Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Historia Warszawskiej Legii

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #61
    Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta
    Jubileusz z 1926 nie ma oczywiście żadnego znaczenia, Zarządy różne głupoty mogą zadekretować, Wy chyba o tym dobrze wiecie.
    Arturze.
    My wiemy ze na wiekszosci forow i grup ktore pisales jestes postrzegany jako fanatyczny wariat, ktoremu wydaje sie ze zostanie historykiem.
    To tylko deklaracje czy prawda?

    Komentarz


    • #62
      Tą metodą można ogłosić co się tylko chce. 1916, 1905, 1891, 1410 ...
      Chyba pomyliłeś strony

      1911, 1912, 1915, 2004, 2008
      "Kto już raz posiadł w swych granicach Kijów i tyle kroci prawosławnych, ten nie mógł pozwolić, aby za jej granicami tworzył się osobny ośrodek dla tychże i powinien był dotrzeć aż do Kremlu i tak problem rozwiązać."

      Komentarz


      • #63
        Zamieszczone przez Jaco Zobacz posta
        Ten artykuł powstał w 2007, to nie są lata 30-te XX wieku.

        Ten artykuł powstał w 2009, to nie są lata 30-te XX wieku.

        W tym filmie nie pada nazwa "salut rzymski".

        Skup się. Dokument z lat 30-tych XX wieku, w którym gest ów jest określany jako salut rzymski nie faszystowskie pozdrowienie.

        Komentarz


        • #64
          Te WikiPasy, a może tak przestaniesz nas nawracać i uczyć historii Naszego Klubu i grzecznie sobie stąd pójdziesz?
          "... to ulice, po których chodziły legendy, od Wiecha, Tyrmanda, Brychczego, do Deyny ..."

          Komentarz


          • #65
            Zamieszczone przez RG Zobacz posta
            Arturze.
            My wiemy ze na wiekszosci forow i grup ktore pisales jestes postrzegany jako fanatyczny wariat, ktoremu wydaje sie ze zostanie historykiem.
            To tylko deklaracje czy prawda?
            Możesz sobie mnie postrzegać jak Ci się tylko podoba.

            Komentarz


            • #66
              Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta

              Skup się. Dokument z lat 30-tych XX wieku, w którym gest ów jest określany jako salut rzymski nie faszystowskie pozdrowienie.
              Chłopie, skup się. Zwróć uwagę, jak ten salut jest wykonywany i porównaj sobie z klasycznym "hajhitla".
              Artykuły wrzuciłem tylko i wyłącznie w celu uświadomienia, czym było Sokolstwo Polskie.

              "Lecz przyjdą czasy, że te kutasy będą przed nami na baczność stać,
              Ręka nie zadrży jak liść osiki, gdy będziem w głupie mordy prać.
              Więc pijmy zdrowie szwoleżerowie niech smutki zginą w rozbitym szkle,
              Gdy nas nie będzie nikt się nie dowie czy dobrze było nam czy źle.
              "
              Janusz Waluś - czekaMY!

              Komentarz


              • #67
                Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta
                Możesz sobie mnie postrzegać jak Ci się tylko podoba.
                Tak samo jak ty postrzegac historie Legii jak ci sie podoba. Wiekszosci to zwisa, paru "niekumatych" co do twojej osoby sie popieni, kilka osob podyskutuje dla "beki".

                Komentarz


                • #68
                  Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta
                  Ale czy tamta Legia to to samo co późniejszy WKS? To równanie nie jest jasne, co więcej w roku 1922 działacz Legii pisał, że nie, że klub powstał w 1920.
                  Widzisz, trzymanie się tego słabego motywu związanego z cytatem z gościa, który w historii Legii nic nie znaczy (i plecie bzdury - profesjonalny klub WKS Legia Warszawa działający na zasadach podobnych, jak inne cywilne kluby - od 1922, a nie 1920, gdy istniał wyłącznie WKS Warszawa - żadna "Legia"), przy braku komentarza do wątków dotyczących Wasseraba i Mielecha (oraz cytatu z tego ostatniego) zamyka dyskusję.

                  Ja już więcej pytań nie mam - żena i tyle.

                  Co do rocznicy zaś - zorganizujcie, wspólną z Polonią, rocznicę nawiązującą do 1410 - i czekajcie na reakcje. Traciłem czas próbując dyskutować merytorycznie. Przy takim podejściu, sam dewaluujesz własne opinie - ale to nie mój problem. Serio, wejdźcie w ten 1410 - i czasy godne, i sprzęt się zgadza. Tyle.


                  PS Co do Polonii zaś... jak napisałem - pytania kieruj do nich. Albo wyślij im swój skan (w 1985 najwyraźniej go nie mieli )
                  Ostatnio edytowany przez Foxx; [ARG:4 UNDEFINED].
                  My ludzkie bydło, ludzki gnój, z suteren i poddaszy, my chcemy herb mieć swój, na zgubę wrogom naszym.

                  Komentarz


                  • #69
                    Zamieszczone przez RG Zobacz posta
                    Tak samo jak ty postrzegac historie Legii jak ci sie podoba. Wiekszosci to zwisa, paru "niekumatych" co do twojej osoby sie popieni, kilka osob podyskutuje dla "beki".
                    Większość jest mi obojętna. Jeden mi potrzebny co ma zacięcie do szperania w historii i rozwieje lub potwierdzi moje wątpliwości co do daty powstania Waszego klubu.

                    Ale jeśli dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, na tym forum go nie znajdę. OK, pozdrawiam i znikam.

                    Komentarz


                    • #70
                      Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta
                      Ale czy tamta Legia to to samo co późniejszy WKS?
                      i dalej w tym samym poście
                      Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta
                      Nazwa i herb nie ma żadnego znaczenia dla ciągłości istnienia.
                      Czy tylko ja widzę tu sprzeczność? A może nie sprzeczność co typową dla zakompleksionych klubików manipulacje?
                      "Możesz sprzedawać Lewandowskiego, mamy Arruabarrenę" - Mirosław Trzeciak, najbardziej profesjonalny z profesjonalnych

                      Komentarz


                      • #71
                        Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta
                        Nie wiem nawet o co chodzi. Najstarszy mecz Polonii jakiego opis widziałem był z roku 1912.
                        http://www.wikipasy.pl/Plik:W%C4%99d...-20_foto_2.jpg
                        To znaczy, ze co, że nie 1911, a 1912 ?

                        Ja też nie wiem i dlatego z niecierpliwością czekam jak ustalisz w końcu tą datę

                        Tylko nie zapomnij zakomunikować tego na forum Polonii, bo oni tam też strasznie skołowani są. W herbie (najnowszym) mają 1911, w klubie podobno na honorowym miejscu wisi flaga czy raczej sztandar na którym jest 1915, a na jednej ze swoich głównych flag (Duma Warszawy - jeżeli się nie mylę) mają 1912.
                        FortArt oni potrzebują Twojej pomocy
                        ________________________________________

                        _______________________________________
                        mnie tu nie ma

                        Komentarz


                        • #72
                          Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta
                          Większość jest mi obojętna. Jeden mi potrzebny co ma zacięcie do szperania w historii i rozwieje lub potwierdzi moje wątpliwości co do daty powstania Waszego klubu.

                          Ale jeśli dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, na tym forum go nie znajdę. OK, pozdrawiam i znikam.
                          takiego jak ty zakompleksieńca tu na bank nie znajdziesz
                          panie nie-doszły historyku

                          UWAGA !!!!!
                          ZADANIE 1. dla fortalla
                          ps:
                          znajdz artykuł z lat 20-30 który mówi o tym ze piłkarze Wisły "hailowali" a nie robili salutu rzymskiego ??? samo zdjęcie niczego nie wykazuje.
                          Czas kończyć z baranami na forumce

                          Komentarz


                          • #73
                            Zamieszczone przez FortArt Zobacz posta
                            Jeśli umiesz udowodnić, ze ten gest miał inne znaczenie niż faszystowskie to udowodnij. Prosiłem o to na Waszym forum i odzewu brak. Do dzieła. Nos w gazety i szukaj.
                            Kłamiesz.

                            Sam Ci, na naszym forum udowodniłem, że przed wojną gest ten był używany przez sportowców.
                            Jak masz taką słabą pamięć to jeszcze raz ci pokażę to co wtedy.

                            Plakat z Igrzysk Olimpijskich w Paryżu:
                            http://www.olympic.org/uk/games/past...GT=1&OLGY=1924

                            Znaczek z tych samych Igrzysk
                            http://www.olympic.org/uk/passion/co....asp?ObjId=319

                            Polecam przeczytanie opisów i dodam, że pochodzi to z oficjalnej strony MKOl.
                            Wisła Kraków

                            Komentarz


                            • #74
                              Zamieszczone przez Krissu Zobacz posta
                              pochodzi to z oficjalnej strony MKOl.
                              Ale jak nie jest to strona z tamtego okresu to się nie liczy
                              "Możesz sprzedawać Lewandowskiego, mamy Arruabarrenę" - Mirosław Trzeciak, najbardziej profesjonalny z profesjonalnych

                              Komentarz


                              • #75
                                Panowie mógłby Ktoś z Was ,sprostować fakty dotyczące histori Legii -
                                http://www.mecz.pl/forum/ubbthreads....18#Post3220618
                                Sportfanatyk

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X