Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 100

Wątek: Ciuchy.

  1. #91
    Zastanawiam sie nad nowymi butami. Buty eleganckie, do garnituru ale również i na co dzień jak potrzebuję ubrać się bardziej formalnie. Na początku chciałem kupić sobie oxfordy, potem jednak wpadły mi w oko takie buty:

    Klasyczne brogsy, co o nich sadzicie? Buty w cenie 1200 zł.

  2. #92
    Legionista Awatar beka
    Dołączył
    07.2011
    Posty
    3,576
    imo jesli jedyne pantofle (albo te najbardziej eleganckie) to czarne oxfordy wydaja sie byc rozsadniejsze.
    Yanko raczej chwalone, polski dystrybutor jest spoko (ten sam wlasciciel co multirenowacja). Wez tylko pod uwage (patrzac na zdjecie), ze lustro sam sobie bedziesz musial zrobic
    W tym budzecie w Warszawie mozesz przymierzyc Loake, shoepassion niestety zamknelo salon na Kruczej i wchodza w gre tylko zakupy przez net. W troche nizszym budzecie masz jeszcze Berwicki (sprzedawane w Warszawie na Rozbrat).

    Jest jeszcze masa marek dostepnych jedynie przez internet (m.in. Crownhill, herring shoes, wspomniane shoepassion czy wiekszy wybor na klasycznebuty.pl).

  3. #93
    Moim zdaniem prezentują się naprawdę bardzo fajnie. Rzeczywiście swoje kosztują, ale umówmy się, tego typu buty po prostu tak się cenią. Są takie fora jak but w butonierce - tam jest sporo dyskusji poświęconych modzie męskiej. Jest też taki blog jak Dandy Core, tam jest kilka interesujących artykułów z tego zakresu, też proponuję rzucić okiem, co i jak.
    Na tombigo .pl/ mają jak coś całkiem fajny wybór.
    Ostatnio edytowane przez pioben ; 25-06-2018 o 07:49

  4. #94
    Każdy ma swój gust i swoje sklepy. Jedna dziewczyna lubi luźny casualowy styl a ja kocham zakładać sukienki - każdy jest inny

  5. #95
    Legionista
    Dołączył
    07.2018
    Posty
    7
    Jak dlugo nosicie dany ciuch? Np. jak kupicie bluzke lub spodnie, to ile lat je nosicie? 2, 3 lata a moze dluzej?

    U mnie jest to zwykle około 2 lat. Po tym czasie kupuję sobie nowe bo zwykle ciuchy przestaja mi się podobać
    Ostatnio edytowane przez Mach ; 27-07-2018 o 12:18
    https://rehaorthopedica.pl/
    Klinika Osteopatii i Fizjoterapii REHAORTHOPEDICA Sp. z o.o. Sp.K.
    ul. Głowackiego 4
    30-085 Kraków
    NIP: 677-237-29-86
    REGON: 122761960
    Tel. 12 415 77 16
    email. recepcja@rehaorthopedica.pl

  6. #96
    Polecam zdecydowanie Answear. Głównie z uwagi na ich podejście do klienta. Nie ma problemu z wymianą i zwrotem. Poza tym sklep oferuje darmowego kuriera nie tylko przy wysyłce ale i zwrocie. Tak więc jeśli rozmiar albo wygląd nie będzie Wam pasował, możecie bez problemu wezwać kuriera oraz zwrócić to co zamówiliście.

    Poza tym mają sporą rozmiarówke i dobre ceny ( aktualnie sa tam na przykład całkiem niezłe promocje na ciuchy). Z uwagi na to,ze mają wyprzedaże.

  7. #97
    https://cozaceny.pl/okazja/77-rabatu...niej-kolekcji/
    Korzystał ktoś i kupuje w answear?
    Jutro niby ostatni dzień, chyba znowu będzie lekki portfel ;__;
    O ile nie przedłużają tego codziennie jako "last day"

  8. #98
    Markowe, oryginalne i tanie. Outlety są dobrym wyjściem

  9. #99
    Ja raczej stawiam na lumpeksy - nie ma co przepłacać.

  10. #100
    Wychodzę z założenia, że czasami lepsza opcją zapłacić za jakiś ciuch trochę więcej i dłużej w nim chodzić. Zobaczcie na koszulki które można kupić za 15 czy 20 zł. Po 3-4 praniach nie nadają się do chodzenia, są już tak mocno sfatygowane. A te za około 80 czy 100 zł, można chodzić i prać przez wiele lat i nic sie z nimi nie dzieje. Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj - mają tam dosyć duży wybór odzieży, zwłaszcza w rozmiarówkach XXL i większych.
    Ostatnio edytowane przez igorm ; 10-10-2018 o 09:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •