Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Koszykówka: Legia-Polpak czwartek 17.00

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Szczepan ja też raczej będe Ty też wpadnij to może wreszcie jakoś sie poznamy na Okęciu sie mijaliśmy ciągle.
    Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

    Komentarz


    • #17
      Zamieszczone przez m84
      Szczepan ja też raczej będe Ty też wpadnij to może wreszcie jakoś sie poznamy na Okęciu sie mijaliśmy ciągle.
      nio dokladnie moze uda sie wczesniej na jakis browar umowic ale o tym pozniej narazie musze sie upewnic ze nic mi nie stanie na przeszkodze zeby pojsc
      ________________________________________

      _______________________________________
      mnie tu nie ma

      Komentarz


      • #18
        Nie no ja też na 100% nie jestem jeszcze pewien że będe. Ale raczej się postaram i myślę ze ostatecznie trafie na Bemowo. Jestem ciekaw szczególnie tego niedzielnego meczu i formy Dryji Bo o Sulime jestem spokojny. Hehe Alba Chorzów to już prawie jak Alba Berlin dobry mecz będzie
        Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

        Komentarz


        • #19
          EJ MAM POMYSŁ!! CHOĆCIE WSZYSCY Z TEGO TEMATU FORUM USTAWIMY SIE POD CARREFOUREM I POJDZIEMY PRZED MECZEM DO CARREFPURA NA BROWAR?? CO WY NA TO?
          CHCĘ ŻYĆ.....to jedno co napewno wiem!

          Komentarz


          • #20
            Ja tam mogę się na to pisać. Pomysł jest spoko Ale przed którym meczem? Czwartkowym czy niedzielnym?A moze i przed tym i przed tym Ciekawe kto z forum jeszcze jest tym zainteresowany piszcie co Wy na to
            Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

            Komentarz


            • #21
              JA PRZED TYM I PRZED TYM CZYLI I WCZAWRTEK IW NIEDZIELKE
              CHCĘ ŻYĆ.....to jedno co napewno wiem!

              Komentarz


              • #22
                Ja także postaram się pojawić na którymś z meczów Bardziej prawdopodobne jednak jest,że przyjdę w czwartek.Miałem już iść na Wisłę,ale jak wiadomo,odwołali wtedy mecz :/
                Nie mam pomysłu na podpis

                Komentarz


                • #23
                  Zamieszczone przez gacek49
                  EJ MAM POMYSŁ!! CHOĆCIE WSZYSCY Z TEGO TEMATU FORUM USTAWIMY SIE POD CARREFOUREM I POJDZIEMY PRZED MECZEM DO CARREFPURA NA BROWAR?? CO WY NA TO?
                  nieletnim nie sprzedają :>

                  Zamieszczone przez Kawa
                  Dużo osób na pewno przyjdzie. w koncu bilety za free rzadko sie trafiaja.
                  na bilety mnie stać. problemem w tym sezonie są terminy i jeszcze nie byłem ani razu.

                  Komentarz


                  • #24
                    Zamieszczone przez Mini
                    nieletnim nie sprzedają :>
                    Spokojnie ja wiem gdzie sprzedają nieletnim

                    Niewygrać z tym Polpakiem to tragedia pomimo że całkiem dobrze grają ... a wogóle co to za nazwa Polpak... :buhaha:

                    Komentarz


                    • #25
                      Polpak nazwa jak inne przynajmniej jakiś element Polskości występuje Też myślę że trzeba z Nimi wygrać i wykorzystać formę niektórych zawodników że wspomnę tylko Dryję Ale inna sprawa to dla takiego Świecia to byłaby wielka rzecz wygrać z Warszawą hehe...i tak bardziej wkurza mnie nazwa Alba Chorzów. Za bardzo kojarzy mi się Niemcami. bleee Dlatego Nasza Legia musi wygrać dwa mecze i ja w to wierzę.
                      Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

                      Komentarz


                      • #26
                        offtopic: gacek wylacz capslocka...
                        ________________________________________

                        _______________________________________
                        mnie tu nie ma

                        Komentarz


                        • #27
                          ad. browary w czwatek, spox muj ziom ma dowód , ad. polpaku, wygramy
                          CHCĘ ŻYĆ.....to jedno co napewno wiem!

                          Komentarz


                          • #28
                            Zamieszczone przez Mini
                            na bilety mnie stać. problemem w tym sezonie są terminy i jeszcze nie byłem ani razu.
                            Mnie tez nie stac. 8o
                            Bemowiak w czwartek moge wam kupic .........dzieciaki
                            "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


                            Bynajmniej to nie przynajmniej!

                            Komentarz


                            • #29
                              Zamieszczone przez Kawa
                              Zamieszczone przez Mini
                              na bilety mnie stać. problemem w tym sezonie są terminy i jeszcze nie byłem ani razu.
                              Mnie tez nie stac. 8o
                              Bemowiak w czwartek moge wam kupic .........dzieciaki
                              Kawa czytaj lepiej Ty też będziesz na meczu w czwartek? Hehe a browary to ja też mogę kupić '8'
                              Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

                              Komentarz


                              • #30
                                Zamieszczone przez m84
                                Zamieszczone przez Kawa
                                Zamieszczone przez Mini
                                na bilety mnie stać. problemem w tym sezonie są terminy i jeszcze nie byłem ani razu.
                                Mnie tez nie stac. 8o
                                Bemowiak w czwartek moge wam kupic .........dzieciaki
                                Kawa czytaj lepiej Ty też będziesz na meczu w czwartek? Hehe a browary to ja też mogę kupić '8'
                                A co pokręciłem
                                Bede w czwartek napewno z niedziela nie jestem pewny.
                                "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


                                Bynajmniej to nie przynajmniej!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X