Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gdzie można obejrzeć mecz Legia vs Lech (barki, puby itp...)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gdzie można obejrzeć mecz Legia vs Lech (barki, puby itp...)

    Znacie takie miejsca gdzie mają C+ (jakieś przyzwoite lokale - barki, puby....) może najlepiej wymieniajcie je dzielnicami.
    Mnie najbardziej interesuje Ochota i Centrum !!

  • #2
    A nie lepiej: Live?

    Starówka: Marcinek

    Komentarz


    • #3
      Na stadion marsz !!! Co jak co , sam nie jestem na kazdym meczu , ale na Lechu ma byc PELNY stadion !!! :zyleta:
      http://www.legialive.pl/graf/projekt14_m.gif

      Komentarz


      • #4
        Zgadzam się z przedmówcami Na tym spotkaniu nawet na łuku nie może być ani jednego wolnego miejsca.Biletów powinno zabraknąć już w przedsprzedaży.
        Nie mam pomysłu na podpis

        Komentarz


        • #5
          Właśnie na stadionie najlepiej obejrzyć mecz (i to taki), a piwko po meczyku

          Komentarz


          • #6
            Bielany: bilbao
            Cyberf@ni Ultras Legia

            Komentarz


            • #7
              Wola : GOl-Bar - POLECAM
              "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

              Komentarz


              • #8
                Jedyne mozliwe miejsce to Lazienkowska 3
                :cf0: :vulkany: :zyleta: :tle:
                ...

                Komentarz


                • #9
                  tak jest lazienkowska 3 ! ja tez tez nie jestem na wszystkich meczach ale na lechu bede ! wiec na stadia wlaimy pannowie!
                  Walczyć Trenować Warszawa musi Panować !

                  Komentarz


                  • #10
                    Wróce do biletów o których ktos tu wspomniał. Byłem dzisiaj na Łazienkowskiej ale ruch jest jak narazie praktycznie zerowy. Miłe panie od sprzedazy biletów konwersują caly czas z ochroniarzem a co jakies kilka minut pojawia sie ktos po bilet wiec narazie pustki. Ale sprzedaz dopiero dzisiaj ruszyła...
                    Polonia Szlocha, Muranów Legię Kocha!

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez yakuza
                      Wróce do biletów o których ktos tu wspomniał. Byłem dzisiaj na Łazienkowskiej ale ruch jest jak narazie praktycznie zerowy. Miłe panie od sprzedazy biletów konwersują caly czas z ochroniarzem a co jakies kilka minut pojawia sie ktos po bilet wiec narazie pustki. Ale sprzedaz dopiero dzisiaj ruszyła...
                      dokładnie pustki
                      a zamiast do pubu to na stadion przyjdz !!!
                      (L)

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja też byłem i babka mówiła, że nie pamięta, kiedy tak bilety się rozchodziło, że poszło bardzo bardzo bardzo dużo i na pewno znikną wszystkie dłuuuuugo przed 1-szym gwizdkiem!
                        LU ... I JUŻ

                        Komentarz


                        • #13
                          Skoro nie chcesz jednak isc na mecz to ja proponuje tak jak Cipcius GolBar. Klimacik jak talala '8
                          To jest na Żelaznej mniej wiecej prostopadle do pałacu kultury
                          Polonia Szlocha, Muranów Legię Kocha!

                          Komentarz


                          • #14
                            Na Lazienkowskiej 3 najlepiej, a jak juz naprewde nie da tam rady to z polecam np Bilbao na Bielanach, Zrodelko kolo stadionu i ... pare jeszcze, swoja droga to czy sa juz na parasolach TV ?

                            Zamieszczone przez Cube
                            Co jak co , sam nie jestem na kazdym meczu , ale na Lechu ma byc PELNY stadion !!! :zyleta:
                            Co do ilosci osob to bedzie dobrze, odemnie takie "niedzielniaki" ida ze szok ho: a do tego troche panienek, ( w tym moja )

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Luk@s
                              Na Lazienkowskiej 3 najlepiej, a jak juz naprewde nie da tam rady to z polecam np Bilbao na Bielanach, Zrodelko kolo stadionu i ... pare jeszcze, swoja droga to czy sa juz na parasolach TV ?

                              Zamieszczone przez Cube
                              Co jak co , sam nie jestem na kazdym meczu , ale na Lechu ma byc PELNY stadion !!! :zyleta:
                              Co do ilosci osob to bedzie dobrze, odemnie takie "niedzielniaki" ida ze szok ho: a do tego troche panienek, ( w tym moja )
                              No i prawidłowo. Ja chciałem zwerbować kilku polonistów ode mnie z osiedla ale się nie skusili '8 8- Powiedzieli że moze innym razem ho:
                              Polonia Szlocha, Muranów Legię Kocha!

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X