Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Legia - Lech

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Legia - Lech

    Lech na Legii- to są mecze warte oglądania...

  • #2
    Mecz z Lechem zapowiada sie bardzo ciekawie - Legia dzisiaj wygrala Lech wygral wczoraj, wiec zapowiada sie wspaniale widowisko

    Komentarz


    • #3
      Świerczewski jest przecietnym pilkarzem jak narazie ale brak mu formy
      a co do naszych srodkowych to nie ma co on sie rowanac wczoraj zagrali spanialy mecz

      Komentarz


      • #4
        Od strony sportowej zdecydowanym faworytem jestesmy MY!, bez problemu osiagniemy rezultat jak na wiosne w zeszlym sezonie(2:0), Lechowi kiepsko bedzie sie gralo na Lazienkowskiej, poza tym nasza druzyna wyraznie odbudowywuje forme!!! Widac to bylo wczoraj. Jesli wiec akcja transparentowa wypali, oprawa jak zwykle na Lechu bedzie ekstra i pilkarze Legii pokaza na co ich stac bedziemy swiadkami wspanialego widowiska!!!!
        Imielin zawsze z Legią!!!

        Komentarz


        • #5
          Legia i Lech się wrescie przełamały więc zapowiada się ciekawy mecz zwłaszcza ze kadrowo Lech jest silniejszy niz jego dotychczasowe wyniki

          stawiam na 2:0 dwie bramki Sagana

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez [marcin
            ]Świerczewski jest przecietnym pilkarzem jak narazie ale brak mu formy
            a co do naszych srodkowych to nie ma co on sie rowanac wczoraj zagrali spanialy mecz

            Oj nie wydaje mi sie... w ostatnim meczu z Wisla P. pokazal kilka ciekawych zagran. W Lech bedzie mial okazje rozwinac skrzydla. No ale Vuko i Surma w piatek zaprezentuja mu swoj nieprzecietny kunszt! Kto z tego pojedynku wyjdzie zwyciesko? Smiem twierdzic, ze nas panowie legionisci
            Chociaż ciężki jest czas, PZPN gnębi nas
            Będą będą kibice za Legia szli,
            Nie pokona nas już nikt.

            Komentarz


            • #7
              Wspaniały jak wspaniały.moim zdaniem był to przeciętny mecz naszych dwóch rozgrywających.ale fakt Vuko trzeba pochwalić wyszedł mu stzrał zycia
              Legiunia

              Komentarz


              • #8
                Mam nadzieję, że zwycięstwo nad Polonią doda im skrzydeł, bo w przeciwnym razie marnie widzę konfrontacje Legii z Lechem pod względem sportowym.
                Oby Vukovic wziął się w końcu do roboty jak zza dawnych czasów, bo jak on jest bez formy i pomysłu, to cała druga linia gra beznadziejnie, a co za tym idzie przód, który nas w ostatnim czasie nie rozpieszcza, nie wspominając o obronie.

                Komentarz


                • #9
                  na szczescie lech błyszczy tak samo jak Legia więc tak bardzo bym sie ich nie obawiał.zastanawia mnie tylko co potem? kiedy przyjadą do nas wisła groclin które nie będą murować bramki jak łęczna i kurwy.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja powiem tak : będzie ciężko ( a nawet i bardzo ),ale wierzę ,że przy wspaniałym dopingu - który doda naszym kopaczom skrzydeł , Legia wygra z Lechem 3:1 , po dramatycznym meczu ... .
                    Trzeciego gola strzeli Stanko ...
                    you may try - (L) - but it won't die!
                    ITI GO HOME!!!

                    Komentarz


                    • #11
                      hm teoretycznie Lech jest mocniejszy od Polonii kadrowo , jak wiadomo z czarnymi łatwo nie było ,tak wiec szczerze obawiam sie bardzo remisu i spodziewam sie kolejnego meczu z niewielką iloscią bramek.

                      Oby co było podkreslone wyzej wygrana w derbach dodała pilkarzom skrzydeł no i nasz doping był na maksymalnym poziomie co pozwoli ''naszym'' zrobić pogrzeb poznańskim '8

                      moj optymizm jak zwykle narasta w miare zblizania sie meczu
                      Jesteś panem własnego losu.

                      Komentarz


                      • #12
                        ja mysle ze chlopaki sie powoli rozkrecaja (jak zwykle) i wygrają z Lechem. potezny doping dla Legionistwo i bedzie dobrze. Zwyciestwo musi byc, po prostu musi !!!
                        22 (L)ata razem. Kibic w kapciach, z rozwiniętym mięśniem piwnym.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Kempes
                          hm teoretycznie Lech jest mocniejszy od Polonii kadrowo , jak wiadomo z czarnymi łatwo nie było ,tak wiec szczerze obawiam sie bardzo remisu i spodziewam sie kolejnego meczu z niewielką iloscią bramek.
                          To może nawet nie być dla nas takie złe.
                          Siła Lecha leży w jego grze ofensywnej. To oznacza, że Lech się bardziej otworzy niż Odra (grająca 1 napastnikiem), Łęczna, czy Polonia. O bramki dla nas będzie łatwiej.
                          Z drugiej strony trochę strach, że nasza obrona nie wytrzyma, ale skoro Jóźwiak pauzuje, to może będzie mocniejsza niż dotąd.
                          koko koko Skorza spoko...

                          Komentarz


                          • #14
                            Jak teraz nie będziemy wygrywać to znowu wiosną zabraknie punktów.

                            Komentarz


                            • #15
                              Bedzie bardzo bardzo ciezko! Lech ma naprawde fajny sklad. remis bedzie naszym sukcesem. No cóz trzeba wierzyc do konca ze jednak Legia wygra!!
                              "Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero ipse cavebo"

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X