Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gdybym był prezesem Legii...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gdybym był prezesem Legii...

    ...to co byś zrobił?

    Ja przede wszystkim zaczął bym wykorzystywać potencjał marki Legii do celów marketingowych, bo szlag mnie trafia jak widzę ile można zyskać na takich prostych sprawach jak choćby dresy czy koszulki.

  • #2
    Re: Gdybym był prezesem Legii...

    Zamieszczone przez MaxyM
    ...to co byś zrobił?

    Ja przede wszystkim zaczął bym wykorzystywać potencjał marki Legii do celów marketingowych, bo szlag mnie trafia jak widzę ile można zyskać na takich prostych sprawach jak choćby dresy czy koszulki.
    Ja to bym sie zwolnił
    ale przedtem zatrudnił bym kogoś kto zna sie na marketingu bo to u nas kuleje


    P.s:jezu jest dopiero 11:15 a ja na nogach 8-

    Komentarz


    • #3
      Kiju przeniósłby was pewnie do piotrkowa.

      ja zorganizowałbym meczyk zgody jak w zeszłe wakacje
      Zamieszczone przez Jaco
      Bas – zajebisty koleś. Bardzo go lubię i szanuję


      RAAK

      Komentarz


      • #4
        ...mialbym jaja, aby kazda probe bezpodstawnego oczerniania naszego klubu kierowac od razu do sadu(nie balbym sie przegranych procesow)

        ....zatrudnilbym kibicow-fanatykow(oczywiscie majacych pojecie) na stanowiskach martketingowych i dalbym im jak najwieksze(nieograniczone) pole do popisu. Nie balbym sie nowych wyzwan ani ryzyka( kto nie ryzykuje ten nie zyskuje-pamietaj o tym Edziu)

        ...walczylbym o KAZDEGO kibica(poprzez prase,radio,telewizje,net)

        ...wlaczylbym jak lew o przyspieszenie decyzji o stadionie,a nie czekalbym z zalozonymi rekoma az 'samo sie wyjasni'

        ...i przede wszystkim nie bylbym glupią, zahukana parowka(tak tak Edziu)

        Komentarz


        • #5
          ...zaczął bym od usuniecia krzesełek

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez marecki
            ...zaczął bym od usuniecia krzesełek
            Nie prowokuj! Bo następnym razem wyda zakaz wchodzenia na stadion osób mających fajne Kobiety wyświetlane pod ksywakami na Forum

            Komentarz


            • #7
              ... to bym nie demontował krzesełek na trybunie odkrytej!
              No chyba, że ktoś by mi dał racjonalny, rzeczowy, w pełni zrozumiały i udokumentowany argument za!

              A tak wogóle to chyba najbardziej ch.. :* ..owa posada w tym kraju!
              Pół Polski go nienawidzi, drugie pół się śmieje! :/

              Komentarz


              • #8
                Obecnym?! Jak obecnym, to wziął bym krzesełko i wypierdolił z nim pod pachą w siną dal.

                Komentarz


                • #9
                  ... to bym sobie kupił nowy samochód :>
                  Niech każdy kibic w sercu to wyzna: Bóg, Honor i Ojczyzna

                  Komentarz


                  • #10
                    to przedewszystklkim zainteresowałbym sie kibicami
                    to nie moze byc tak iz chlopaki graja w pilke tylko dla kasy a my to tylko dodaek dla nich
                    Niedowiarki, czcze umysły pełne są obawy,
                    że na lewym brzegu Wisły nie ma juz Warszawy.

                    Że gdzie dawniej stały domy dziś porasta trawa...
                    choć nie taka jak przed laty ale jest WARSZAWA

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez _Bart
                      to przedewszystklkim zainteresowałbym sie kibicami
                      to nie moze byc tak iz chlopaki graja w pilke tylko dla kasy a my to tylko dodaek dla nich
                      A niby jak byś to zrobił żeby pilkarze nie grali dla pieniędzy tylko dla kibiców? Nie ma człowieka na świecie któremu udała by sie ta sztuka...
                      No chyba że cię źle zrozumiałem...
                      Niech każdy kibic w sercu to wyzna: Bóg, Honor i Ojczyzna

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez arczi
                        Zamieszczone przez _Bart
                        to przedewszystklkim zainteresowałbym sie kibicami
                        to nie moze byc tak iz chlopaki graja w pilke tylko dla kasy a my to tylko dodaek dla nich
                        A niby jak byś to zrobił żeby pilkarze nie grali dla pieniędzy tylko dla kibiców? Nie ma człowieka na świecie któremu udała by sie ta sztuka...
                        No chyba że cię źle zrozumiałem...
                        ,

                        nom ciutke źle
                        chodziło mi o to iż zadbałbym o Nas abysmy nie byli traktowani jako zło konieczne. Piłkarze wiadomo że graja dla pieniedzy i nie ma głupich nawet w normalntym zyciu zeby robic za friko ale prezes powinien własnie zadbac o to aby oprocz piłkarzy i kibice mieli zapewnione odpowiednie warunki (nie mowie nawet o nowym stadionie ale nawet o głupim myciu krzesełek, ja wiem ze na to nie ma kasy ale to sa takie koszta w porownaniu do zarobkow pilkarzy iz kasa na to powinna sie znalezc)

                        teraz mam nadzieje ze juz sie jasniej wysłowiłem

                        pozdro
                        Niedowiarki, czcze umysły pełne są obawy,
                        że na lewym brzegu Wisły nie ma juz Warszawy.

                        Że gdzie dawniej stały domy dziś porasta trawa...
                        choć nie taka jak przed laty ale jest WARSZAWA

                        Komentarz


                        • #13
                          jaśniej... :>

                          Pozdro
                          Niech każdy kibic w sercu to wyzna: Bóg, Honor i Ojczyzna

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez beny_77
                            Zamieszczone przez marecki
                            ...zaczął bym od usuniecia krzesełek
                            Nie prowokuj! Bo następnym razem wyda zakaz wchodzenia na stadion osób mających fajne Kobiety wyświetlane pod ksywakami na Forum
                            już raz Go wyrzucili :buhaha:

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez MiniP
                              Zamieszczone przez beny_77
                              Zamieszczone przez marecki
                              ...zaczął bym od usuniecia krzesełek
                              Nie prowokuj! Bo następnym razem wyda zakaz wchodzenia na stadion osób mających fajne Kobiety wyświetlane pod ksywakami na Forum
                              już raz Go wyrzucili :buhaha:
                              I co, strasznie cierpiał? '8 Ma nauczkę, czy uskutecznia ijok: dalej?
                              A może gdyby był prezesem, to by wprowadził zimne piwko w cateringu?

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X