Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Promowanie meczy przez kibiców

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Majster
    odpowiedział(a)
    Włodar,na tym zdjęciu wyszedł jak żul....
    Aj tam odrazu żul, skromny jest chłopak

    Zostaw komentarz:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Włodar,na tym zdjęciu wyszedł jak żul....

    Zostaw komentarz:


  • Raffi
    odpowiedział(a)
    W minioną niedzielę w Zatorach koło Wyszkowa odbył się II piłkarski turniej o Puchar Leszka Pisza. Rywalizowało w nim 14 drużyn, a zwycięzcą został team z miejscowości Rząśnik. Turniej ten odbył się przy współudziale m.in. Stowarzyszenia Kibiców Legii Warszawa „Sekcja Sympatyków” oraz wspomnianego Pisza (patronem medialnym imprezy był tygodnik NL). Równo rok temu podczas pierwszej edycji doszło do tragedii. W trakcie jednego z meczów na boisku zmarł na atak serca 24-letni Jacek. Dziś w tym miejscu stoją znicze i kwiaty.
    Wracając do tegorocznego turnieju, to główną atrakcją był „mecz gwiazd”, w którym to rywalizowały – drużyna gospodarzy (Zatory) z przedstawicielami warszawskiej Legii (w ekipie wystąpili m.in. Piotr Włodarczyk, Leszek Pisz, Andrzej „Bosman” Piórkowski i Mariusz „Mandziej”), a który został rozegrany w trakcie imprezy. Konfrontacja zakończyła się zgoła sensacyjnie, zwycięstwem gospodarzy 4-2. Gole dla legionistów strzelili „Włodek” i „Piszczyk”. Po zakończeniu turnieju, około godziny 18, odbyło się wręczenie nagród. I tak, za I miejsce, drużyna z Rząśnika otrzymała Puchar Leszka Pisza oraz szaliki i czapeczki Legii od „SS”. Najlepszy piłkarz dostał koszulkę Legii (Jacka Zielińskiego) od „SS”, najlepszy bramkarz otrzymał koszulkę Legii (Grzegorza Szamotulskiego) także od „SS”, a najlepszy strzelec nagrodzony został piłką z autografami legionistów (także upominek od „SS”). Specjalną nagrodę dostał najsympatyczniejszy zawodnik imprezy – buty piłkarskie od Leszka Pisza. Oprócz tego zwyciezcy otrzymali od sponsorów okazałe puchary. Organizatorzy turnieju w Zatorach zapraszaja wszystkich na swoje obiekty w przyszłym roku.



    Więcej, w m zdjęcia, na:
    http://www.legialive.pl/news.php?NewsID=15059

    Zostaw komentarz:


  • domber
    odpowiedział(a)
    to jest dopiero promowanie najlepsze z mozliwych

    Zostaw komentarz:


  • Raffi
    odpowiedział(a)
    http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.js...&news_id=35128 '8

    Zostaw komentarz:


  • Długi123
    odpowiedział(a)
    Czeka nas kolejny mecz,tym razem z Polonią.Zapraszam po reklamówkę fckiepski@o2.pl

    Zostaw komentarz:


  • klekot
    odpowiedział(a)
    Ja promuje mecze na Łazienkowskiej w taki oto sposób
    www.republika.pl/freakyultras/
    zajrzyj koniecznie !!!

    Zostaw komentarz:


  • stanach13
    odpowiedział(a)
    Runda wiosenna sie zbliza, wiec czas na kontynuowanie akcji promocji Legii.Przygotowalismy razem ze znajomymi (min. Dlugi123), reklamowke, na najblizszy mecz Legii (skoro NL nic nie drukuje ktos inny musi sie z to wziasc) Reklamowka przygotowana zostala w wordzie, wystarczy ja wydukowac (nejpierw nalezy zainstalowac dolaczone czcionki), nastepnie powielic np w szkolnym xero, pozniej pozostaje jedynie ich rozwieszenie np w szkole do ktorej uczeszczecie ( tak jak my to robimy).Wszystkich zainteresowanych (zarowno sama reklamowka jak i dodatkowymi informacjami) prosze o slanie maili do mnie (stanaszek1@wp.pl), wtedy przesle wam zzipowana reklamowke i potrzebne czcionki.

    Zostaw komentarz:


  • Długi123
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez MAZI
    Zamieszczone przez Dżon
    Jeśli chodzi o zachęconych do przyjścia na mecz to mam już na koncie brata (będzie na tę rundę jego pierwszy karnet), siostrę, koleżankę (też karnet), dwóch kumpli, dwóch braci ciotecznych + starszy z nich raz przyjechał z całą ekipą swoich kumpli '8 . I wyobraźmy sobie, że każdy z nas namówi nawet ze dwie osoby i już jest GIT!!! Tylko trza się postarać...
    Ja łącznie z 6 kumpli wziąłem na Legię - Wszystkim się spodobało i gdyby nie kasa , to by jeździli na pewno częsciej , natomiast 3 jezdzi bardzo często i wiem ,ze jak oni jezdzą ,to nie jezdzą sami ,tylko z innymi ziomami .
    Tak trzymać i namawiac kolejnych.A co do kasy jest to problem,zgadza się jednak teraz okres świąteczny(znaczy już minął),potem 3 miesiące i można naprawdę podczas takiego okresu zebrać te 90 zł na karnet,płaci się praktycznie za połowę meczów a jest się na każdym .Powiem szczerze,że w takim czasie można i popracować nawet się ucząc(jka ja,klasa maturalna :/ ) i zarobić na karnecik i pare wyjazdów

    Zostaw komentarz:


  • Mazi
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Dżon
    Jeśli chodzi o zachęconych do przyjścia na mecz to mam już na koncie brata (będzie na tę rundę jego pierwszy karnet), siostrę, koleżankę (też karnet), dwóch kumpli, dwóch braci ciotecznych + starszy z nich raz przyjechał z całą ekipą swoich kumpli '8 . I wyobraźmy sobie, że każdy z nas namówi nawet ze dwie osoby i już jest GIT!!! Tylko trza się postarać...
    Ja łącznie z 6 kumpli wziąłem na Legię - Wszystkim się spodobało i gdyby nie kasa , to by jeździli na pewno częsciej , natomiast 3 jezdzi bardzo często i wiem ,ze jak oni jezdzą ,to nie jezdzą sami ,tylko z innymi ziomami .

    Zostaw komentarz:


  • Talar
    odpowiedział(a)
    Ja to juz chyba trzeci raz wysylem te wiadomosci chyba mnie niedlugo wszyscy zablokuja 8-

    Zostaw komentarz:


  • Dżon
    odpowiedział(a)
    Jeśli chodzi o zachęconych do przyjścia na mecz to mam już na koncie brata (będzie na tę rundę jego pierwszy karnet), siostrę, koleżankę (też karnet), dwóch kumpli, dwóch braci ciotecznych + starszy z nich raz przyjechał z całą ekipą swoich kumpli '8 . I wyobraźmy sobie, że każdy z nas namówi nawet ze dwie osoby i już jest GIT!!! Tylko trza się postarać...

    Zostaw komentarz:


  • Długi123
    odpowiedział(a)
    Re: Nie śpijcie działajcie

    Zamieszczone przez sokołowiak01
    To ja wam powiem co o tym myślę. Moim zdaniem powinny do tej akcji włączyc sie dwa serwisy legijne www.legialive.pl i www.Legia.net opracowac jeden wzór ogłoszeń dostępny do ściągniecia i jedziemy. A póki co od nowej rundy moje miasto zaczynamy z kumplami oplakatowywac na własną ręke. A teraz podam przykład co można robic aby starac sie zapełnic nasze Estadio WP. Mieszkam w Sokołowie Podlaskim 20 tys mieście do tej pory organizowaliśmy wyjazdy na Legie bez jakiejs większej reklamy. Po prostu kumpel mówił kumplowi itd i jeździła głóewnie młodzież do 20 lat, a mimo to zliczylismy kazdy mecz na Legii w tym trzy w liczbie ponad 60 osób a reszta meczów to ok20-30 os.
    Tak więc mysle ze jak zaczniemy naszą akcje plakatową w mieście to bedzie kilka meczów takich ze setka pęknie i będą z nami jezdzic ludzie w kazdym wieku. Wiec wy róbcie to samo organizujcie wyjazdy zachęcajcie innych nawet nieinteresujacych się piłką (moze złapią bakcyla ) by na kazdym meczu był komplet. Tak więc powodzenia. Działajmy razem w jedności siła
    Święte Słowa!Brawo,tak trzymać :+:

    Zostaw komentarz:


  • sokołowiak01
    odpowiedział(a)
    Nie śpijcie działajcie

    To ja wam powiem co o tym myślę. Moim zdaniem powinny do tej akcji włączyc sie dwa serwisy legijne www.legialive.pl i www.legia.net opracowac jeden wzór ogłoszeń dostępny do ściągniecia i jedziemy. A póki co od nowej rundy moje miasto zaczynamy z kumplami oplakatowywac na własną ręke. A teraz podam przykład co można robic aby starac sie zapełnic nasze Estadio WP. Mieszkam w Sokołowie Podlaskim 20 tys mieście do tej pory organizowaliśmy wyjazdy na Legie bez jakiejs większej reklamy. Po prostu kumpel mówił kumplowi itd i jeździła głóewnie młodzież do 20 lat, a mimo to zliczylismy kazdy mecz na Legii w tym trzy w liczbie ponad 60 osób a reszta meczów to ok20-30 os.
    Tak więc mysle ze jak zaczniemy naszą akcje plakatową w mieście to bedzie kilka meczów takich ze setka pęknie i będą z nami jezdzic ludzie w kazdym wieku. Wiec wy róbcie to samo organizujcie wyjazdy zachęcajcie innych nawet nieinteresujacych się piłką (moze złapią bakcyla ) by na kazdym meczu był komplet. Tak więc powodzenia. Działajmy razem w jedności siła

    Zostaw komentarz:


  • Długi123
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez pijak
    Zamieszczone przez Mini
    Zamieszczone przez Dziubek
    Ja dziś gadałem z babką ode mnei ze sklepiku w szkole to aż sie przerazielm jak Ci ludzie myslą o kibicach Legii!!! Ale pomysł dobry sam porozwieszam pare takich w szkole, napewno znajda się jacyś chętni.
    u mnie w szkole panna wparowała na przerwie i sprzedawała bilety na otrzęsiny hybrydy w poniedziałek o 21 - tylko dla pełnoletnich i ponieważ handel szedł słabo to postanowiła zachęcić nas mówiąc "nie bójcie sie dresiarzy nie będzie" 8o a potem " kibiców Legii też nie będzie"
    chyba się zawiedzie bo będą
    do jakiej Ty szkoły chodzisz... '8
    co do promowanie meczó, jestem zdania że trzeba włożyć sporo trudu aby kogoś "zielonego" zachęcić, bo sam plakat na ścianie nic nie da...
    to tak jak ja przechodze obok posterów jakichś "magicznych" wystaw, olewając je.
    Uważam że trzeba pogadać, i ostro nakręcać, wtedy jest większa szansa...
    tak jakby "zaopiekować" sie taką osobą, powiedzieć co jest co,
    żeby nie spierdoliła na widok rac bo pomyśli że jednak jest avantura
    same postery mogą przypomnieć "niedzielniakowi" o meczu.
    Długi masz moje poparcie wiesz

    chciałem jeszcze dodać że kiedyś ziąłem kolege na GTS (3-2)
    i pyatłęm ostatnio czy nie pójdzie na meczyk chodziło o GKS... to poweidział że kasa itp.
    dla mnie jak ktoś po TAKIM meczu nie złapie zajawki to może sie pojawiać TYLKO sezonowo, na ważiejsze mecze
    z tym sie rodzisz lub żyjesz bez tego... ( i cierpisz )
    Oczywiście,że masz rację Pijak.Trzeba nakręcać osoby aż 1 raz pójdą,potem jest z górki,bo najczęściej kończy się nie na 1 lecz na kolejnych meczach.Jak taka osoba złapie rytm to trzeba ją namawiać by kolejnych znajomych wyciągała,pamiętajmy,że dzięki nam klub takze zarabia.Co do plakatów to normalna reklamówka jest tylko informacją,starajmy się jednak napisać coś co zachęci.Przed meczem z GKS-em pisałem(-liśmy),że następny mecz za 4 miechy,to juz zmusza do myślenia.Trzeba wykorzystać informacje np z prasy i np napisać:Zajmij miejsce na najbezpieczniejszym stadionie w Polsce i przekonaj się sam o wspaniałej atmosferze,której zazdrości nam cała europa!!Hasła tego typu już jakoś działają,trzeba myśleć i działać.
    Mam jeszcze propozycje,napewno w niektórych szkołach są gazetki szkolne.Panowie i panie do roboty!Wystarczy napisać dobry artykuł o kibicach Legii opierając się na niektórych artykułach prasowych(mozna dla wiarygodności podać nawet z jakiej gazety i kiedy) i dzięki takiej publikacji kolejne osoby już zaczną myśleć,że może naprawde warto/
    Pozdrawiam i do roboty

    Zostaw komentarz:

Pracuję...
X