PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc przy ankiecie

ankietakibice
23-04-2009, 16:29
Witam,
jestem studentem ostatniego roku pedagogiki i właśnie powoli kończę pisać prace magisterską na temat agresji kibiców piłkarskich. Chciałbym prosić o pomoc w wypełnieniu przygotowanej przeze mnie ankiety. Wypełnienie jej nie zajmie więcej niż 15 minut, wszelkie szczegóły są wewnątrz.
Jeśli temat założyłem w niewłaściwym miejscu, proszę adminów o przekierowanie go tam gdzie być powinien. Proszę również o nie kasowanie wątku, sam to zrobię po uzyskaniu odpowiedniej ilości odpowiedzi, a na pewno do końca maja.
Dziękuję i pozdrawiam.

Ankieta w formie pliku Word do pobrania:
http://odsiebie.com/pokaz/2372915---c8d6.html

żyła
23-04-2009, 16:57
-we wstępie brakuje formy "pan". Kolegami po szalu nie jesteśmy więc wybrana forma dla mnie nieodpowiednia.
-pytanie o rodzinę-co jeśli ktoś jest sierotą?
-nie ma jak wygodnie zaznaczać odpowiedzi
- w pyt. 11 brakuje opcji , że jeśli nie "to prosze przejśc do pytania 13"
- trochę męcząca dla respondenta.

wypełniłem,ale odeślę później, bo teraz idę wyładowywać agresję przy piwie na ławce :)

ankietakibice
24-04-2009, 14:41
Wiele racji w tym co piszesz panie szanowny. No niestety nidgy się nie uniknie błędów, a teraz za późno żebym poprawiał. Z tym, że jest uciążliwa musze się zgodzić, jest tam dużo pytań ale taka to specyfika tego konkretnego kwestionariusza. Trzeba jednak przyznać, że wypełnianie idzie szybko, bo to tylko zaznaczenie T / ? / N.
Mimo wszystko zachęcam do wypełniania. Potrzebuje jeszcze około 82 sztuki.

bkt
24-04-2009, 21:54
wypełniłem,ale odeślę później, bo teraz idę wyładowywać agresję przy piwie na ławce :)

Jebłem z krzesła :D ale za ten opis z gg "kto nie griluje ten z policji" to Ci kierwa szalik spale :D

Ja tez wypelnie Ci ta ankiete ale albo jutro albo w poniedzialek :)

ankietakibice
31-05-2009, 21:32