Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kpina

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kpina

    Niespodzianki Adidas.

    Firma Adidas Poland, która ubiera piłkarzy warszawskiej Legii i jest jednocześnie jednym ze sponsorów klubu, przygotowuje na mecz z Ruchem Chorzów niespodzianki dla kibiców. W czasie spotkania z chorzowianami firma ta zamierza wręczać każdemu kibicowi upominki przy wejściu na stadion. Zawartość tychże upominków jest jednak owiana tajemnicą.
    Ładna niespodzianka, 8 ml (tzn próbka) żelu pod prysznic i wszystko owiane tajemnicą. A może ktoś dostał inną niespodziankę.
    Legia
    wszystko co mamy to te trybuny szare...

  • #2
    A czego sie spodziewales? Dresu, butow pilki i czapeczki? Bez zartow.

    Komentarz


    • #3
      Ale jakby nie było, Adidas zrobił nas w ch.... Wyraźnie było napisane "UPOMINKI", a to gówno? Kupując gazete można w środku znaleźć coś takiego, nawet większego, a tu robią sobie reklame i jeszcze wciskają kit że to za cały sezon w podziękowaniach. Ja kokosów sie nie spodziewałem, liczyłem raczej na jakiś mały upominek, brelok czy proporczyk, a tu... lipa, I ja sie raz wykąpie i co zostanie z upominków! Niezła draka! Pozdro
      Jedno piwo- to nie piwo, dwa piwa- to jak pół piwa, 4 piwa to jak jedno- a na jedno nie opłaca sie iść

      Komentarz


      • #4
        skarpetkami bym nie pogardził hiehie

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez peyek
          A czego sie spodziewales? Dresu, butow pilki i czapeczki? Bez zartow.
          To po co była taka tajemnica. Ja takie same próbki Adidasa (dokładnie te same) to dostałem kilka dni temu, jak rozdawali w bramie uniwersytetu. Wielka mi niespodzianka. Musiano o tym pisać w aktualnościach w NL, musiano o tym pisać także na LegiaLive. Z wielkiej chmury mały deszcz.
          Może nie spodziewałem się dresu, butów, piłki, jak piszesz, ale na prawdę jakiejś niespodzianki. Wielu, na pewno, poczuło się zirytowanych. Tyle szumu i takie gówno.
          Legia
          wszystko co mamy to te trybuny szare...

          Komentarz


          • #6
            DOKŁADIE !! pajace w **** sie lecą
            (L)

            Komentarz


            • #7
              Jak tylko zobaczyłem ten temat to wiedziałem o co chodzi. Ja nawet tego nie wziąłem bo nie wiedziałem że to ten "upominek" ...

              Komentarz


              • #8
                Ja tym upominkeim byłem lekko zaskoczony 8- Po powrocie z meczu myślałem o tym gdzie były te upominki.Dopiero po chwili uświadomiłem sobie,że ten żel to ta niespodzianka :buhaha: Robienie z tego tajemnicy było niepotrzebne.
                Nie mam pomysłu na podpis

                Komentarz


                • #9
                  qurfa mówienie o takim gównie nie było potrzebne
                  (L)

                  Komentarz


                  • #10
                    nio nniezle zaluje ze mnie na meczu nie bylo ale nie spodziewalem sie takiej niespodzianki ehhe smiac mis ie chce to jest istna kpina z nas a dla adidasa reklama! **** wazne jest to ze adidas wyklada kase na legie ! a my jak by nie bylo jestesmy w drugim rzedzie ale wazne ze legia kase jakos z tego ma!
                    Walczyć Trenować Warszawa musi Panować !

                    Komentarz


                    • #11
                      ja liczylem ma jakies frotki... albo getry...

                      a z tym zelem czy szamponem to jakis przekret!
                      ________________________________________

                      _______________________________________
                      mnie tu nie ma

                      Komentarz


                      • #12
                        ...
                        Ostatnio edytowany przez Adis; [ARG:4 UNDEFINED].

                        Komentarz


                        • #13
                          No tak - ja się spodziewałem stoju połkarzy Legii wraz z autografami ho:
                          Chyba nie muszę mówić, jak wielki zawód mnie spotkał

                          Komentarz


                          • #14
                            ja liczyłem na cos w stylu skarpet
                            (L)

                            Komentarz


                            • #15
                              lipa lipa li[pa lipa lipa kude na lechu kryta miala koszulki a my co?@?@ no normlanie w szoku bylem w szedlem na mecz i nie wiedzialem gdzie te upominki byly!!

                              jedyny taki plus ze po 3godzinach w sloncu na zylecie mozna bylo wrocic do domu i sie wykapac z tym plynem.. i to tez nie dokonca bo dupy sobie nie wymylem

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X