Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oprawa na Krytej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    tato może masz jakieś pomysły w tej kwestii mówie o oprawie
    MOJA JEDYNA MIŁOSĆ TO JEST LEGIA!!!!

    Komentarz


    • #47
      Kumaci wiedzą o co chodzi '8
      Nie mam pomysłu na podpis

      Komentarz


      • #48
        Nie wiem jak to będzie wyglądać na krytej, ale jestem pewien, że będą problemy. Zwłaszcza z mentalnością ludzi tam zasiadających.W rundzie wiosennej 2002 na najważniejszych meczach w ówczesnej rundzie kilka osób również chciało tworzyc oprawę i wychodziło wg mojego zdania bardzo fajnie. Chociaz część popcorniaków zastanawiała sie przykładowo, kiedy nalezy rzucić serpentynę i konfetti, albo kiedy zimne ognie odpalić.
        "Miliony oddanych istnień dają świadectwo swojej Ojczyźnie"

        Komentarz


        • #49
          Ja tylko podałem propozycję którą niektórzy się nie zgodzą ale po co arczi odrazu atakujesz mnie ????
          LEGIA POGOŃ ZAGŁĘBIE
          FOREVER

          Komentarz


          • #50
            Ja tam chodzę różnie...czasem na Żyletę a czasem na Krytą i uważam,że na Krytej jest wiele osób,które się nie oszczędzają i śpiewają na całe gardło,starają się innych wciągnąć w doping i często zaczyna to wychodzić Ja zawsze mam zdarte gardło i staram się żeby goście obok mnie też śpiewaliA co do robienia oprawy na Krytej to jestem całkowcie za...proszę tylko o pomysły...piszcie to się jakoś ustawimy,załatwimy itd.Mam nadzieję, że Żyleta też by ewentualnie pomogła w robieniu oprawy na Krytej.To z herbem Legii po jednej a eLką po drugiej stronie to bardzo dobry pomysł tylko musimy załatwić te flagi żeby je mieć i dogadać się z Żyletą co oni wtedy ewentualnie zrobią żeby to dobrze wyglądało .Można by już tak na GKSie coś zrobić...tylko po prostu trzeba się jakoś zgadać z wszystkimi zainteresowanymi ludźmi więc proszę piszcie jak najszybciej o pomysłach szansach itd.Trzeba ożywić Krytą!!!...i to już na GKSie!!!
            "A mnie jarają na meczu Legii race..."

            Komentarz


            • #51
              Zamieszczone przez Bondek RedStar'sAlcoholic
              Zamieszczone przez Bonhart
              A ja zadebiutowalem na krytej w meczu z Groclinem i moim zdaniem
              doping jest tam o niebo lepszy niz na Zylecie. I nie przekona mnie
              zadne pier :* ze dach, ze akustyka itd. Ludzie na krytej po prostu
              potrafia rowno spiewac. I daje to swietny efekt. Szkoda tylko ze
              nie wszystkim sie chce - siedzialem na F na gorze w 1 rzedzie i czasami
              dalem jape razem z sektorem D a wokolo cisza

              lepszy?? od kiedy?? ...dobry to rozumiem ...ale wciaz tam jest duzo niedzielniakow!!
              Nie wiem od kiedy, przeciez mowie ze bylem tam pierwszy raz.
              Dam ci przyklad - namowilem moja dziewczyne (poznanianke z reszta,
              jej dziadek byl kiedys jednym z prezesow Lecha, hehe '8 ) zeby
              wybrala sie ze mna na ostatni mecz z Amica. Oczywiscie na Zylete.
              I dziwila sie, ze tyle jej nagadalem, ze mlyn, glosny spiew itd. a duzo
              glosniej jest po drugiej stronie.

              Kiedy bylem na Groclinie dostrzeglem tylko jedna istotna rzecz -
              - na krytej ludzie spiewaja w rytmie. Po prostu rowno. I dlatego
              mala (w porownaniu do Zylety) grupa z sektorow D i E jest duzo
              lepiej slyszalna niz cala trybuna otwarta. Chlopaki z D robia kawal
              swietnej roboty i za to duze dzieki ode mnie :+: bo juz myslalem,
              ze takie spiewanie na Legii jest niemozliwe.

              PS> Na GKS pewnie znowu pojde na Zylete, ale mysle, ze na wiosne bede czestym gosciem takze po 'drugiej stronie mocy'

              Komentarz


              • #52
                Zamieszczone przez Bonhart
                Kiedy bylem na Groclinie dostrzeglem tylko jedna istotna rzecz -
                - na krytej ludzie spiewaja w rytmie. Po prostu rowno. I dlatego
                mala (w porownaniu do Zylety) grupa z sektorow D i E jest duzo
                lepiej slyszalna niz cala trybuna otwarta. Chlopaki z D robia kawal
                swietnej roboty i za to duze dzieki ode mnie :+: bo juz myslalem,
                ze takie spiewanie na Legii jest niemozliwe.
                To chyba raczej akustyka zadaszonej trybuny wpływa na poziom werbalny...gdyby Żyletka była zadaszona to był by niezły verbal.
                LEGIA&FC DEN HAAG

                Komentarz


                • #53
                  Akustyka dachu ma ogromne i chyba decydujące znaczenie...Ale też ludzie na krytej śpiewają dużo równiej. D/E górna z T. na czele rządzi. '8 Ostatnio z przyczyn finansowych jestem zmuszony chodzić na odkrytą "I', ale szlag mnie trafia, jak ludzie nie potrafią trzymać rytmu, normalnie jak kolejka...szybciej i szybciej i szybciej..... :fu: I powiem jedną rzecz - doskonale słychać co śpiewa kryta, ale na krytej D/E, gdy ta śpiewa głośno, za cholerę nie słychać Żylety....
                  podpis cyfrowy <--------
                  ================
                  Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiej siły jak ta.... LEGIA! LEGIA! LEGIA!

                  Komentarz


                  • #54
                    Lewa strona krytej wymiata Sektory D, E i F żyją na każdym meczu. Dach oczywiście pomaga, ale nie zmienia to faktu, że na tej części stadionu doping i atmosfera są rewelacyjne. Sporo ludzi od lat zajmuje te same miejsca, większość dobrze się zna, nie tylko z widzenia. Poza tym ktoś kto kieruje tam dopingiem odwala kawał dobrej roboty, do tego od razu w rytm wskakuje orkiestra....
                    Only You

                    Komentarz


                    • #55
                      Zamieszczone przez Raffi
                      Akustyka dachu ma ogromne i chyba decydujące znaczenie...Ale też ludzie na krytej śpiewają dużo równiej. D/E górna z T. na czele rządzi. '8 Ostatnio z przyczyn finansowych jestem zmuszony chodzić na odkrytą "I', ale szlag mnie trafia, jak ludzie nie potrafią trzymać rytmu, normalnie jak kolejka...szybciej i szybciej i szybciej..... :fu: I powiem jedną rzecz - doskonale słychać co śpiewa kryta, ale na krytej D/E, gdy ta śpiewa głośno, za cholerę nie słychać Żylety....
                      Dlatego wlasnie to Zyleta powinna dostosowac sie do krytej.Na gadki, ze
                      z Zylety nie slychac co kryta spiewa odpowiadam - trzeba czesciej i
                      dokladniej myc uszy. Wielu osobom z otwartej wydaje sie, ze swietny
                      efekt daje wydawanie z siebie nieskladnych rykow. Nic bardziej
                      mylnego. I poki ktos z tym czegos nie zrobi nigdy w zyciu na naszym
                      stadionie nie bedzie takiej atmosfery jaka moglaby byc. :/

                      Komentarz


                      • #56
                        Zamieszczone przez Bonhart
                        Dlatego wlasnie to Zyleta powinna dostosowac sie do krytej.Na gadki, ze
                        z Zylety nie slychac co kryta spiewa odpowiadam - trzeba czesciej i
                        dokladniej myc uszy. Wielu osobom z otwartej wydaje sie, ze swietny
                        efekt daje wydawanie z siebie nieskladnych rykow. Nic bardziej
                        mylnego. I poki ktos z tym czegos nie zrobi nigdy w zyciu na naszym
                        stadionie nie bedzie takiej atmosfery jaka moglaby byc. :/
                        Na kRytej owiele latwiej zgrac doping gdyz tam spiewa duzo mniej osób. Kryta ma mnijsza pojemność, a przecież nie wszyscy aktywnie uczesniczą w dopingu. Żyleta za to jest rozległa przez co dotarcie dowszystkich jest niemalże niemozliwe.
                        "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


                        Bynajmniej to nie przynajmniej!

                        Komentarz


                        • #57
                          Zamieszczone przez Kawa
                          Zamieszczone przez Bonhart
                          Dlatego wlasnie to Zyleta powinna dostosowac sie do krytej.Na gadki, ze
                          z Zylety nie slychac co kryta spiewa odpowiadam - trzeba czesciej i
                          dokladniej myc uszy. Wielu osobom z otwartej wydaje sie, ze swietny
                          efekt daje wydawanie z siebie nieskladnych rykow. Nic bardziej
                          mylnego. I poki ktos z tym czegos nie zrobi nigdy w zyciu na naszym
                          stadionie nie bedzie takiej atmosfery jaka moglaby byc. :/
                          Na kRytej owiele latwiej zgrac doping gdyz tam spiewa duzo mniej osób. Kryta ma mnijsza pojemność, a przecież nie wszyscy aktywnie uczesniczą w dopingu. Żyleta za to jest rozległa przez co dotarcie dowszystkich jest niemalże niemozliwe.
                          Wybacz, ale sie z toba nie zgodze. Na Zylecie ciezko jest nawet o zgranie
                          3 srodkowych sektorow. Wynika to z tego, ze ludzie nie umieja spiewac
                          rowno. Dlatego tez zawsze uwazalem, ze idealnym rozwiazaniem bylby zakup ze 2 duzych bebnow przy ktorych odpowiedzialni i nieco umuzykalnieni ludzie wybijaliby rytm. Na krytej zdalo to egzamin bardzo
                          dobrze. Mozna tez sprobowac zebrac w jednym miejscu sektora (niekoniecznie srodkowego)ze 20 dobrze usposobionych wokalnie osob, ktore 'jechalyby' to samo co kryta. Bo w tej materii na Rozyka raczej nie mozna liczyc.
                          Przyznam szczerze, ze nie do konca wiem jak to wszystko ugryzc, zeby ten doping wreszcie sie ulozyl, ale zrobic cos trzeba.
                          Niektore kluby wloskie czy francuskie tez nie maja w pelni zadaszonych stadionow a jednak doping potrafi bardzo ladnie sie ukladac. Wiec mozna.

                          Komentarz


                          • #58
                            czytam i oczom nie wierze. Ktoś kogoś oskarża o rzeczy, których nie napisał, ktos inny interpretuje posty jak chce...
                            Arczi napisał tylko opinie, że to nie ma sensu, a już jazda.
                            "Hey! Stay young and invincible
                            Cos we know just what we are
                            And come what may we're unstoppable
                            Cos we know just what we are"

                            Komentarz


                            • #59
                              Moze zamiast oprawy lepiej pomyslec jak zachecic tych z ABC do
                              glosnego dopingu?

                              Komentarz


                              • #60
                                powiem Wam szczerze dla mnie na 100 % sektory A B C Krytej to powinnien byc prawdziwy sekotr rodzinny a nie Luk...

                                a co do D E F to ja mam bardzo zle doswiadcznia z E gorna i wiem ze nawet tam jest ciezko o cokolwiek i dlatego w pelni rozumiem o co chodzi Arcziemu...
                                ________________________________________

                                _______________________________________
                                mnie tu nie ma

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X