PDA

Zobacz pełną wersję : Gratulacje od pokonanych



Gandi
19-09-2003, 23:37
Przegrywać też a może przede wszystkim trzeba umieć. Taki jest sport.
Dzisiaj byliście po prostu lepsi. Dla mnie wygraliście za wysoko ,ale jednak zasłużenie. Na szczęscie do końca sezonu jeszcze sporo meczy i wszystko jeszcze może sie zdarzyć. Dzisiaj macie swoje święto. Ja mam wielką nadzieje na równie okazałe zwycięstwo naszych w Krakowie. A jak będzie? Czas pokaże.

MaxyM
19-09-2003, 23:46
Dzieki :>

Joker
19-09-2003, 23:46
A ja mam tylko nadzieje ze w Krakowie znowu będzie taki wynik!
Szkoda tylko ze czesc waszych "kibiców" nie umiała przyjac porazki. Legia Mistrz 2004!! :):):):):)

Keleborn
19-09-2003, 23:48
Dzięki. Doceniam.

Kawa
20-09-2003, 00:07
Dzięki. Doceniam.
No wlaśnie doceniamy takie podejście. Dzieki.

c_zary
20-09-2003, 00:20
Dziekowka :)

Bro(d)War
20-09-2003, 00:38
Dobrze że są w Krakowie jeszcze normalni ludzie.
Czytając moje posty można by stwierdzić że jestem ślepo zapatrzonym tylko w Legię idiotą.
Nie , podczas sukcesów Wisły w zeszłym roku w Pucharze UEFA , wchodziłem na ich forum z gratulacjami , ... i na tym moja obecność " w Krakowie" się kończyła.
To tak w kwestji wyjaśnienia.
Natomiast wypowiedzi panów kosowskiego , baszczyńskiego itp. doprowadzają do tego że lubię i chcę poużywać sobie na naszym forum , ci panowie wychodzą na total baranów !!!
Pozdro.
p.s. Dzięki za docenienie rywala.

Kasja
20-09-2003, 00:59
A ja mam tylko nadzieje ze w Krakowie znowu będzie taki wynik!
Szkoda tylko ze czesc waszych "kibiców" nie umiała przyjac porazki. Legia Mistrz 2004!! :):):):):)
popieram... dzieki i pozdr :)

kamyk
20-09-2003, 09:23
nio jak widac nie wszyscy w krakowie sa tacy jacy sa! poprostu to jest sport i trzeba umiec sie czasem pogodzic z porazka a jak widac nie ktorzy umial to zrobic i doceniaja to ze ktos ich pokonal bo jego druzyna byla slapsza! nio milo slyszec slowa z ust Wislaka i gratulacie ! pozdrawiam

MaxxxiM
20-09-2003, 11:06
dzieki za gratulacje, natomiast nie zgodze sie z tym ze Legia wygrala za wysoko. z przebiegu meczu wynika, ze powinna wygrac wyzej. ale jest zajebiscie wiec sie ciesze.
Brozek Brothers to wlasnie mlodziez, ktora dla dobra polskiej pilki powinna czesciej grac, moze ktos w koncu wyciagnie wnioski?
wyniki Wisly z tego sezonu pokazuja, ze Henio nie jest cudotworca i z pustego nie naleje. po udanym sezonie za bardzo kilku wlodarzy Wisly uwierzylo, ze i tak maja tak zajebisty sklad ze nikt im krzywdy nie zrobi.
Okazalo sie ze recepta na Wisle jest prosta. Szymkowiak jest rozgrywajacym kiedy nikt mu nie przeszkadza. ale zespoly, ktore maja ambicje (jak to ktos ladnienapisal przy okazji meczu z RSC) nie klada sie na murawie i nie wystawiaja brzusia do podrapania. stosuja pressing, zageszcaja srodek pola i Wisla przestaje zdobywac bramki. kilka zespolow w tym sezonie juz to udowodnilo. po analizie kilku meczow trenerzy NEC powinni tez wiedziec co zrobic zeby wygrac.

a propos kibicow. nie odnosze wrazenia, ze kibice Wisly to same bufony. akurat mam zdanie ze jest spora grupa ludzie, z ktorymi mozna podysktuowac. jedyny zespol pozbawiony takich kibicow jest niedaleko i niebawem nie bedziemy mieli juz (na szczescie) okazji sluchac biadolenia.

Szacunek dla prawdziwych kibicow Wisly, ktorzy z godnoscia znosza porazke.
Jeszcze wiekszy szacunek dla pilkarzy (L)egii i Kuby za wczorajsze widowisko.
Wielki szacunek dla kibicow na stadionie za genialna oprawe i doskonaly doping w czasie meczu.

brak szacunku dla kosowskiegi i baszczynskiego - ten drugi jeszcze moze przemysli i wyciagnie wnioski. ten pierwszy na cypr - dla dobra polskiej pilki

Pesto
20-09-2003, 12:46
Gandi to wyjątek potwierdzający regułę ::8:: ale i tak plus dla niego

Bro(d)War - kapitalny podpis :oho:

szczepan
20-09-2003, 13:01
Dzieki!

_Bart
20-09-2003, 14:15
dla takich chwil też warto życ :>

Dziękówa

MaxxxiM
20-09-2003, 14:41
dla takich chwil też warto życ :>

Dziękówa

LEGIA I NIE ZMIENIA SIE NIC :D

Grzywa
21-09-2003, 17:18
Fajnie zachował się też Kasperczak. Widać, że się trochę podszkolił i też umie się zachować.

Kasperczak jest specyficznym człowiekiem o ciętym języku ale co jak co on zachować potrafił się zawsze więc z tym podszkoleniem trafiłes kulą w płot.

szczepan
21-09-2003, 17:48
Fajnie zachował się też Kasperczak. Widać, że się trochę podszkolił i też umie się zachować.

Kasperczak jest specyficznym człowiekiem o ciętym języku ale co jak co on zachować potrafił się zawsze więc z tym podszkoleniem trafiłes kulą w płot.

bez przesady... pamietam jak w jakiejs gazecie piatkowej byl z nim wywiad w ktorym Henio obawial sie o Nasze zachowanie bo u Nas cos tam czesto sie zdarza... po drugie pare razy tez na konferencjach po meczowych slyszalem ze ta przegrana to w sumie przez blablabla tylko nie przez kiepska gre jego pilkarzy... no ale moze ja sie czepiam...

Grzywa
21-09-2003, 17:57
Fajnie zachował się też Kasperczak. Widać, że się trochę podszkolił i też umie się zachować.

Kasperczak jest specyficznym człowiekiem o ciętym języku ale co jak co on zachować potrafił się zawsze więc z tym podszkoleniem trafiłes kulą w płot.

bez przesady... pamietam jak w jakiejs gazecie piatkowej byl z nim wywiad w ktorym Henio obawial sie o Nasze zachowanie bo u Nas cos tam czesto sie zdarza... po drugie pare razy tez na konferencjach po meczowych slyszalem ze ta przegrana to w sumie przez blablabla tylko nie przez kiepska gre jego pilkarzy... no ale moze ja sie czepiam...

Czepiasz sie :> '8

szczepan
21-09-2003, 17:58
Czepiasz sie :> '8

albo Ty nie widzisz faktow :> :rotfl:

Grzywa
21-09-2003, 18:29
Czepiasz sie :> '8

albo Ty nie widzisz faktow :> :rotfl:

Fakty dokładnie za pół godziny może obejrze '8


bez przesady... pamietam jak w jakiejs gazecie piatkowej byl z nim wywiad w ktorym Henio obawial sie o Nasze zachowanie bo u Nas cos tam czesto sie zdarza... po drugie pare razy tez na konferencjach po meczowych slyszalem ze ta przegrana to w sumie przez blablabla tylko nie przez kiepska gre jego pilkarzy... no ale moze ja sie czepiam...

To było nawiązanie do cegłówek w Kosowskiego i kamienia którym dostał Nawałka nie dziwie mu się... Co do wypowiedzi po meczowych trzeba rozróżnić kurtuazje a szczerość jeżeli kurtuazja to wyznacznik "dobrego zachowania" to mamy na to słowo inne spojrzenie...

szczepan
21-09-2003, 21:35
a tak swoja droga to od kogo dostal Okuka? czy wogole cos takiego bylo? bo mi pamiec cos zawodzi...

*PRZEMO*
21-09-2003, 21:46
oby wiecej takich kibicow co sznauja sie na wzajem
pzdr

Grzywa
22-09-2003, 09:57
a tak swoja droga to od kogo dostal Okuka? czy wogole cos takiego bylo? bo mi pamiec cos zawodzi...

Okuka? hmmm Pamiętam że dostał wysuwającym się przejściem dla piłkarzy w czoło (czy coś w tym stylu) :rotfl: co miał później na meczu ślad i wszyscy myśleli że ktoś mu przywalił 8) Żadnych innych akcji nie przypominam sobie...

Grzywa
22-09-2003, 10:57
Fajnie zachował się też Kasperczak. Widać, że się trochę podszkolił i też umie się zachować.

Kasperczak jest specyficznym człowiekiem o ciętym języku ale co jak co on zachować potrafił się zawsze więc z tym podszkoleniem trafiłes kulą w płot.

Chodziło mi o mecz 3-2 dla nas, jak powiedział, że Legia wygrała dzięki stałym fragmentom gry. O tym, że wygraliśmy bo byliśmy lepsi nie wspomniał. Teraz potrafił to przyznać. Dlatego dla mnie to jest progres.

Powiedział prawdę bo tamten mecz był wyrównany to Piłka Nożna nie zawsze wygrywa ten lepszy ale wiesz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...

legart
22-09-2003, 12:55
To tylko piłka nożna i aż piłka nożna. Pamiętam wielkie wikrtorie Legii i srogie baty które dostawaliśmy. W piątek wygraliśmy trzema bramkami z mistrzem Polski i napewno ten mecz będę chciał na długo zostawić w swojej pamięci. Dziekuję za gratulacje i pozdrawiam.