Strona 3 z 78 PierwszyPierwszy 12345671353 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 90 z 2332

Wątek: Tenis

  1. #61
    Wieczny Łowca Awatar Pan Artysta
    Dołączył
    04.2004
    Skąd
    Warszawencja
    Posty
    9,055
    Wszystki wyją i stękają a naszą udupili i jeszcze ją przeprosiła-idioten
    Czas kończyć z baranami na forumce

  2. #62
    Legionista Awatar Mini
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    WK
    Posty
    7,831
    co? ***** ! co za suka!
    a Chińczyki sie strasznie panoszą i na olimpiadzie za murem będzie pogrom reszty świata (tylko nie wiem po co sie też zimowymi zajmują - wczoraj 5 miejsce w biathlonie w sztafecie :O )

    niech sobie skołuje taśme z meczu Sabatini - Seles z przed ładnych paru lat.
    to dopiero były jęki

  3. #63
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez gumas_72
    Wszystki wyją i stękają a naszą udupili i jeszcze ją przeprosiła-idioten
    Kiedys jak zmierzyli jeki Moniki Seles to wyszlo cos pomiedzy młotem pneumatycznym a pociągiem

    A tu sie raptem naszej biednej Marty uczepili :/

    Lookne czy aby jakis modyfikacji od nowego roku w przepisach odnosnie kar nie było...czysta glupota

  4. #64
    Wieczny Łowca Awatar Pan Artysta
    Dołączył
    04.2004
    Skąd
    Warszawencja
    Posty
    9,055
    a facety tyż stękają?-ja nie oglądam tenisa bo zasypiam
    Czas kończyć z baranami na forumce

  5. #65
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,063
    Też

    Choć inaczej .... Guga Kuerten dla mnie najbardziej charakterystyczny
    Jesteś panem własnego losu.

  6. #66
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez Kempes
    Też

    Choć inaczej .... Guga Kuerten dla mnie najbardziej charakterystyczny
    I zdecydpowanie mniej niz kobiety....najbardziej mnie wkurza jak Venus Williams skrzeczy, jakby ja kto własnie w tylek podszczypywał

  7. #67
    Legionista Awatar c_zary
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Bemowo
    Posty
    5,418
    Ja tam zawsze chetnie poslucham jak Domachowska jeczy
    ...

  8. #68
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,063
    Cytat Zamieszczone przez Nova
    Cytat Zamieszczone przez Kempes
    Też

    Choć inaczej .... Guga Kuerten dla mnie najbardziej charakterystyczny
    I zdecydpowanie mniej niz kobiety....najbardziej mnie wkurza jak Venus Williams skrzeczy, jakby ja kto własnie w tylek podszczypywał
    Aaa tam , ciekawiej jest z efektami dź.
    Jesteś panem własnego losu.

  9. #69
    Legionista Awatar cin
    Dołączył
    03.2004
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    1,812
    Marta Domachowska, 72. tenisistka w rankingu WTA, spotka się z Chinką Ting Li w pierwszej rundzie wielkoszlemowego turnieju Australian Open, który w dniach 17-30 stycznia zostanie rozegrany na twardych kortach w Melbourne Park.

    Ting Li, sklasyfikowana na 170. miejscu na świecie, awansowała do turnieju głównego z eliminacji.

    W sierpniu ubiegłego roku Li, razem Tian-Tian Sun odniosły zaskakujący sukces, zdobywając złoty medal w deblu na igrzyskach olimpijskich w Atenach.

    Jeśli Polka wygra, w drugiej rundzie zmierzy się ze zwyciężczynią meczu pomiędzy Niemką Julią Schruff a Włoszką Silvią Fariną-Elią, rozstawioną z numerem 15.
    nie ma co, pojedzie ją Marta

  10. #70
    Legionista Awatar Mini
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    WK
    Posty
    7,831
    miejmy nadzieje
    chińczycy robią furore we wszystkim i bardzo mnie nie zaskoczy (choć zasmuci nieco) porażka Domachowskiej

  11. #71
    Legionista Awatar Mini
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    WK
    Posty
    7,831
    ufff
    druga runda przed nami a tam Silvia Farina

  12. #72
    Legionista Awatar cin
    Dołączył
    03.2004
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    1,812
    Domachowska dotarla do finalu turnieju w Strasbourgu
    W polfinale pokonala 6:3; 6:3 jakas Randriantefy z Madagaskaru.
    Ewentualne zwycistwo byloby jej pierwsza wygrana turniejowa w WTA.
    W finale zagra zapewne z Dechy, z ktora wartoby bylo wyrownac rachunki za niedawny J&S Cup
    Nigdy Sam

  13. #73
    Legionista Awatar Flip
    Dołączył
    12.2004
    Skąd
    M.ST Warszawa
    Posty
    5,631
    No i to się nazywa dobra wiadomość!!! W kontekście startującego w poniedziałek turnieju na kortach Rolanda Garrosa możemy się cieszyć z formy Marty

    Oby udało jej się wygrać z Dechy podbuduje ją to na 100%!!!

    P.S Eurosport pokazuje ten turniej??
    "Pytałem później kolegów, skąd w ogóle wziął się ten Miklas. Podobno sprzedawał samochody w FSO. Może lepiej, żeby przy tym został..."

  14. #74
    Wiślak
    Dołączył
    06.2004
    Skąd
    kraków
    Posty
    559
    Hehe a wcale nie zagra z Dechy tylko z A. I. Medina Garrigues, która gładko pokonała francuzkę 6-4, 6-1. Ta hiszpanka jest na 42 miejscu na świecie, więc myślę że do pokonania.

    Wielkie dla Marty, oby jutro pokazała klasę.


    ps.w eurosporcie nie ma transmisji niestety

  15. #75
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez cin
    Domachowska dotarla do finalu turnieju w Strasbourgu
    W polfinale pokonala 6:3; 6:3 jakas Randriantefy z Madagaskaru.
    Ta "jakas" Randriantefy jest wyzej w rankingu niz Domachowska wiec wpadnie troche bonusów za wygraną. Nic tylko cieszyc sie z takiej zaprawy przed RG.
    Niestety nie ma tego turnieju na Eurosporcie
    Mozez do jutra jakas telewizja sie namyśli i wyemitują to spotkanie.

  16. #76
    Legionista Awatar cin
    Dołączył
    03.2004
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    1,812
    ooo, no to sie pomylilem.

    za specjalnym ekspertem od tenisa nie jestem, wiec moglem jej nie znac. dzieki Nova za doinformowanie. od dzis nie bedzie "jakiejs Randriantefy" :P
    Nigdy Sam

  17. #77
    Administrator Awatar Raffi
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Mocotuv - Dołek
    Posty
    13,566
    wynik finału będzie można śledzić na stronie www.internationaux-tennis-strasbourg.com
    podpis cyfrowy <--------
    ================
    Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiej siły jak ta.... LEGIA! LEGIA! LEGIA!

  18. #78
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez cin
    ooo, no to sie pomylilem.

    za specjalnym ekspertem od tenisa nie jestem, wiec moglem jej nie znac. dzieki Nova za doinformowanie. od dzis nie bedzie "jakiejs Randriantefy" :P
    Spoko,nie czepiam sie

    Przeciez to oczywiste ze na Madagaskarze jest wiecej kortów tenisowych niz w Polsce dlatego latwiej tam byc w czolowej 50 rankingu

  19. #79
    Portowiec Awatar Dyzio
    Dołączył
    09.2004
    Posty
    1,304
    Fajnie ze w końcu po Magdzie Grzybowskiej mamy tenisistkę która ma szanse dostać sie do czołówki rankingu WTA , pomijając fakt nieprzeciętnej urody naszej Gwiazdy trzymajmy więc kciuki z Matre dziś nadszedł czas na wygranie pierwszego turnieju
    Wszyscy co nam źle życzyli, mówili byśmy skończyli
    to w tej chwili zobaczyli jak bardzo się pomylili


  20. #80
    Legionista Awatar Flip
    Dołączył
    12.2004
    Skąd
    M.ST Warszawa
    Posty
    5,631
    W plecy... I to dwa razy....

    Moze Marta wygra Rollanda...
    "Pytałem później kolegów, skąd w ogóle wziął się ten Miklas. Podobno sprzedawał samochody w FSO. Może lepiej, żeby przy tym został..."

  21. #81
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,063
    oj Martusia ja
    Ci 10 euro nie wybacze
    Jesteś panem własnego losu.

  22. #82
    Legionista Awatar Flip
    Dołączył
    12.2004
    Skąd
    M.ST Warszawa
    Posty
    5,631
    Cytat Zamieszczone przez Kempes
    oj Martusia ja
    Ci 10 euro nie wybacze
    jakieś zakłady były grane??

    "Pytałem później kolegów, skąd w ogóle wziął się ten Miklas. Podobno sprzedawał samochody w FSO. Może lepiej, żeby przy tym został..."

  23. #83
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,063
    Taa .. walneła moją Sugiyame yh
    Jesteś panem własnego losu.

  24. #84
    Legionista Awatar Flip
    Dołączył
    12.2004
    Skąd
    M.ST Warszawa
    Posty
    5,631
    hazard bywa zdradliwy



    "Pytałem później kolegów, skąd w ogóle wziął się ten Miklas. Podobno sprzedawał samochody w FSO. Może lepiej, żeby przy tym został..."

  25. #85
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,063
    Hazard jest piękny

    ps. Andrzeeej Gołotaaa !!!!!!!!!
    Jesteś panem własnego losu.

  26. #86
    Legionista Awatar Flip
    Dołączył
    12.2004
    Skąd
    M.ST Warszawa
    Posty
    5,631
    ps. Andrzeeej Gołotaaa !!!!!!!!!

    Wciąż taki wesolutki?? Endrju nasz master of disaster...
    "Pytałem później kolegów, skąd w ogóle wziął się ten Miklas. Podobno sprzedawał samochody w FSO. Może lepiej, żeby przy tym został..."

  27. #87
    Wiślak
    Dołączył
    06.2004
    Skąd
    kraków
    Posty
    559
    6-3, 6-3

    w następnej rundzie ktoś z pary Flavia Pennetta ITA (32) / Jill Craybas USA

  28. #88
    Legionista Awatar Paluch
    Dołączył
    11.2004
    Posty
    3,937
    Myśle że III runda to max na co stać naszą zawodniczke
    Mowie tak dlatego że trafi tam na Patty Schnyder a z nią sobie raczej nie poradzi.

  29. #89
    Legionista Awatar Flip
    Dołączył
    12.2004
    Skąd
    M.ST Warszawa
    Posty
    5,631
    A ja po cichutku liczę na 1/4...

    Marta musi się rozwijać i iść corac wyżej
    "Pytałem później kolegów, skąd w ogóle wziął się ten Miklas. Podobno sprzedawał samochody w FSO. Może lepiej, żeby przy tym został..."

  30. #90
    Wiślak
    Dołączył
    06.2004
    Skąd
    kraków
    Posty
    559
    Marta teraz w Eurosporcie, w pięknym meczu z Giselą Dulko

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •