Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szukam kontaktu...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    Błonie zawsze z Legią!!!

    Komentarz


    • #47
      Oooo... to widzę, że sporo osób mieszka niedaleko mnie... Ja również ze Służewca...
      "Miliony oddanych istnień dają świadectwo swojej Ojczyźnie"

      Komentarz


      • #48
        Zamieszczone przez Szakal_poland
        Organizujemy ekipę na mecz za dwa tygodnie, w sobotę 6 marca na mecz koszykówki w hali Legii. Kibiców zwłaszcza z włoch proszę o kontakt. A już wkrótce bluzy z napisem WŁOCHY i (L) w kułeczku.
        Nieznani Sprawcy

        Komentarz


        • #49
          A ja szukam Legionistów z Ochoty, chce zazmówic szaliki tylko najltaniej wyjdzie jeśli będzie 30 osób, wtedy koszt wyniesie ok 15 zł, może troche więcej.
          Czy deszcz pada, czy nie
          Ja i tak kocham Cie
          W moim sercu LEGIA
          i na dobre i na złe!!!!!!!!!!

          Komentarz


          • #50
            Zamieszczone przez ranekba
            Jak ktoś jest z Tarnowa lub okolic to piszcie na ranekba@poczta.okay.pl
            ja jestem z Mielca

            Komentarz


            • #51
              Leeds

              A ja szukam kibicow Legii z Leeds w Anglii '8 Pewnie niewielu tu takich zwazywszy ze w ogole to poznalem tylko 4 Polakow, z czego jeden jest ochroniarzem w dyskotece i kibicem Lechii. A tak na serio to kto jest z Wilanowa i okolic?
              Pozdro

              Komentarz


              • #52
                LEGIONISTO!!! Jeśli mieszkasz na Północnym Mazowszu i chcesz jeździć na mecze lub jeździsz sam dołącz do nas do grupy NORTH MAZOWSZE.Szukamy Legionistów którzy mają pomysły i chęci do wspólnego działania.Nie obawiaj się.Kazdy z nas zaczynał tak jak ty.Dołącz do nas a nie pożałujesz!!Info:gg 5055557
                Zapraszamy!!! North (L) Mazowsze
                Szybki jak wiatr, spokojny jak las, zachłanny jak ogień, nieruchomy jak góra.

                Komentarz


                • #53
                  A ja sie tak zastanawiam, kto z Forumowiczow Szanownych mieszka na Tarchominie (choc to wlasciwie Zeran) w okolicach ulicy Kowalczyka, albo nawet na tej ulicy?! Bo ja wlasnie tam mieszkam, kiedy mieszkam w Warszawie.
                  O tych z Elblaga nie pytam, bo akurat mam przyjemnosc znac towarzystwo
                  22 (L)ata razem. Kibic w kapciach, z rozwiniętym mięśniem piwnym.

                  Komentarz


                  • #54
                    Czesc

                    Jestem z Rzeszowa . Szukam ludzi z mojeg regionu ktorzy jezdza na (L) . Razem raźniej . Pozdro
                    RZESZÓW ZAWSZE Z (L)

                    Komentarz


                    • #55
                      Jezdzi ktos z okolic olsztyna na Legie?

                      Komentarz


                      • #56
                        WITAM
                        W Chełmnie powstaje i cały czas sie rozwija FC LEGII WARSZAWA(jak ktos nie wie jest tu również fC Arki Gdynia). Początki jak zawsze są trudne ale damy rade. Wszystkich chetnych z okolic Chełmna (kuj-pom) serdecznie zapraszamy do wspłpracy . w końcu ,, BÓG dał nam LEGIE aby NAS jednoczyć,,,!!!
                        JESTEŚMY MŁODZI LECZ WALECZNI Z ROKU NA ROK CORAZ LEPSI.

                        Komentarz


                        • #57
                          A ja szukam kogoś z Bie(L)an bo cigle musze sam jeździć na Estadio WP :dzieki:

                          Komentarz


                          • #58
                            Zamieszczone przez ZoLtar
                            A ja szukam kogoś z Bie(L)an bo cigle musze sam jeździć na Estadio WP :dzieki:
                            :dziwne: Mało Ci u nas legionistów :co:
                            "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć!"


                            Bynajmniej to nie przynajmniej!

                            Komentarz


                            • #59
                              Legioniści z WO(L)I zgłaszać się na priva albo gg: 1702165
                              Może razem skombinujemy jakieś szale albo bluzy...
                              Pozdro
                              "A mnie jarają na meczu Legii race..."

                              Komentarz


                              • #60
                                Zamieszczone przez Blazzz
                                Szukam kontaktu z ludźmi z Bielska - Białej
                                Cze !! też jestem z Bialska, wojska polskiego pozdro

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X