Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Styl Warszawskich Ulic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Skwarek. Zobacz posta
    Ktoś ostatnio powiedział że można herby robić szablonami......
    Jak na bez szablonową robotę to i tak fajnie.

    Komentarz


    • Herby od szablonu są znacznie wygodniejsze, bardziej efektowne i wcale nie dużo bardziej pracochłonne.
      Ostatnio edytowany przez Raf23; [ARG:4 UNDEFINED].
      Semper Fidelis
      Warszawa Bródno.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez RobinMass Zobacz posta






        herby ze Starych Bielan
        Fajny avatar
        niekumaty

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Sokol Zobacz posta
          Jak na bez szablonową robotę to i tak fajnie.
          No jeśli krzywy herb dla ciebie jest fajny i godny tego aby dawać go na forum to ok
          Turystyka! Rekreacja!

          Komentarz


          • Tragedii wcale nie ma - barwy się zgadzają
            Cuius regio eius re(L)igio

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Skwarek. Zobacz posta
              No jeśli krzywy herb dla ciebie jest fajny i godny tego aby dawać go na forum to ok
              Rozumiem, że Ty od początku malowałeś idealne herby takie jak od szablonu. Będę używał szablonu bo już miałem znim praktykę ale czy te hebry, które teraz wrzuciłem na forum są naprawde takie koślawe?

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Skwarek. Zobacz posta
                No jeśli krzywy herb dla ciebie jest fajny i godny tego aby dawać go na forum to ok
                Widziałem tu gorsze i podpisane skrótem nazwy grupy z trybun.
                Bez przesady ludzie.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez RobinMass Zobacz posta
                  Rozumiem, że Ty od początku malowałeś idealne herby takie jak od szablonu. Będę używał szablonu bo już miałem znim praktykę ale czy te hebry, które teraz wrzuciłem na forum są naprawde takie koślawe?
                  a ja sie dalej bede czepial Twojego avataru
                  niekumaty

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez RobinMass Zobacz posta
                    Rozumiem, że Ty od początku malowałeś idealne herby takie jak od szablonu. Będę używał szablonu bo już miałem znim praktykę ale czy te hebry, które teraz wrzuciłem na forum są naprawde takie koślawe?
                    jak czegoś nie umiem to nie robię/nie wrzucam od razu na forum bo chwalić się nie ma czym. a jak nie umiem i chce zrobić to pomagam sobie czymś takim jak szablon żeby miało to ręce i nogi
                    Turystyka! Rekreacja!

                    Komentarz


                    • W pewnym sensie masz rację. Nadal będę trenował malowanie odręczne herbu ale szablon i tak trzeba odkurzyć Do następnej pracy, tym razem dokładniejszej.

                      co do avatara, to mogę zmienić bo ten ustawiłem nie patrząc czy ktoś taki ma...

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez RobinMass Zobacz posta
                        W pewnym sensie masz rację. Nadal będę trenował malowanie odręczne herbu ale szablon i tak trzeba odkurzyć Do następnej pracy, tym razem dokładniejszej.

                        co do avatara, to mogę zmienić bo ten ustawiłem nie patrząc czy ktoś taki ma...
                        hmmm no spoko, po prostu zaciekawilo mnie skad masz taki
                        bo czuje sie jego autorem
                        niekumaty

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez RobinMass Zobacz posta
                          ale czy te hebry, które teraz wrzuciłem na forum są naprawde takie koślawe?
                          Ten pierwszy jest spoko
                          Jakim cudem może być wszystko na swoim miejscu, skoro oni mają gdzieś to, co my mamy w sercu?

                          Komentarz


                          • Bardzo ładne herby. Wiem, że ręcznie nie jest łatwo zrobić, tym bardziej brawo.
                            Dobrzy (L)udzie robią czasem złe rzeczy

                            Komentarz


                            • Niektórzy czepiają się, że nie szablonowe herby. Pytanie jakiej wielkości są te herby - można porównać do drzwi.

                              Zapewne nie łatwo o szablon większy niż A3.
                              Czy wszystkie herby w takim razie muszą być maksymalnie 30x40 cm?

                              Jak na ręczne wykonanie myślę, że jest całkiem nieźle i oby więcej takich symboli.
                              Ostatnio edytowany przez Pako; [ARG:4 UNDEFINED].
                              Kiedy nie przemawiają silne argumenty, musi przemówić argument siły.

                              Komentarz


                              • jest jeden szablon 2,5m wysokosci...

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X