Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gornik.P-Legia(kibicowsko)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gornik.P-Legia(kibicowsko)

    Kto sie wybiera z was do Polkowic na ten wyjazd i czy juz obowiazywac beda tam te karty dla wyjazdowcow!?!?Bo jeszcze nie dostalem tej karty i nie wiem jak wejde pozdro!!!
    Policja jest po to by nas bronić....tylko kto obroni nas przed nimi!...A.C.A.B!

  • #2
    Ja myślę :buhaha: bardzo intensywnie nad tym wyjazdem. Tyle, ze jedzie się tam dlużej niż do Lubina. A myslałem, że już na większe zadupie to nie mozna trafić :/
    Groclinie drżyj, City nadchodzi!!!
    http://www.denhaagfc.nl/games/ajaxspel.swf

    Komentarz


    • #3
      Jesli chodzi o wyjazd to polecam Aqua Park! W Polkowicach jest on bodajze jednym z wiekszych o ile nie najwiekszym tego typu obiektem w Polsce. Bylem tam ze 2 lata temu i wrazenia calkiem sympatyczne
      Chociaż ciężki jest czas, PZPN gnębi nas
      Będą będą kibice za Legia szli,
      Nie pokona nas już nikt.

      Komentarz


      • #4
        tak jest to najwiekszy i najlepszy basen w Polsce
        Policja jest po to by nas bronić....tylko kto obroni nas przed nimi!...A.C.A.B!

        Komentarz


        • #5
          jak rozumiem odbędą się w Polkowicach ultra zawody w pływaniu... ;P
          przyjemny chłód na łysym karku
          w świetle latarni butów blask

          Komentarz


          • #6
            Wszystko fajnie, tylko że ja słyszałem że ten mecz ma być rozegrany ponoć w Lubinie
            Tak Gocha? :>
            Niech każdy kibic w sercu to wyzna: Bóg, Honor i Ojczyzna

            Komentarz


            • #7
              No nie wiem....
              Na najbliższym meczu z Legią nasza grupa organizuje pierwszą kartoniadę w Polkowicach. Prosimy o zaangażowanie kibiców, którzy siądą w sektorze C(c1,c2,c3). Nie zróbmy z polkowickiej publiczności pośmiewiska i stwórzmy wspaniałe widowisko!!
              podpis cyfrowy <--------
              ================
              Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiej siły jak ta.... LEGIA! LEGIA! LEGIA!

              Komentarz


              • #8
                I na kogo znowu kibice przeciwnej drużyny się mobilizują ... ????

                Odp. jest zbędna :> .
                you may try - (L) - but it won't die!
                ITI GO HOME!!!

                Komentarz


                • #9
                  Tak tylko obiło mi się o uszy... To Turi mnie w błąd wprowadziła :>
                  Niech każdy kibic w sercu to wyzna: Bóg, Honor i Ojczyzna

                  Komentarz


                  • #10
                    Eee... ten wyjazd chyba sobie odpuszcze

                    a wiadomo juz dokladnie w jaki dzien i o ktorej godzinie odbedzie sie mecz?

                    Ile to km od Wawy?

                    Komentarz


                    • #11
                      1.do Polkowic nie jada targacze,trzeba dojechac do Wroclawia albo Lubina i dalej pksem tak ze szykujcie auta albo zalatwiajcie autokary.
                      2.o ile sie nie myle my gramy w Polkowicach 13.9.-ciekawe o ktorej godzinie,bo tez 13. gra Zaglebie we Wroclawiu.

                      pozdro.
                      Legia & Zagłębie !!!

                      Komentarz


                      • #12
                        Gramy w Polkowicach w PIĄTEK 12.09 o 20.00.
                        podpis cyfrowy <--------
                        ================
                        Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiej siły jak ta.... LEGIA! LEGIA! LEGIA!

                        Komentarz


                        • #13
                          Kuźwa, to oni mają już oświetlenie?
                          Niech każdy kibic w sercu to wyzna: Bóg, Honor i Ojczyzna

                          Komentarz


                          • #14
                            chyba gramy ten mecz w Lubinie :/
                            Niedowiarki, czcze umysły pełne są obawy,
                            że na lewym brzegu Wisły nie ma juz Warszawy.

                            Że gdzie dawniej stały domy dziś porasta trawa...
                            choć nie taka jak przed laty ale jest WARSZAWA

                            Komentarz


                            • #15
                              Na 90minut.pl tez jest napisane ze piatek 12.09 godz 20, czyli oznacza to ze mecz jest chyba w Lubinie bo w Polkowicach nie ma jeszcze oswietlenia. Generalnie

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X