PDA

Zobacz pełną wersję : The server is too busy at the moment. Please try again later.



Markotny
23-06-2009, 21:37
"The server is too busy at the moment. Please try again later." Tak, tak. Te dwa zdania, chyba są już bardzo dobrze znane każdemu na tym forum. Ile to razy kurwimy, gdy nie udaje się wysłać posta, gdy kolejny to news z głownej LL, powoduje zatkanie łącza? Odpowiedź jest krótka. Wiele.

Stąd chciałbym zapytać administracje, a w szczególności Woytka, czy coś da się zrobić w tym temacie?








ps. Tak, to jest społeczny manifest :D

matx
23-06-2009, 21:48
"Chcą wojny, to będą ją mieli. Napierdalac *****!!!" :ucieka:

Francais
23-06-2009, 22:36
jak nam sie podwinie noga w pucharach (co jest niestety bardzo prawdopodobne) to dopiero zobaczymy co to przeciazony serwer.Zwali sie tutaj caly Krakow,Poznan,Slask...a i moze pol Muranowa :niebij:


Ktos kiedys napisal ''Czy musi sie polac krew zeby ktos cos z tym zrobil?!'' :pokemon:

karakan
24-06-2009, 22:56
Ja tylko zagłosowałem.Pisałem posta , ale ...

The server is too busy at the moment. Please try again later.

RIOT
25-06-2009, 10:38
Serwer + nowszy chudszy silnik (SMF).

bkt
25-06-2009, 20:15
A nie wystarczy zmienic lacze? :)

kiubz
25-06-2009, 23:27
może wystarczy wprowadzaić stary layout forum... wtedy takich cyrków nie było :prawi:

rey
01-07-2009, 13:11
Stało się coś ważnego o czym nie wiem? Bo od półgodziny "The server is too busy at the moment. Please try again later." Kurwicy można dostać...

maciej_KO
22-07-2009, 20:32
:roll: a dziś?
zaraz mnie coś trafi :cenzura:

Baldwin
22-07-2009, 20:52
No bo Wisełka odpłynęła i każdy chce skomentować :D

mort
22-07-2009, 21:05
prace nad poprawą trwają :p

Andrzej
22-07-2009, 21:13
I tak ostatnio coś lepiej chodzi, bo wytrzymuje czasem ponad 200 osób i da się w miarę normalnie czytać.

arczi
22-07-2009, 21:48
Wyrzuciliśmy wszystkich grubasów.. a i GTW mniej nabija... lżej się więc serwerowi zrobiło :D

RIOT
23-07-2009, 12:15
vbulletin to stary skrypt - zasobożerny do tego.

Teraz JA
23-07-2009, 23:05
działa Wam legialive?

Dudi.
23-07-2009, 23:27
Nie. | już działa :)

Markotny
03-08-2009, 22:47
The server is too busy at the moment. Please try again later.


o 22.45 w poniedzialek?! :o

bkt
04-08-2009, 19:10
Najlepiej pootwoerac sobie kilka tematow :D i czytac co jest na monitorze bo w kazdej chwili moze przestac dzialac :D

Saska(L)Kępa
04-08-2009, 20:08
Ja się swego czasu zastanawiałem czy takie otwieranie jeszcze bardziej nie spowalnia serwera:D

bkt
04-08-2009, 23:06
Nie spowalnia. Tzn, to zalezy jak na to patrzec. Jesli te 100 osob klika w tym samym czasie na mniej wiecej 10 tematow prawym klawiszem i otwiera je w nowym oknie to w danym momencie kilku sekund moze to sopowolnic serwer.
Jesli to robi w dluzszym czasie to nie.

***** ale dzis sa komary :)

Nazgul
01-11-2009, 23:34
prace nad poprawą trwają :p

Póki co jest coraz gorzej...

arczi
02-11-2009, 09:50
Cierpliwości. Lada chwila przenosimy się na nowy serwer.

RIOT
02-11-2009, 14:13
Arczi - radze pomyśleć o zmianie skryptu forum na nowszy - smf nadaje się idealnie. Wszystkie dane z obecnej bazy można przenieść. Jest lżejszy, nowszy i lepszy.

Woytek
02-11-2009, 21:37
kwestia godzin... :)

Woytek
03-11-2009, 02:27
serwer forum zmieniony.

zobaczymy jak to bedzie działało... :)
czekamy na uwagi i info

karakan
03-11-2009, 08:43
Jak na razie śmiga pięknie

Wojtku kolejny już szacun!

jasin
03-11-2009, 08:53
serwer forum zmieniony.

zobaczymy jak to bedzie działało... :)
czekamy na uwagi i info

ale jak zobacze zaraz odpowiedź serwera: 354 to :bejsbol: ;)

Cipciuś
03-11-2009, 13:03
ale jak zobacze zaraz odpowiedź serwera: 354 to :bejsbol: ;)

nie wiem czy to wczesniej tak działało czy dopiero skulało ale pod IE klik w Szybką Odpowiedź przenosi do normalnej odpowiedzi zamiast do Szybkiej Odpowiedzi... pod FF jest ok

arczi
03-11-2009, 13:05
A dupa. Na IE szybka odpowiedź to szybka odpowidź. Nie siej propagandy Cipek :P

Cipciuś
03-11-2009, 13:49
A dupa. Na IE szybka odpowiedź to szybka odpowidź. Nie siej propagandy Cipek :P

z 2 roznych kompów na IE8 mam to samo, no ale skoro reszta ma ok ... ;)

crolick
03-11-2009, 14:07
WoW - ale błyskawica :)
:dziekuje: dla Woytka

Baldwin
03-11-2009, 14:08
Narazie śmiga elegancko :D

Bootleg
03-11-2009, 16:59
No jest całkiem pozytywnie jak narazie :oczko: prawdziwy test jednak dopiero nadajdze z kolejnym "dużym" wydarzeniem. Na dziś - dobra robota