Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 30 z 90

Wątek: Uwaga na osy, pszczoły itp...

  1. #1
    Legionista Awatar yusta
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    7,393

    Uwaga na osy, pszczoły itp...

    Te łajzy mają w tym roku jakiś wyjątkowo nieznośny jad... Mój ojciec się przekonał na własnej buźce. Wygląda jakby zebrał maksymalny oklep
    Ale od poczatku....
    Siedział sobie na działeczce i pił browarek. Nie zauważył, że jakaś pasiasta łajza też chciała się napić no i go udziabała w policzek. W sumie przez jakiś czas miał luzik. Lekka opuchlizna, wieczorkiem zaczęła schodzić.... W nocy się obudził bo nie mógł oddychać. Mało się nie udusił. Od razu do szpitala, odczulanie, kroplówki itd, nawet zatrzymac go chcieli.
    Pytał się lekarza czy to może z wiekiem jakies uczulenie się robi, bo nigdy takich akcji nie miał. Lekarz powiedział, że w tym roku to normalka, własnie z powodu tego jadu. Nie ważne czy jesteście uczuleni czy nie. Mój ojciec nie jest, jakby był to nie wiem jakby się to skończyło :/
    Only You

  2. #2
    Administrator Awatar mOFMC
    Dołączył
    05.2004
    Posty
    2,261
    Wczoraj przy grillu ze 30 sztuk utopilismy w wodzie z cukrem!

    JAkis kurna niemozliwy wysyp tych zasrancow w tym roku

    W Szczecinie mnie suka udziabala. Lydke mialem jak Pudzian
    Wypijmy! Za wojnę z bisurmanem!

  3. #3
    Legionista
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    4,244
    W Toruniu też ich w ch.j. Musieliśmy postawić wabika w pubie w postaci półpiwa z mocnym sokiem. I tak mnie dziabła w łapę, ale ja akurat odporny na to i tylko mała kropka...
    Legia Varsovia - semper invicta...

    Urodzić się białym to duma i zaszczyt...

  4. #4
    Legionista
    Dołączył
    02.2004
    Skąd
    Z Krzesła
    Posty
    743
    Mnie w ramie uwaliła i nic takiego mnie nie było... może na Ślasku inne jakies są
    bo bez zła... dobro było by poprostu normalne. nic specjalnego co podnosi jego range i wage...

  5. #5
    Legionista Awatar Cipciuś
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Znienacka
    Posty
    2,510
    ja to wogule tego gowna nie lubie ani w tym roku ani w zadnym - jestem uczuklony na komarzyska wiec lepiej niech te gowna mnie nie gryza bo wlasnie na Mazury jade
    "... a póki my żyjemy, żyje ona!" (L)

  6. #6
    Portowiec Awatar dostojny kocur
    Dołączył
    07.2004
    Skąd
    Szczecin!
    Posty
    1,460
    W Drodze na mecz Pogoń - Herta wpadlismy w rój ! kolega miał za mocno i na drzewie sie bujał skonczyło sie na około 8 ukonszeniach(rozłożonych na 4 osoby), mnie zadna nie trafiła
    Pogoń Szczecin, sami przeciwko wszystkim.

  7. #7
    Legionista Awatar Guzik
    Dołączył
    06.2004
    Posty
    1,235
    No to trzeba przyznac ze czarno-zoltych namnozylo sie w tym roku od cholery. Co otworze balkon to wlatuje jakas menda i trza brac kapcia w reke.

  8. #8
    Legionista
    Dołączył
    05.2004
    Skąd
    Wielkopolska/Ochota
    Posty
    3,768
    Kurde wszędzie tego gówna od cholery! Mnie jedna użądliła w tym roku, ale na szczeście nie sspotkało mnie nic przyjrego moze z wyjątkiem, ze dość mocno bolało

  9. #9
    Legionista Awatar yusta
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    7,393
    Cytat Zamieszczone przez Guzik
    No to trzeba przyznac ze czarno-zoltych namnozylo sie w tym roku od cholery. Co otworze balkon to wlatuje jakas menda i trza brac kapcia w reke.
    Do mnie rok temu do chaty wpadło coś wielkiego i demolowało żyrandol. Myslałam, że to chrabąszcz, bo akurat ich pora była, a koło mnie troche tego lata. Ale profilaktycznie zabrałam psa (bo wszystko co fruwa to jego) i wyszłam z pokoju. Zostawiłam na placu boju Robaka z kumplem... Siedzę w kuchni i slyszę, że niezła młócka. Mineło jakieś pół godziny i otwierają się drzwi.... wyłazi Robak zziajany na maksa i pokazuje mi na na kartoniku wielkiego szerszenia
    W pokoju pobojowisko na maksa... trochę rzeczy się potłukło, bo podobno twardziel z niego był i nie dość że nie chciał się poddać, to sam jeszcze atakował. Ale upiekło im się i pokonali gada... znaczy owada, bez żadnego uszczerbku na zdrowiu
    Only You

  10. #10
    Legionista
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    4,244
    Nieskoordynowana akcja...
    Kilka lat temu pojechaliśmy mocną brygadą na działkę do jednego kolesia, a tam na wiosnę przed samymi drzwiami, szerszenie zrobiły sobie bazę. 37 natłukliśmy żeby mieć jako taki spokój...
    Legia Varsovia - semper invicta...

    Urodzić się białym to duma i zaszczyt...

  11. #11
    Legionista Awatar yusta
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    7,393
    Cytat Zamieszczone przez Sharn
    Nieskoordynowana akcja...
    Kilka lat temu pojechaliśmy mocną brygadą na działkę do jednego kolesia, a tam na wiosnę przed samymi drzwiami, szerszenie zrobiły sobie bazę. 37 natłukliśmy żeby mieć jako taki spokój...
    Szacun

    Ja jak widzę sztukę to pobijam rekord na setkę (Polski )
    Only You

  12. #12
    ems
    Guest
    Cytat Zamieszczone przez Guzik
    No to trzeba przyznac ze czarno-zoltych namnozylo sie w tym roku od cholery. Co otworze balkon to wlatuje jakas menda i trza brac kapcia w reke.
    ****** Ruch Radzionkow !

  13. #13
    Legionista
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    4,244
    Cytat Zamieszczone przez yusta
    Cytat Zamieszczone przez Sharn
    Nieskoordynowana akcja...
    Kilka lat temu pojechaliśmy mocną brygadą na działkę do jednego kolesia, a tam na wiosnę przed samymi drzwiami, szerszenie zrobiły sobie bazę. 37 natłukliśmy żeby mieć jako taki spokój...
    Szacun

    Ja jak widzę sztukę to pobijam rekord na setkę (Polski )
    W sumie bojowo tam wpadliśmy i w dupie mieliśmy te całe szerszenie...
    Eeech ... człowiek młody był i bawił się inaczej...
    Legia Varsovia - semper invicta...

    Urodzić się białym to duma i zaszczyt...

  14. #14
    Legionista Awatar Guzik
    Dołączył
    06.2004
    Posty
    1,235
    czekalem tylko az ktos skojarzy to z jednym z klubow

  15. #15
    jarcyś
    Guest
    jeśli czegoś na swiecie nienawidze to własnie os.

    ostatnio jechałem sobie samochodem (tak ok. 90 km/h), otwarta szybka - zimy łokiec , te sprawy , muzyczka . niestety przez ową szybkę wpadła osa , która z miejsca zaczęła mnie teroryzować. przez głupią bladź mało co nie rozjechałem typka na skuterze

    zjechałem na pobocze i ją zamordowałem

  16. #16
    Lechitka
    Dołączył
    07.2003
    Posty
    3,737
    Cytat Zamieszczone przez jarcyś
    jeśli czegoś na swiecie nienawidze to własnie os.

    ostatnio jechałem sobie samochodem (tak ok. 90 km/h), otwarta szybka - zimy łokiec
    i przez ową szybkę wpadła osa , która z miejsca zaczęła mnie teroryzować. przez głupią bladź mało co nie rozjechałem typka na skuterze
    Moj wuja w ten spsob skasowal samochod bo ciotka histerii narobila jak im osa wpadła... :\

  17. #17
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,074
    Właśnie !

    B.Dobry temat

    ad 1) mam takie zajebiste szczęście ,że w jednym piwie potrafie 3 osy utopić

    ad 2) zjeść na mieście nie można bo szarańczy od razu pełno :O więcej niż komarów...

    ad 3) narazie w czasie lipiec-sierpień jedna mnie udziabała , kij jej w oko po trzykroć za moje bóle
    Jesteś panem własnego losu.

  18. #18
    ems
    Guest
    gamonie jestescie. ja jak jebne ose z plaskacza to jej sie odechciewa wszystkiego

  19. #19
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,074
    ale jak kumple bzyki zobaczą i w gromadzie na Ciebie pójdą to kończyn nie starcza to unicestwiania
    Jesteś panem własnego losu.

  20. #20
    ems
    Guest
    wtedy jade z nimi ze sprzetem - dezodorant + podpałka

  21. #21
    Legionista
    Dołączył
    05.2004
    Skąd
    Wola
    Posty
    6,338
    A brwi cale?

  22. #22
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,074
    ja pająki tak lubie kasować

    ale na lotnictwo widze też sie przyda ...
    Jesteś panem własnego losu.

  23. #23
    ems
    Guest
    Cytat Zamieszczone przez Tuzin
    A brwi cale?
    ba!

  24. #24
    Legionista Awatar kl@Nu
    Dołączył
    08.2004
    Skąd
    Gryfino
    Posty
    43
    Cytat Zamieszczone przez Ziemniak_mks
    W Drodze na mecz Pogoń - Herta wpadlismy w rój ! kolega miał za mocno i na drzewie sie bujał skonczyło sie na około 8 ukonszeniach(rozłożonych na 4 osoby), mnie zadna nie trafiła
    No ladne "hustanie" to bylo , ale to nie wazne. Te osy jakies szalone byly :/, qmple niezle klneli... hehe dobrze ze przynajmniej sie wczesniej troszke znieczulili bo nie bylo by im wesolo. Nie wiem czy w tym roku sa jakies bardziej pierdolniete bo jeszcze nie dostalem od nich...

  25. #25
    ems
    Guest
    moim zdaniem ludzie wiecej piwa chleja, i glupie owady lataja najebane
    serio, zauwazylem ze zajebiscie je ciagnie do piwa

  26. #26
    Gutek
    Guest
    Mnie w ucho ujebała i w palca na dłoni...ale opuchlizne mialem bardzo małą (cebulą panie przyłóż cebulą ! )

  27. #27
    Portowiec Awatar dostojny kocur
    Dołączył
    07.2004
    Skąd
    Szczecin!
    Posty
    1,460
    Naszła mnie myśl, co się dzieje z komarem który wypije krew człowieku który wcześniej wlał w siebie duża ilość trunków alkoholowych komar...ma fajnie i za darmoche !!
    Pogoń Szczecin, sami przeciwko wszystkim.

  28. #28
    Legionista Awatar Kempes
    Dołączył
    06.2003
    Skąd
    Gocław
    Posty
    8,074
    Cytat Zamieszczone przez ems
    moim zdaniem ludzie wiecej piwa chleja, i glupie owady lataja najebane
    serio, zauwazylem ze zajebiscie je ciagnie do piwa
    no dosłownie tak jak napisałem ... dzis mi 3 do jednego browara wpadły.. w odstepach 20 sekundowych .. niektóre po wywaleniu chciały wracać ... niektórym [i]












    Jesteś panem własnego losu.

  29. #29
    Legionista Awatar yusta
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    7,393
    Cytat Zamieszczone przez ems
    moim zdaniem ludzie wiecej piwa chleja, i glupie owady lataja najebane
    serio, zauwazylem ze zajebiscie je ciagnie do piwa
    Mój ojciec też zauważył, tyle że nieco za późno
    W sumie to one jakieś nienormalne... przecież powinny latać i z kwiatków nektar spijać, a te browar i mięcho z grilla

    Dezodorant i podpałkę stosuję na komary. Któregoś roku nad morzem, mielismy w chałupie otwarte okna i odwiedziły nas setki, normalnie czarno było pod sufitem. Nie było rady, trzeba było miotacza użyć. Te twardsze sztuki się potem wspinały po scianie bez skrzydełek
    Only You

  30. #30
    Gutek
    Guest
    w zeszlym roku u nas na strychu byla plaga os ...normalnie rój caly , strazacy przyjezdzali to gowno wywalac...w tym roku tez na oknach to gowno siedzi dziennie parenascie zabijam ale to gowno na nowo sie odradza czy jak .......

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •