Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

kluby warszawskie i podwarszawskie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • R@dek (L)
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mks
    "KOZIA"
    Mała wpada

    A co do tych klubów to Żbika też można chyba zaliczyć w tej chwili wiem że chłopaki wygrali 3 kolejny mecz i mamy komplet pkt i za rok Legia przyjedzie

    Zostaw komentarz:


  • mks
    odpowiedział(a)
    Kibice Świtu to także cały czas kibicują Legii i mam nadzieję że klub z Nowego Dworu Mazowieckiego zostanie tutaj umieszczony. Kibiców nie za dużo, ale są...

    ŚWIT & LEGIA ZAWSZE RAZEM

    POZDRUFKI

    JEBAĆ POLONIE RZECZ PROSTA POLONISTO KAZIA DEYNE ZOSTAW!!

    Zostaw komentarz:


  • yusta
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez HOOLSHWDP
    FC PŁOCHOCIN

    Ruchu kibicowskiego nie ma żadnego, wcale sie nie dziwie no bo klasa "b"!!!
    Na mecze przychodzi ok. 200 osób. Większość to menele spod sklepu, ale także rodziny z dziećmi. Klub bez historii ale pisze o nim dlatego, że jest to klub z miejscowości gdzie mieszka WOJTEK "L" :+:

    Zapomniałbym dodać o dwóch zadymach :> :
    - jedna to napaść z grabiami na sędziego
    - druga to drobne potyczki z chłopakami z Victorii Błonie (ale to były bardziej osobiste porachunki)

    Zapomniałem dodać, że FC Płochocin grał swego czasu mecz z Legionem. FC przegrało chyba 1:13
    Legion gra teraz w A-klasie, ale liczby kibiców może Płochocinianom pozazdrościć.

    Zostaw komentarz:


  • Chopin_Legionista
    odpowiedział(a)
    OKS pokona karczewiaków ! Już neidługo IV liga ! ULTRAS OKS ! :> zapraszamy na stadion

    Zostaw komentarz:


  • Kony2
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Mini
    Zamieszczone przez Kony
    Spoko u mnie w Pruszkowie jak jest 500 osób to spiker aż krzyczy z radości...
    to jest ten sam co na sparingu Znicz-Legia który czytał coś przepisanego ze szmatławca i nawet nie wiedział jak się zawodnicy Mistrza Polski nazywają?

    DOKŁADNIE TEN SAM...
    Gostek pracuje tam już 4 lata...i umie tylko powiedzieć: "dziś grają blebleble oraz ZZZZZZZZZZZNNNNNNNNNIIIIIICZZZZZZZZZZ PRUSZKÓÓÓÓÓÓÓW!!!!!!!!!!!!
    GOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL!
    KONIEC MECZU!!!"
    I tak na każdym meczu...

    Zostaw komentarz:


  • edek_oi_oks_otw
    odpowiedział(a)
    Re: kluby warszawskie i podwarszawskie

    Zamieszczone przez ems
    skoro nie istnieje u nich ruch kibicowski, to chyba derby nie beda za ciekawe ?
    o to zeby byly ciekawe postaramy sie my

    Zostaw komentarz:


  • Mini
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Kony
    Spoko u mnie w Pruszkowie jak jest 500 osób to spiker aż krzyczy z radości...
    to jest ten sam co na sparingu Znicz-Legia który czytał coś przepisanego ze szmatławca i nawet nie wiedział jak się zawodnicy Mistrza Polski nazywają?

    Zostaw komentarz:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: kluby warszawskie i podwarszawskie

    Zamieszczone przez edek_oi_oks_otw
    jestem ciekaw kto bedzie pisal reportaz o mazurze karczew. ruch kibicowski u nich na dzien dzisiejszy nie istnieje. pisac mozna w sumie tylko o ich sukcesach sportowych (chociaz jak jeszcze grali w III lidze to mieli mlyn ale po spadku z tego co wiem spalili swoje flagi...)

    pozatym ogolnie podoba mi sie opcja przedstawiania ekip kibicowskich z wawy i okolic

    zapraszam na www.localinfo.prv.pl - strona kibicow OKSu Otwock. w tym roku derby z mazurem karczew no i mecz z bronia radom
    Oi!

    skoro nie istnieje u nich ruch kibicowski, to chyba derby nie beda za ciekawe ?

    Zostaw komentarz:


  • Kony2
    odpowiedział(a)
    Spoko u mnie w Pruszkowie jak jest 500 osób to spiker aż krzyczy z radości...

    Zostaw komentarz:


  • HOOLSHWDP
    odpowiedział(a)
    FC PŁOCHOCIN

    Ruchu kibicowskiego nie ma żadnego, wcale sie nie dziwie no bo klasa "b"!!!
    Na mecze przychodzi ok. 200 osób. Większość to menele spod sklepu, ale także rodziny z dziećmi. Klub bez historii ale pisze o nim dlatego, że jest to klub z miejscowości gdzie mieszka WOJTEK "L" :+:

    Zapomniałbym dodać o dwóch zadymach :> :
    - jedna to napaść z grabiami na sędziego
    - druga to drobne potyczki z chłopakami z Victorii Błonie (ale to były bardziej osobiste porachunki)

    Zapomniałem dodać, że FC Płochocin grał swego czasu mecz z Legionem. FC przegrało chyba 1:13

    Zostaw komentarz:


  • edek_oi_oks_otw
    rozpoczął temat kluby warszawskie i podwarszawskie

    kluby warszawskie i podwarszawskie

    jestem ciekaw kto bedzie pisal reportaz o mazurze karczew. ruch kibicowski u nich na dzien dzisiejszy nie istnieje. pisac mozna w sumie tylko o ich sukcesach sportowych (chociaz jak jeszcze grali w III lidze to mieli mlyn ale po spadku z tego co wiem spalili swoje flagi...)

    pozatym ogolnie podoba mi sie opcja przedstawiania ekip kibicowskich z wawy i okolic

    zapraszam na www.localinfo.prv.pl - strona kibicow OKSu Otwock. w tym roku derby z mazurem karczew no i mecz z bronia radom
Pracuję...
X