Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 30 z 51

Wątek: Artykuł o CyberF@nach w GW

  1. #1
    Legionista Awatar _Bart
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Bródno
    Posty
    1,826

    Artykuł o CyberF@nach w GW

    http://www1.gazeta.pl/warszawa/1,34868,1624575.html


    :+:

    Brawo dla tych którzy przekonali GW do napisania takiego artykułu. Może on Nam kibicom przynieśc same korzyści i zachecić ludzi do przychodzenia na stadion.
    Niedowiarki, czcze umysły pełne są obawy,
    że na lewym brzegu Wisły nie ma juz Warszawy.

    Że gdzie dawniej stały domy dziś porasta trawa...
    choć nie taka jak przed laty ale jest WARSZAWA

  2. #2
    Legionista Awatar Beny
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Bemowo IV
    Posty
    7,691
    Trochę przegieli z tym "szyciem małych flag", bo zapewne chodzi o transparenty.
    Ale poza tym wielkie :+: i dla autora tekstu, i dla Cyberf@nów!

  3. #3
    Administrator Awatar Q_(L)
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    3,551
    A mnie się wydaje, że ten tekst to w dużej części (99% ) przepisano z "Rzepy"
    Ukazał się on ok.pół roku temu... chyba.

    Co nie zmnienia faktu, że się przyda...
    "Obelgi - to argument tych, którzy nie mają argumentów."

  4. #4
    Legionista
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Puławy
    Posty
    1,467
    zajebisty artykul z tego co wiem to na meczu z lechem bedzie cos szczegulnego ze wsyscy beda zaskoczeni ale zastanawiam sie le w tym bedzie parwdy.... to cow iem oczywiscie przekonams ie dopiero 29 sierpnia! brawo cyberfani!
    Walczyć Trenować Warszawa musi Panować !

  5. #5
    ems
    Guest
    Cytat Zamieszczone przez Q_(L)
    A mnie się wydaje, że ten tekst to w dużej części (99% ) przepisano z "Rzepy"
    Ukazał się on ok.pół roku temu... chyba.

    Co nie zmnienia faktu, że się przyda...
    e-e

    tekst redagowal Woytek, ten typ z GW no i troszke ja

  6. #6
    Administrator Awatar Adiq
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    3,354
    Cytat Zamieszczone przez ems
    Cytat Zamieszczone przez Q_(L)
    A mnie się wydaje, że ten tekst to w dużej części (99% ) przepisano z "Rzepy"
    Ukazał się on ok.pół roku temu... chyba.

    Co nie zmnienia faktu, że się przyda...
    e-e

    tekst redagowal Woytek, ten typ z GW no i troszke ja
    W Rzeczpospolitej był podobny artykuł, ale wtedy inne osoby się wypowiadały więc nie może być przepisany. A czemu podobny? Może dlatego, że to ta sama ekipa i ten sam klub?

    Woytek, Ems, Maciej Baranowski ( )
    :+:

    PS. Kamyk ciekawe skąd takie ciekawe rzeczy wiesz... ho:
    Nieznani Sprawcy

  7. #7
    Legionista Awatar szczepan
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    5,546
    I takich rzeczy powinno byc wiecej...
    propaganda brawo :+: :+: :+:

    aha i jeszcze duzy plus za to ze wspominano o "Hoopa do Klopa" :+: :+:
    ________________________________________

    _______________________________________
    mnie tu nie ma

  8. #8
    Administrator Awatar Q_(L)
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    3,551
    Cytat Zamieszczone przez ems
    Cytat Zamieszczone przez Q_(L)
    A mnie się wydaje, że ten tekst to w dużej części (99% ) przepisano z "Rzepy"
    Ukazał się on ok.pół roku temu... chyba.

    Co nie zmnienia faktu, że się przyda...
    e-e

    tekst redagowal Woytek, ten typ z GW no i troszke ja
    Szacunek

    A czemu podobny - napisał Adiq
    "Obelgi - to argument tych, którzy nie mają argumentów."

  9. #9
    Ale co zrobić by to poszło w Polskę? Co z tego że napisali to w dodatku Warszawskim, takie artykuły o rożnych ekipach powinny sie ukazywać częściej w ogolnopolskich wydaniach by jak najwięcej ludzi do tego dotarło.

  10. #10
    Legionista Awatar Mini
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    WK
    Posty
    7,831
    czytam czytam i jak dochodze do wspomnienia kartoniady z Deyną to się łezka w oku kręci.tak.takie momenty na długo zostają w pamięci.albo na zawsze.

