Strona 79 z 80 PierwszyPierwszy ... 2969757677787980 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,341 do 2,370 z 2385

Wątek: Tatą być

  1. #2341
    Legionista
    Dołączył
    08.2009
    Posty
    1,511
    cofnij sie kilka stron byla o tym mowa

  2. #2342
    My kilkanaście lat temu obeszliśmy się bez technologii

  3. #2343
    My 200 lat temu sraliśmy pod drzewem.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  4. #2344


    Witamy w rodzinie nowego Legionistę

    4400g 60cm

  5. #2345
    Legionista
    Dołączył
    06.2014
    Posty
    248
    Słuszny wzrost i zacna waga
    Gratulacje !

  6. #2346
    Legionista Awatar rey
    Dołączył
    07.2007
    Skąd
    WA
    Posty
    8,921
    Gratulacje!
    ...zmartwychwstałe miasto rodzi ludzi nieśmiertelnych...

  7. #2347
    Legionista Awatar Tomi
    Dołączył
    05.2003
    Skąd
    m. st. Warszawa
    Posty
    2,383
    Kawał chłopa, gratulacje. Niech rośnie zdrowy.
    Varsovia - Semper Invicta, Semper Heroica.

  8. #2348
    Czas na debiut w tym temacie Więc witam wszystkich tatusiów, mam nadzieję dołączyć do Waszego grona już niedługo.

    Jako że termin porodu coraz bliżej, rozglądamy się za wózkiem. Żona skrupulatnie rozpoznała temat i po długiej analizie, że najlepszy będzie Bugaboo Donkey Twin. Wszystko fajnie, oglądaliśmy sobie go na żywo i faktycznie jest świetny, ale jego cena... przeraża. Wertujemy OLX w poszukiwaniu używanego w dobrym stanie, ale trudno o dobrą ofertę. Może ktoś z forumowiczów/znajomych ma dostęp do jakiejś zniżki? A może jakiś inny wózek dla bliźniaków?

  9. #2349
    Legionista Awatar Szawar
    Dołączył
    10.2003
    Skąd
    Saska Kępa
    Posty
    9,538
    Cytat Zamieszczone przez Marymoncki Dżon Zobacz posta
    Czas na debiut w tym temacie Więc witam wszystkich tatusiów, mam nadzieję dołączyć do Waszego grona już niedługo.

    Jako że termin porodu coraz bliżej, rozglądamy się za wózkiem. Żona skrupulatnie rozpoznała temat i po długiej analizie, że najlepszy będzie Bugaboo Donkey Twin. Wszystko fajnie, oglądaliśmy sobie go na żywo i faktycznie jest świetny, ale jego cena... przeraża. Wertujemy OLX w poszukiwaniu używanego w dobrym stanie, ale trudno o dobrą ofertę. Może ktoś z forumowiczów/znajomych ma dostęp do jakiejś zniżki? A może jakiś inny wózek dla bliźniaków?
    A Dorjan danny sport twin, jeśli bedziesz zainteresowany, zapraszam na priv.
    04/03/1922 - 21/03/2007 - Na zawsze w mojej pamięci - dziękuje za wszystko.

  10. #2350
    gratuluje i powodzenia w wychowaniu

  11. #2351
    Legionista
    Dołączył
    10.2018
    Posty
    1
    My kupiliśmy ostatnio fotelik 9-36 kg Nino Isofix Easy-Go i szczerze polecam go . Zajrzyj do hurtowni wózków dziecięcych poznań. Dobre ceny

  12. #2352
    Legionista
    Dołączył
    08.2009
    Posty
    1,511
    Cytat Zamieszczone przez Marymoncki Dżon Zobacz posta
    Czas na debiut w tym temacie Więc witam wszystkich tatusiów, mam nadzieję dołączyć do Waszego grona już niedługo.

