Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kiedy powstala warszawska Legia wg KSP

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kiedy powstala warszawska Legia wg KSP

    :buhaha:
    Legia to stara prostytutka, a Staruch jest jej cwelem

  • #2
    http://www.legialive.pl/forum/viewtopic.php?t=509

    tu masz odpowiedź

    Komentarz


    • #3
      szkoda tylko że nienapisali że Polonia powstawała w 1336 :buhaha:

      Komentarz


      • #4
        jak to jest...jeszcze niedawno uwazano ze KSP powstalo w roku 1912...teraz ze w 1911...hmmmmmmmm...dziwne troche.Czyzby malutki 'Marymont Warszawa' zalazl komus za bardzo za skore?

        Komentarz


        • #5
          Fdzieś tu był tekst apropos tego artykułu jeżeli i to prawda (tekst z forum)to jest to także moje stanowisko.
          Wampirze dla nas przeszłość także się liczy, a;e najważniejsza jest przyszłość.
          Walczę o palmę pierwszeństwa w konkursie o Złotą Chochlę...

          Komentarz


          • #6
            Hm... jesli chodzi o artykul w "Mowia Wieki", autorem tegoz tekstu jest osobnik zwiazany blisko z pewnym czarno-bialo-czerwonym szmatlawym miesiecznikiem.
            Pisal o tym Karpiko i napisal tyle, ze wiecej juz nie trzeba.
            Przykre w tym wszystkim jest, ze w sumie powazne pismo naukowe (no niech bedzie popularnonaukowe) wikla sie w animozje kibicowskie. Co gorsza przy pomocy sredniej jakosci tekstu (z merytoryczno-warsztatowego punktu widzenia - patrze na tekst jako osoba, ktora cos niecos na ten temat wie, mysle nie tylko o Legii ale rowniez o warsztacie historyka).
            stefan ma chora wizje i slyszy glosy

            Komentarz


            • #7
              '8
              Legia to stara prostytutka, a Staruch jest jej cwelem

              Komentarz


              • #8
                Nie, nie jestem rzecznikiem tylko wypowiadam swoje własne zdanie i myślę że jest to zdanie zbliżone do większosci innych osób.
                Walczę o palmę pierwszeństwa w konkursie o Złotą Chochlę...

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez wam(P)ir północy
                  Jeśli chodzi o dwie pierwsze wypowiedzi czyli jarcysia i bemowiaka, to nawet nie przeczytali tego artykułu co widac po czasie w jakim pojawiły się ich odwiedzi.Dalej:

                  Powiem krótko:mylisz sie.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ten artykuł jest zabawny, bo autor mimo woli faktycznie dowodzi rzeczy odwrotnej, niż zamierzał tzn to, że Legia "przedwojenna" nawiązywała do "legionowej"
                    podpis cyfrowy <--------
                    ================
                    Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiej siły jak ta.... LEGIA! LEGIA! LEGIA!

                    Komentarz


                    • #11
                      no wlasnie ja znalazlem sprzecznosc - autor raz mowi ze Legia nie miala nic wspolnego z druzyna legionowa, zaraz potem podaje jednak dowod ze miala... i tak ***** do zajebania )
                      wlasnie przez koncowke tekstu doszedlem do wniosku ze tekst jest manipulacja, dopiero pozniej dowiedzialem sie komu kibicuje autor...
                      wybacz ze nie podam dokladnych przykladow w tej chwili, ale troszke mi sie spieszy... jak chcesz ciagnac temat, to moze pozniej ale ogolnie to tekst strasznie rozmyty, niektore argumenty autor wymysla sam..

                      Komentarz


                      • #12
                        Fanatyczny choć nieliczny, wy jesteście już tak beznadziejni, że pocieszacie/podniecacie się tym, iż jeden z was, także nieliczny napisze coś pod was i dla was. Wielką to radość sprawia, w końcu to jedyna możliwość zaistnienia. Pisz sobie co chcesz, i on też niech pisze, bo to bez różnicy, to skowot, jeszcze troche a nastapi koniec, zostanie was garstka ze wpomnieniami o klubie z 1912, ktory choc najstarszy, to siedzibe mial w skansenie, bez trybun i boiska, no i bez kibiców.

