Porno indirmek ve türk porno izlemek istiyorsaniz en kalitelisini bulmaniz gerekmekte. Fakat ben sadece porno yada rokettube sex videolari izlemek istiyorum derseniz bu siteleri öneriyoruz.
Strona 2 z 129 PierwszyPierwszy 1234561252102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 60 z 3849

Wątek: bilety i karnety - temat zbiorczy

  1. #31
    Legionista Awatar LBaLin
    Dołączył
    04.2006
    Skąd
    Gocław
    Posty
    135
    Cytat Zamieszczone przez ZTR Zobacz posta
    Witam, mam takie pytanie. Kilka dni przed meczem z Widzewem, będę kupował karnet na Żyletę, przyjmijmy, że na sektor 108, rząd 8, miejsce 15 i jeżeli ktoś, w trakcie otwartej sprzedaży biletów, zakupi bilet na to miejsce, na które ja kupię karnet, to wejdę na mecz, czy nie? Przypominam, że jeszcze nie mam karnetu, stąd to pytanie
    Nie kupisz karnetu na zajęte miejsce, jeśli skończą się bilety na Widzew to karnet będziesz mógł kupić dopiero po meczu

  2. #32
    Legionista
    Dołączył
    05.2013
    Skąd
    .
    Posty
    704
    No, to tak jak myślałem Dzięki za szybką odpowiedź

  3. #33
    Legionista Awatar Herman
    Dołączył
    11.2003
    Skąd
    z Marymontu
    Posty
    2,228
    1. Nie da się kupić karnetu na rudnę ? Jedynie na cały sezon?

    2. Rozumiem, że jeśli w zeszłym roku miałem karnet tylko na rundę wiosenną to zniżka mnie nie obowiązuje?
    LEGIA&FC DEN HAAG

  4. #34
    Legionista Awatar Mokot93
    Dołączył
    03.2012
    Skąd
    Mokotów
    Posty
    381
    Czy bilety na mecz w Wrexham będą sprzedawane w Warszawie czy każdy musi na własną rękę wysyłać formularz do nich do klubu?

  5. #35
    Legionista Awatar LBaLin
    Dołączył
    04.2006
    Skąd
    Gocław
    Posty
    135
    Cytat Zamieszczone przez Herman Zobacz posta
    1. Nie da się kupić karnetu na rudnę ? Jedynie na cały sezon?

    2. Rozumiem, że jeśli w zeszłym roku miałem karnet tylko na rundę wiosenną to zniżka mnie nie obowiązuje?
    1. Nie znalazłem takiej opcji
    2. Zniżka obowiązuje

  6. #36
    Legionista Awatar Herman
    Dołączył
    11.2003
    Skąd
    z Marymontu
    Posty
    2,228
    dzięki - przy wybieraniu miejscówki pokazuje się cena bez zniżki. Dopiero przy końcowym podliczeniu jest rabat.
    Swoją drogą to dziwne, że nie ma opcji karnetu na jedną rundę.
    LEGIA&FC DEN HAAG

  7. #37
    Legionista Awatar mski
    Dołączył
    07.2013
    Skąd
    rz
    Posty
    268
    Ktos cos wspominal o meczu w Szczecinie, mianowicie pytanie czy jadac z Podkarpacia majac karty, bez problemu wjedziemy na sektory o ile uda sie zdobyc bilety. I jeszcze jedno (do tych co byli w pazdzierniku) czy bedac z rana na pomorzu bedzie mozna dostac wejsciowke czy bedzie problem bo troche muka jadac cala polske z Rzeszowa i wrocic z niczym. pozdro dla Legijnej braci z Podkarpacia.

  8. #38
    Legionista Awatar LOL3K
    Dołączył
    12.2003
    Posty
    6,611
    Tak, nawet kartę Pogoni ma miejscu możesz wyrobić ina drugie też zapewne tak.

    hamalainen kurwo stara, wypi3rdalaj do Poznania!
    Przeproś i Sperdalaj.
    WON!

  9. #39
    Legionistka Awatar Angela
    Dołączył
    12.2010
    Skąd
    Siedlce
    Posty
    1,037
    W tamtym roku wystarczyła karta kibica Legii. Bilet i tak można kupić dopiero w dniu meczu rano, przynajmniej tak było w tamtym roku.

  10. #40
    kiedy będzie jakieś info o biletach na wyjazd na mecz z New Saints?

  11. #41
    Legionista
    Dołączył
    03.2013
    Skąd
    Ożarów Maz
    Posty
    11
    Dowiesz się w najbliższym czasie.Będzie napisane na forum na pewno co gdzie i jak pzdr

  12. #42
    Spoko. Niektórzy tam jadą pare dni wcześniej także wolałbym kupić przez Nas,a nie przez jakieś walijskie formularze. Dzięki i pozdrawiam

  13. #43
    Legionista
    Dołączył
    05.2006
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    262
    Kupował ktoś bilet dla emeryta/rencisty? Można taki bilet z ww. zniżką nabyć w necie?Czy jeżeli będę kupował taki bilet w kasie muszę mieć jakąś legitymację?

  14. #44
    Legionista Awatar Hjubi
    Dołączył
    10.2010
    Skąd
    Tłuszcz
    Posty
    2,485
    Oprócz podwyżki cen karnetów mniejsze będą także ulgi. Legia reklamuje to jako uproszczenie kategorii cenowych "wybór karnetu był łatwiejszy i bardziej intuicyjny dla każdego Kibica", ale formalnie oznacza jedynie całkowitą rezygnację ze zniżki dla kobiet, która do tej pory wynosiła 30%. Mniejsza będzie również zniżka dla seniorów (wszystkie osoby powyżej 60 roku życia) - 20% zamiast 50%. Taki sam rabat dotyczy uczniów i studentów, którzy nie ukończyli 26 roku życia.
    Czyli kupujesz on-line i wybierasz bilet ulgowy.
    ...

  15. #45
    Legionista
    Dołączył
    10.2011
    Skąd
    Raszyn
    Posty
    140
    Bracia mam pytanie tydzień temu kupowałem karnet na Żyletę zapłaciłem 450 zł w zeszłym sezonie oddałem karnet po meczu z dziewczynami wiadomo dlaczego, dziś mój kumpel który też oddał karnet zapłacił 390 zł nie wiem czy to pomyłka w kasie czy mi też należy się zniżka ???

  16. #46
    Legionista Awatar LBaLin
    Dołączył
    04.2006
    Skąd
    Gocław
    Posty
    135
    Cytat Zamieszczone przez dize(L)raszyn Zobacz posta
    Bracia mam pytanie tydzień temu kupowałem karnet na Żyletę zapłaciłem 450 zł w zeszłym sezonie oddałem karnet po meczu z dziewczynami wiadomo dlaczego, dziś mój kumpel który też oddał karnet zapłacił 390 zł nie wiem czy to pomyłka w kasie czy mi też należy się zniżka ???
    Zniżka jest dla osób które miały karnet na cały sezon lub na rundę wiosenną

  17. #47
    Legionista
    Dołączył
    10.2011
    Skąd
    Raszyn
    Posty
    140
    Wiem tylko kolega miał identyczną sytuację jak ja razem kupiliśmy karnety i razem po meczu z konfiturami je oddaliśmy???

  18. #48
    Czerwona kartka
    Dołączył
    10.2012
    Posty
    467
    Kumpel zrobił Cię w jajko i nie oddał wtedy karnetu

  19. #49
    Legionista Awatar rudy
    Dołączył
    07.2010
    Skąd
    Muranów
    Posty
    547
    Cytat Zamieszczone przez Ge(L)o Zobacz posta
    Kumpel zrobił Cię w jajko i nie oddał wtedy karnetu
    Albo kupił w późniejszym terminie karnet na wiosnę.

  20. #50
    Legionista
    Dołączył
    10.2011
    Skąd
    Raszyn
    Posty
    140
    No właśnie oto chodzi że na pewno nie pewnie się jebneli w kasach .

  21. #51
    Legionista Awatar Warson
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Sosnowiec
    Posty
    38
    Witam, króciutkie pytanie czy na el. Ligi mistrzow trzeba posiadac karte kibica?
    ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC!!!

  22. #52
    Legionista
    Dołączył
    03.2013
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    10
    Tak trzeba , ale kartę kibica wyrabiana jest od ręki przy kasach biletowych

  23. #53
    Legionista Awatar Warson
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    Sosnowiec
    Posty
    38
    Ni tak ale biletu w dzien meczu juz na zylete nie dostaniesz
    ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC!!!

  24. #54
    Legionista
    Dołączył
    12.2009
    Skąd
    całe życie na walizkach
    Posty
    2,002
    Sorry za zawracanie dupy ,brak czasu robi swoje ,ale na szybko ,jutro spokojnie mogę podbić na Ł3 i nabyć karnet?
    Mój dom Łazienkowska 3

  25. #55
    Legionistka Awatar MałaMi
    Dołączył
    08.2010
    Skąd
    WCH
    Posty
    3,392
    Cytat Zamieszczone przez IX14 Zobacz posta
    Sorry za zawracanie dupy ,brak czasu robi swoje ,ale na szybko ,jutro spokojnie mogę podbić na Ł3 i nabyć karnet?
    Możesz
    "Przede wszystkim młodzież musi zdać sobie sprawę z tego, że kibicowanie to nie jest darcie japy przez 90 minut raz na dwa tygodnie, tylko, że kibicem się jest na co dzień, ze wszelkimi tego konsekwencjami… Trzeba być blisko tych wszystkich dzieciaków, stale wpajać im pewne zasady i wartości."

  26. #56
    Legionista
    Dołączył
    12.2009
    Skąd
    całe życie na walizkach
    Posty
    2,002
    Pozdrówki
    Mój dom Łazienkowska 3

  27. #57
    Legionista Awatar BKS BIELSKO
    Dołączył
    07.2013
    Skąd
    Bielsko-Biała,Birmingham
    Posty
    1
    Siemanko ! wie ktos juz moze o ktorej pod stadionem w walli ?

  28. #58
    Legionista
    Dołączył
    05.2013
    Skąd
    .
    Posty
    704
    Mam takie pytanie. Jeśli wejdziecie na legia.com/bilety i sprawdzicie zakupione bilety/karnety na najbliższe wydarzenia, to mając karnet, pokazuję Wam datę, wydarzenie, bilet/karnet, miejsce? Czy tylko bilet/karnet, miejsce - bez wydarzenia i daty?

  29. #59
    Legionista Awatar czembro1916
    Dołączył
    04.2012
    Skąd
    Zacisze/Targówek
    Posty
    289
    Cytat Zamieszczone przez ZTR Zobacz posta
    Mam takie pytanie. Jeśli wejdziecie na legia.com/bilety i sprawdzicie zakupione bilety/karnety na najbliższe wydarzenia, to mając karnet, pokazuję Wam datę, wydarzenie, bilet/karnet, miejsce? Czy tylko bilet/karnet, miejsce - bez wydarzenia i daty?
    datę i wydarzenie nie pokazuje tylko pisze karnet i miejsce

  30. #60
    Legionista
    Dołączył
    05.2013
    Skąd
    .
    Posty
    704
    No, to tak jak myślałem. Dzięki kolego

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •