Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Górnik Zabrze - Legia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    dlamnie najwazniejsze zeby Legia wygrala inne mecze to juz mnie nie obchodza zawsze ktos straci punkty ! jak dochodzi do meczow na szczycje!
    Walczyć Trenować Warszawa musi Panować !

    Komentarz


    • #32
      Zamieszczone przez kamyk
      dlamnie najwazniejsze zeby Legia wygrala inne mecze to juz mnie nie obchodza zawsze ktos straci punkty ! jak dochodzi do meczow na szczycje!
      Kamyk, może być jeszcze tak że Górnik zamuruje i będzie wielki ch.uj.edu.pl ... Legia ma jeden problem - nie umie grac konsekwentnie swojego przez cały mecz jak nie wpada Przykład - Polkowice. 0:0 a w II połowie nerwowe ruchy (to już chyba Legii znak firmowy ) i można było jeszcze przegrać (sytuacja Moskala)... To nie Puchar gdzie trzeba wygrać - 0:0 daje punkt...
      From flood into the fire
      One thousand voices sing
      We're in this together
      For whatever fate may bring

      Komentarz


      • #33
        Zamieszczone przez andrzejzb
        Zamieszczone przez kamyk
        dlamnie najwazniejsze zeby Legia wygrala inne mecze to juz mnie nie obchodza zawsze ktos straci punkty ! jak dochodzi do meczow na szczycje!
        Kamyk, może być jeszcze tak że Górnik zamuruje i będzie wielki ch.uj.edu.pl ... Legia ma jeden problem - nie umie grac konsekwentnie swojego przez cały mecz jak nie wpada Przykład - Polkowice. 0:0 a w II połowie nerwowe ruchy (to już chyba Legii znak firmowy ) i można było jeszcze przegrać (sytuacja Moskala)... To nie Puchar gdzie trzeba wygrać - 0:0 daje punkt...
        Moskal, Pęczak i Jakosz nie zagraja. Fornalik ma problem z zestawieniem defensywy i zaluje ze zatrzymal w Gorniku Choto. CHoc raz ktos inny zaluje, a nie my '8
        22 (L)ata razem. Kibic w kapciach, z rozwiniętym mięśniem piwnym.

        Komentarz


        • #34
          Będzie dobrze.
          Ale patrząc na tabelę wygrana w Zabrzu nie wiele nam da.
          Jedyna korzyść bedzie taka , że czołówka tzn. Amica, Groclin, Łęczna i my odskoczymy trochę pozostałym.
          Dlaczego ?
          Dlatego że cała wymieniona przezemnie czwórka wygra swoje mecze.
          Może troszeczkę za wcześnie na tego typu dywagację , ale patrząc na ligę dnia dzisiejszego o mistrza będą walczyć dwie drużyny : Legia i Groclin.
          ... tak sobie tylko ... myślę z nudów. '8
          Pozdro.
          ... kopę lat

          Komentarz


          • #35
            Zamieszczone przez Bro(d)War
            Może troszeczkę za wcześnie na tego typu dywagację , ale patrząc na ligę dnia dzisiejszego o mistrza będą walczyć dwie drużyny : Legia i Groclin.
            Wisłą będzie się liczyła. Zimą na pewno kogoś dokupią a i teraz słabi nie są...
            From flood into the fire
            One thousand voices sing
            We're in this together
            For whatever fate may bring

            Komentarz


            • #36
              nio masz racje ale ja wierze w to ze jednak chlopakim sie pzrelamia i wygraj dzis! bo w lidze na wyjedzie jeszcze nie wygralismy nie liczac meczu z Polonia na wyjedzie ( u siebie na stadionie)! mam nadzieje ze chlopaki podejda do tego meczu bardzo skoncentrowani bo wiedza ze kazde punkty teraz sa wazne ! bo jak wiadomo na wiosne mamy wszystkie mecze z druzynami z czolowki na wyjedzie ! wiec teraz trzeba jak najwiecej punktow nalapac!
              Walczyć Trenować Warszawa musi Panować !

              Komentarz


              • #37
                nie bede mogla ogladac meczu
                ale stawiam ze Gornik- Legia 0-2 luz 1-3

                a Groclin pokona Wisle... hmm... mysle ze jedną bramką...
                ale nie wiem... hehe zobaczymy :P

                ..........
                ale boje sie moga byc remisy... bo Gornik chyba moglby sie wziasc w garsc... a Wisła sie troche odbudowala po meczu z NEC...
                "...to jest moj protest..." hahaha

                KMM

                FRUITTELLA :P

                Komentarz


                • #38
                  ...

                  Komentarz


                  • #39
                    Recepta na mecz z Górnikiem jest prosta. Wszystkie piłki do Magiery !!!!!! On na pewno coś ustrzeli... Jak patrzę jak on ostatnio gra to nie wymieniłbym go na Zidana... I nawet jakby chcieli dopłacać...... A na marginesie to wisła wygra z groclinem. Dlatego ,że większość stawia na wisłę... Największą nadzieją Groclinu jest oczywiście mój ulubieniec Mariuszek Jopek !!!!!!!!!
                    http://www.aromasololalazio.it/downl...zio_aquila.jpg
                    LAZIO AVANTI !!!

                    Komentarz


                    • #40
                      Zamieszczone przez VASCO
                      Recepta na mecz z Górnikiem jest prosta. Wszystkie piłki do Magiery !!!!!! On na pewno coś ustrzeli... Jak patrzę jak on ostatnio gra to nie wymieniłbym go na Zidana... I nawet jakby chcieli dopłacać...... A na marginesie to Wisła wygra z groclinem. Dlatego ,że większość stawia na wisłę... Największą nadzieją Groclinu jest oczywiście mój ulubieniec Mariuszek Jopek !!!!!!!!!
                      no chyba Cie troche ponioslo 8-
                      22 (L)ata razem. Kibic w kapciach, z rozwiniętym mięśniem piwnym.

                      Komentarz


                      • #41
                        Zamieszczone przez VASCO
                        Recepta na mecz z Górnikiem jest prosta. Wszystkie piłki do Magiery !!!!!! On na pewno coś ustrzeli... Jak patrzę jak on ostatnio gra to nie wymieniłbym go na Zidana... I nawet jakby chcieli dopłacać...... A na marginesie to Wisła wygra z groclinem. Dlatego ,że większość stawia na wisłę... Największą nadzieją Groclinu jest oczywiście mój ulubieniec Mariuszek Jopek !!!!!!!!!

                        Piles cos?


                        jezeli zagramy 1-3-5-2 to napewno Magic wystapi a jak 1-4-4-2 to jak tylko Surma lub Vuko beda walic akcje to Magiera na boisko...
                        ________________________________________

                        _______________________________________
                        mnie tu nie ma

                        Komentarz


                        • #42
                          Król Svitlica powraca :+:

                          Górnik - Legia 0:1

                          Komentarz


                          • #43
                            0-1 Switlica Ladny poczatek

                            Komentarz


                            • #44
                              Ale Lech się zachował beznadziejnie
                              Brawo Stanko!
                              Btw Magiera już się nagrał, wchodzi Szala chyba za niego 8-
                              Only You

                              Komentarz


                              • #45
                                Brawo Stanko!!!!!!!!
                                :+:
                                Jeszcze jeden!!Jeszcze jeden!!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X