                        Komentarz


                        • #13
                          Prawda historyczna to jedno, ale w światku kibicowskim ważna jest też tradycja i przyzwyczajenia. Trudno ot tak z dnia na dzień zmienić w swej świadomości datę powstania klubu.

                          Obecnie również w Jagiellonii dokopano się do prawdziwych protoplastów klubu i..... trwa zażarta dyskusja.
                          -= EMIGRANCI ZAWSZE RAZEM =-

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez DrZeFkO
                            Prawda historyczna to jedno, ale w światku kibicowskim ważna jest też tradycja i przyzwyczajenia. Trudno ot tak z dnia na dzień zmienić w swej świadomości datę powstania klubu.

                            Obecnie również w Jagiellonii dokopano się do prawdziwych protoplastów klubu i..... trwa zażarta dyskusja.
                            To chyba jakaś epidemia...
                            "Obelgi - to argument tych, którzy nie mają argumentów."

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez wam(P)ir północy
                              Kud(L)aty napisał
                              Przykre w tym wszystkim jest, ze w sumie powazne pismo naukowe (no niech bedzie popularnonaukowe) wikla sie w animozje kibicowskie. Co gorsza przy pomocy sredniej jakosci tekstu (z merytoryczno-warsztatowego punktu widzenia - patrze na tekst jako osoba, ktora cos niecos na ten temat wie, mysle nie tylko o Legii ale rowniez o warsztacie historyka

                              Ale to może wymień jaki fałsz został napisany w tym tekście. Rozumiem, że masz jakąś wiedzę na temat który porusza artykuł i zarzuczcasz że znajdują się w nim błędy, czy uzasadnisz to wsposób merytoryczny czy zadowolidsz się tym co Karpiko napisał

                              Karpiko napisał
                              A ja nie polecam. Caly ten tekst to zlepek sprytnych manipulacji faktami oraz kryptoreklama Polonii

                              Przykłady

                              Wedlug autora nie ma zadnych zwiazkow poniedzy Legia z roku 1916 a ta pozniejsza. Pan Gawkowski twierdzi ze Legia zamanipulowala date swojego powstania i ze wg niego powinna powstac w okolo 25 roku.

                              Nie! Między 20 a 22r

                              Mój komentarz
                              Nie wrzyuciłem tego tematu aby Wam dopiec i rzucać tekstami że jesteście młodsi niż podajecie. Liczyłem jednak że mimo że tekst pisał polonista co był wiadome pojawią się jednak merytoryczne Wasze argumenty, a nie teksty w stylu bemowiaka, a koronym zdaniem będzie tekst BO TO POLONISTA PISAŁ. Osobiście nieznam zadobrze historii Legii i nie mi ją opisywać i oceniać, tylko chciałem poznać wasze uzasadnione opinie.
                              Ja nie twierdze kategorycznie, ze autor falszuje historie - ten temat przerabialismy juz swego czasu dosc doglebnie. Po prostu stawia Legie i jej historie z zlym swietle, manipulujac faktami, probojac uzasadnic teze od ktorej wyszedl, ze Legia nie powstala w 1916 tylko pozniej. Fakty interpretuje wedlug tej wlasnie tezy. Wlasnie o tym myslalem piszac o miernocie warsztatowej.
                              Co jeszcze wez pod uwage, ze osoba autora tez ma wplyw na perpcepcje tekstu. Jesli autor nie wzbudza zaufania (swoja obiektywnoscia historyka czyli naukowca jakby nie bylo) to trudno przyjmowac jego tekst jako rzetelny, obiektywny i majacy wartosc naukowo-poznawcza.
                              stefan ma chora wizje i slyszy glosy

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X