    Jako że termin porodu coraz bliżej, rozglądamy się za wózkiem. Żona skrupulatnie rozpoznała temat i po długiej analizie, że najlepszy będzie Bugaboo Donkey Twin. Wszystko fajnie, oglądaliśmy sobie go na żywo i faktycznie jest świetny, ale jego cena... przeraża. Wertujemy OLX w poszukiwaniu używanego w dobrym stanie, ale trudno o dobrą ofertę. Może ktoś z forumowiczów/znajomych ma dostęp do jakiejś zniżki? A może jakiś inny wózek dla bliźniaków?
    My kupilismy abc zoom design z zamiarem rok po roku. Bardzo fajny. Nowki sa mega drogie, ale uzywke dostalismy w cenie 1800 (z kompletem nosidelka, gondole i spacerowki)

  13. #2353
    Legionista Awatar bkt
    Dołączył
    10.2007
    Skąd
    (L)
    Posty
    3,148
    Cześć, buty dla chłopaka za zimę, na rzepy, aby nie przemakaky rozmiar 30 4,5 roku, coś jak z goretexu itp. Może ktoś z Was poleci jakiś sprawdzony model, tylko nie za 300 pln?

    Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

    Lubisz pie.dolic? Pie.dol ITI.

  14. #2354
    Cześć Wam,

    mam sporo akcesoriów do oddania, leżaczek, poduszki do karmienia, mata edukacyjna karuzela na łóżeczko , jesli ktos jest w potrzebie zapraszam

  15. #2355
    Legionista Awatar nazor
    Dołączył
    05.2007
    Skąd
    Kwidzyn
    Posty
    7
    Witamy Legijną rodzine Klara 3550 55 cm
    Ostatnio edytowane przez nazor ; 30-11-2018 o 21:21

  16. #2356
    Cytat Zamieszczone przez księciuniu Zobacz posta
    Gratulacje!
    Różnica wieku ambitna. Co ja Ci będę pisał, jak masz spać; Ty pewnie jeszcze to dobrze pamiętasz
    W czym taka ambitna różnica wieku? Pomiędzy mną a moją młodszą siostrą jest 14 lat różnicy, a rodzicami 12. Nie wiem czy u kogoś też tak jest, ale bez przesady, ludzie w różnym wieku dojrzewają/starzeją/rozwijają się.

  17. #2357
    Legionista Awatar Benek
    Dołączył
    09.2011
    Posty
    10,954
    Cytat Zamieszczone przez piejo kury piejo Zobacz posta
    W czym taka ambitna różnica wieku? Pomiędzy mną a moją młodszą siostrą jest 14 lat różnicy, a rodzicami 12. Nie wiem czy u kogoś też tak jest, ale bez przesady, ludzie w różnym wieku dojrzewają/starzeją/rozwijają się.
    Jak już odkopales posta sprzed kilku miesięcy to może przeczytaj poprzednie. Będziesz mógł sobie sam odpowiedzieć na pytanie.
    312meczów*
    68 goli*
    56 asyst*

    jest tylko jeden King!!!!

    *dane mogą ulec zmianie

  18. #2358
    Szukam dobrego fotelika 0-13. Wózek już mam

  19. #2359
    Legionista
    Dołączył
    08.2009
    Posty
    1,511
    Dla noworodka najbardziej praktyczne sa nosidelka bo to jak ci zasnie to szkoda budzic wyciagajac z auta. My uzywalismy recaro privia chyba (mozna mocowac na pasy i na baze z isofix). Od cholery tego na olx. Tylko to jest chyba do 9 kg takze my po 10 miesiacach przesiadalismy sie na 9-24 kg
    Ostatnio edytowane przez Marek.Only ; 22-01-2019 o 19:48

  20. #2360
    My mamy besafe izi go. A kolejny będzie też tyłem i też mam nadzieję na besafe. A privia jest do 13 kg. I lepiej nie kupować na olx, bo nigdy nei wiesz czy nie powypadkowe.

  21. #2361
    Legionista
    Dołączył
    08.2009
    Posty
    1,511
    Popieram.

    Juz sie nacialem na doradzanie w sklepie.... Wybralem Concord Reverso Plus. Babka w sklepie niezadowolona.... ze tylem to dziecko bedzie marudzic itd. Uparlem sie i nie zaluje. Problem przez pierwsze 2 dni kiedy maluch sie musial przyzwyczaic. Po 2 dniach jak reka odjal, zadowolona, bawi sie. Polecam do tego takie lusterko na tylni zaglowek siedzenia wtedy kierowca widzi co sie dzieje. My kupilismy takie lusterko grajace i swiecace. Zero problemow, a i zdecydowanie bezpieczniejsza pozycja.

  22. #2362
    też nie polecam chodzenia do sklepów typu smyk, krzak itd. Babka wybałuszyła oczy że co ja chcę, jak zapytałem o axkida minikida. Że tyłem się wozi tylko w pierwszym foteliku, tak do 6 mies (!) I że tutaj jest taki fajny, jedyne 200 zł, ludzie kupują i zadowoleni. Wyszedłem stamtąd jak najszybciej.

  23. #2363
    Legionista Awatar Bubsztyk
    Dołączył
    08.2016
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    78
    Trochę głupotę piszecie o tym że najlepiej mieć fotelik tyłem do kierunku jazdy. Też się na różnych targach nasłuchałem że tak najlepiej, ale jak kiedyś zajrzałem w statystyki wypadków (psiarna robi je co roku) to najwięcej wypadków w czasie jazdy to uderzenia boczne - ok 30%, uderzenia w tył - ok 15%, czołowe - ok 10%. Tyłem do kierunku jazdy chroni odcinek szyjny dziecka przy uderzeniu czołowym, ale jak ktoś wjedzie nam w tyłek to już lepiej by było aby fotelik był przodem do kierunku jazdy.

  24. #2364
    Legionista Awatar beka
    Dołączył
    07.2011
    Posty
    3,655
    a wziales pod uwage, ze sila, ktora oddzialuje na pasazerow samochodu przy zderzeniu czolowym zwykle jest wieksza od wjazdu w tyl? No i tak generalnie to nie ma rozwiazania, ktore sprawdzi sie w kazdych okolicznosciach.

  25. #2365
    Cytat Zamieszczone przez Bubsztyk Zobacz posta
    Trochę głupotę piszecie o tym że najlepiej mieć fotelik tyłem do kierunku jazdy. Też się na różnych targach nasłuchałem że tak najlepiej, ale jak kiedyś zajrzałem w statystyki wypadków (psiarna robi je co roku) to najwięcej wypadków w czasie jazdy to uderzenia boczne - ok 30%,uderzenia w tył - ok 15%, czołowe - ok 10%. Tyłem do kierunku jazdy chroni odcinek szyjny dziecka przy uderzeniu czołowym, ale jak ktoś wjedzie nam w tyłek to już lepiej by było aby fotelik był przodem do kierunku jazdy.
    W sensie dwa auta sklejają się bokiem, czy jednak jedno z nich uderza przodem?
    Tylko RWF, najdłużej jak się da.

  26. #2366
    Legionista Awatar olek_grom
    Dołączył
    09.2006
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    48
    Cytat Zamieszczone przez Bubsztyk Zobacz posta
    Trochę głupotę piszecie o tym że najlepiej mieć fotelik tyłem do kierunku jazdy. Też się na różnych targach nasłuchałem że tak najlepiej, ale jak kiedyś zajrzałem w statystyki wypadków (psiarna robi je co roku) to najwięcej wypadków w czasie jazdy to uderzenia boczne - ok 30%, uderzenia w tył - ok 15%, czołowe - ok 10%. Tyłem do kierunku jazdy chroni odcinek szyjny dziecka przy uderzeniu czołowym, ale jak ktoś wjedzie nam w tyłek to już lepiej by było aby fotelik był przodem do kierunku jazdy.
    30%+15%+10%=55%, a reszta wypadków to czym? Dachem?
    Nie wiem skąd wziąłeś te statystyk, ale wygląda to mniej więcej tak, że 65% to uderzenia czołowe, a 25% boczne.
    Co daje, że kupując fotelik tyłem do kierunku jazdy zwiększamy bezpieczeństwo w 90% przypadkach.

    Oczywiście, że ma ma rozwiązania, które sprawdzi się w każdych okolicznościach, ale są takie które zwiększają szansę.
    Poduszki powietrzne,kurtyny, strefy zgniotu w autach i inne też nie dadzą gwarancji, ale zostały wymyślone po to by zwiększać szansę na wyjście z wypadku z mniejszymi obrażeniami.

    Cała fizyka podpisuję się pod zdaniem boss_corleone:
    Tylko RWF, najdłużej jak się da.
    Tylko RWF, najdłużej jak się da.
    Tylko RWF, najdłużej jak się da.
    Tylko RWF, najdłużej jak się da.
    ...

  27. #2367
    Legionista Awatar Bubsztyk
    Dołączył
    08.2016
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    78
    Cytat Zamieszczone przez boss_corleone Zobacz posta
    W sensie dwa auta sklejają się bokiem, czy jednak jedno z nich uderza przodem?
    Tylko RWF, najdłużej jak się da.
    Chyba logiczne że chodziło o to, że ktoś wjeżdża w auto którym jedziemy z boku.

    Cytat Zamieszczone przez olek_grom Zobacz posta
    30%+15%+10%=55%, a reszta wypadków to czym? Dachem?
    Nie wiem skąd wziąłeś te statystyk, ale wygląda to mniej więcej tak, że 65% to uderzenia czołowe, a 25% boczne.
    Co daje, że kupując fotelik tyłem do kierunku jazdy zwiększamy bezpieczeństwo w 90% przypadkach.
    Te 55% to wypadki w czasie gdy oba pojazdy są w ruchu. pozostałe 45% dachowania, potrącenia pieszego, zwierzęcia itp. Statystyki brałem z raportu policji bodajże za 2017r, a Ty skąd wziąłeś te 65% czołowych?

    Cytat Zamieszczone przez beka Zobacz posta
    a wziales pod uwage, ze sila, ktora oddzialuje na pasazerow samochodu przy zderzeniu czolowym zwykle jest wieksza od wjazdu w tyl? No i tak generalnie to nie ma rozwiazania, ktore sprawdzi sie w kazdych okolicznosciach.
    W sumie masz rację, tego nie wziąłem pod uwagę.

    Nie chce się kłócić, najlepiej żeby tych wszystkich systemów, czy super hiper fotelików nie trzeba by było wykorzystywać, ale niestety tak się nie da.
    Ostatnio edytowane przez Bubsztyk ; 07-02-2019 o 12:22 Powód: dodałem odpowiedź do @beka

  28. #2368
    Legionista Awatar olek_grom
    Dołączył
    09.2006
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    48
    Cytat Zamieszczone przez Bubsztyk Zobacz posta
    Chyba logiczne że chodziło o to, że ktoś wjeżdża w auto którym jedziemy z boku.
    No właśnie nie do końca logiczne jak się wydaję na pierwszy rzut oka(mi też się tak wydawało), bo jeśli ktoś wjedzie Ci w bok to dla Ciebie jest to uderzenie boczne, ale już dla wjeżdżającego jest to czołowe. I tak przy wypadku do statystyk idą dwa uderzenia.

    Cytat Zamieszczone przez Bubsztyk Zobacz posta
    Te 55% to wypadki w czasie gdy oba pojazdy są w ruchu. pozostałe 45% dachowania, potrącenia pieszego, zwierzęcia itp. Statystyki brałem z raportu policji bodajże za 2017r, a Ty skąd wziąłeś te 65% czołowych?
    Z tego samego raportu co Ty brałeś. Tylko nie możesz go brać 1 do 1, bo trzeba policzyć tylko te wypadki w których może coś się stać dziecku w foteliku, a o tym jest mowa. Tak wiem teoretycznie możesz potrącić pieszego, zjechać do rowu, przekoziołkować i walnąć w drzewo. Generalnie w wypadku z pieszym w 99% dziecku nic się stać nie powinno. A rozpatrujemy przypadki tylko te gdzie stać się coś może. No i oczywiście te "nieszczęsne statystyki" gdzie jeden pojazd uderza przodem, a drugi bokiem.


    Cytat Zamieszczone przez Bubsztyk Zobacz posta
    Nie chce się kłócić, najlepiej żeby tych wszystkich systemów, czy super hiper fotelików nie trzeba by było wykorzystywać, ale niestety tak się nie da.
    Oczywiście, że nie chcemy się kłócić , a jeszcze bardziej mieć wypadków. Niestety takie się zdarzają i zdarzać będą. Nie ma fotelika zapewniającego 100% bezpieczeństwo, bo nie wszystko od nas zależy, ale trzeba te ryzyko minimalizować. Choć nie o sam fotelik tu chodzi, a o kierunek jazdy w nim.

  29. #2369
    Cytat Zamieszczone przez Bubsztyk Zobacz posta
    Chyba logiczne że chodziło o to, że ktoś wjeżdża w auto którym jedziemy z boku.
    A jeżeli ten ktoś wiezie dziecko?

  30. #2370
    Legionista Awatar beka
    Dołączył
    07.2011
    Posty
    3,655
    ale to cudze dziecko, nim sie martwi ktos inny

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •