Strona 3 z 32 PierwszyPierwszy 123456713 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 90 z 960

Wątek: Tatuaże!!

  1. #61
    Legionista Awatar Cipciuś
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Znienacka
    Posty
    2,510
    Cytat Zamieszczone przez Nova
    A ja mam pytanko nieco odmienne- usówał ktos sobie kiedys tatusa albo zna kogos kto to zrobił? Bo mam jeden zbędny a zmyc sie nie da Kiedyś chciałam go zakryc ale teraz jestem pewna co do usunięcia. Naczytałam sie troche o tym i informacje raczej nie pomylne bo zostają blizny :/

    Ja słyszalem wczoraj o harpaganie co sobie żelazkiem przypalał ale to chyba niezdrowe
    "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

  2. #62
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez Jaco
    http://www.epi-centrum.pl/uslugiwbudowie.html

    Ale jeszcze się zastanów, Evciu!!
    Dzieki Jacuś, przejde sie tam przy okazji i zaczne pieniadze zbierac.
    Zastanowiłam sie juz nad tym dobrze, nie ma co sie szczypac, ten ktory chce usunac jest naprawde fatalny, za młoda byłam i za głupia jak go robiłam.
    Dlatego jesli ktos mowi zeby sie zastanowic bo to "pamiątka" na całe zycie to ma 100% racji
    Cipciuś- zelazka,kwas solny i wydrapywanie zyletka jakos mnie nie zachęcają

  3. #63
    Cytat Zamieszczone przez eda
    I co nieznajoma zdecydowałaś się??

    tak własnie juz sie zdecydowałam co sobie zrobie i gdzie zrobie pzdr
    Ole Widzew kocham cie, tobie oddałam serce swe!!!

  4. #64
    Legionista
    Dołączył
    09.2003
    Skąd
    z Polski!!!!!
    Posty
    2,299
    Jak zrobisz, wrzuc foto.

  5. #65
    Legionista Awatar Łysolek
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    2,490
    Cytat Zamieszczone przez zuz
    będę robić na kręgosłupie, między łopatkami dwa skrzydełka.
    dokładnie nie wiem kiedy jeszcze, ale mam nadzieje że uda się jak najszybciej
    to chyba wybierzemy się razem , musze w końcu jakąś oprawe do smoka zrobić

  6. #66
    Legionista Awatar zuz
    Dołączył
    05.2004
    Skąd
    lewy brzeg
    Posty
    1,424
    Cytat Zamieszczone przez Łysolek
    Cytat Zamieszczone przez zuz
    będę robić na kręgosłupie, między łopatkami dwa skrzydełka.
    dokładnie nie wiem kiedy jeszcze, ale mam nadzieje że uda się jak najszybciej
    to chyba wybierzemy się razem , musze w końcu jakąś oprawe do smoka zrobić
    może dadzą nam zniżke

  7. #67
    Legionista
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    WX
    Posty
    8,123
    Cytat Zamieszczone przez zuz
    Cytat Zamieszczone przez Łysolek
    Cytat Zamieszczone przez zuz
    będę robić na kręgosłupie, między łopatkami dwa skrzydełka.
    dokładnie nie wiem kiedy jeszcze, ale mam nadzieje że uda się jak najszybciej
    to chyba wybierzemy się razem , musze w końcu jakąś oprawe do smoka zrobić
    może dadzą nam zniżke
    Jak oboje zrobicie sobie skrzydełka

  8. #68
    Legionista
    Dołączył
    02.2004
    Skąd
    Bielany/Powiśle
    Posty
    673
    albo zaby

  9. #69
    Cytat Zamieszczone przez Bastion
    Jak zrobisz, wrzuc foto.

    oczywiscie wrzuce fotke dołu moich pleców z jakąs sentencja
    Ole Widzew kocham cie, tobie oddałam serce swe!!!

  10. #70
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,068
    Tu na forum jest zalożenie , że dół pleców kończy sie na udach.
    Jesteś panem własnego losu.

  11. #71
    Legionista Awatar żyła
    Dołączył
    05.2004
    Skąd
    Nowiak
    Posty
    4,293
    Cytat Zamieszczone przez nieznajoma
    Cytat Zamieszczone przez Bastion
    Jak zrobisz, wrzuc foto.

    oczywiscie wrzuce fotke dołu moich pleców z jakąs sentencja
    no a co
    czuj się tutaj jak u siebie

  12. #72
    Cytat Zamieszczone przez Kempes
    Tu na forum jest zalożenie , że dół pleców kończy sie na udach.

    pierwsze słysze o takim załozeniu , na udach powiadasz hehe,oki zrobie fotke taka ze bezie widac tatuu i nic wiecej ale fotka sie skonczy na udach


    czuje sie jak u siebie, tylko barwy nie takie
    Ole Widzew kocham cie, tobie oddałam serce swe!!!

  13. #73
    Legionista Awatar Mazi
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    2,218
    Cytat Zamieszczone przez nieznajoma
    czuje sie jak u siebie, tylko barwy nie takie
    proszę się przyzwyczaić, to już tak zostanie

    ale ostatnio sie zdziwilem ... mam kumpla na uczelni, chłop ma 190 parę cm wzrostu, waży powyżej 100 kg, a tu się okazało, że na ładce ma wytatuowanego misia ... coś w stylu misia uszatka. gdy to zobaczyłem to mnie dosłownie zatkało.
    you may try - (L) - but it won't die!
    ITI GO HOME!!!

  14. #74
    Legionista
    Dołączył
    05.2003
    Posty
    273
    http://underground.fans.free.fr/


    sporo zdjec różniastych tauaży klubowych i nie tylko

  15. #75
    Administrator Awatar mOFMC
    Dołączył
    05.2004
    Posty
    2,230
    nieznajoma - taki sobie wypierdol





    Wypijmy! Za wojnę z bisurmanem!

  16. #76
    Mariano Italiano całkiem ciekawy ten tatoo ale ja bym zrobiła mniejszy no i oczywiscie z moim klubem pzdr
    Ole Widzew kocham cie, tobie oddałam serce swe!!!

  17. #77
    Legionista Awatar Stout
    Dołączył
    04.2007
    Posty
    4,329
    w koncu sie dokopałem do tego tematu.proponuje odswiezyc go .moze ktos z Was che sie pochwalic swoim tatoo ???
    "Lubię sobie jebnąć piwo"

  18. #78
    EF
    Guest
    Czy jeżeli pójdę do studia tatuażu i powiem co chcę sobie wydziarać, ale nie będę miał projektu graficznego (nie potrafię go zrobic), to czy mi tam jakies opcje zaproponują ?

  19. #79
    Legionista Awatar Stout
    Dołączył
    04.2007
    Posty
    4,329
    mozesz pojsc powiedziec jak to sobie wyobrazasz, wtedy zrobia najpierw projekt, oczywiscie nie za darmo
    "Lubię sobie jebnąć piwo"

  20. #80
    karakan
    Guest
    Cytat Zamieszczone przez EF
    Czy jeżeli pójdę do studia tatuażu i powiem co chcę sobie wydziarać, ale nie będę miał projektu graficznego (nie potrafię go zrobic), to czy mi tam jakies opcje zaproponują ?
    W każdym dobrym na pewno. Przeważnie to kosztuje chyba coś ok 100zł
    Jeśli to jest coś w miarę prostego to mogą Ci od ręki coś naszkicować.

  21. #81
    Administrator Awatar CywiL
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    0-22
    Posty
    4,988
    Jak jest dobry typ, to na poczekani odpierdoli Ci taką dziarę, że hej.
    Znajomy ostatnio własnie poszedł na przypał, powiedział "mniej więcej" co by chciał i pierwsza część dziary (będzie robione w 3 etapach bo to całe plecy) ma zrobione zajebiście !!!!
    Pierdolę to ! Do niczego się nie zmuszam ,chcę to się wybijam - nie chcę no to się nie ruszam !
    Grupa Trzymająca Wagę - Dzieki nam monopolowe nie martwią się o plajtę !!!

  22. #82
    Legionista Awatar hatchet
    Dołączył
    09.2005
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    1,828
    Cytat Zamieszczone przez CywiL
    Jak jest dobry typ, to na poczekani odpierdoli Ci taką dziarę, że hej.
    Znajomy ostatnio własnie poszedł na przypał, powiedział "mniej więcej" co by chciał i pierwsza część dziary (będzie robione w 3 etapach bo to całe plecy) ma zrobione zajebiście !!!!
    CywiL pytanko, ile twój kumpel dał za wydziarganie całych pleców ?
    Their fight is your fight their freedom-your freedom WARSAW '44'
    Miasto, które przeżyło własną śmierć !

    Legia Warszawa - nie dla ITIotów !

    - Nie ma wykładów o tym co robić z martwą prostytutką - odparł Lash. - To zupełnie inny kurs. Nauki polityczne, zdaje się. C. Moore.

  23. #83
    Pierwsza wizyta (poł plecow) ok. 500 pln. Potem jeszcze 3-4 spotkania każde po 200-300.
    Legia Warszawa

  24. #84
    daimler
    Guest
    :O
    a wzór może masz co byś wkleił?



    ja mam już wzór, ale nie mam magisterki, a powiedziałem sobie że dziargam się jak będę miał dyplom

  25. #85
    Te plecy robi sobie moj brat i tak jak napisał CywiL wiedział mniej więcej co chce, a typ w studiu powiedział: "już wiem co ci wrzuce". Także wzoru nie ma.
    Legia Warszawa

  26. #86
    karakan
    Guest
    Może napiszcie co to za studio.Skoro gość z talentem to warto wiedzieć.

  27. #87
    Administrator Awatar rolnik
    Dołączył
    11.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    4,101
    Cytat Zamieszczone przez daimler
    ja mam już wzór, ale nie mam magisterki, a powiedziałem sobie że dziargam się jak będę miał dyplom
    Otóż to
    jest cynizm w skurwysynach...

  28. #88
    daimler
    Guest
    znacie jakiegoś człeka utalentowanego graficznie, co by mi "przerysował" zwykłego tribala przedstawiającego zwierzaka, na "realny" szkic? Chodzi o to żeby wyglądał tak samo, z tym że nie tak samo

    jak tu ktoś taki jest i się mu chce to prv poproszę

  29. #89
    Studio mieści się na tyłach kina Wisła, ul. Tucholska (o ile dobrze pamiętam).
    Legia Warszawa

  30. #90
    Legionista Awatar emde
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    750
    Francuz a maja jakas nazwe czy strone www?

    Daimler wejdz na jakies forum/grono tattoo czy rysownikow, sporo jest tam osob, ktore pomagaja przy projektach
    Legia To MY

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •