PDA

Zobacz pełną wersję : SARS w Krakowie +nocne nabijanie + Gigi mega ziom



MaxyM
13-05-2003, 00:50
W stan podwyższonego pogotowia zostały postawione służby sanitarne Międzynarodowego Portu Lotniczego w Balicach pod Krakowem.
Wśród pasażerów lądującego tam rejsowego samolotu z Frankfurtu znalazła się osoba podejrzewana o chorobę SARS, czyli ostrą niewydolność oddechową.

Dyrektor do spraw bezpieczeństwa lotniska w Balicach Adam Sikora poinformował, że w jego ocenie jeden z Azjatów obecnych na pokładzie może być chory na SARS.

Grupa 18 Azjatów zostanie przewieziona do krakowskiego Szpitala im. Żeromskiego. Pozostali pasażerowie zostali zwolnieni do domów.

"Azjaci zostaną przetransportowani na oddział zakaźny szpitala im. Żeromskiego. Tam zostaną podjęte ostateczne decyzje co do potwierdzenia lub wykluczenia choroby SARS" - powiedział Sikora.

Obecnie grupa przebywa w specjalnie odizolowanej sali w jednym z terminali portu lotniczego.

Sikora dodał, że pozostali pasażerowie rejsowego boeinga zostali zwolnieni do domów. Osoby te otrzymały numery telefonów, pod które mają dzwonić, gdyby zauważyli u siebie podejrzane objawy.

Samolotem podróżowało 97 pasażerów

8-

MaxyM
13-05-2003, 00:55
W TVN24 o tym teraz nawijają - niezła jazda :help: .

_Bart
13-05-2003, 00:59
MaxyM czytaj napisy na dole mała czcionką ;) tam jest napisane ze panna sie zakrzytusiła czymś i stweardessa narobiła rabanu.
TVN 24 jest właśnie dlatego zajebista stacją bo wszystko jest cały czas na żywo relacjonowane.
A akurat była powtórka 24 godzin z 21:30 i dlatego ten nius jest juz nieaktualny :D

MaxyM
13-05-2003, 01:02
MaxyM czytaj napisy na dole mała czcionką ;) tam jest napisane ze panna sie zakrzytusiła czymś i stweardessa narobiła rabanu.
TVN 24 jest właśnie dlatego zajebista stacją bo wszystko jest cały czas na żywo relacjonowane.
A akurat była powtórka 24 godzin z 21:30 i dlatego ten nius jest juz nieaktualny :D

:rotfl: , a już leciałem po maske i mache gazową :D .

_Bart
13-05-2003, 01:07
Najważniejsze to BEZ PANIKI :rotfl:


A tak a`popos SARSu to niezłe gówno to jest.
Jak myślicie czy nie jest to jakaś z broni bilogicznych ???
Bo jak dla mnie to jest to bardzo dziwna sprawa. Może to i nie jest bron biologiczna, ale cuś takiego skądś musiało się wziąć.

MaxyM
13-05-2003, 01:11
Najważniejsze to BEZ PANIKI :rotfl:


A tak a`popos SARSu to niezłe gówno to jest.
Jak myślicie czy nie jest to jakaś z broni bilogicznych ???
Bo jak dla mnie to jest to bardzo dziwna sprawa. Może to i nie jest bron biologiczna, ale cuś takiego skądś musiało się wziąć.

Mi to się wydaje, że Chinczyki chcieli redukcje ludnosci przeprowadzic ale chyba cos im nie wyszlo i wiatr zawial w miasto.

Cholera wie, ale to moze byc dzuma naszego wieku.

jarcyś
13-05-2003, 01:15
http://naturemed.w.interia.pl/dziwne.htm


Naukowcy WHO wykryli, że groźny wirus, którym na całym świecie zaraziło się kilka tysięcy osób i który spowodował śmierć około 450 z nich, jest bardziej odporny, niż początkowo przypuszczano. Może przetrwać do czterech godzin na powierzchni przedmiotów, a do czterech dni w ludzkich odchodach.

Z badań WHO przeprowadzonych w Chinach, Hongkongu, Japonii i Niemczech wynika także, że wirusa nie zabija ani temperatura poniżej zera, ani środki chemiczne powszechnie używane do sterylizacji !!!

niezły syf. rzeczywiście wygląda to na zmutowaną broń biologiczną

nie , żebym wierzył w teorię spisku , ale poki co żółtych bym nie wpuszczał do kraju

_Bart
13-05-2003, 01:18
Z tego co wiem to Koreańce chcą przeprowadzić redukcje ludności i zniwelować bezrobocie. Robią cały czas te atomówki, że aż strach się bać, co im do łba strzeli (a są to nieźli wariaci).

A jeszcze co do SARSu to też ostatnio cosik pokasłuje :>

MaxyM
13-05-2003, 01:19
A Nostradamus przepowiedział: Żółta rasa zaleje ziemie - a może tu się tłumacz pomylił i powinno być Żółta zaraza zaleje ziemię.

_Bart
13-05-2003, 01:20
http://naturemed.w.interia.pl/dziwne.htm


Naukowcy WHO wykryli, że groźny wirus, którym na całym świecie zaraziło się kilka tysięcy osób i który spowodował śmierć około 450 z nich, jest bardziej odporny, niż początkowo przypuszczano. Może przetrwać do czterech godzin na powierzchni przedmiotów, a do czterech dni w ludzkich odchodach.

Z badań WHO przeprowadzonych w Chinach, Hongkongu, Japonii i Niemczech wynika także, że wirusa nie zabija ani temperatura poniżej zera, ani środki chemiczne powszechnie używane do sterylizacji !!!

niezły syf. rzeczywiście wygląda to na zmutowaną broń biologiczną

nie , żebym wierzył w teorię spisku , ale poki co żółtych bym nie wpuszczał do kraju

A dziś na WP pisali jaka jest na to szczepionka.


Rosyjscy biolodzy są zdania, że aby "uchronić się przed nietypowym zapaleniem płuc SARS wystarczy codziennie wypić setkę wódki, która zabije wszystkie wirusy". Opinię taką wyraził w poniedziałek dyrektor wydziału mikrobiologii i immunologii Akademii Medycznej w Moskwie, Anatolij Worobiow.

"Wirus grypy stanowi o wiele większe zagrożenie niż SARS", podkreślił Worobiow.

"Panika w sprawie SARS jest nieusprawiedliwiona", powiedział w poniedziałek na konferencji prasowej dyrektor Instytutu Badań nad Wirusami Witalij Zwieriow.

Metoda używana obecnie dla zdiagnozowania nietypowego zapalenia płuc "nie jest wiarygodna i powoduje wiele pomyłek" - oświadczył Zwieriow, podając w wątpliwość liczbę zachorowań na SARS, publikowaną przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).

"Nie sądzę, aby w Rosji wybuchła epidemia SARS, gdyż poważnie ograniczono liczbę Chińczyków przybywających na terytorium rosyjskie" - dodał.

W poniedziałek konsylium lekarskie w Błagowieszczeńsku na rosyjskim Dalekim Wschodzie wykluczyło obecność wirusa nietypowego zapalenia płuc u jednego z mieszkańców.

Diennis Sojnikow, u którego podejrzewano obecność groźnego wirusa, został uznany w zeszły czwartek przez część mediów za pierwszego Rosjanina, który padł ofiarą epidemii.

Tymczasem według radia "Echo Moskwy", lekarze w Błagowieszeńsku orzekli, że Sojnikow cierpi na ciężką postać zwykłego zapalenia płuc. Lekarze czekają jednak na ogłoszenie wyników kompleksowych badań, które przeprowadzono w Moskwie.

Według amerykańskich ekspertów, spożycie dziennie 70 g alkoholu zapobiega zawałowi i wylewowi krwi do mózgu.

MaxyM
13-05-2003, 01:22
Krakusy pozamienialiby tasaki na butle tlenowe jakie mają nurkowie i by śmigali po rynku z H2O na plecach i na mecze :lo: .

_Bart
13-05-2003, 01:24
A Nostradamus przepowiedział: Żółta rasa zaleje ziemie - a może tu się tłumacz pomylił i powinno być Żółta zaraza zaleje ziemię.

O tym się akurat troszkę interesowałem i jego przesłanie nogdy nie były dokładnie tłumaczone. Tak samo było z atakiem na WTC.
Ta przepowiednia możliwe że odnosi się do SARS.

MaxyM
13-05-2003, 01:27
Na WTC mozna bylo zinterpretowac to o tych ptakach z nieba.

Brygida Grysiak z T24 odwazna sixa, wali wywiad na zywo z pasazerka samolotu - a jeszcze nie wiadomo, ze to plotka - bez machy napiera z pytaniami - maz pewno uciekl do Wawy w czasie tego wywiadu :lo: .

_Bart
13-05-2003, 01:33
Na WTC mozna bylo zinterpretowac to o tych ptakach z nieba.

Brygida Grysiak z T24 odwazna sixa, wali wywiad na zywo z pasazerka samolotu - a jeszcze nie wiadomo, ze to plotka - bez machy napiera z pytaniami - maz pewno uciekl do Wawy w czasie tego wywiadu :lo: .

:rotfl: jak to mówią "kto nie ryzykuje ten... się nie zakazi"
A w sumie to rzeczywiście niezła panna, zamiast się zabezpieczyć to wali taki wywiadzik na żywca twarzą w twarz z kobietą która może już być zakażona.
A potem co zostaje ??? Tylko www.wpadka.pl

:buhaha:

MaxyM
13-05-2003, 01:36
Na WTC mozna bylo zinterpretowac to o tych ptakach z nieba.

Brygida Grysiak z T24 odwazna sixa, wali wywiad na zywo z pasazerka samolotu - a jeszcze nie wiadomo, ze to plotka - bez machy napiera z pytaniami - maz pewno uciekl do Wawy w czasie tego wywiadu :lo: .

:rotfl: jak to mówią "kto nie ryzykuje ten... się nie zakazi"
A w sumie to rzeczywiście niezła panna, zamiast się zabezpieczyć to wali taki wywiadzik na żywca twarzą w twarz z kobietą która może już być zakażona.
A potem co zostaje ??? Tylko www.wpadka.pl

:buhaha:

:rotfl: pojechałaby po wypłatę i Lis z Pochanke złapaliby zaraze.

Co ta Pochanke tak się drze przy co trzecim wypowiedzianym słowie.

Dzien dobry PAAAAANSSSSTWUUUUUUU!!! Dzis jest WTTTTOOOOOREEEK!

Łysolek
13-05-2003, 01:41
w Radiu słyszsąłem , ze jednak nie są zarażeni , po prostu sajgonek sie nawpieprzali i dostali gorączki :D:D:D:D

_Bart
13-05-2003, 01:41
:rotfl: pojechałaby po wypłatę i Lis z Pochanke złapaliby zaraze.

Co ta Pochanke tak się drze przy co trzecim wypowiedzianym słowie.

Dzien dobry PAAAAANSSSSTWUUUUUUU!!! Dzis jest WTTTTOOOOOREEEK!

A tego ta ja Ci już nie umiem powiedzieć bo się skończyły 24h i mamy powtórke faktów, ale przypuszczam że jest to taki chwyt marketingowy :>

MaxyM
13-05-2003, 01:43
:rotfl: pojechałaby po wypłatę i Lis z Pochanke złapaliby zaraze.

Co ta Pochanke tak się drze przy co trzecim wypowiedzianym słowie.

Dzien dobry PAAAAANSSSSTWUUUUUUU!!! Dzis jest WTTTTOOOOOREEEK!

A tego ta ja Ci już nie umiem powiedzieć bo się skończyły 24h i mamy powtórke faktów, ale przypuszczam że jest to taki chwyt marketingowy :>

Pochanke to tez niezla sztuka, ale jakbym byl z nia na randce i by tak sie darla co trzecie slowo to bym jej chyba przyladowal :lo: - ciekawe jak sprawa sie ma w sypialni - oj musza byc jazdy.

_Bart
13-05-2003, 01:51
Pochanke to tez niezla sztuka, ale jakbym byl z nia na randce i by tak sie darla co trzecie slowo to bym jej chyba przyladowal :lo: - ciekawe jak sprawa sie ma w sypialni - oj musza byc jazdy.

Wogóle TVN24 zatrudnia niezłe dupcie. Aż nieraz nie można się na informacjach (t.j. Faktach - informacje to są na przecie Polsacie) skoncentrować.
A co do pochanke to trza by jakieś maile do redakcji wysłać się popytać co i jak z nią. A może właśnie chce się w TV wyładować gdyż życie poza kadrem (chyba że w domu też ma jak Michcio W. kamerki wszedzie) ma cieniutkie (cichutkie) jakieś.

MaxyM
13-05-2003, 01:57
Pochanke to tez niezla sztuka, ale jakbym byl z nia na randce i by tak sie darla co trzecie slowo to bym jej chyba przyladowal :lo: - ciekawe jak sprawa sie ma w sypialni - oj musza byc jazdy.

Wogóle TVN24 zatrudnia niezłe dupcie. Aż nieraz nie można się na informacjach (t.j. Faktach - informacje to są na przecie Polsacie) skoncentrować.
A co do pochanke to trza by jakieś maile do redakcji wysłać się popytać co i jak z nią. A może właśnie chce się w TV wyładować gdyż życie poza kadrem (chyba że w domu też ma jak Michcio W. kamerki wszedzie) ma cieniutkie (cichutkie) jakieś.

:rotfl:

TVN24 ma jeszcze Zubelewicza ale tego to nie rozumiem goscia, szczegolnie po tym jak podal pogode ubrany w pizame i czapke, kladac sie spac na mazurach :lo: .

_Bart
13-05-2003, 02:06
Pochanke to tez niezla sztuka, ale jakbym byl z nia na randce i by tak sie darla co trzecie slowo to bym jej chyba przyladowal :lo: - ciekawe jak sprawa sie ma w sypialni - oj musza byc jazdy.

Wogóle TVN24 zatrudnia niezłe dupcie. Aż nieraz nie można się na informacjach (t.j. Faktach - informacje to są na przecie Polsacie) skoncentrować.
A co do pochanke to trza by jakieś maile do redakcji wysłać się popytać co i jak z nią. A może właśnie chce się w TV wyładować gdyż życie poza kadrem (chyba że w domu też ma jak Michcio W. kamerki wszedzie) ma cieniutkie (cichutkie) jakieś.

:rotfl:

TVN24 ma jeszcze Zubelewicza ale tego to nie rozumiem goscia, szczegolnie po tym jak podal pogode ubrany w pizame i czapke, kladac sie spac na mazurach :lo: .

Moze własnie on sobie przebywał na grillu na mazurach, kładł się spać i na dobranoc zamiast czułych słowek szeptał żonie jaka będzie pogoda następnego dnia. I też mógł mieć realiti szał zrobiony i go puścili bo stwierdzili że to będzie medialne. :rotfl:

Ale co do Tomka Z. to mam do niego szacunek. Nie zapomne jak wyszedł kiedyś w Faktach w barwach Legii (zreszta zawsze podkreśla zwiazek z naszym klubem) i zaczął swoje wywody na temat jakiegoś meczu co mu sie bardzo podobał i w sumie nie zdążył nic powiedzieć o pogodzie.

Wogóle to pogode w TVNie lubie bo jest właśnie zrobiona tak że prawie zawsze coś się dzieje.

MaxyM
13-05-2003, 02:09
Pochanke to tez niezla sztuka, ale jakbym byl z nia na randce i by tak sie darla co trzecie slowo to bym jej chyba przyladowal :lo: - ciekawe jak sprawa sie ma w sypialni - oj musza byc jazdy.

Wogóle TVN24 zatrudnia niezłe dupcie. Aż nieraz nie można się na informacjach (t.j. Faktach - informacje to są na przecie Polsacie) skoncentrować.
A co do pochanke to trza by jakieś maile do redakcji wysłać się popytać co i jak z nią. A może właśnie chce się w TV wyładować gdyż życie poza kadrem (chyba że w domu też ma jak Michcio W. kamerki wszedzie) ma cieniutkie (cichutkie) jakieś.

:rotfl:

TVN24 ma jeszcze Zubelewicza ale tego to nie rozumiem goscia, szczegolnie po tym jak podal pogode ubrany w pizame i czapke, kladac sie spac na mazurach :lo: .

Moze własnie on sobie przebywał na grillu na mazurach, kładł się spać i na dobranoc zamiast czułych słowek szeptał żonie jaka będzie pogoda następnego dnia. I też mógł mieć realiti szał zrobiony i go puścili bo stwierdzili że to będzie medialne. :rotfl:

Ale co do Tomka Z. to mam do niego szacunek. Nie zapomne jak wyszedł kiedyś w Faktach w barwach Legii (zreszta zawsze podkreśla zwiazek z naszym klubem) i zaczął swoje wywody na temat jakiegoś meczu co mu sie bardzo podobał i w sumie nie zdążył nic powiedzieć o pogodzie.

Wogóle to pogode w TVNie lubie bo jest właśnie zrobiona tak że prawie zawsze coś się dzieje.

Teraz jest ten TVN Meteo, masz pogode 24h jak lubisz i zdjecia Tomasza na dole :> .

TVN24 Respect naprawde dobra firma - w nocy-non stop ogladam - przynajmniej wiem co sie w tym burrdelu dzieje, a nie tak jak w TVP bo tam to Kwiatkowski za sznurki pociaga jak lalkarz w tatrze Gulliver.

_Bart
13-05-2003, 02:19
Teraz jest ten TVN Meteo, masz pogode 24h jak lubisz i zdjecia Tomasza na dole :> .

TVN24 Respect naprawde dobra firma - w nocy-non stop ogladam - przynajmniej wiem co sie w tym burrdelu dzieje, a nie tak jak w TVP bo tam to Kwiatkowski za sznurki pociaga jak lalkarz w tatrze Gulliver.

Ale TVN Meteo jest narazie badziewne i pokazuja tam wszystko co w TVN 24 było już wcześniej.

Co do TVN24 to naprawde jest super tv. Masa wywiadów, mądre polemiki. Wręcz przeciwnie niż w TVP.
Zresztą przy TVN24 bardzo dobrze sie usypia.
I właśnie kończę tą miła dyskusje i ide spać bo chyba o 8:45 (kuva co za śmieszna pora, ale trza obejrzeć, bo jak zwykle wielu rzeczy nie widziałem Live) jest w C+ Legia - Wisła P. a dzis (to jest w poniedziałek) nie nadawałem sie do oglądania.

MaxyM
13-05-2003, 02:21
Teraz jest ten TVN Meteo, masz pogode 24h jak lubisz i zdjecia Tomasza na dole :> .

TVN24 Respect naprawde dobra firma - w nocy-non stop ogladam - przynajmniej wiem co sie w tym burrdelu dzieje, a nie tak jak w TVP bo tam to Kwiatkowski za sznurki pociaga jak lalkarz w tatrze Gulliver.

Ale TVN Meteo jest narazie badziewne i pokazuja tam wszystko co w TVN 24 było już wcześniej.

Co do TVN24 to naprawde jest super tv. Masa wywiadów, mądre polemiki. Wręcz przeciwnie niż w TVP.
Zresztą przy TVN24 bardzo dobrze sie usypia.
I właśnie kończę tą miła dyskusje i ide spać bo chyba o 8:45 (kuva co za śmieszna pora, ale trza obejrzeć, bo jak zwykle wielu rzeczy nie widziałem Live) jest w C+ Legia - Wisła P. a dzis (to jest w poniedziałek) nie nadawałem sie do oglądania.

Dokladnie - powtorka 24h o 3:30, a przedtym sport - wole Rymanowskiego niz Pochanke.

Jeszcze Discovery - prze-kozak kanal.

I to jest wlasnie nocne nabijanie jakby ktos nie wiedzial - cykliczny program Legia F@ns.

_Bart
13-05-2003, 02:23
Jeszcze Discovery - prze-kozak kanal.

I to jest wlasnie nocne nabijanie jakby ktos nie wiedzial - cykliczny program Legia F@ns.

Ale to już temat na kolejny wieczór :buhaha:

MaxyM
13-05-2003, 02:24
Jeszcze Discovery - prze-kozak kanal.

I to jest wlasnie nocne nabijanie jakby ktos nie wiedzial - cykliczny program Legia F@ns.

Ale to już temat na kolejny wieczór :buhaha:

Zawsze nachlany ogladam Animal Planet - nie wiem czemu :lo: .

_Bart
13-05-2003, 02:31
Jeszcze Discovery - prze-kozak kanal.

I to jest wlasnie nocne nabijanie jakby ktos nie wiedzial - cykliczny program Legia F@ns.

Ale to już temat na kolejny wieczór :buhaha:

Zawsze nachlany ogladam Animal Planet - nie wiem czemu :lo: .

hehe ja też jak jestem wypity lubie takie przyrodnicze programy
właśnie brakuje mi w ofercie TVN Adult lub eroTVN :rotfl:

MaxyM
13-05-2003, 02:34
Jeszcze Discovery - prze-kozak kanal.

I to jest wlasnie nocne nabijanie jakby ktos nie wiedzial - cykliczny program Legia F@ns.

Ale to już temat na kolejny wieczór :buhaha:

Zawsze nachlany ogladam Animal Planet - nie wiem czemu :lo: .

hehe ja też jak jestem wypity lubie takie przyrodnicze programy
właśnie brakuje mi w ofercie TVN Adult lub eroTVN :rotfl:

Najlepiej jak kury latają - jakie to głupie bydle jest - nic tylko kopie pazurem i szuka ziarna, dziobie znaczy - zawsze mam polewke jak kury pokazuja - chyba estem chory :rotfl: .

Mi tez brakuje takich kanalow, sa helgi na DSFie - Ruf An - ale nemcy to oblesni zboczency, po tych reklamach wnioskuje.

_Bart
13-05-2003, 02:42
Najlepiej jak kury latają - jakie to głupie bydle jest - nic tylko kopie pazurem i szuka ziarna, dziobie znaczy - zawsze mam polewke jak kury pokazuja - chyba estem chory :rotfl: .

Mi tez brakuje takich kanalow, sa helgi na DSFie - Ruf An - ale nemcy to oblesni zboczency, po tych reklamach wnioskuje.

no tak każdy ma jakiś odchył ja z to nieźle wkręcam się w programy o ufokach lub duchach na discovery. Szczególnie po spaleniu są niezłe zajawki.

Co do Niemieckich panienek to ładne są te ich takie typowe blondyny reszta żenada. Mi w UPC powyłączali teraz te fajne programiki, ale mam jeszcze w kompie Astera i fakt faktem jak patrze na te reklamy i widze jakieś stare baby to aż mi się żygać chce. Muszą być nieźle pojebani ludzie co dzwonią do takiej "panienki". Toż to nekrofilią smierdzi.

A jeszcze nasze reklamy na Polonii 1 są fajne (przynjmniej nie ma tych oblechów) i teraz na Pilot TV po nocach też lecą.

MaxyM
13-05-2003, 02:46
Najlepiej jak kury latają - jakie to głupie bydle jest - nic tylko kopie pazurem i szuka ziarna, dziobie znaczy - zawsze mam polewke jak kury pokazuja - chyba estem chory :rotfl: .

Mi tez brakuje takich kanalow, sa helgi na DSFie - Ruf An - ale nemcy to oblesni zboczency, po tych reklamach wnioskuje.

no tak każdy ma jakiś odchył ja z to nieźle wkręcam się w programy o ufokach lub duchach na discovery. Szczególnie po spaleniu są niezłe zajawki.

Co do Niemieckich panienek to ładne są te ich takie typowe blondyny reszta żenada. Mi w UPC powyłączali teraz te fajne programiki, ale mam jeszcze w kompie Astera i fakt faktem jak patrze na te reklamy i widze jakieś stare baby to aż mi się żygać chce. Muszą być nieźle pojebani ludzie co dzwonią do takiej "panienki". Toż to nekrofilią smierdzi.

A jeszcze nasze reklamy na Polonii 1 są fajne (przynjmniej nie ma tych oblechów) i teraz na Pilot TV po nocach też lecą.

Polonia 1 ma taka jakosc tych programow jakby kasety VHS dostali od powodzian.

_Bart
13-05-2003, 02:51
Najlepiej jak kury latają - jakie to głupie bydle jest - nic tylko kopie pazurem i szuka ziarna, dziobie znaczy - zawsze mam polewke jak kury pokazuja - chyba estem chory :rotfl: .

Mi tez brakuje takich kanalow, sa helgi na DSFie - Ruf An - ale nemcy to oblesni zboczency, po tych reklamach wnioskuje.

no tak każdy ma jakiś odchył ja z to nieźle wkręcam się w programy o ufokach lub duchach na discovery. Szczególnie po spaleniu są niezłe zajawki.

Co do Niemieckich panienek to ładne są te ich takie typowe blondyny reszta żenada. Mi w UPC powyłączali teraz te fajne programiki, ale mam jeszcze w kompie Astera i fakt faktem jak patrze na te reklamy i widze jakieś stare baby to aż mi się żygać chce. Muszą być nieźle pojebani ludzie co dzwonią do takiej "panienki". Toż to nekrofilią smierdzi.

A jeszcze nasze reklamy na Polonii 1 są fajne (przynjmniej nie ma tych oblechów) i teraz na Pilot TV po nocach też lecą.

Polonia 1 ma taka jakosc tych programow jakby kasety VHS dostali od powodzian.

Wsumie wole taką jakość Polonii 1 niż przełączyc na następny program bo tam mam Romantice :rotfl: a pilot rozwalony i sie nie chce cofać i trza od jedyneczki zaczynać skakanie.
Jeszcze co do wyłączenie Niemieckich programów to nic ale FASHION TV wyłaczyli a tam to były takie gwiazdy nieraz że aż... '8

MaxyM
13-05-2003, 02:53
Najlepiej jak kury latają - jakie to głupie bydle jest - nic tylko kopie pazurem i szuka ziarna, dziobie znaczy - zawsze mam polewke jak kury pokazuja - chyba estem chory :rotfl: .

Mi tez brakuje takich kanalow, sa helgi na DSFie - Ruf An - ale nemcy to oblesni zboczency, po tych reklamach wnioskuje.

no tak każdy ma jakiś odchył ja z to nieźle wkręcam się w programy o ufokach lub duchach na discovery. Szczególnie po spaleniu są niezłe zajawki.

Co do Niemieckich panienek to ładne są te ich takie typowe blondyny reszta żenada. Mi w UPC powyłączali teraz te fajne programiki, ale mam jeszcze w kompie Astera i fakt faktem jak patrze na te reklamy i widze jakieś stare baby to aż mi się żygać chce. Muszą być nieźle pojebani ludzie co dzwonią do takiej "panienki". Toż to nekrofilią smierdzi.

A jeszcze nasze reklamy na Polonii 1 są fajne (przynjmniej nie ma tych oblechów) i teraz na Pilot TV po nocach też lecą.

Polonia 1 ma taka jakosc tych programow jakby kasety VHS dostali od powodzian.

Wsumie wole taką jakość Polonii 1 niż przełączyc na następny program bo tam mam Romantice :rotfl: a pilot rozwalony i sie nie chce cofać i trza od jedyneczki zaczynać skakanie.
Jeszcze co do wyłączenie Niemieckich programów to nic ale FASHION TV wyłaczyli a tam to były takie gwiazdy nieraz że aż... '8

Wogole jakis armagedon zrobili programowy, teraz tak przelecialem - nie mam w cholere programow - mam BBC Learning z napisami po polsku 8- .
I Extreme TV tez po polsku - to mnie cieszy.

_Bart
13-05-2003, 02:57
ano teraz to prawie same Polskie zostały. Nie wiem czy masz też UPC czy Astera ale jeśli masz kanał CLUB to polecam o 21:45 (chyba) Jerzego Springera . Tam to się dopiero dzieje. Twoje kury i moje ufoki to nic przy jego gościach. Baby sie trzaskaja po pyskach, faceci skaczą sobie do gardeł a publicznośc tylko drze się Jerry Jerry Jerry. Program jest poporstu piersza.

MaxyM
13-05-2003, 03:00
ano teraz to prawie same Polskie zostały. Nie wiem czy masz też UPC czy Astera ale jeśli masz kanał CLUB to polecam o 21:45 (chyba) Jerzego Springera . Tam to się dopiero dzieje. Twoje kury i moje ufoki to nic przy jego gościach. Baby sie trzaskaja po pyskach, faceci skaczą sobie do gardeł a publicznośc tylko drze się Jerry Jerry Jerry. Program jest poporstu piersza.

UPC - wiem widzialem pare odcinko.

Ja katuje na Reality TV: Cheaters

Tam sa jazdy, zdradzani wynajmuja detektywow z kamerami i prowadzacym.

Ostatnio pacjent siedzi na parkingu w wozie, z panienka, ona na dole - french love - on odprezony lezy, oczy zamkniete, nagle otwiera, a tu 6 kamer skierowanych na niego i zona - ale mial mine :rotfl: - a teraz leci kanadyjska policja konna - niezle jazdy z pijakami sa.

_Bart
13-05-2003, 03:07
ano teraz to prawie same Polskie zostały. Nie wiem czy masz też UPC czy Astera ale jeśli masz kanał CLUB to polecam o 21:45 (chyba) Jerzego Springera . Tam to się dopiero dzieje. Twoje kury i moje ufoki to nic przy jego gościach. Baby sie trzaskaja po pyskach, faceci skaczą sobie do gardeł a publicznośc tylko drze się Jerry Jerry Jerry. Program jest poporstu piersza.

UPC - wiem widzialem pare odcinko.

Ja katuje na Reality TV: Cheaters

Tam sa jazdy, zdradzani wynajmuja detektywow z kamerami i prowadzacym.

Ostatnio pacjent siedzi na parkingu w wozie, z panienka, ona na dole - french love - on odprezony lezy, oczy zamkniete, nagle otwiera, a tu 6 kamer skierowanych na niego i zona - ale mial mine :rotfl: - a teraz leci kanadyjska policja konna - niezle jazdy z pijakami sa.

Ten program o piesach też ogladam czasami. Kiedys był odcinek jak gonili dealera. Kolo nic przy sobie nie miał, ale uprali sie że coś znajdą u niego. I tak go robierali całego, aż zaczęli mu zdejmować skarpetki. Gliniarz kulturalnie zdjął skarpetke wywinął na lewą strone, pooglądał ja i okazało się ze kolo naprawde nic przy sobie nie miał i cała akcja wpizdu.

A ta historia z tym gostkiem co zdradzał żone jest zajebista. Aż mi się przykro gościa zrobiła że otworzył oczy przed końcem. Tak by przynajmniej miał z tego przyjemność, a tak to tylko się wkuvić musiał.

MaxyM
13-05-2003, 03:10
ano teraz to prawie same Polskie zostały. Nie wiem czy masz też UPC czy Astera ale jeśli masz kanał CLUB to polecam o 21:45 (chyba) Jerzego Springera . Tam to się dopiero dzieje. Twoje kury i moje ufoki to nic przy jego gościach. Baby sie trzaskaja po pyskach, faceci skaczą sobie do gardeł a publicznośc tylko drze się Jerry Jerry Jerry. Program jest poporstu piersza.

UPC - wiem widzialem pare odcinko.

Ja katuje na Reality TV: Cheaters

Tam sa jazdy, zdradzani wynajmuja detektywow z kamerami i prowadzacym.

Ostatnio pacjent siedzi na parkingu w wozie, z panienka, ona na dole - french love - on odprezony lezy, oczy zamkniete, nagle otwiera, a tu 6 kamer skierowanych na niego i zona - ale mial mine :rotfl: - a teraz leci kanadyjska policja konna - niezle jazdy z pijakami sa.

Ten program o piesach też ogladam czasami. Kiedys był odcinek jak gonili dealera. Kolo nic przy sobie nie miał, ale uprali sie że coś znajdą u niego. I tak go robierali całego, aż zaczęli mu zdejmować skarpetki. Gliniarz kulturalnie zdjął skarpetke wywinął na lewą strone, pooglądał ja i okazało się ze kolo naprawde nic przy sobie nie miał i cała akcja wpizdu.

A ta historia z tym gostkiem co zdradzał żone jest zajebista. Aż mi się przykro gościa zrobiła że otworzył oczy przed końcem. Tak by przynajmniej miał z tego przyjemność, a tak to tylko się wkuvić musiał.

Flak byl na 100%, przez takie przezycie chlop cale zycie moze byc impotentem :lo: . Dobrze, ze nie poszli na calosc bo bardzo prwdopodobne byloby zakleszczenie. :rotfl:

_Bart
13-05-2003, 03:13
Flak byl na 100%, przez takie przezycie chlop cale zycie moze byc impotentem :lo: . Dobrze, ze nie poszli na calosc bo bardzo prwdopodobne byloby zakleszczenie. :rotfl:

:rotfl:

A tak ogladam teraz to Raelity TV i jestem w szoku jak tam traktuja ludzi. Jakby mnie pies spotkał najebanego to w 99 przypadkach na 100 by sie ze mna poszarpali i na Kolską. A tam rozmowa, sprawdzaja co sie gosciowi stało. Nie ma to jak miła kobitka w mundurze.

MaxyM
13-05-2003, 03:20
Flak byl na 100%, przez takie przezycie chlop cale zycie moze byc impotentem :lo: . Dobrze, ze nie poszli na calosc bo bardzo prwdopodobne byloby zakleszczenie. :rotfl:

:rotfl:

A tak ogladam teraz to Raelity TV i jestem w szoku jak tam traktuja ludzi. Jakby mnie pies spotkał najebanego to w 99 przypadkach na 100 by sie ze mna poszarpali i na Kolską. A tam rozmowa, sprawdzaja co sie gosciowi stało. Nie ma to jak miła kobitka w mundurze.

No tak ale jak im sie nie spodobasz to cie za nietrzezwosc w miejscu publicznym zawina albo browary wyleja lub zabiora. Na ExTV Tonny Hawk szaleje.

Gandi
13-05-2003, 10:15
No club w nocy to jest czadówa!! To cąłe tropienie na reality tyż nie głupie.
Polonia 1 bez Jata-mana i Gigi (pamiętacie to badziewie '8 ) to już nie to.
Jakość realizacji programu jest wręcz kultowa
Tak jakbym ogladał przedwojenne polskie filmy. Chyba że to ich marka i znak rozpoznawczy :hmm:
Ostatnio idzie z nimi w szranki takie nie wiadomo co TMT(polskie
Jeszcze nie widziałem na tym kanale NIC, co by sie w trakcie emisji nie spitliło
Ot farciarze
A z "branży" to sie polszmat cyrfowy rozbestwił i nadaje płatny (20 zeta) kanalik Playboy.
Kurna a na cyfrze ropuchy nic nie puszczą (na razie 8) )

MaxyM
13-05-2003, 10:20
No club w nocy to jest czadówa!! To cąłe tropienie na reality tyż nie głupie.
Polonia 1 bez Jata-mana i Gigi (pamiętacie to badziewie '8 ) to już nie to.
Jakość realizacji programu jest wręcz kultowa
Tak jakbym ogladał przedwojenne polskie filmy. Chyba że to ich marka i znak rozpoznawczy :hmm:
Ostatnio idzie z nimi w szranki takie nie wiadomo co TMT(polskie
Jeszcze nie widziałem na tym kanale NIC, co by sie w trakcie emisji nie spitliło
Ot farciarze
A z "branży" to sie polszmat cyrfowy rozbestwił i nadaje płatny (20 zeta) kanalik Playboy.
Kurna a na cyfrze ropuchy nic nie puszczą (na razie 8) )

Na C+ sa takie kanaly, ze mozna zwariowac albo miec ciagle za malo krwi w obiegu - widzialem u takiego kolezki, kanaly na ktorych jest F1 - 8 oddzielnych kanalow z samym hard-corem i nie jakies bardziewie ale top class towar.

Gigi, Cubasa - a jak zapomniec - Cubasa jak wyskoczyl do glowki to czasem 5 odcinkow wisial w poowietrze, albo atak pozycyjny, bieg na bramke trwal 10 odcinkow, a kontra 5 sekund, bramkarze nad bramkami skakali - a ja z plecakiem na ziemi ogladalem zaciekawiony - ehh to byly czasy: kapsle, gumy turbo, cubasa.

Afgan
13-05-2003, 10:24
taaaaaaaa :> i jeszcze czarodziejka z ksiezyca...era "druzyny a" i "mc gayvera'' na Polonii :fu: 1... 8)

MaxyM
13-05-2003, 10:31
taaaaaaaa :> i jeszcze czarodziejka z ksiezyca...era "druzyny a" i "mc gayvera'' na Polonii :fu: 1... 8)

Bez kitu, to byl kiedys dla mnie najlepszy kanal '8 .

Jeszcze byl Magnum i trojka Drombo :> .

JA nie wiem jaki sens jest nadawanien tej Polonii1 - to wyglada tak jakby jakis wloch, mial video i 5 VHSow od powodzian, ktore puszcza non-stop, non-stop i nadaje po przez miske zamontowana na balkonie.

Afgan
13-05-2003, 10:35
pamietam jeszcze taki kanal jak top canal tam byly tez zajebiste filmy... '8 hehe non stop powtarzali po 10 razy na dobe to same kino... :buhaha:
przypominam sobie tez "Brygade Acapulco"i helikopter "Airwolf" 8)

_Bart
13-05-2003, 10:47
Cubasa to były czasy. Nie mogłem sie doczekać zawsze kolejnego odcinka. W szczególnosci ze poprzedni konczył sie zawsze w jakims ekscytujacym momencie (chyba od cubasy telenowele sie tego nauczyły).
Mi najbardziej podobali sie tacy dwaj bracia co to po poprzeczkach skakali, odbijali sie sobie od nog i tak lecieli, lecieli nieraz pare odcinków.
Dobry był też Misaki, Wakabajaszi i Kodziro (ale jego nie lubiłem bo to ham był :D)
A na starej dobrej Poloni był jeszcze Yataman. Mieli zajebiste bronie zawsze :rotfl:

Ewelina
13-05-2003, 16:48
Bart: ci bracia co on nich mówisz to byli bracia Taszibana :) jeden od drugiego sie odbijał i leciał przez pół odcinka w powietrze a potem strzelał do Bramki. Ja byłam fanka Misakiego i takiego bramkarza co miał czerwone ubranie, chyba Wakaszimazu mu było bo ten drugi to był Wakabajaszi Genzo :D Do dzisiaj mam nagrany jeden odcinek jak Cubasa i Misaki spotykaja sie pod wieza Eifla..normalnie zajebisty odcinek był, płakałam pół dnia. ze wzruszenia oczywiscie :) Czy ktos z Was widział moze taka inna bajke podobna do Cubasy. Leciało to na TV4 pt "Piłka w grze" To dopiero była akcja. Normalnie główny bohater Joszikaru Kubo był chory na białaczke i jak umarł to dopiero ryczałam, a to przeciez nie tak dawno było, ze dwa lata temu. Potem jego nastepca był Toszi Tanaka. Nie wiem czy zauwazyliscie ale we wszystkich tych bajkach jest jedna laska co sie dopingiem zajmuje i zawsze zakochana jest w głównym bohaterze :) Tam w Cubasie taka gitowa panna była, zawesze chciałam tak jak ona dopinowac i prac piłkrza koszulki i spodenki..ach te bajki to były czasy.. :)

Adiq
13-05-2003, 17:10
taaaaaaaa :> i jeszcze czarodziejka z ksiezyca...era "druzyny a" i "mc gayvera'' na Polonii :fu: 1... 8)

Bez kitu, to byl kiedys dla mnie najlepszy kanal '8 .

Jeszcze byl Magnum i trojka Drombo :> .

Myślałem, że w tamtych czasach ten program ogładały moje roczniki i coś w jego okolicach. :lo:

Co do SARS to patrzcie co znalazłem w dzisiejszym Metropolu:
"Rosyjscy biolodzy są zdania, że aby uchronić się przed nietypowym zapaleniem płuc SARS, wystarczy codziennie wypić setkę wódki, która zabije wszystkie wirusy"

:buhaha: Każda wymówka by zapić jest dobra. :rotfl:

Harcerz
13-05-2003, 17:40
taaaaaaaa :> i jeszcze czarodziejka z ksiezyca...era "druzyny a" i "mc gayvera'' na Polonii :fu: 1... 8)

Bez kitu, to byl kiedys dla mnie najlepszy kanal '8 .

Jeszcze byl Magnum i trojka Drombo :> .

Myślałem, że w tamtych czasach ten program ogładały moje roczniki i coś w jego okolicach. :lo:

Co do SARS to patrzcie co znalazłem w dzisiejszym Metropolu:
"Rosyjscy biolodzy są zdania, że aby uchronić się przed nietypowym zapaleniem płuc SARS, wystarczy codziennie wypić setkę wódki, która zabije wszystkie wirusy"

Dla wlasnego bezpieczenstwa bede stosowal te moze nietypowa ale calkiem przyjemna metode zapobiegawcza, trza przecie zdrowym byc ;)

:buhaha: Każda wymówka by zapić jest dobra. :rotfl:

_Bart
13-05-2003, 21:42
taaaaaaaa :> i jeszcze czarodziejka z ksiezyca...era "druzyny a" i "mc gayvera'' na Polonii :fu: 1... 8)

Bez kitu, to byl kiedys dla mnie najlepszy kanal '8 .

Jeszcze byl Magnum i trojka Drombo :> .

Myślałem, że w tamtych czasach ten program ogładały moje roczniki i coś w jego okolicach. :lo:

Co do SARS to patrzcie co znalazłem w dzisiejszym Metropolu:
"Rosyjscy biolodzy są zdania, że aby uchronić się przed nietypowym zapaleniem płuc SARS, wystarczy codziennie wypić setkę wódki, która zabije wszystkie wirusy"

:buhaha: Każda wymówka by zapić jest dobra. :rotfl:

Jeżeli dobrze pamietam wczorajszy wieczór i dziesiejszą noc to juz o tym pisałem. Ale ja nie o tym.
Ewelinka wielkie dzięki, bo przez pół dnia miałem zagwostke jak się oni zwali ci bracia znaczy się.

Afgan
13-05-2003, 22:02
taaaaaaaa :> i jeszcze czarodziejka z ksiezyca...era "druzyny a" i "mc gayvera'' na Polonii :fu: 1... 8)

Bez kitu, to byl kiedys dla mnie najlepszy kanal '8 .

Jeszcze byl Magnum i trojka Drombo :> .

Myślałem, że w tamtych czasach ten program ogładały moje roczniki i coś w jego okolicach. :lo:

Co do SARS to patrzcie co znalazłem w dzisiejszym Metropolu:
"Rosyjscy biolodzy są zdania, że aby uchronić się przed nietypowym zapaleniem płuc SARS, wystarczy codziennie wypić setkę wódki, która zabije wszystkie wirusy"

:buhaha: Każda wymówka by zapić jest dobra. :rotfl:


spokojna Twoja glowa mi sie zajebiscie podobaly te wszystkie bajki...rocznik 82 tez to ogladal :>

c_zary
13-05-2003, 22:20
Gigi, Cubasa - a jak zapomniec - Cubasa jak wyskoczyl do glowki to czasem 5 odcinkow wisial w poowietrze, albo atak pozycyjny, bieg na bramke trwal 10 odcinkow, a kontra 5 sekund, bramkarze nad bramkami skakali - a ja z plecakiem na ziemi ogladalem zaciekawiony - ehh to byly czasy: kapsle, gumy turbo, cubasa.

Jak juz ten temat zostal poruszony, to niedawno sobie sciagnalem Captain Tsubasa Road to 2002 - episode 01. Polecam wszystkim koneserom gatunku :D


Jata-mana i Gigi (pamiętacie to badziewie '8 )
Gigi to dla mnie absolutnie qltowy film, nawet Tsubasa przy nim wysiada. A do tego calego Yattama to jakos nigdy nie moglem nabrac przekonania :hmm:

PS.

Piccolo sei, (oh Gigi)
rotondo un po, (oh Gigi)
ma se tu vuoi sei un cerbiatto lo so, (ah! Ahh!)

Ma come fai, (oh Gigi)
dimmelo tu, (oh Gigi)
col tuo pallone a volare lassu'.

Tutta la tua classe punta su di te,
nella squadra tu sei grande, Re, Campione.
la tua citta' ti chiama gia' GIGI la TROTTOLA.

Brutto non sei, (oh Gigi)
ma bello no, (oh Gigi)
eppur con le donne t'arrangi lo so, (ah! ahh!)

Ma come fai, (oh Gigi)
dimmelo tu, (oh Gigi)
Piccolo e buffo a viaggiare di piu'.

Tutte le ragazze sognano di te,
dicono che tu sei grande, Re, Campione,
Gridano gia' Hip Hip Hurra', per GIGI la TROTTOLA.

L'allenatrice si sa che ti piace,
ma le con te no, non ci sta (oh! nooo!!)
Mettiti in luce su fatti piu' audace,
vedrai che poi ti notera'.

Gigi pero', fermati un po',
alle ragazze di un po' no.

(oh! Gigi) (oh! Gigi) (ah! ahh!)

Tutta la tua classe punta su di te,
nella squadra tu sei grande, Re, Campione.
la tua citta' ti chiama gia' GIGI la TROTTOLA.

L'allenatrice si sa che ti piace,
ma le con te no, non ci sta (oh! nooo!!)
Mettiti in luce su fatti piu' audace,
vedrai che poi ti notera'.

Gigi pero', fermati un po',
alle ragazze di un po' no.
la tua citta' ti chiama gia' GIGI la TROTTOLA.

(oh! Gigi) (oh! Gigi) (ah! ahh!)
(oh! Gigi) (oh! Gigi) (ah! ahh!) (hey! Gigi)
(oh! Gigi) (oh! Gigi) (Forza!)

:flaga2: :cz:

_Bart
13-05-2003, 22:33
Gigi, Cubasa - a jak zapomniec - Cubasa jak wyskoczyl do glowki to czasem 5 odcinkow wisial w poowietrze, albo atak pozycyjny, bieg na bramke trwal 10 odcinkow, a kontra 5 sekund, bramkarze nad bramkami skakali - a ja z plecakiem na ziemi ogladalem zaciekawiony - ehh to byly czasy: kapsle, gumy turbo, cubasa.

Jak juz ten temat zostal poruszony, to niedawno sobie sciagnalem Captain Tsubasa Road to 2002 - episode 01. Polecam wszystkim koneserom gatunku :D


Jata-mana i Gigi (pamiętacie to badziewie '8 )
Gigi to dla mnie absolutnie qltowy film, nawet Tsubasa przy nim wysiada. A do tego calego Yattama to jakos nigdy nie moglem nabrac przekonania :hmm:

PS.

Piccolo sei, (oh Gigi)
rotondo un po, (oh Gigi)
ma se tu vuoi sei un cerbiatto lo so, (ah! Ahh!)

Ma come fai, (oh Gigi)
dimmelo tu, (oh Gigi)
col tuo pallone a volare lassu'.

Tutta la tua classe punta su di te,
nella squadra tu sei grande, Re, Campione.
la tua citta' ti chiama gia' GIGI la TROTTOLA.

Brutto non sei, (oh Gigi)
ma bello no, (oh Gigi)
eppur con le donne t'arrangi lo so, (ah! ahh!)

Ma come fai, (oh Gigi)
dimmelo tu, (oh Gigi)
Piccolo e buffo a viaggiare di piu'.

Tutte le ragazze sognano di te,
dicono che tu sei grande, Re, Campione,
Gridano gia' Hip Hip Hurra', per GIGI la TROTTOLA.

L'allenatrice si sa che ti piace,
ma le con te no, non ci sta (oh! nooo!!)
Mettiti in luce su fatti piu' audace,
vedrai che poi ti notera'.

Gigi pero', fermati un po',
alle ragazze di un po' no.

(oh! Gigi) (oh! Gigi) (ah! ahh!)

Tutta la tua classe punta su di te,
nella squadra tu sei grande, Re, Campione.
la tua citta' ti chiama gia' GIGI la TROTTOLA.

L'allenatrice si sa che ti piace,
ma le con te no, non ci sta (oh! nooo!!)
Mettiti in luce su fatti piu' audace,
vedrai che poi ti notera'.

Gigi pero', fermati un po',
alle ragazze di un po' no.
la tua citta' ti chiama gia' GIGI la TROTTOLA.

(oh! Gigi) (oh! Gigi) (ah! ahh!)
(oh! Gigi) (oh! Gigi) (ah! ahh!) (hey! Gigi)
(oh! Gigi) (oh! Gigi) (Forza!)

:flaga2: :cz:

:rotfl: prosze prosze jaki fanatyk :D
Białe majteczki :P

_Bart
13-05-2003, 23:52
A tak prawde mówiąc to pięknie temacik rozmyty :rotfl:
Na szczęście o wszystko dbaja Nasze mody i każdy wie czego się tu może spodziewać (w tym topicu chili)

Dżon Łejn
13-05-2003, 23:56
Sorka , może nie doczytałem albo nie widziałem -----dla was i dla mnie fana Misaki i TsuBASy:
http://www.nankatsu-team.prv.pl/



qfa to było coś -jak np. paliły się rękawiczki bramkarzom , albo bracia Taszibana.Szkoda to były czasy......

_Bart
14-05-2003, 00:02
Sorka , może nie doczytałem albo nie widziałem -----dla was i dla mnie fana Misaki i TsuBASy:
http://www.nankatsu-team.prv.pl/



qfa to było coś -jak np. paliły się rękawiczki bramkarzom , albo bracia Taszibana.Szkoda to były czasy......

O masz odpalilem tą stronke i przypomniał mi sie ten oto gostek
http://toya.net.pl/~exer/kacza/4.jpg
ISHIZAKI hehe pamiętam jaki na początku był chu... dostawał piłką po japie :D, ale się później naumiał grać i nawet w reprezentacji grał.

c_zary
14-05-2003, 00:17
Ja tam tego lubie:

http://toya.net.pl/~exer/kacza/8.jpg



Białe majteczki :P

A tu mam jeszcze cos dla koneserow gatunku

http://sin.interclik.pl/drombo/download/gigi_op.avi

Gandi
14-05-2003, 00:20
Żeby nie było że ja mam coś przeciwko Gigiemu i spółce
Wręcz przeciwnie
Inna sprawa że te filmiki były perwersyjne Gigi - podręcznikowy wręcz przykład fetyszysty

Yataman wzbudzał we mnie wręcz obsesyjny doping dla ciemnej strony mocy. Trujka drongo - to byli moi idole

Furkające piłkarze byli gites.
Aaaa sie mnie przypomniało- jeszcze była siatkówkowa wersja Cubasy
Taka niunia jak rąbała serwa to na pałac kultury mogłaby wskoczyć
Taki franca dosiężnu miała. Wogóle te mangowe niunie to .... fajne są '8

Adiq
14-05-2003, 00:22
No to ja sobie jako avatar sprawię Tsubasę. :lo: Bierzcie resztę póki wolna. :lo:

MaxyM
14-05-2003, 00:58
Wlaczcie TVN24, bedzie o ... :rotfl: .

jarcyś
14-05-2003, 01:02
nabijaczu : ostrzeżenie :rotfl:

MaxyM
14-05-2003, 01:15
nabijaczu : ostrzeżenie :rotfl:

Oglądaj: Fronada atakuje - chcą nam młodym zakazać sexu przed ozenkiem - ja to olewam, do mnie się spóźnili o jakieś 5-6 lat :lo: .

:ronaldo2:

c_zary
14-05-2003, 01:25
Oglądaj: Fronada atakuje - chcą nam młodym zakazać sexu przed ozenkiem - ja to olewam, do mnie się spóźnili o jakieś 5-6 lat :lo: .

:ronaldo2:

Niezly byl ten koles w rozowej koszuli:


Jestem przeciwko takiej akcji, bo jako gej musialbym z tym czekac do konca zycia

:rotfl:

MaxyM
14-05-2003, 01:29
Oglądaj: Fronada atakuje - chcą nam młodym zakazać sexu przed ozenkiem - ja to olewam, do mnie się spóźnili o jakieś 5-6 lat :lo: .

:ronaldo2:

Niezly byl ten koles w rozowej koszuli:


Jestem przeciwko takiej akcji, bo jako gej musialbym z tym czekac do konca zycia

:rotfl:

Wogole, przykladny chrzescijanin ten od flondry, nienawidze gejow i lesbijek bo jestem przykladnym chrzescijaninem i dobrym czlowiekiem - to takie polskie :ronaldo2: :lala:

c_zary
14-05-2003, 01:46
Wogole, przykladny chrzescijanin ten od flondry, nienawidze gejow i lesbijek bo jestem przykladnym chrzescijaninem i dobrym czlowiekiem - to takie polskie :ronaldo2: :lala:
Tak dokladnie to akurat tego nie powiedzial. Odroznil przeciez wyraznie poszanowanie drugiej osoby od ogolnej akceptacji zjawiska.

Ewelina
14-05-2003, 07:05
jejku jejku, jaka fajna jest ta stronka o Cubasie :) zaraz ja dodam do bloga ktory jest wlasnie przeze mne tworzony :)

Q_(L)
14-05-2003, 10:27
Bart: ci bracia co on nich mówisz to byli bracia Taszibana :) jeden od drugiego sie odbijał i leciał przez pół odcinka w powietrze a potem strzelał do Bramki. Ja byłam fanka Misakiego i takiego bramkarza co miał czerwone ubranie, chyba Wakaszimazu mu było bo ten drugi to był Wakabajaszi Genzo :D Do dzisiaj mam nagrany jeden odcinek jak Cubasa i Misaki spotykaja sie pod wieza Eifla..normalnie zajebisty odcinek był, płakałam pół dnia. ze wzruszenia oczywiscie :) Czy ktos z Was widział moze taka inna bajke podobna do Cubasy. Leciało to na TV4 pt "Piłka w grze" To dopiero była akcja. Normalnie główny bohater Joszikaru Kubo był chory na białaczke i jak umarł to dopiero ryczałam, a to przeciez nie tak dawno było, ze dwa lata temu. Potem jego nastepca był Toszi Tanaka. Nie wiem czy zauwazyliscie ale we wszystkich tych bajkach jest jedna laska co sie dopingiem zajmuje i zawsze zakochana jest w głównym bohaterze :) Tam w Cubasie taka gitowa panna była, zawesze chciałam tak jak ona dopinowac i prac piłkrza koszulki i spodenki..ach te bajki to były czasy.. :)

8- :buhaha: :rotfl:
A Twój ulubiony aktualnie piłkarz to "Kiwa Jakotako"

Ewelina
15-05-2003, 09:34
hehe i co sie kolego Q(L) ze mnie smiejesz? :) to naprawde były wciagajace bajki :) Poczekaj az pewnego dnia równiez Majeczka zapragnie oglądnac Cubase :) :) :)

Q_(L)
15-05-2003, 14:32
hehe i co sie kolego Q(L) ze mnie smiejesz? :) to naprawde były wciagajace bajki :) Poczekaj az pewnego dnia równiez Majeczka zapragnie oglądnac Cubase :) :) :)

8- Mam nadzieję, że Majka będzie troszkę interesowała się piłką nożną, ale nie w wykonaniu japońskich kreskówek... :help:

Ewelina
15-05-2003, 15:46
e tam, japonskie kreskowki sa fajne :)

yakuza
15-05-2003, 16:02
Nom a wracając do Cubasy to ten osobnik był moim idolem http://toya.net.pl/~exer/kacza/9.jpg KODŻIRO :rotfl:
Mial taki potężny strzał że robił dziury w siatce :rotfl:

Ewelina
15-05-2003, 21:40
Nom a wracając do Cubasy to ten osobnik był moim idolem http://toya.net.pl/~exer/kacza/9.jpg KODŻIRO :rotfl:
Mial taki potężny strzał że robił dziury w siatce :rotfl:


no ten strzał miał taka specjalna nazwe ale nie pamietam jak sie nazywał. :)

Dżon Łejn
15-05-2003, 22:53
Nom a wracając do Cubasy to ten osobnik był moim idolem http://toya.net.pl/~exer/kacza/9.jpg KODŻIRO :rotfl:
Mial taki potężny strzał że robił dziury w siatce :rotfl:


no ten strzał miał taka specjalna nazwe ale nie pamietam jak sie nazywał. :)


strzał tygrysa
pamiętam jak wqrwiony K. oddał taki strzał nie będąc w podstawowej 11 tylko na rezerwie że prawie zrobił dziure w ścianie.trenował go kopiąc piłke w morzu.


ta bajka to było coś.dużo pamietam bo każdy odcinek oglądałem kilka razy:D:D:D:D

Dżon Łejn
16-05-2003, 02:05
W sumi możnaby założyć już osobny temat o tej bajce.
Mam następną perełkę '8
http://www.tsubasa.site.prv.pl/

miłej zabawy.




ZAGŁĘBIE&LEGIA&NANKATSU