Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nasze Zgody i Kosy z przeszłości

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nasze Zgody i Kosy z przeszłości

    niejako przy okazji wątku o słynnej pieśni na stronie oficjalnej pewnego klubu, pojawił się watek zgod i kos Legii i innych.
    wśród Forumowiczow są kibice ze stażem dłuższym i krótszym. nie wszyscy zapewne znają historie tych wydarzeń. Może ktoś pokusi się o napisanie kilku słów jak to było np. Legia Wisła kiedyś zgoda teraz kosa, tak samo Widzew i dla odmiany zgody Pogoń, Zagłębie, Olimpia.
    22 (L)ata razem. Kibic w kapciach, z rozwiniętym mięśniem piwnym.

  • #2
    z Widzewem nigdy zgody nie bylo.
    z Zaglebiem Sosnowiec odnowiona zgoda trwa juz 13 lat /i nie trwa jak najdluzej/,wszesniej tez byla ale niewiem dokladnie w jakich latach i co sie stalo ze pogorszyly sie stosunki./pozdrowki dla Sosnowca/.
    z Wisla to chyba kazdy zna historie opisywane w Naszej Legii o niejakim Muzyku.
    co do reszty to nieorientuje sie zabardzo w temacie.

    pozdro.
    Legia & Zagłębie !!!

    Komentarz


    • #3
      Mieliśmy też zgodę ze Śląskiem.
      Legia Varsovia - semper invicta...

      Urodzić się białym to duma i zaszczyt...

      Komentarz


      • #4
        I Lechią :>

        Komentarz


        • #5
          Z Lechem to się kosa zaczęłą chyba po finale PP w Częstochowie, co ściągali ZOMO z Katowic. (który to rok był... 83? 84? nie pamiętam...) Oficjalnie było bez ofiar, ale Poznaniacy twierdzą ża zginąli ludzie. To jest chyba źródło ich nienawiści do nas.
          Potem był jeszcze ten mecz Polska Anglia w Chorzowie w 91' chyba, co zginął kibic ze Szczecina...
          For those about to rock,
          I salut you!!!

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Keleborn
            Z Lechem to się kosa zaczęłą chyba po finale PP w Częstochowie, co ściągali ZOMO z Katowic. (który to rok był... 83? 84? nie pamiętam...) Oficjalnie było bez ofiar, ale Poznaniacy twierdzą ża zginąli ludzie. To jest chyba źródło ich nienawiści do nas.
            Potem był jeszcze ten mecz Polska Anglia w Chorzowie w 91' chyba, co zginął kibic ze Szczecina...
            Z Lechem byłą zgoda?????
            Kiedy?????
            Ja mówiłem o Lechi Gdańsk!

            Komentarz


            • #7
              Czestochowa byla w '80 roku.
              ze byla zgoda ze Slaskiem Wroclaw i Lechia/ z Lechia do tej pory wiele osob utrzymuje prywatne kontakty/ pewnie wszyscy wiedza ale jak wiecie to napiszcie cos blizej-np jak sie zawiazaly,dlaczego padly,moze jest ktos na forum kto pomieta te czasy i moglby cos ciekawego napisac.

              pozdro.
              Legia & Zagłębie !!!

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Krótki_LEGIA
                Z Lechem byłą zgoda?????
                Kiedy?????
                Ja mówiłem o Lechi Gdańsk!
                O zgodzie nic nie mówiłem i nie wiem czy kiedyś taka była - nie sądzę.
                Wiem że od wtedy zaczęła się kosa.

                Zawsze się zastanawiałem czemu Lech tak nas nienawidzi i tę historię jako wyjaśnienie opowiedział mi pewien człowiek z Pozniania (pracujemy razem).
                For those about to rock,
                I salut you!!!

                Komentarz


                • #9
                  ja slyszalem od Ojca historie jak Lech przyjechal na Lazienkowska i bylo ich jakos strasznie duzo i wtedy juz sie zaczynala kosa/jakies pojedyncze bitki itp/a czestochowa byla nastepstwem.
                  a po wydarzeniach w Czestochowie to juz kosa byla i jest na dobre.
                  zaznaczam ze wiem te rzeczy tylko z opowiadan ojca.

                  pozdro.
                  Legia & Zagłębie !!!

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez rkwa
                    ja slyszalem od Ojca historie jak Lech przyjechal na Lazienkowska i bylo ich jakos strasznie duzo i wtedy juz sie zaczynala kosa/jakies pojedyncze bitki itp/a czestochowa byla nastepstwem.
                    a po wydarzeniach w Czestochowie to juz kosa byla i jest na dobre.
                    zaznaczam ze wiem te rzeczy tylko z opowiadan ojca.

                    pozdro.
                    Z tego co słyszałem to Lech kiedyś na początku lat 70-tych jak wszedł znowu do pierwszej ligi - to na Łazienkowskiej zameldował się w kosmicznej ilości (jak na lata siedemdziesiąte) kilku tysięcy ludzi 8- . A jakaś regularna nienawiść się chyba zaczęła jak Okońskiego wyciągneliśmy z Poznania (tuż przed finałem Pucharu Polski w Częstochowie).

                    PS Z Ruchem Chorzów też mieliśmy zgodę 8-

                    Komentarz


                    • #11
                      i z Radomiakiem, do 1985, ale potem też przez parę ładnych lat był układ z nimi, który padł na meczu w Piasecznie, a poszło m.in. o Pogoń (oni mieli pewne zadrażnienia z Portowcami ). Broń Radom miała (i ma) zgodę z KSP, a Radomiak z nami
                      podpis cyfrowy <--------
                      ================
                      Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiej siły jak ta.... LEGIA! LEGIA! LEGIA!

                      Komentarz


                      • #12
                        MBI napisał

                        Witam, czy mógłby mi ktoś przybliżyć historię sztamy z Den Haag? z góry thx.
                        "Obelgi - to argument tych, którzy nie mają argumentów."

                        Komentarz


                        • #13
                          [/quote]



                          PS Z Ruchem Chorzów też mieliśmy zgodę 8-[/quote]

                          mozesz cos wiecej na ten temat napisac,bo ja nic o tym nie slyszalem

                          pozdro.
                          Legia & Zagłębie !!!

                          Komentarz


                          • #14


                            PS Z Ruchem Chorzów też mieliśmy zgodę 8-[/quote]

                            mozesz cos wiecej na ten temat napisac,bo ja nic o tym nie slyszalem

                            pozdro.[/quote]

                            Wiem tylko że to był podobny epizod w latach siedemdziesiątych jak zgoda z Wisłą

                            Komentarz


                            • #15
                              zgoda z Zaglebiem jak juz pisalem wyzej po odnowieniu trwa juz 13 rak-jak bylo wczesniej/ile trwala przerwa/tego niestety niewiem.

                              jak moglbys napisac jak to bylo-najpierw Pogon/lata 70.jak napisales/ potem Lechia/80./ i znowu Pogon?moglbys podac cos wiecej info albo podac jakies zrodlo gdzie bym sie dowiedzial cos na ten temat?

                              i teraz zauwazylem, piszesz tez ze z Pogonia byla przerwa na poczatku lat90. i jednoczesnie /tak wynika z txtu/ z Lechia /80./-moze cyfry pomieszales?

                              pozdro.
                              Legia & Zagłębie !!!

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X