju, w którym ludzie nienawidzą swoich rodaków" - Taco
                      „Was, przyjaciele, czeka wspólna praca. Rządźcie, niech chory kraj do zdrowia wraca”. - Szekspir

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Hazardzista Zobacz posta
                        Hasło: ile sobie naruchasz tyle będzie miał nigdy nie miało w Legii miejsca. Żewłakow nigdy nie wydał nawet połowy z tego co otrzymał klub za sprzedaż zawodników. Czy pieniądze za Vadisa, Prijo, Nikolicia, Beresia, Bielika itd były reinwestowane? Nigdy.


                        Sprzedaz Majeckiego za 7 baniek plus bonusy i procenty to świetny interes klubu.
                        A czy ktoś oczekuje, żeby teraz kupić napastnika za 7 mln? Ale te 2 wypadałoby włożyć. To, że Karbownik dobrze się pokazuje to jest wynik tego, że graiśmy w 2 częście rundy fajną ofensywną piłkę. Jak nie będzie kto miał takiej grać, to Karbownik będzie się pokazywał głównie w grze obronnej, i jego cena będzie spadać. Dobra gra zespoło winduje ceny za zawodników.

                        Komentarz


                        • Nie ma co się kłócić. Przed nami prosty test. Do dwóch tygodni, powinien tu zagościć napastnik. Zobaczymy kto to będzie i po tym będzie można ocenić zamiary Dariusza.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Hazardzista Zobacz posta
                            Hasło: ile sobie naruchasz tyle będzie miał nigdy nie miało w Legii miejsca. Żewłakow nigdy nie wydał nawet połowy z tego co otrzymał klub za sprzedaż zawodników. Czy pieniądze za Vadisa, Prijo, Nikolicia, Beresia, Bielika itd były reinwestowane? Nigdy.


                            Sprzedaz Majeckiego za 7 baniek plus bonusy i procenty to świetny interes klubu.
                            Tylko, że wszycy których wymieniłeś byli sprzedani albo za Miodka albo ze Leśnego gdy był już na wylocie. Wyjątek Bielik. Czy nie były reinwestowane tego bym nie powiedział kilka transferów jak na nasze warunki nie tanich Leśny przeprowadził (Nagy, Duda, Pazdan itd,)

                            Wiadomo robią wrażenie kwoty za które Mioduski sprzedaje ale po pierwsze przez te kilka lat kwoty transferowe wzrosły to raz. A po drugie dzięki temu, że Leśny pozwalał odejść w miarę łatwo, oni tutaj przyszli. Warto pamiętać, że Nikolic mógł odejść za wyższą kwotę tylko Leśny Go nie puścił bo LM.

                            A jeszcze jedna kwestia nie wiem czy kwoty transferowe nie są celowo zawyżane, żeby PR robić Mioduchowi. Mamy sytuację z Niezgoda za ile odszedł czy z 3,8 mln usd + bonusy czy za 5 mln euro, to samo może być z Majeckim.
                            Ostatnio edytowany przez Roar; [ARG:4 UNDEFINED].

                            Komentarz


                            • To że sprzedaż Majeckiego za taką kasę (o ile to prawda) to dobry biznes to raczej się każdy zgadza.
                              To że nie kupimy np napastnika za połowę z tej sumy to też oczywiste.
                              Niech sobie Mioduski zasypuje dziury w budżecie, ale przy takim zastrzyku gotówki (do tego ewentualnie kasa za Niezgodę) można wymagać konkretnego wzmocnienia np do ataku.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez mOFMC Zobacz posta
                                Zupełnie nie. Uważam, że za chłopaka, który strasznie wyhamował z rozwojem i nawet nie jest obecnie w trójce najlepszych bramkarzy 28. ligi w Europie, to są świetne pieniądze i Mioduski zrobił naprawde dobry interes. Z tym, że Mioduski, nie Legia. Ja to naprawde bardzo chetnie odszczekam jak wzmocnimy drużynę, ale czy patrząc po obecnych ruchach a nawet plotkach, to mozemy o tym realnie myslec? Moim zdaniem nie.
                                Nie mam wiedzy do czyjej kieszeni realnie wplyna pienidze za Majeckiego i Niezgode. Natomiast wydaje mi sie, ze czesc tej kasy musi byc przeznaczona na wzmocnienie druzynu. Inaczej te transfery nie maja sensu, a Mioduski po raz kolejny wyjdzie na szkodnika a wrecz grabarza tego klubu.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X