  11. #11
    Legionista Awatar szczepan
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    5,546
    Cytat Zamieszczone przez Legia_____
    Ale co zrobić by to poszło w Polskę? Co z tego że napisali to w dodatku Warszawskim, takie artykuły o rożnych ekipach powinny sie ukazywać częściej w ogolnopolskich wydaniach by jak najwięcej ludzi do tego dotarło.
    ja tam wole zeby to poszlo w Stolecznej bo zacheci do ludzi do chodzenia na mecze Legii a co z tego ze przeczyta to ktos z np.: Terespola jak i tak nie przyjedzie?
    ________________________________________

    _______________________________________
    mnie tu nie ma

  12. #12
    Legionisci.com Awatar Woytek
    Dołączył
    05.2003
    Posty
    1,515
    Cytat Zamieszczone przez Adiq
    W Rzeczpospolitej był podobny artykuł, ale wtedy inne osoby się wypowiadały więc nie może być przepisany. A czemu podobny? Może dlatego, że to ta sama ekipa i ten sam klub?
    hmm... a nie chodzi Wam przypadkiem o Życie Warszawy? ;-)

    text nie jest przepisany, ale priorytety ultras sie nie zmieniaja - wiec mozna odniesc takie wrazenie

    Woytek

  13. #13
    Administrator Awatar Q_(L)
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    3,551
    Cytat Zamieszczone przez woytek
    Cytat Zamieszczone przez Adiq
    W Rzeczpospolitej był podobny artykuł, ale wtedy inne osoby się wypowiadały więc nie może być przepisany. A czemu podobny? Może dlatego, że to ta sama ekipa i ten sam klub?
    hmm... a nie chodzi Wam przypadkiem o Życie Warszawy? ;-)

    text nie jest przepisany, ale priorytety ultras sie nie zmieniaja - wiec mozna odniesc takie wrazenie

    Woytek
    Nie ma to jak spostrzegawcze oko prezesa :cfa:
    "Obelgi - to argument tych, którzy nie mają argumentów."

  14. #14
    Administrator Awatar Adiq
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    3,354
    To przez Q_(L). :P Z rozpędu tak napisałem. A artykuł oczywiście z ŻW mam do dziś na dysku.
    Nieznani Sprawcy

  15. #15
    Legionista Awatar _Bart
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Bródno
    Posty
    1,826
    Cytat Zamieszczone przez szczepan

    aha i jeszcze duzy plus za to ze wspominano o "Hoopa do
    Klopa" :+: :+:
    ostatnio w pozdrowieniach w NL był zajebisty txt

    "Tak jak kiedys Hoppa wrzuć Ere do klopa!!! Olewaj Przegląd Sportowy bądź kibic wzorowy"
    Niedowiarki, czcze umysły pełne są obawy,
    że na lewym brzegu Wisły nie ma juz Warszawy.

    Że gdzie dawniej stały domy dziś porasta trawa...
    choć nie taka jak przed laty ale jest WARSZAWA

  16. #16
    Legionista Awatar MaxxxiM
    Dołączył
    05.2003
    Posty
    2,769
    dobra robota. troche dobrego PR by sie przydalo, bo wielu ludziom niestety stadion kojazy sie z ogolnym mordobiciem. a takie artykuly to tez argument dla inwestora.
    akcja z Deyna to byl majstersztyk :+: . ten mecz akurat ogladalem z canal+, ale w telewizorze tez to wygladalo znakomicie. :+:
    22 (L)ata razem. Kibic w kapciach, z rozwiniętym mięśniem piwnym.

  17. #17
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez szczepan
    propaganda
    :>
    Tu się zgodze.

  18. #18
    Legionista Awatar Aureliusz
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    z ZOO :)
    Posty
    2,315
    Wiele osób boi się chodzić na mecze lub puszczać tam swoje dzieci i/lub wnuki. Przeczytawszy taki tekst ludzie mogą zmienić chociaż częściowo zdanie na ten temat. Ten tekst może tylko pomóc. Brawa :+: dla pomysłodawców i wykonawców.
    Legia
    wszystko co mamy to te trybuny szare...

  19. #19
    Legionista Awatar szczepan
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    5,546
    Cytat Zamieszczone przez Nova
    Cytat Zamieszczone przez szczepan
    propaganda
    :>
    Tu się zgodze.
    tak samo artykuly o tym ze wasze wladze klubowe to eks kibice itd...

    i wiesz co ja bynajmniej nie pisalem ten jako nagatywna rzecz... wrecz przeciwnie takie cos jest bardzo pozytywne i potrzebne...
    ________________________________________

    _______________________________________
    mnie tu nie ma

  20. #20
    ems
    Guest
    Cytat Zamieszczone przez Nova
    Cytat Zamieszczone przez szczepan
    propaganda
    :>
    Tu się zgodze.

    :buhaha: a dasz fotke ? '8

  21. #21
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez szczepan
    Cytat Zamieszczone przez Nova
    Cytat Zamieszczone przez szczepan
    propaganda
    :>
    Tu się zgodze.
    tak samo artykuly o tym ze wasze wladze klubowe to eks kibice itd...

    i wiesz co ja bynajmniej nie pisalem ten jako nagatywna rzecz... wrecz przeciwnie takie cos jest bardzo pozytywne i potrzebne...
    Spoko Szczepan,tak się tylko drażnie '8 Doskonale wiedziałam o co Ci chodzi z ta propagandą,ot tka,złapałam Cię za słówko
    A co do Wyborczej(Wybiórczej)to nie jest to dla mnie wiarygodne źródło informacji w dziedzinie sportu.
    Cytat Zamieszczone przez ems
    Cytat Zamieszczone przez Nova
    Cytat Zamieszczone przez szczepan
    propaganda
    :>
    Tu się zgodze.

    :buhaha: a dasz fotke ? '8
    Chętnie,jak znajde jakąś fote propagandy to wkleje :P
    Pozdrawiam

  22. #22
    ems
    Guest
    skoro nie posiadasz na razie fotki propagandy, moze zapodasz swoja ? '8

  23. #23
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez ems
    skoro nie posiadasz na razie fotki propagandy, moze zapodasz swoja ? '8
    Jakbyś się baaaardzo postarał i baaaardzo ładnie poprosił na privie to kto wie,kto wie '8
    Pzdr.

  24. #24
    Legionista Awatar MaxxxiM
    Dołączył
    05.2003
    Posty
    2,769
    Cytat Zamieszczone przez Nova
    Cytat Zamieszczone przez ems
    skoro nie posiadasz na razie fotki propagandy, moze zapodasz swoja ? '8
    Jakbyś się baaaardzo postarał i baaaardzo ładnie poprosił na privie to kto wie,kto wie '8
    Pzdr.
    Porozumienie Ponad Podzialami ?
    22 (L)ata razem. Kibic w kapciach, z rozwiniętym mięśniem piwnym.

  25. #25
    Legionista Awatar MaxyM
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Wind City
    Posty
    6,190
    Nie rozmywać tematu! - Do Hyde Parku z bankiem wymiany fotek!

  26. #26
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez MaxxxiM
    Cytat Zamieszczone przez Nova
    Cytat Zamieszczone przez ems
    skoro nie posiadasz na razie fotki propagandy, moze zapodasz swoja ? '8
    Jakbyś się baaaardzo postarał i baaaardzo ładnie poprosił na privie to kto wie,kto wie '8
    Pzdr.
    Porozumienie Ponad Podzialami ?
    Już nie pierwsze '8 i nie ostatnie

    Cytat Zamieszczone przez MaxyM
    Nie rozmywać tematu! - Do Hyde Parku z bankiem wymiany fotek!
    Wybaczysz kobiecie?

  27. #27
    Legionista Awatar MaxyM
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Wind City
    Posty
    6,190
    Nie!

    Podziękuj tym co za równouprawnieniem były.

  28. #28
    ems
    Guest
    MaxyM Gniewny!

  29. #29
    Legionista Awatar MaxyM
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Wind City
    Posty
    6,190
    Artykuł bardzo dobry, po jego przeczytaniu widać gdzie my jesteśmy dzięki naszym Ultras, a gdzie jest, no ten klub bez stadionu. Nie ma go w ogóle w Warszawie, przynajmniej pod względem prestiżu i popularności. Artykuł na pewno zdenerwował trzy czwarte polski i bardzo dobrze. W końcu zostało postawione kilka spraw jasno i teraz nawet największy ignorant po jego przeczytaniu będzie odróżniał pewne sprawy od siebie. Oby więcej takiej współpracy z mediami, a kibice Legii zaczną być postrzegani jako normalni ludzie, a nie bandyci, choć mam wrażenie, że to się już zmieniło na lepsze od jakiegoś czasu.

  30. #30
    ems
    Guest
    dobrze powiedziane, panie ministrze '8

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •